- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak me tam nikdo nedostane
Zajímalo by mě, proč se tahle zpráva opakovaně cpe na první místa v seznamu, když je měsíc stará a je tu řada novějších. Je to nějaká vada webových skriptů
Netušim jaky je tomu důvod, ale je to už docela otravné.
ty BRT jsou opravdu BRZ (objem) jak jeste nekdo nize pise ( viz http://www.meyer-werft.de/page.asp?lang=d&main=3&subs=0&did=1598) Jinak firma Mexer se specializuje na takovahle luxusni plavidla a je dokonce jmenovite uvedena i ve Wikipedii. Ted je ta lod v Hamburku v doku Blohm+Voss (ty se specializuji treba na Queen Mary II) kvuli dodelavkam a bude predana 24.10. majiteli. Docela rad bych ji videl v Hamburku vyjizdet-to tam na Handelskai byva lidi jak o rockovem koncertu
No a jakej má pohon, slušil by jí jaderný reaktor. To by mohla plout 12 let bez přestání. Ale asi ne protože tam nedemonstruje Bursík
ale 2 metry z každé strany od lodi ke břehu.
Taky se ale nikde nepise, ze jde o fotku nejuzsiho mista.
Nadto ty "centimetry" klidne mohly byt prevzatou novinarskou invenci - udaj, ze kanal byl jen o 233.15 cm sirsi nez samotna lod je jaksi zbytecny.
Je tam technická chyba loď nemůže mít výtlak 122 tis. tun, když si znásobíte délku, šířku a ponor máte něco kolem 90 tis a to ještě nepřihlížím ke štíhlosti ponořené části přídě a zádě. Patrně jde o údaj 122 tis registrovaných tun (BRT) čo je údaj o využitelném vnitřním prostoru lodě.
pochybuju, že by stavěli loď za několik miliard a nezměřili by si, jestli se vejde.