Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na veletrhu IFA zasahovali celníci. Vybrali stánek Hyundai a Mivvy

Je již téměř pravidlem, že na velkých mezinárodních IT veletrzích pořádaných v Německu zasahují celníci. Nyní si překvapivě odnesli vystavené produkty od poměrně známé značky Hyundai.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Diletant

Veletrh?

Co to je vlastně "veletrh IFA"? Jestliže tam někdo přijel s kamionem LCD monitorů a prodával je tam přes pult koncovým zákazníkům, pak je zásah celníků pochopitelný. Jestliže se však jedná o veletrh, kde jednotliví výrobci předvádějí, co jsou schopni dodat a očekávají zájem evropských velkoobchodníků, s nimiž si pak dohodnou, jak naplnit požadavky naší (rozuměj: evropské) legislativy, pak mi připadá trapné, když celníci zabavují exponáty takového veletrhu. To, že někde něco vystavuji, přece ještě neznamená, že to tam také uvádím na vnitřní trh. Docela by mě zajímalo, jak se na celou věc dívá organizátor veletrhu a kolik vystavovatelů očekává v případném dalším ročníku této akce.

0/0
2.9.2008 1:09

Poblijón

Re: Veletrh?

V rámci konkurenčního boje je natřeli ti, co se jich bojí. Kde jinde by celníci vzali jistotu pro své jednání? I  naší zemi zasahuje ČOI zejména na základě udání konkurence.

0/0
2.9.2008 19:26

ja

aspon nekdo, a co mlynky

Aspon nekdo na asiaty slapne. A kdo zabavi cinske mlynky na maso, porcelan, vanocni ozdoby atd.?

0/0
1.9.2008 11:34

Nedobrota2

HNŮJDAJ ...

no to je jasný !  Nikdy bych si nic takové značky nekoupil a pohrdám lidmi v autech hnůjdaj páč podporujou šunt a jeho výrobce ! 

0/0
1.9.2008 11:33

Koumeles

Re: HNŮJDAJ ...

Vis . ze delaj lepsi auta jak Skodovka?

0/0
1.9.2008 13:28

Luboš

Re: Re: HNŮJDAJ ...

;-D;-D

0/0
5.9.2008 7:20

ja

Re: Re: HNŮJDAJ ...

ale podporujou zluty sikmace... ASSHOLE DRIVE IMPORT

0/0
5.9.2008 22:07

Neasi

Re: HNŮJDAJ ...

Jsi tak kchoool..

0/0
2.9.2008 17:21

jura

patent trolls

je to prace jedne z tzv. "Patent Troll" firem. Takova firma se zivi tim ze podava stovky az tisice patentu na vsechno mozne, vetsinou trivialni technicka reseni prestoze sama nic nevyrabi. Nasledne zkouma vyrobky jinych firem, najde mista kde je poruseny nejaky z jejich nesmyslnych patentu a pak vydiraji velke vyrobce. Znamy je napr. pripad Eolas vs. Microsoft. V kazdem ekosystemu zkratka existuji primitivni skodlive bakterie. :-©

0/0
1.9.2008 11:20

PlnouParouBack

Re: patent trolls

Tohle nejsou primitivní skodlive bakterie, nybrz vysoce nebezpecni parazite.

0/0
1.9.2008 11:35

Bob

Re: patent trolls

Je rozdil mezi patenty na technologickymi a patenty softwarovymi. Zatimco v USA se patentuje vse a potom se stejne tak rychle patenty rusi, kdyz se nekdo ohradi ze se patentovala jiz znama vec, tak v Nemecku (stejne jako treba v CR) se pred udelenim patentu udela reserse. Navic se neda patentovat myslenaka, ale pouze technologicky postup, takze ke stejnemu vysledku se da dojit patentovatelnou i nepatentovatelnou metodou (pokud se na ni prijde). Paraziti existuji, ale na obou stranach, jak u vlastniku patentu, tak u firem patenty vyuzivajici.

0/0
1.9.2008 11:41

jfk

Hyundai

Mel jsem tu cest spolupracovat na vyvoji jedne veci primo s dcerinnou firmou Hyundai v Koreji a muzu potvrdit, ze co neni pribite, to nejradeji ukradnou. Navic maji jeste zvlastni, asijskou mentalitu. Pokud jim nechcete urcite casti systemu dat zadarmo, zenou to vys a snazi se tlacit na management, ze pokud tu cast nedostanou zadarmo (cely kod, schema zapojeni), pak ustoupi od celeho kontraktu. Je to samozrejme hloupost, protoze cely projekt uz je v takovem stadiu, ze ho nelze stopnout ani z jejich strany, ale toto proste delaji. Je uz na case, aby nekdo tyhle asijske zlodejicky poradne skripnul.

0/0
1.9.2008 11:13

Poblijón

Re: Hyundai

Souhlas, ale na straně druhé, zpřístuní pokročilé technologie pracujícímu lidu, což podporuje ČSSD

0/0
2.9.2008 19:28

La.bel@email.cz

adnk26

0/0
1.9.2008 10:37

iks

A kdy se naučíte v redakci česky ??

  Redakci Technetu/Idnesu by měla Komise pro ochranu českého jazyka minimálně sekat ruce a odebírat podvodem získaná osvědčení o vzdělání..  Rv

0/0
1.9.2008 10:33

bullhead

Re: A kdy se naučíte v redakci česky ??

...jste na špatném serveru ...toto je technický web - honit si triko jděde na "neumimnicijinehonezcestinu.cz"

0/0
1.9.2008 10:57

M

Re: Re: A kdy se naučíte v redakci česky ??

Mýlíte se - i na technickém webu je možno komunikovat správným jazykem. A když někdo umí správně česky, může klidně umět i řadu dalších užitečných věcí. Mimochodem, líbí se mi Váš nick...;-D

0/0
1.9.2008 11:07

Dr.Sid

Re: Re: Re: A kdy se naučíte v redakci česky ??

V kazdem pripade je to trapne jak za kazdym clankem je 'mate spatne i' .. ;-D

0/0
1.9.2008 13:45

kofee

Re: Re: Re: Re: A kdy se naučíte v redakci česky ??

Obávám se, že zaměňujete příčinu a důsledek.

Trapné není upozornění na chybu, ale skutečnost, že v téměř každém článku je "špatné i".

0/0
1.9.2008 14:15

M

Re: Re: A kdy se naučíte v redakci česky ??

Mýlíte se - i na technickém webu je možno mluvit správně česky. Mnoho lidí, kteří správně česky mluví, umí i řadu dalších užitečných věcí. Mimochodem, moc se mi líbí Váš nick...;-D

0/0
1.9.2008 11:12

M

Re: Re: A kdy se naučíte v redakci česky ??

Mýlíte se - i na technickém webu je možno mluvit správně česky. Mnoho lidí, kteří správně česky mluví, umí i řadu dalších užitečných věcí. Mimochodem, moc se mi líbí Váš nick...;-D

0/0
1.9.2008 15:09

Realista

Jak je důležité používat licenceGPL

PATENTY a LICENCE ohrožují evropský průmysl a brzdí ekonomický rozvoj firem. To je dnes už jasné každému.

Nahrazování v oblasti IT již probíhá, u spotzřební elektroniky je to pomalejší, formáty  s licenci GNU/GPL nenastupují dostatecne rychle.

0/0
1.9.2008 10:12

uzivatel

Re: Jak je důležité používat licenceGPL

jak muze nekdo s prezdivkou realista psat takove bludy?

0/0
1.9.2008 10:32

Já 1.

Re: Jak je důležité používat licenceGPL

Ty jseš ale jelito. Výzkum a vývoj stojí strašnépeníze a nikdo je nebude inventovat bez malinké záruky, že na to získá legální, časově omezený a sám o sobě dost drahý, monopol. To je prostě tak. A jestli někdo chce papat výsledky práce jiných bez vynaložení potřebných peněz, je to h..zl a patří s ním zatočit. Víš kolik stojí třeba Evrospký patent a to včetně nákladů na udělení a pak na udržování? Tak se radši zdrž svých hloupých komentářů.

0/0
1.9.2008 11:02

ja

Re: Re: Jak je důležité používat licenceGPL

Vůbec jsi nepochopil co jsem napsal :-) ,

jestli má někdo něco patentováno tak má a je to jeho PROBLÉM.

To že patenty jsou brzdou ekonomiky  a způsobují technologické zpoždění je NESPORNÉ.Díky tomu kupují patenty jen velké společnosti a roste monopolizace.

A mimo jiné jsou tu také patenty na SW, takové patenty co tu prosazuje OSA či nelegitimní BSA. A to už je sprosťárna.

0/0
1.9.2008 12:11

Pat

Re: Re: Re: Jak je důležité používat licenceGPL

To jsou ale bláboly... NESPORNÉ to není, je to jen Tvá utkvělá představa. Nesporné je to, že patenty pozitivně ovlivňují investice do výzkumu a tím zajišťují technologické zrychlení. Ano, zpětně omezují přístup k technologiím, ale nikdo nikoho nenutí, aby využíval cií patent, může si na to přijít sám. Čemu patenty (alespoň trochu) brání, je příživnictví.

OSA žádné patenty neprosazuje, ona prosazuje autorské právo. Ale co, blb*vi je to jedno. Blábol o "nelegitimní" BSA už vůbec nekomentuju, protože svědčí jen o absolutním nedostatku znalostí a soudnosti.

0/0
1.9.2008 12:56

heleme

Re: Re: Re: Re: Jak je důležité používat licenceGPL

tak, tak! Patenty pokrok nebrzdí. Když už, tak pokrok brzdí špatná licenční politika vlastníka patentu. Viz. souboj VHS s Beta a Video 2000.

0/0
1.9.2008 17:27

jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Jak je důležité používat licenceGPL

...všechna tato tvrzení jsou značně nepřesná ...v podstatě je to dnes především o lobby velkých firem, které na jedné straně „chrání“ svoje investice (do výzkumu, či nákupu vlastníků), a na druhé straně se snaží minimalizovat náklady na licence žalobami cizích vlastníků za "nepřiměřenost" poplatků :-/

Zdaleka největší prohnanci jsou však majitelé autorských práv, neboť jejich vylobbovaná ochranná lhůta (>50let) je neoprávněně delší než u patentů (20let) ;-€

0/0
1.9.2008 20:10

Pat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je důležité používat licenceGPL

Nejdřív si něco nastuduj a pak o tom piš, prosím.

0/0
2.9.2008 13:56

x

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je důležité používat licenceGPL

Knizka se muze vydavat vickrat a v pomerne malych nakladech a az po delsi dobe - nez vzdycky "prijde na trh" dalsi skupina ctenaru - tak zrejme proto.

0/0
2.9.2008 16:54

Mlokman

Co udělá malý překlep :-D

Cituji: "Nyní si překvapivě odnesli vystavené produkty od poměrně známé značky Hyunadi."

Hyunadi??? To zas až tak známá značka není...nebo aspoň já se s ní ještě nesetkal. Možná někde na stánku vietnamských tržnic, ale tam já nenakupuju. :-)

0/0
1.9.2008 9:59

MychalB

Re: Co udělá malý překlep :-D

mně to smrdí spíš maďarštinou ;-)

0/0
1.9.2008 10:39

farářskej

Re: Re: Co udělá malý překlep :-D

... to si pleteš, to byl Hunyadi... :-)

0/0
1.9.2008 23:34

Petr

Re: Co udělá malý překlep :-D

Jo, jo, to bude ze stejné stáje jako 4 proužky Adidash, Najk apod :-)

0/0
1.9.2008 10:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.