Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Živé novinky od Microsoftu

Programy Windows Live rozšiřují nástroje operačního systému Windows Vista a XP a jsou těsně provázány s internetovými službami Microsoftu. Nedávno uvolněná betaverze balíku aplikací Windows Live Wave 3 nabízí řadu vylepšení i zcela nové programy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

katjes

Jak zaregistrovat jmeno@LIVE.COM??

Pouzivala jsem Messenger kdysi s Live ID ve tvaru jmeno@seznam.cz, ted bych se chtela vratit k jeho pouzivani ale nedari se me zaregistrovat ID ve tvaru jmeno@LIVE.COM, nabizi mi to jen dlouhe a ne zrovna elegantni @windowslive.com , nebo proflaknute @hotmail.com. Na nejakem blogu jsem nasla javascript, ktery to ma umoznit ale ten nefunguje, na www.livemessenger.xf.cz je v navodu taky  jen @windowslive.com. Nevi nekdo jak na to?:-(

0/0
6.10.2008 10:56

Podrazza

Re: Jak zaregistrovat jmeno@LIVE.COM??

Live ID končící na @live.com musíš zaregistrovat v US registračním formuláři, tedy pokud ti angličtina nedělá problém, samozřejmě po registraci jde vše nastavit do češtiny:

https://signup.live.com/signup.aspx?mkt=en-us&rollrs=12&lic=1

Pokud by to náhodou nešlo, a používáš Firefox 3.0.3 stačí stáhnout doplněk Quick Locale Switcher a nastavit zobrazení registrační stránky v americké angličtině (en-us).

0/0
6.10.2008 11:19

katjes

Re: Re: Jak zaregistrovat jmeno@LIVE.COM??

Diky za rychlou odpoved :-) ten prvni odkaz funguje V

0/0
6.10.2008 13:06

Podrazza

Windows Live Wave 3

Díky redakci za stručné info o Live novinkách, byť už jsou anglické betaverze volně ke stažení asi od 19.září 2008 :) Spousta lidí o Live službách neví, nebo je nemají touhu zkoušet, když každý "Franta" od vedle spamuje diskuze příspěvky a la "Microsoft je Live a to je fuj", přitom sám OS používá nelegálně a má zcestnou představu, že to po registraci Windows Live ID, nebo použitím těchto služeb Microsoft automaticky zjistí. Taktéž jsou mylné informace, že betaverze aplikací Live Wave 3 nelze odinstalovat, jak se uvádí v některých diskuzích. Odinstalace je stejně snadná jako přidání aplikací do systému. Ještě by to chtělo obsáhlejší článek právě o možnostech a výhodách používání Windows Live Messengeru - celosvětově se jedná o nejrozšířenější a nejpoužívanější síť/IM. Takže milí Frantové, můžete kydat dál. Ti chytřejší si Live napřed vyzkouší nebo se domluví na otestování Messengeru s přáteli a potom teprve řeknou svůj názor. Možná se jim něco zalíbí a budou to používat dál, jako já :)

0/0
6.10.2008 9:28

emph

Re: Windows Live Wave 3

Pravda:-)R^

0/0
9.10.2008 19:23

Tomáš

iLive?

Jóó... to mekaři znaj už léta... ;-D na rozdíl od těhle Live to je ostrá a funkční verze ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2008 20:24

jacques ui

Re: iLive?

Mouchy bzuci, kravicky buci a mekari meci:-)

0/0
5.10.2008 21:18

Snoopy

Re: iLive?

Mekaři maji iFšechno iLepší iPrvní.

Je nám to jasný.

iÁ 

0/0
6.10.2008 8:34

pepanek1021

http://www.updatestar.com/de/

Celé to BETA verse sem si již ve svém Visla nainstaloval s programem který upozorňuje na nové verse programu

http://www.updatestar.com/de/

0/0
5.10.2008 16:24

Fox_VK

Re: http://www.updatestar.com/de/

Jeden by řekl že za ty prachy by ty Visty mohly dokázat uporoňovat na nové verze i bez externích programů...

Ale jak je vidět tak mAlý měkký má stále co dohánět...

0/0
5.10.2008 19:50

Snoopy

Re: Re: http://www.updatestar.com/de/

jojo, měly by upozorňovat na nové verze programů. pokud možno všech výrobců na světě.;-D

Nechal bych to na programu, aby si zjisšťoval svou novou verzi sám... Do toho nemá systém co kecat.

0/0
6.10.2008 8:36

drek

Co nekoupíme ukradneme

Klasika z dílny MS. Celý balík se skládá ze 3 částí :

1. z nich je z větší části okopírovaný (ukradnutý) GOOGLE Desktop, případně dalších cizích výrobců.

2. z nich je výborná aplikace Foldershare, kterou MS bohužel koupil

3. z nich je funkčnost založená na vzdálené ploše

0/0
5.10.2008 15:59

R@VI

Re: Co nekoupíme ukradneme

Windowsky davno dohaneji to co jine OS uz umeji a tak vykradaji Open Source komunitu, nastesti si to lide zacinaji uvedomovat, ze z nich Microsoft dela vo*y kdyz je nuti kazdych pet let investovat do noveho PC, do novych licenci, do noveho SW atd. Ja jsem zkoncil s WXP a dal uz me jit nikdo nedonuti, jsou jine OS, kterymi si dokonce mohu i lepe vydelavat, takze proc ... Microsoft jiz dosahl sveho vrcholu a ted je v dobe recese, kdy svymi postupy se snazi sve uzivatele omezovat, jiz to neni o tom udelat z PC nastroj pro vsechno, ale udelat z nej prostredek k dalsimu dojeni uzivatele ...

"Windows se zpomaluje!"

"Open source je cesta pro lidi, kteri chteji software chapat"

0/0
5.10.2008 19:50

Snoopy

Re: Re: Co nekoupíme ukradneme

>

"Open source je cesta pro lidi, kteri chteji software chapat"

No a to je ten problém. Většina lidí nechce software chápat, ale používat....

0/0
6.10.2008 8:39

RAVI

Re: Re: Re: Co nekoupíme ukradneme

nj a ja na tech lidech vydelavam tezke prachy, protoze si nedokazi nastavit ani proxy atd., i kdyz ted uz se s temito jedinci trapit nemusim :)

proste bud umis nebo jen cumis a OS Windows si prichyluje prevazne ty co jen  cumi a to budou teprve koukat az budou muset za kazdou hloupost zaplatit online baksis ... 

PS: nepochopit software je podle me zakladni nedostatek pri uzivani produktu ... "Copak asi dela tenhle cudlik ... kurde ono mi to smazalo polovinu udaju, volej admina at mi to prijde opravit!!!"

0/0
6.10.2008 19:39

nemo

Opravdu "užitečné"

Nevidím naprosto žádný význam LIVE portálu & aplikací. Akorát další způsob jak utáhnout zákazníka na vařenou nudli, nabídnutím aplikací, které ve skutečnosti ani nepotřebuje.

Jediný smysl má možná Messenger - ale jak už bylo řečeno - u nás nemá šanci. Používám protokol Jabber...

0/0
5.10.2008 13:53

Petr

Re: Opravdu "užitečné"

Nepotřebuje? Snad každý má dneska na počítači fotky, chce chatovat a posílat emaily. Sám jistě používáš obdobné aplikace a nějaký jiný portál.

Takže (Y)

0/0
5.10.2008 14:35

jacques ui

Re: Opravdu "užitečné"

jabber je taky fajn, skoda ze je nepouzitelny diky kompletnimu zahlceni spamem, ceske servery maji caste vypadky a o zadnych videokonferencich pres  nevim:-(

0/0
5.10.2008 21:13

jaryn

Re: Re: Opravdu "užitečné"

jabber je zahlceny spamem?!?! hmmm-sice jsem par vypadku ceskych serveru za ta leta pouzivani pozoroval, ale rozhodne jich bylo mnohem mene, nez tech u ICQ :)

0/0
5.10.2008 22:35

Snoopy

Re: Re: Re: Opravdu "užitečné"

O ICQ ani slovo... tohle jmeno by se nemelo ani vyslovovat. Brrr

0/0
6.10.2008 8:41

Petr

Can you LIVE?

Pár programů z řady Live ke své spokojenosti používám, např. takový Windows Live Messenger je špičková náhrada tolik používaného i zatracovaného icq. Kdo nezná-neocení. Krom jednoduchosti v "základní" verzi mě překvapila i možnost WLM takřka o 200% rozšířit díky Messenger Plus! Live a naopak možnosti a položky menu které nepoužíváte odebrat pomocí A-patch. Posílání souborů pomocí sdílených složek funguje taky na 100% a to i u těch co jsou za NATem. Kvalitní videokonference a hlasová komunikace jsou samozřejmostí. S Windows Live Mailem je to horší, dlouhá léta jsem používal Thunderbird, i když v jednoduchosti je síla :) Škoda, že v ČR používá Live Messenger asi jen 300tis. lidí, kteří jsou ale v oboru IT poměrně zběhlí. Mnozí co se v internetové komunikaci moc nevyznají stále razí zcestný a staromódní názor že windows/microsoft je fuj, takže kdo chce kam, nechme ho raději tam :) I'm live :))

0/0
5.10.2008 10:10

sx

Re: Can you LIVE?

take pouzivam WLMessenger + WLMail

0/0
5.10.2008 13:03

Creek

Re: Can you LIVE?

Obtěžující messenger a další šrot je to první co z

windowsích počítačů svých zákazníků dávám ven. IE nahrazuji Firefoxem,

mailového klienta kvalitnějším Thunderbirdem. Jako výchozí vyhledávač

samozřejmě nastavuji Google. ten také nabízí stále se rozšiřující škálu

užitečných online aplikací na mnohem vyšší úrovni než microsoft. Je pravda že IT dělám teprve 12 let, ale i tak budu vždy preferovat vše jiné než microsoft a windows. R^

0/0
5.10.2008 18:42

jacques ui

Re: Re: Can you LIVE?

No nekdo povazuje za IT napr i naformatovani disku:-)

0/0
5.10.2008 21:17

sx

Re: Re: Can you LIVE?

takze svym zakaznikum virujes pocitac

0/0
5.10.2008 22:43

V.H.

Kvalitní videokonference?

Bohužel ne. Je to trhané a nedá se to použít. Takže řešení je skype. Jinak WLMessengera rád používám.

0/0
5.10.2008 19:05

jacques ui

Re: Can you LIVE?

V tech poslednich dvou radcich mate pravdu. Vsichni jsou radoby "IT" ale rozumi tomu jak koza petrzeli;-D Konkretne vim, ze vetsina redakce nejmenovaneho (zadna reklama) pc magazinu komunikuje jen pres MSN. Live Messenger se Microsoftu mimoradne povedl, nejake icq a spol. mu nesaha ani po kotniky :-) Navic se pouziva snad opravdu vsude. Krom CR, ta je porad pod kytickama zelenyho icq.

0/0
5.10.2008 21:10

corwin78

Re: Re: Can you LIVE?

Myslíte redakci LŽivě.cz, příspěvkovou organizaci Microsoftu? Je faktem, že ICQ je vhodné vyhubit, ale náhradou budiž otevřený XMPP/Jabber a ne nějaký proprietární shit.

0/0
5.10.2008 23:11

jacques ui

Re: Re: Re: Can you LIVE?

ee, myslel jsem obyc. tisteny magazin :) jabber uz nechci :/

0/0
5.10.2008 23:27

Dede

Re: Re: Can you LIVE?

Řada uživatelů chce ale kvalitně komunikovat a nezajímá je jestli je protokol otevřený nebo uzavřený. Bohužel u icq se poslední dobou kvalita komunikace nějak vytrácí, takže i já se poohlížím po něčem schopném. Zatím vede Windows Live Messenger :)

0/0
14.10.2008 8:41

Anonymous

Live ve Win7

Nejzajímavější věcí na Live je v součastné době plánovaná provázanost s Win7. Prý nemají být ve Win7 podobné programy k dispozici, ale uživatelé si je mohou stáhnout z Live.

To umožní mít "menší" OS s tím, že uživatel se sám rozhodne, jestli půjde do Live, nebo si pořídí nějaké 3rd party produkty. Ale instalace Live je opravdu jednoduchá, stisknete pár "next" vyberete, které aplikace chcete a pak se už o nic nestaráte.

0/0
5.10.2008 9:09

enigmatic

Re: Live ve Win7

Next, next, next, next, next, next ... tak to je opravdu jednoduchá instalace... 8-o

0/0
5.10.2008 9:30

simda

Re: Re: Live ve Win7

Vzhledem k tomu, že to zvládnla i moje přítelkyně aniž by se alespoň jednou zeptala, považuji to za jednoduché!

0/0
5.10.2008 9:42

JmJ

Re: Re: Re: Live ve Win7

Ano, zvladne to kazdy a pak to nekteri musi davat do poradku. Instalace ala next je prima cesta k zaplacani systemu totalne zbytecnymi vecmi. Oni toti lidi nectou, jen klikaji next :-)

0/0
5.10.2008 10:02

sx

Re: Re: Re: Re: Live ve Win7

stejne jako tomu bylo u google chrome kde vsichni odsouhlasili ze google je bude sledovat

0/0
5.10.2008 13:00

Outlook

Outlook

Je sice pravda, že Outlook je na nic, ale dokaze bez problemu synchronizovat data pres Active Sync s Windows Mobile zarizenimi. Proto ho pouzivam. A ted se ptam, zdali to dokaze i

Windows Live Mail.

0/0
5.10.2008 6:51

Anonymous

Re: Outlook

Live Mail si představte, jako osekanou verzi Outlooku. Je určen pro uživatele, kteří nechtějí, nebo nepotřebují komplexní a placený software jako je Outlook. Pokud ho už používáte, není důvod, proč přecházet na LiveMail..

0/0
5.10.2008 9:02

cassul

Re: Outlook

Neumí - a je to záměr. Windows Live Mail je nástupcem outlook express - je to jen poštovní klient a nic víc - nicméně tohle umí jednoduše a dobře. Outlook je groupware klient, který, mimo mnoho jiných věcí, umí i stahovat poštu.

0/0
5.10.2008 12:24

Karel Kahovec

Re: Outlook

Ehm - o Outlooku toho opravdu evidentně moc nevíte.

0/0
5.10.2008 15:36

Snoopy

Re: Outlook

nanic?

rád si nechám doporučit jiný program (záměrně neříkám poštovního klienta, protože to je Outlook Express, Outlook je "trochu" víc), který bude umět pracovat se všemi featurami MS Exchange jako Outlook. Pokud vím, tak neexistuje. A PoP3 nebo IMAP (na Applu iMAP) neni nahrada.

0/0
6.10.2008 8:46

dave

programy

děkuji, niechci z toho nic

0/0
5.10.2008 0:19

tristram

Re: programy

A proč se obtěžuješ to sdělovat spoustě lidí, kteří tě nikdy neviděli?

0/0
5.10.2008 0:52

Ludek_II

Re: Re: programy

třeba proto,aby tě nasraaaal ;-D

0/0
5.10.2008 20:33

Faramir

Re: programy

A to já zase některé ty programy používám, protože jsou výborné.

0/0
5.10.2008 2:07

Anonymous

Re: programy

K tomuto závěru jsi určitě přišel, po dlouhém a komplexním testování všech zmíněných služeb, že ano? ;-)

Nikoho nezajímá, co používáte, nebo co se vám nelíbí. Diskuze pod článkem není váš osobní blog..

0/0
5.10.2008 9:04

JmJ

Re: Re: Re: programy

Pro kristovy krvave rany :-). Je videt, ze kdyz vas nekdo vychovava, tak to neznamena, ze jste pak vychovany :-)

0/0
5.10.2008 10:04

Reakturek

Re: Re: programy

uvedl svůj názor. Místo aby jsi se ho zeptal, co ho k tomu vede (aby se mohla rozvinout ta diskuze), bleješ jen kraviny. Rv

0/0
5.10.2008 11:38

cassul

Re: Re: Re: programy

Jediný agrument, který tihle lidé umí použít, je, že je to Microshit nebo jiný pubertální rádobyvtipný vulgarismus. S takovou argumentační bází se přece nedá vést věcná diskuse, co to umí, neumí, v čem je dobré tohle a v čem zase něco jiného.

0/0
5.10.2008 12:28

Karel Kahovec

Re: Re: Re: Re: programy

Případně se ohánějí tvzením, že to MS stejně někde ukradl... Asi jim. ;-D

0/0
6.10.2008 6:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.