Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tisíce filmových a seriálových hitů můžete sledovat na webu. Okamžitě a zdarma

Nejnovější filmy včetně posledního Indiana Jonese a Sexu ve městě jsou zdarma dostupné na stránkách připomínajících YouTube. Jejich sledování je legální. Weby odkazující na tato nelegálně uploadovaná videa na čínských serverech však balancují na hranici zákona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

l e o

ehm...

http://quicksilverscreen.com/

http://www.66stage.com/

 n e b o

http://www.utorrent.com/download.php a...

...http://www.torrentz.com/search :-P

0/0
22.9.2008 2:12

Drew Barrymore

Maxi!

www.maxiforum.cz V

0/0
14.9.2008 11:40

ZapBranigan

Surfthechannel

Ma dneska nekdo starsi 10ti let problem si ty videa stahnout v HD kvalite pres torrent? Tak proc lezt na nejaky cinsky haha stranky...

0/0
8.9.2008 14:36

poemcz

v usa je to asi tak

dvd stare 5 a vice let, pokud se nejedna o opravdovou klasiku..$1, dvd tak tech 5 let starych filmu $5 a novinky $13 to jest filmy tak rok dva stare ceny skoro jako u nsa jen ten amik si na novy film nemusi si stejnou dobu jako trva film odpracovat....ja bzch to videl pokud teda ne jak bz bzlo naprosto skvele douwload nebo stream za euro a novinka za 50 ale ne 1 rok starej film novinka tak po 6 mesicich po premiere v kinech a bylo by ale davat 400 za placku na jedno pusteni ?

0/0
4.9.2008 2:01

palo

ze maji nekolik baneru

ze maji nekolik baneru jeste neznamena ze jsou v zisku   podle mne spis ve ztrate :-(

0/0
23.8.2008 11:20

honey

onaa

;-DV

0/0
22.7.2008 21:21

naštvaný anonym

OSA jsou zloději!

Největší piráti jsou stejně blbci z OSA. Ať se nediví že tu všichni stahujou filmy a písničky kde můžou, když z nás dělají zloděje ze všech ještě před tím, než něco uděláme. Jdu do obchodu, že si koupím do foťáku paměťovou kartu, na kterou chci ukládat SVOJE fotky a musím zaplatit skoro 200korun za autorký poplatky!!! Fakt bych chtěl vědět, co se s mejma penězma pak děje. A pak kdo je tu největší zloděj a ještě ke všemu s požehnáním státu!!!!!

0/0
22.7.2008 13:37

Petr Janda

Re: OSA jsou zloději!

Ale drahy chlapce! Musis si uvedomit, ze uz nejsme nejmladsi a chceme si spokojene uzit duchodu. Musis brat v potaz, kolik dobreho jsme prinesli nasi kulturni scene a zaslouzime si snad za to nejaky vdek.

Tvoji popularni umelci

0/0
26.8.2008 1:05

Dawe

Re: Re: OSA jsou zloději!

Vyloženě vtipná reakce, asi se neudržím smíchy. A co je mi do nějakého umění? Většina televizních seriálů a filmů se naučila vydělávat bez našich "povinných" příspěvků. Vím že se budeš ohánět divadly, operami a dalšími "zábavnými" počiny. Ale upřímě, chodí tam smetánka, normální člověk téměř nedostane šanci se tam dostat. A proč tedy my nemajetní nebo spíše méně majetní máme přispívat na jejich kratochvíle? Autorský poplatky jsou nejvetší chujovina. ;-O

0/0
29.9.2008 10:08

3_130_202_135

iDnes se zbláznila!

Tady se staví do role obhájce autorských práv filmařů a přitom umožňuje zveřejňování odkazů na nelegální obsah na surfthechannel ve svých diskuzích jen to fičí...;-D

0/0
28.6.2008 16:27

doktor_bota

Re: iDnes se zbláznila!

To je naprosto v pořádku. To, že někdo nesouhlasí s obíráním majitelů autorských práv ještě neznamená, že souhlasí s obíráním konzumentů jejich produkce. A zveřejňování podobných odkazů určitě pomáhá tlačit na producenty, aby se přizpůsobili době a přestali preferovat off-line produkty.

0/0
9.7.2008 13:48

l e o

Re: Re: iDnes se zbláznila!

R^

0/0
22.9.2008 2:14

Freddie

software

http://playgate.cz

0/0
28.6.2008 7:01

f

a co porno?

Proč tu nejsou žádné odkazy na porno. Já pro něj koupil počítač a internet a zase nic.

0/0
27.6.2008 11:15

petr

Re: a co porno?

http://www.adugle.com/ - tam mas 283 tisic (v tuhle chvíli) online porno videí - co víc si přát? :o)

PS: pokud si na lezby, napis do search lesbian, pokud chces aspon ty 10 minut dlohy, zdaje minimalni delku 10 minut atd, atd...

0/0
27.6.2008 11:49

ftghjk

Re: Re: a co porno?

a prihod mu k tomu nejakou virovou adresu ;-D;-D at tak moc nesteka ?

0/0
14.8.2008 17:56

STAVA79

Re: a co porno?

redtube.com

0/0
31.10.2008 21:09

Yanky-HK

Distributoři

Dokud budou DVD vydavat treba i za rok po premiere dokud to vydelava v kinech, tak si to budu stahovat. Nevim proc bych se doma mel divat na rok starej film. Sluzby od distributoru nulovy ceny strasny.Rv Jo a OSA at jde do prde*le i stema svejma zlodejskejma poplatkama.

0/0
26.6.2008 23:58

buddy11

SUPER TIP

Tak to je parada. Diky iDnes za odkaz!!! R^

0/0
26.6.2008 22:59

fks

Názor

Zatím mi pořád nejpřijatelnější, nejjednodušší a nejlegálnější cesta připadá DVD (filmy) nebo CD (muzika) za 40-50Kč v nejbližší trafice. Jen tak dál a širší nabídku...

400 a více Kč/disk za filmy nebo muziku opravdu dávat nehodlám (i když ty peníze bez problémů mám)

0/0
26.6.2008 15:30

John Coffey

Re: Názor

Pod toto se podepisu. R^

0/0
26.6.2008 16:35

poemcz

Re: Re: Názor

davam prednot legalnimu streamu..takovy inian jones hned po premiere za 2 dolary treba za kouknuti..a je to..ale jinak souhlasim

0/0
26.6.2008 17:21

chytry chlap

Pochvala za článek.

Kdo sleduje světové premiéry online, tak tohle už dávno zná, ale musím přiznat, že se idnes tímto článkem vyznamenala - není to tak staré téma a myslím, že pomůže čecháčkům pochopit svět internetu...

Jinak opět platí, že ten nejednodušší ekonomický model, je také ten nejgeniálnější - až budou premiéry ke shlédnutí na internetu online a jedno shlédnutí bude stát 1€ nebo $, nebudou mít producenti problém s pirátstvím.

Divím se ale, že ještě není žádná internetová televize, která by platila licence za pořady zpětně za počet zhlédnutí - myslím že i to by v celku pomohlo.

0/0
26.6.2008 13:12

chytry chlap

Re: Pochvala za článek.

Jinak klidně bych si pak zaplatil nějaký ten paušál abych se mohl dívat na to co chci ;-D

0/0
26.6.2008 13:14

evzen

nevi nekdo o on-line ceskych filmech

driv to bylo na jeseter.estranky,cz ale dali to pryc

0/0
26.6.2008 13:08

mysh.82

Re: nevi nekdo o on-line ceskych filmech

Pár českých filmů ke sledování online se dá najít třeba na stránkách www.psyxgames.nolimit.cz

0/0
26.6.2008 13:43

Drew Barrymore

Re: nevi nekdo o on-line ceskych filmech

www.maxiforum.cz

0/0
14.9.2008 11:34

FoTer

nelegální...?

Nevím ale když se na to podívám čistě ekonomicky  tak ať si stáhnu z netu něco legálně či nelegálně, zdarmo či za peníze, tak jako tak každý měsíc platím nemalý paušál mému poskytovateli (který je btw v ČR ve srovnání ze západní EU daleko dražší pokud srovnáme poměr cena/výkon). Paušál  je přímo úměrný kvalitě a rychlosti připojení. Čím lepší připojení tím víc můžu stahovat atd.. ;-)

0/0
26.6.2008 12:34

kubi

Re: nelegální...?

sorry... ale ty jsi totalne mimo ;-D

to je jako kdybys jel vykrast banku autem... a rikal jsi ze je to v poradku... ze jsi si legalne koupil benzin ;-D

0/0
27.6.2008 16:54

FoTer

Re: Re: nelegální...?

Tak ted ses mimo zas ty ;-D Ja jenom tvrdim ze za prenos dat se plati at uz si stahnes cokoliv! A pokud je neco na netu volne dostupne tak mam jako platici uzivatel plne pravo tento material pouzit (samozrejme pouze pro vlastni nekomercni ucel). Tohle s vykrdanim banky prece nema nic spolecnyho. Za on-line material prece uzivatel neodpovida;-)

0/0
28.6.2008 21:35

poemcz

Re: Re: Re: nelegální...?

za 500 mesicne si natahaz ale filmy za nekolik desitek tisic ktere bzs za ne dal pokud bys je chtel videt "legalne"

0/0
4.9.2008 2:04

.......

.

dobrýR^

0/0
26.6.2008 12:27

vix

dobrej for

"Redakce Technetu doporučuje, aby diváci svým ekonomickým rozhodováním podporovali své oblíbené filmy, seriály, režiséry či interprety."

To prave delame, protoze - ruku na srdce - vetsina soucasne tvorby je brak, kterej nema ani cenu fyzickyho media, ktery znehodnotil:)

0/0
26.6.2008 12:17

Alík

Atlantis

Vidím tam dobře pátou sérii? Nemá se vysílat teprve v červenci nebo až na podzim? :-)

0/0
26.6.2008 11:46

Macros

Re: Atlantis

Uz vysel preair

0/0
26.6.2008 11:56

Klesta

Re: Atlantis

Ale houby, v sobotu uz bude 5x11

0/0
8.10.2008 13:56

Ludek_II

A co na to mafie

OSA nostra ?

0/0
26.6.2008 11:11

RAVI

Re: A co na to mafie

nemuze delat nic, tam jeji prsty nedosahnou ... teda jeji prstiky dosahnou tak max. do parlamentu, kde si odsouhlasi dalsi zvyseni nejaky dalsi poplatek, treba za preneseny Kb vseho, protoze prece vsechno nekomu patri a OSA se snazi jen narovnat obchodni vztah, tim ze okrade jak spotrebitele, tak tvurce ...

0/0
26.6.2008 18:52

pes.novakl

Re: A co na to mafie

Ja vim, ze je vyraz "OSA Nostra" pomerne popularni, ale urci taky vis, ze ti vydriduchove a loupeznici vybiraji penize pro autory a vlastniky prav... Z celeho poplatku pripada cca 7% castky, ktera zustane v OSA

0/0
7.7.2008 11:19

Pan Nas_Rath_ý

Re: Re: A co na to mafie

Dle výroční zprávy cOSy nozdry to vychází daleko daleko víc, než tebou uváděných 7%, nehledě na to, že nikde nezdůvodnili kam se poděl ten rozdíl co vybrali a co dali autorům,interpretům apod.!!!!!!Rv;-€;-O:-©

0/0
15.7.2008 3:48

Drew Barrymore

Re: Re: A co na to mafie

je zajímavý, že podle svých ceníků vybírají i za autory, který nezastupují... ovšem nižší částku ;-D

0/0
14.9.2008 11:35

o.kostal

idnes :-)

ja dekuju idnes, to je muj nejoblibenejsi denik, informuje me o deni na nelegalnim trhu nejvic! moc dekuju ! :-)

0/0
26.6.2008 10:30

pop

link na link

A neporusuje tento clanek zakon tim, ze uvadi odkazy na stranky s "nelegalnimi" odkazy?

0/0
26.6.2008 10:27

_Warapeidza

Re: link na link

neporušuje, to by pak byl nelegální celej internet :)

protože pak třebas seznam by porušovat zákon tak, že by odkazoval na idnes, které by odkazovala na server, který by odkazoval na server s filmama :)

0/0
26.6.2008 12:18

Hekynen

The Terminator

The Terminator tam je v origoš znění, čínské titulky mi neva:-). Díky za super tip!

0/0
26.6.2008 10:20

Kessara

Morálka ?

Hezky se to paní Prchalové z ČPU mluví o morální stránce věci...sice vím že to je zaléžitost OSY, ale poplatky z vypalovašek, médií, tiskáren apod snad morální jsou ?

Takže se klidně budu dívat když mi to někdo nabízí.

Kudy vede cesta ? Přiměřenou cenou ... v některých trafikách to dneska vypadá jak v půjčovně, a ten film za 50kč bych si koupil i kdybych to měl doma 10x vypálené.

0/0
26.6.2008 9:12

Hekynen

Re: Morálka ?

Naprostý souhlas. Hoďte to na Internet do streamu za 1 € a bude po problémech. Proč bych měl pak "složitě" něco sosat, shánět titulky, nebo se na to dívat s čínskýma titulkama, rád se na to za tu cenu podívám legálně.

0/0
26.6.2008 10:27

jiri

Re: Morálka ?

naprostý souhlas s filmy za 49kč. Před touto "érou" jsem doma měl originální tak max. ovladače na tiskárnu, ale teď už mám pěknou řadu filmů, za kterých mi nebylo líto 50ti koruny:-) 50kč mi přijde jako přiměřené a odpovídajícíR^

0/0
26.6.2008 10:31

Jirka

Re: Re: Morálka ?

přesně tak... R^

0/0
26.6.2008 11:28

mysh.82

Re: Re: Re: Morálka ?

Navíc je to opravdu široké spektrum filmů, opravdu pro každého (tedy pokud netouží po blockbusterech z poslední doby). Občas zajdu do Levných knih, a kromě Felliniho a spol. tam najdete vpodstatě celého Kurosawu, ale taky komedie s Pierrem Richardem nebo Romerovy zombiekovské klasiky. Pokaždé jsem si něco vybral.

0/0
26.6.2008 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.