- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyvado, lita mi to uz asi hodinu nad kanclem a reknu vam, je to docela randal
jaké % zaměstnanců - pilotů a techniků, je bývalých vojáků. Podle fotek ze stránek AEROCENTRA myslím, že většina prošla a získala zkušenosti právě v armádě.
to je docela logicke...kde jinde se naucite pilotovat a udrzovat takovy stroj , kdyz ho prakticky nikdo jiny nepouziva
Clanek zajimavy i fota jen bych mel drobnou poznamku ke slovicku "resuls". Nejedna se nahodou o "resurs"?
Děkuji za slova chvály, vidí se tu málokdy. S resursem máte samozřejmě pravdu, v článku jsem to opravil. Děkuji za upozornění.
Naprosto nevhodny typ pro zvedani ci noseni cehokoliv ... dvouturbinovy stroj, viceclenna posadka ... spatna riditelnost ... s timhle neco delat muzou jen silenci ..nebo rusi ci cesi ..
trasu Ceske Budejovice-Hradec Kralove-Praha-Ruzyne-Ceske Budejovice s pacientem jako lekar a je to opravdu zazitek-proti trpaslikovi MI-2 je to jako prestehovat se ze stanu do 3+1
...až ho budete přehlašovat na dopravce,připravte si regulační "ekologický poplatek"
za zmínku ještě stojí trochu kuriózní havárka "prezidentské" armádní Mi osmičky s kosmonauty Remkem a Cernanem na palubě. Nebyla to vina tohoto skutečně skvělého vrtulníku, jestli si dobře vzpomínám, říkalo se, piloti zapomněli zapnout čerpání a došlo jim palivo :-) Naštěstí nehodu všichni přežili, Mi-8 byla myslím na odepsání a jedna z letušek má trvalé následky po zraněních.
Na vojně jsem byl v Bochoři tak si nějak pořád pamatuju nízké průlety a podobně. Sice jsem laik, ale jaký koliv vrtulník Mi mám rád.
..pamatuju jak před pár lety vymlátil pěkných pár oken v Rybné ulici v praze když montovali anténu na burzovní palác...
To je sice hezký že tam o něm kecá, ale spíš sem si představoval že se v něm proletěj, nebo aspoň natočej ze země při letu kua, co to je
Chcete vidět Mi-8 za letu? Podívejte se na Mobil.cz a video u našeho článku.