Diskuze

Vyjela první porevoluční lokomotiva z Plzně. Může být nejrychlejší na světě

Lokomotiva ŠKODA 109E má větší výkon, než jaký pohání nejrychlejší lokomotivu světa. Jede rychlostí až 230 kilometrů v hodině. Může být budoucí rekordmankou?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

asdf

25. 8. 2008 12:00
italka

Nezlobte na mne ale já jako čech se za tvář této lok.stydím-hrůza! Italská hrůza která bude padesát let hyzdit českou krajinu.Prosím vás něco stím udělejte!!!!!

0 0
možnosti

PavelP

4. 8. 2008 7:23
Zajímal by mne ten snímač,

jak je dělaný, nám na lokomotivě pro technologii ,nic nevydrželo až pomocí silenbloků se dalo ho udržet měsíc v chodu.

0 0
možnosti

dzandra

3. 8. 2008 21:41
Jako úplnýmu laijkovi se mi moc nelíbí

Designove mám se mi líbí Banán a Sergei. ;-D

0 0
možnosti
MP

mp1

4. 8. 2008 7:37
Re: Jako úplnýmu laijkovi se mi moc nelíbí

A mně Laminátka...

0 0
možnosti

haba

3. 8. 2008 21:21
loko

[>-]opet zlate ceske rucicky

0 0
možnosti
PN

pan nejchytřejší

2. 8. 2008 21:21
Výhled z kabiny

Již před více než padesáti lety jistý architekt Kardaus navrhl pro tramvaje Tatra T3 dizajn čela vozu tak, aby umožňoval výhled z kabiny v co největším zorném úhlu. Je to provedení, které všichni známe z tramvají našich měst.

Škoda Transportation ale vsadila na podivný dizajn, který nepředpokládá, že se někdo bude chtít dívat i na bok. Začalo se to částečně projevovat u tramvají 10T, ale u těch to není až tak hrozné. Avšak u tramvají 13T až 15T je to naprostá hrůza. Přece jenom při jízdě po městě se občas hodí vidět na stranu, například když vjíždíte na pozemní komunikaci :-/

Lokomotivy sice jezdí po zabezpečené trati, ale přece nejde jen zírat dopředu...

Taky ten stěrač na lokomotivě 109E je nějaký malý. Na větší (přes celé okno - teda okénko) už asi nezbyly peníze...8-o

0 0
možnosti

x

3. 8. 2008 2:44
Re: Výhled z kabiny

Neni nahodou ten tvar oken lokomotiv kvuli lepsi aerodynamicnosti - proste muze to byt v tomto smeru kompromis.

0 0
možnosti
MJ

supermichal

2. 8. 2008 9:28
.

Z té kabiny musí být blbě vidět.

0 0
možnosti
R

Reakturek

2. 8. 2008 10:51
Re: Z té kabiny musí být blbě vidět...

Říkal kdo ? Ty jsi byl uvnitř ? Je Ti známo, že v této loko sedí fíra na prostředku ? Myslíš, že loko potřebuje zorný úhel, jako auto ? Myslíš, že zbytečně velký zorný úhel bude lepší při východu a západu slunce ?

0 0
možnosti

ehonzik

31. 7. 2008 15:10
První porevolucní???

Nevim cim to bude ale autor ocividne nevi nic moc o historii... Prvni porevolucni lokomotivou by melo byt spravne lokomotiva rady 184 (skodovacke znaceni 93E), vyvyjena v letech 1994 az 1999. Vyrobeny byly 4 kousky, jezdi pro SD (Severoceske doly). Pripadne http://www.prototypy.cz/ a hledat radu 184 ;-)

0 0
možnosti

adviser

1. 8. 2008 13:20
Re: První porevolucní???

Nejen, taky žehličky 90E (řada 114.5) pro  stejného odběratele. Dvě lokomotivy ze série dodnes postávají v areálu výrobce, protože se série příliš nevydařila.

0 0
možnosti

DreamWorks

31. 7. 2008 15:05
porevoluční...

Dobrá, mašina je sice porevoluční, výbava tomu odpovídá, ale barevností a designem jsme opět v letech osmdesátých. kapota mi přijde jako starý Pershing s aerodynamicky tvarovanýmy čely o barevné kombinaci šedé a modré nemluvě... :-/

0 0
možnosti

znalec_prostredi

31. 7. 2008 11:20
Zásluhy

Hmm, když tak koukám na fotografii se čtyřmi pány a popiskem "lidé, kteří mají na realizaci největší podíl...", zajímal by mě podíl pána vlevo. Pokud je mě známo, pouze šéfuje pánovi vpravo (šéf projektu) a zcela chybí zástupce lidí kteří lokomotivu realizovali nejen zpoza stolu. Právě oni mají lví podíl na tom, že po nekonečných řadách změn a úprav v projektu, byrokratických problémech se subdodávkami, lokomotiva konečně vyjela na zkušební trať a mohl vzniknout tento článek. Klobouk dolů před jejich umem, šikovností a trpělivostí. R^

0 0
možnosti

pepé

30. 7. 2008 14:31
v japonsku by působila jako 30 stará

sorry

0 0
možnosti

czechian

30. 7. 2008 19:03
Re: v japonsku by působila jako 30 stará

Právě naopak. Současné japonské lokomotivy vypadají jak to, co vyráběla Škoda tak před 30 lety. Rv

0 0
možnosti