- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nezlobte na mne ale já jako čech se za tvář této lok.stydím-hrůza! Italská hrůza která bude padesát let hyzdit českou krajinu.Prosím vás něco stím udělejte!!!!!
jak je dělaný, nám na lokomotivě pro technologii ,nic nevydrželo až pomocí silenbloků se dalo ho udržet měsíc v chodu.
Designove mám se mi líbí Banán a Sergei.
Již před více než padesáti lety jistý architekt Kardaus navrhl pro tramvaje Tatra T3 dizajn čela vozu tak, aby umožňoval výhled z kabiny v co největším zorném úhlu. Je to provedení, které všichni známe z tramvají našich měst.
Škoda Transportation ale vsadila na podivný dizajn, který nepředpokládá, že se někdo bude chtít dívat i na bok. Začalo se to částečně projevovat u tramvají 10T, ale u těch to není až tak hrozné. Avšak u tramvají 13T až 15T je to naprostá hrůza. Přece jenom při jízdě po městě se občas hodí vidět na stranu, například když vjíždíte na pozemní komunikaci
Lokomotivy sice jezdí po zabezpečené trati, ale přece nejde jen zírat dopředu...
Taky ten stěrač na lokomotivě 109E je nějaký malý. Na větší (přes celé okno - teda okénko) už asi nezbyly peníze...
Neni nahodou ten tvar oken lokomotiv kvuli lepsi aerodynamicnosti - proste muze to byt v tomto smeru kompromis.
Říkal kdo ? Ty jsi byl uvnitř ? Je Ti známo, že v této loko sedí fíra na prostředku ? Myslíš, že loko potřebuje zorný úhel, jako auto ? Myslíš, že zbytečně velký zorný úhel bude lepší při východu a západu slunce ?
Nevim cim to bude ale autor ocividne nevi nic moc o historii... Prvni porevolucni lokomotivou by melo byt spravne lokomotiva rady 184 (skodovacke znaceni 93E), vyvyjena v letech 1994 az 1999. Vyrobeny byly 4 kousky, jezdi pro SD (Severoceske doly). Pripadne http://www.prototypy.cz/ a hledat radu 184 ;-)
Nejen, taky žehličky 90E (řada 114.5) pro stejného odběratele. Dvě lokomotivy ze série dodnes postávají v areálu výrobce, protože se série příliš nevydařila.
Dobrá, mašina je sice porevoluční, výbava tomu odpovídá, ale barevností a designem jsme opět v letech osmdesátých. kapota mi přijde jako starý Pershing s aerodynamicky tvarovanýmy čely o barevné kombinaci šedé a modré nemluvě...
Hmm, když tak koukám na fotografii se čtyřmi pány a popiskem "lidé, kteří mají na realizaci největší podíl...", zajímal by mě podíl pána vlevo. Pokud je mě známo, pouze šéfuje pánovi vpravo (šéf projektu) a zcela chybí zástupce lidí kteří lokomotivu realizovali nejen zpoza stolu. Právě oni mají lví podíl na tom, že po nekonečných řadách změn a úprav v projektu, byrokratických problémech se subdodávkami, lokomotiva konečně vyjela na zkušební trať a mohl vzniknout tento článek. Klobouk dolů před jejich umem, šikovností a trpělivostí.
Právě naopak. Současné japonské lokomotivy vypadají jak to, co vyráběla Škoda tak před 30 lety.