Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Veliká zaoceánská loď vyplouvala z doků. Málem se nevešla

Lodní kolos s délkou, jako je výška Eiffelovy věže, musel na své cestě z doků minout jejich ústí, kde šlo o centimetry. Jde o největší výletní loď vyrobenou v Německu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilat

jak ta lod nema verandu s vyhledem na hory a poust,

tak me tam nikdo nedostane

0/0
6.11.2008 3:38

Smil

hmm

moje auto váží 0,9 dospělého slona

0/0
4.11.2008 15:38

mrozh

mimo pořadí

Zajímalo by mě, proč se tahle zpráva opakovaně cpe na první místa v seznamu, když je měsíc stará a je tu řada novějších. Je to nějaká vada webových skriptů?

0/0
22.10.2008 9:05

Shadow

Re: mimo pořadí

Netušim jaky je tomu důvod, ale je to už docela otravné.

0/0
28.10.2008 0:08

zafik

Re: mimo pořadí

Že by skrytá reklama? Rozhodně to není kvůli důležitosti, nebo zajímavosti článku.

0/0
5.11.2008 7:54

pavelthelong

poznamky

ty BRT jsou opravdu BRZ (objem) jak jeste nekdo nize pise ( viz http://www.meyer-werft.de/page.asp?lang=d&main=3&subs=0&did=1598) Jinak firma Mexer se specializuje na takovahle luxusni plavidla a je dokonce jmenovite uvedena i ve Wikipedii. Ted je ta lod v Hamburku v doku Blohm+Voss (ty se specializuji treba na Queen Mary II) kvuli dodelavkam a bude predana 24.10. majiteli. Docela rad bych ji videl v Hamburku vyjizdet-to tam na Handelskai byva lidi jak o rockovem koncertu

0/0
22.10.2008 7:14

kawasaki

Pohon

No a jakej má pohon, slušil by jí jaderný reaktor. To by mohla plout 12 let bez přestání. Ale asi ne protože tam nedemonstruje Bursík

0/0
21.10.2008 15:48

pvl1

Na fotce nejsou centimetry

ale 2 metry z každé strany od lodi ke břehu.

0/0
21.10.2008 10:31

Majklova_proxy

Re: Na fotce nejsou centimetry

Taky se ale nikde nepise, ze jde o fotku nejuzsiho mista.

Nadto ty "centimetry" klidne mohly byt prevzatou novinarskou invenci - udaj, ze kanal byl jen o 233.15 cm sirsi nez samotna lod je jaksi zbytecny.

0/0
21.10.2008 23:19

pvl1

Re: Na fotce nejsou centimetry

Píšou ústí, na fotce je ústí. Nejen údaj je zbytečný, ale celý článek. Měl by totiž znít. Loď vyplovala, v pohodě se vešla a nic se nestalo.

0/0
22.10.2008 13:42

Majklova_proxy

Re: Na fotce nejsou centimetry

Treba za tim ustim na obrazku bylo jeste jedno usti! :o)

Okej, ja se prit nebudu, je to kravina.

0/0
22.10.2008 14:17

pvl1

Re: Na fotce nejsou centimetry

Možná to není to místo a možná to není ani ta loď. Ona se tu každá informace musí brát jako odkaz do googlu na zahraniční originál.

0/0
22.10.2008 23:01

Monstrum Anonymič Anonymov

Blbá otázka

To je ta Paroubkova jachta ?:-)

0/0
20.10.2008 9:09

JCage

Ja se dneska rano

malem nevesel do dveri.

0/0
2.10.2008 15:32

Besk

chybné tuny

Je tam technická chyba loď nemůže mít výtlak 122 tis. tun, když si znásobíte délku, šířku a ponor máte něco kolem 90 tis a to ještě nepřihlížím ke štíhlosti ponořené části přídě a zádě. Patrně jde o údaj 122 tis registrovaných tun (BRT) čo je údaj o využitelném vnitřním prostoru lodě.

0/0
30.9.2008 12:31

pvl1

Re: chybné tuny

No jo. Jsou to kecky.

0/0
30.9.2008 15:16

Phantom2005

Re: chybné tuny

Není to doslova využitelný prostor, u BRT se jedná o prostory, které lze zcela uzavřít - takže i kinosál, kasino, restaurace, kajuty atd.

0/0
21.10.2008 10:51

insomnic

Re: chybné tuny

R^nechápu,proč tam cpou ty slony...

0/0
21.10.2008 21:38

Teleke z Toloko

*

pochybuju, že by stavěli loď za několik miliard  a nezměřili by si, jestli se vejde. ;-D

0/0
30.9.2008 7:40

Luka

Holy sh.t

Dokážete si představit 22 700 slonů? A který slon? Africký, nebo indický. A samice, nabo samci. Už to mám...... 22 700 samců slona indického. Přísně upřesněte, abychom byli v obraze!!!:-)

0/0
30.9.2008 7:34

Luka

Re: Holy sh.t

Chtěl jsem napsat Příště upřesněte.:-)

0/0
30.9.2008 7:35

pvl1

Výtlak 122 000 tun.

To je jako hmotnost 4 miliard myší domácí, které seřazeny za sebou, utvořily by řadu dlouhou 244 tis. kilometrů, podle níž bychom si vykračovali 1700 dní vojenským krokem.

0/0
29.9.2008 15:57

kraxna

Re: Výtlak 122 000 tun.

...a to se vyplatí !

0/0
29.9.2008 16:39

thegrid

Re: Výtlak 122 000 tun.

čuju, že na todle máš nějaký prográmek ne?

0/0
29.9.2008 17:54

pvl1

Re: Re: Výtlak 122 000 tun.

:-) Standardní Cimrmanovské jednotky.

0/0
29.9.2008 17:58

ppc1500

Re: Výtlak 122 000 tun.

R^R^R^[>-][>-]

Tak to bylo fakt dobrý!!!

0/0
29.9.2008 20:39

Marek Staněk

Dvě formální nepřesnosti ...

1) Lodi se nevyrábějí, nýbrž STAVÍ

2) rychlost lodí se tradičně neudává v km/h, nýbrž v uzlech: 24 uzlů.

0/0
29.9.2008 15:53

stoural

Re: Dvě formální nepřesnosti ...

Myslim, ze nam suchozemcum je MNOHEM, MNOHEM blizsi udaj v km/hod.

0/0
29.9.2008 17:53

David Korda

Re: Re: Dvě formální nepřesnosti ...

Obavam se ze je to hloupost, rychlost lodi se udava u uzlech a basta, spis mne zaujal titulek. Vyplouvala z doku, malem se nevesla... Ta lod mela kolem sebe podle fotek parnik mista... s m/v Tatry, stejne tak s m/v Sumava i m/v Beskydy jsem proploval Panamou a meli jsme kolem lodi cca 0,5 m mista.

0/0
29.9.2008 23:07

Qwick

Re: Re: Re: Dvě formální nepřesnosti ...

A inteligence čtenářů se udává v IQ, víme ?;-(

0/0
29.9.2008 23:45

D.E.S.

Re: Re: Re: Dvě formální nepřesnosti ...

rychlost letadel se taky udává v MACH, ale komu to co řekne ... navíc uzel, není SI jednotka ..

0/0
3.10.2008 15:22

Botanix

Re: Re: Re: Dvě formální nepřesnosti ...

Rychlosti letadel jsou hlavně v uzlech, machy se používají u vojenských a cvičných prouďáků taky, ale hlavně uzly.. což odpovídá 1,852 km /h :) :-)

0/0
17.10.2008 13:11

Majklova_proxy

Re: Re: Re: Dvě formální nepřesnosti ...

To mi povez, jak rychlost Pipera, Spitfiru nebo staryho Wildcatu vyjadris v nasobcich rychlosti zvuku. Pro letadla jsou uzly, smudlo.

0/0
21.10.2008 23:23

SiM

tytulok?

clanok inak nevie zaujat len bulvarnym titulkom?

0/0
29.9.2008 14:07

volic_plukovnik

Re: tytulok?

Nejspíš se inspirovali v dnešním Blesku :-)

0/0
29.9.2008 14:28

pepik

Re: Re: tytulok?

a poslední dobou skoro pořád RvRv

0/0
29.9.2008 16:08

hobby_cpt.

k cene pobytu...

napr: http://www.aida.de/

ale osobne si myslim, ze to nestoji za to.

male lode su podstatne viac fun.

0/0
29.9.2008 14:01

hobby_cpt.

pre info..

inak - mal som to stastie a bol som na takejto lodi (aj ked starsej) - AIDA. ale popravde - je to nuda. clovek len chodi od bazena do restauracie a napchava sa a vecer sa nalieva. po troch dnoch je tam dost nuda. aj to malo, co sa kotvi v nejakom meste, tak je iba na kratky cas: o 10,00 vas vylozia a ked nie ste o 18,00 na palube, tak smola - vyplavaju bez vas.

0/0
29.9.2008 13:59

Phantom2005

Re: pre info..

To je, bohužel, jediný smysl těchto plavidel - plovoucí zábavní park.

0/0
30.9.2008 8:58

hobby_cpt.

bulvarne titulky

na technete sa obcas da docitat aj nieco zaujimave. ale takto lacno putat pozornost citatelov je trochu smutne, pan redaktor. nemyslite?

v papenburgu v dokoch som sa bol raz aj osobne pozriet - je to mesto daleko od mora uprostred tazby raseliny - preto je tam vybudovany kanal, ktory vedie az k moru a tadial hotove lode aj dopravuju. stale pred expedovanim novej lode ho nanovo prehlbia - vybagruju bahno atd.

stavaju tam lode uz od oceliarskej krizy (preto doky tak daleko od mora) a doposial sa vsetky lode do ustia dokov vosli v pohode. takze ziadne "malem nevesly..." :-( toto by som bral, keby som sa o tom docital niekde v bulvari a pod.

0/0
29.9.2008 13:58

gagaryn

***

škoda, že tam budou vozit slony.:-/

0/0
29.9.2008 13:30

Atomas

Re: ***

;-DR^ Na druhou stranu jinde tolik slonů pohromadě neuvidíš ;-D

0/0
29.9.2008 16:14

Droope

cena:)

Zajímala by mne cena jízdenky řekněme na týden :)

0/0
29.9.2008 13:28

Phantom2005

Re: cena:)

Když jsem se naposled díval na Orianu, tak to bylo tuším 1500GBP/týden, čtyř- až šestilůžková kabina bez oken.

0/0
30.9.2008 9:00

Phantom2005

Re: cena:)

P.S. - na této stránce jsou ceníky společnosti P&O: http://www.pocruises.com/Home.axd

Cena 1500GBP není za týden, ale za dva týdny.

Tříměsíční plavba čtyřiceti přístavy vyjde na cca 9000GBP.

0/0
30.9.2008 9:04

Brainwashinton

Móc pěkný,

taky bych se rád svez!:-)

0/0
29.9.2008 13:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.