Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pusťte na spoustu otevřených oken program Switcher. Ulehčí práci

Utilitka Switcher nabízí zdarma rychlé, pohodlné, návykové a elegantní přepínání mezi okny ve Windows Vista. Pokud pracujete s mnoha programy, třeba i na několika monitorech, nebo pokud závidíte jablíčkářům jejich Exposé, určitě Switcher vyzkoušejte. Poradíme, jak si jej nastavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mino

Dexpose

funguje aj pod XP http://devrexster.googlepages.com/home

0/0
25.10.2008 22:09

petr stursa

expose

je fajn, hlavne se mi libi, ze je spustitelne jednim tlacitkem, ne klavesovou zkratkou.

.

Nebylo by marne mit neco takoveho i na PC. Snad tohle jeste nekdo vyladi.

0/0
25.10.2008 17:45

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: expose

Nadefinovat si to na jednu klávesu můžete, ale klávesová zkratka je praktičtější, těžko najdete klávesu, která nebude mít jinou funkci. A v článku píšu o "myší zkratce", to by se vám mohlo hodit...

0/0
25.10.2008 19:59

petr stursa

Re: expose

me to takhle vyhovuje a PC mi nedavno umrelo, diky cemuz jsem zjistil, ze bez nej muzu docela dobre existovat.

na macbook air mam expose na klavese F3.

Jinak jine klavesnice maji takovou zbytecnou klavesu s logem okynka... :-)

0/0
25.10.2008 23:02

exprt

Re: expose

me vyhovuji ty aktivni rohy, levyhorni je show aplications, levy dolni je show desktop, pravy horni dashboard, pravy dolni spaces. Prusvih je kdyz si sednu k jinemu macu ci PC a marne mlatim mysi do rohu :)

0/0
26.10.2008 11:28

mrtn

Ach jo...

Je vidět, že autor se systémem OS X nemá zkušenosti. A jak je vidět ani většina lidí. Spíš jen ví, že něco takového existuje, a tím to končí. Podobně jako všechny recence na produkty od Applu (software nebo hardvare). Viz iPhone, iPod, OS X... Spoutu věcí, které se Applu vytýkají, že neumí nebo nemá, měl daleko dříve, než jiné operační systémy.

Např. ikonky: hard disk, koš apod. Winhov.. velký bum v roce 1995

Apple již od roku 1985!!!

Pak kdo od koho obkoukává a vykrádá.

A k tomuto článku jen dodávám, ať si (koho to zajímá) prostuduje funkci Exposé & Spaces. http://www.apple.com/macosx/features/spaces.html

0/0
25.10.2008 14:10

vozova.hradba

Re: Ach jo...

Pokud se pres o presnost a pravdivost nekterych tvrzeni v clanecku, tak fajn, ale pokud by nas ostatni to melo nejak obohatit, tak v cem to spociva? Hlavni tema bych rekl mela byt utilitka switcher, kterou nikdo nikomu neukrad - pokud se nechal inspirovat tim, jak funguji podobne utility jinde (mac, linux), tak je jen spravne, ze se to (autor programu) snazil udelat i pod visty. Osobne jsem jej take vyzkousel (ale uz drive, mozna je ted pouzitelnejsi), ale nesedl mi. Ja oreferuju rychle prepinani oken, takze ani Win+tab pro me neni to prave orechove. Zatim mi nejvic vyhovuje standardni alt+tab, kde mam poladene velikosti nahledu a pocet radku (zvetsene). Pokud nechci drzet alt a koukat co mam za aplikace otevrene tak prepinam pomoci ctrl+alt+tab (nahledu zustanou na obrazovce a nezmizi).

0/0
25.10.2008 16:35

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Ach jo...

Se systémem OS X mám minimální zkušenosti, většinou pozitivní, ale vím, že negativní zkušenosti přicházejí až po delším používání, a to jak u Vist, Linuxu nebo OS X. Ovšem nemyslím si, že bych v článku něco psal na vrub OS X. Článek je pro uživatele Windows Vista a pro ty, které problematika zajímá šířeji. Věřím, že firma Apple má dostatečně přehledné stránky, aby si tam zájemci našli dostatek informací. Zkušenost s produkty Apple by byla větší, kdyby byly cenově dostupnější.:-) Když jsem si vybíral notebook, stála by mě tehdy srovnatelná konfigurace více jak dvojnásobek, kdybych "šel do jablíčka". Myslím, že hodně lidí je na tom podobně - Apple počítače se jim líbí, ale zvykat si na nové prostředí a ještě platit výrazně více se jim nechce. (Jde o soukromý názor autora, ne vyjádření reprezentující názor redakce atd.)

0/0
25.10.2008 16:54

petr stursa

Re: Ach jo...

Ja uz na OS X (leopard) nejakou tu chvili pracuju, znam lidi, co na macu delaji dobrovolne asi 17 let a nejake vyrazne negativni zkusenosti se ne a ne dostavit.

.

Je pochopitelne hloupost si mac poridit u nas, to se pak prodrazi.

.

Co se tyce konfigurace - je potreba si uvedomit, ze OS X nesezere polovinu vykonu a pameti i dost nadupaneho pocitace. Tudiz se da jit do nizsi konfigurace. Musim rict, ze mam ten samy pocit, jako autor vyse uvedeneho prispevku - zdejsi clanky o apple jsou ponekud... zvlastni.

0/0
25.10.2008 17:39

Zaslepenec

Re: Ach jo...

Já znám ze sveho okolí jeden případ, kdy se člověk s nadšením vrátil k Vistám - hudební programy, zvuky a dlší přece na MS nestojí nic. Navíc měl problém se přeučit na novej OS.

Jiná skupina jsou místní přispěvovatelé, kteří to dlouho zkoušeli, ale nevyhovovalo jim to. Občas jeden nick zkouší MacBook partnerky a o měsíc později ho má rok na pracovišti.

Příspěvky redakce jsou, hadam, poznamenané tím, že autoři technetu jsou kvalifikovaní uživatelé systému, mají oblíbené prográmky a utilitky a na Mac OS X jsou pak bezradní. Myslím, že to znám: XP i Visty jsou pro mě velmi, velmi minoritní systém a když se utkáváme, jsem pravidelně nasr.nej, protože mi všechno nějakej debilní inžynýr poschovával.

0/0
25.10.2008 18:04

petr stursa

Re: Ach jo...

Problem s preucenim na novy OS? Teda, ja jsem v podstate laik, co dela od roku 1992 s microsoftackymi produkty a s macem jsem se szil behem chvile.

Asi ano, pokud nekomu vyhovuje Xp, nebo Vista, pak asi neciti potrebu prechazet na neco jineho (Linux, mac...), ale pak by mel zvazit, nakolik je fundovany o tom psat.

0/0
25.10.2008 18:38

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Ach jo...

Opět: nepíšu o operačním systému Apple. Článek je o programu pro Windows Vista. Někdo v diskuzi se "zajímal" o to, jaké jsou moje zkušenosti s OS X, tak jsem odpověděl. Flame zakládat ani živit nehodlám. Jablíčkům svým způsobem fandím, ale nevypadá to, že moje "next PC is a Mac" :-)

0/0
25.10.2008 20:04

Zaslepenec

Re: Ach jo...

Dobrý den, řeknete mi proč?

Docela by mě zajímalo to srovnání cen - nesleduju je dlouhodobě, ani krátkodobě, ale čistě subjektivně mam dojem, že studentské modely (MacBook, iMac, MBAir) mají imageovou přirážku za značku. U profesionálních stanic neni moc s čím srovnávat - ale přirážka rozhodně nebude 50%.

Teď jsem zběžně nastavil parametry u Dellu, aby byly srovnatelné jako na mém půl roku starém počítači (nenašel jsem tam 2xQuad, ale netvrdim, že tam 8 jader neni), ale i tak byla cena srovnatelná.

Nejde mi o flame, ale co když jsou stesky na drahej apple jen pověsti a neni to tak jednoznačný?

0/0
25.10.2008 21:24

Good luck

Re: Ach jo...

Jestli jsi použil kofigurátor na webu Dellu a tvrdíš, že ceny jsou srovnatelné s Macem, tak to potom vlastně říkáš, že Mac je předraženej :-) -> protože ceny na konfigurátoru Dellu jsou HODNĚ nadsazený například i oproti tomu, za kolik se dá třeba i stejná konfigurace sehnat v obchodě -> prostě se hodně připlácí za to, že se vyrábí "na míru"..

0/0
25.10.2008 23:04

Zaslepenec

Re: Ach jo...

Byl to test na 2 minuty. Vzal jsem Dell jako celkem solidní značku (Apple beru jako solidní značku). V konfigurátoru jsem se snažil nastavit přibližně totožnou konfiguraci, jako jsem pořídil před půl rokem (2xQ2,8Xeon, 1,52TB, 10GB RAM) - myslím, že to není běžně prodávaná konfigurace v DatArtu. Nenastavil jsem to totožně - nepovedlo se, ale nechtěl jsem provokovat tím, že Dell vyšel hůř.

Rozhodně z toho pokusu nechci nic definitivního vyvozovat, ale docela mě to zajímá, jestli se tu náhodou neopakuje dokola nepravdivá skazka.

0/0
26.10.2008 8:22

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Ach jo...

Máte pravdu, že některé modely jsou cenově dostupné i pro studenty, i když zrovna MacBook Air bych za studentský model ani náhodou neoznačil (cca 45 tisíc). Když chce student notebook kolem 20 tisíc, tak není Mac ta ideální volba. Když chce 15" displej, nemá pro něj Apple, pokud vím, dostupný přenosný počítač. A když ještě bude chtít střídat mezi OS X a Windows, připlatí další peníze a cena už šplhá příliš vysoko.

Něco jiného je, pokud kupuje Maca v USA apod.

0/0
25.10.2008 23:14

Zaslepenec

Re: Ach jo...

Jasně, bral jsem to z amerického pohledu, nebo pohledu Applu.

MBAir není studentský model, ale stylovka, kterou si lidi nekupujou kvůli poměru cena/výkon - usnadnil jsem si dělení. MacBook je z ami pohledu vyloženě studentským modelem. Aktualitka ze 14.10: apple má v US školství 39% netebooků, na univerzitách 47% a drtivá většina budou právě MB. iMac patří do kaneláře, nebo jako domácí terminál.

Mám dojem, že v ČR je při posuzování výrobků Apple nejčastějším problémem právě to, k čemu a komu má sloužit. Něco jako když před lety IKEA byla vnímána (mylně) jako luxusní značka.

Apple nemá levné modely, viz. další říjnové údaje z USA: podíl Macu na prodeji počítačů = 17,6%; na výnosech ale 31,3%.

Apple má trochu jiný obchodní model, který momentálně funguje, počítám, že jsou maximálně spokojený a nemají důvod ho měnit ani kvůli evropě. Navíc je otázka, až studenti univerzit zvyklí na používání Apllů začnou zakládat vlastní společnosti, které porostou a začnou expandovat do světa...

0/0
26.10.2008 9:17

petr stursa

Re: Ach jo...

to opravdu nejde brat podle ceskych cen, ktere jsou nekde skoro dvakrat tak vysoke, jak americke.

S macbook airem jsem se dostal na 30 000 a nejake drobne, pricemz k tomu byla jeste externi DVD jednotka a par adapteru. Macbook vychazel asi na 17 000. 15 ti palcovy (jeste donedavna matny) displej ma macbook pro, ten je sice o trochu drazsi, ale uz je to docela slusna kvalita.

Vyhoda pro student je nenarocny provoz na baterii. V hodne ucebnach v CR totiz zalostne chybi zasuvky.

0/0
26.10.2008 9:42

Godzilin

Re: Ach jo...

Uz nejakej ten patek 37 200,-;-)

0/0
30.10.2008 11:39

Zaslepenec

Re: Ach jo...

Ale o tom to právě je - čím víc tomu člověk rozumí, tím víc toho chce, tím víc toho používá a tím obtížněji bude switchovat - tam i zpátky. I když obě platformy uměj +- stejně.

Ale protože jsem zakořeněnej, je na 99% jistý, že moje další PC bude zase Mac - i kdybych teď 6 let musel čekat na novej OS (jako se čekalo na Visty), i kdyby byla příští verze bomba. Kousal bych si nejspis nehty a doufal. Ke změne by mě přiměl dlouhodobý úpadek platformy.

Když stačí browser, mail, kancelář, audio/video přehrávač, ??? - dá se switchnout za 2 dny bez problému.

0/0
25.10.2008 20:55

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Ach jo...

Na to, že si říkáte Zaslepenec, máte podezřele otevřené názory:-) Víceméně souhlasím.

0/0
25.10.2008 23:10

Zaslepenec

Re: Ach jo...

Každý správný fanoušek čehokoliv musí být zaslepený. ("Dej mu Steve! Natrhni Billovi játra!")

Rád jsem si poklábosil, i když OT.

0/0
26.10.2008 9:25

mrtn

Re: Ach jo...

Už na začátku jsem si kdysi říkal: Nedělej to... Nemá to cenu... Ty lidi to vlastně ani nezajímá... Stejně si pojedou svoje a Macka nepochopí... Jedině, když si to OPRAVDU zkusí... Pak většinou nechtějí jinak než Mac... (ale znám i opačné případy) A ikdyž jsem věděl, že to bude opět klasická diskuze Win x Mac s klasickými názory, že Mac je drahý, nekompatabilní, nejsou aplikace apod. Zkuste si uvědomit, co vše při koupi Macka za své peníze dostanete. Perfektně odladěný hardware s perfektně fungujícím a stabilním systémem. Navíc dostánete hromadu aplikací (nebudu ani vypisovat). Ale to už nikoho nezajímá. K cenám: ani nevím co srovnávat, protože PC ceny nesleduji, ale kolik by stál podobný notebook jako nejnižší konfigurace MacBooku nebo MacBooku Pro??? Kolik stojí 8-mi jádrová našlapaná stanice PC (třeba zmiňovaný DELL) Mimochodem: Mac má 8 jáder již od ledna 2007. Co měly PC v té době, 2 jádra? Pracuji s Mackem od roku 1992. V té době jsem na něm hledal C: Marně. A jsem tomu rád.

0/0
27.10.2008 12:12

Znalec

Re: Ach jo...

Moje ATARI ST má rovněž vše na desktopu,tak jako to měly o 10 let později i W95

0/0
27.10.2008 15:10

mrtn

Re: Ach jo...

Přesně!!! :-) R^

0/0
27.10.2008 15:17

Vestor

Hmm

Hmm tyhle grafický serepetičky sice vypadají moc pěkně, ale po půl hodině to člověka přestane bavit. Spíš by mě zajímalo, jestli neexistuje na Win XP nějaká utilita, která by mi umožnila změnit uspořádání oken na hlavním panelu? Např. dělám na dvou projektech zároveň, mám otevřené po dvou oknech wordu, excelu a průzkumníka a chtěl bych si okna týkající se jednoho projektu naskládat k sobě, podobně jako si v prohlížeči můžu volně přesouvat taby v liště.

0/0
25.10.2008 13:25

groh

Re: Hmm

Sežeň si něco, co umí víc ploch, neboli desktopů. Většinou se to přepíná jednoduchou klávesovou zkratkou a nemáš v projektech bordel. Zkusil jsem jich několik, leccos se použít dá ale božehul jsem nenašel nic tak vychytaného a spolehlivého jako na co jsem zvyklý na linuxu. Ale v nouzi je to řešení.

0/0
25.10.2008 14:47

vozova.hradba

Re: Hmm

Sysinternals (dnes uz soucast MS) ma taky jeden - nenarocny, jednoduchy, funkcni. Stahnete si Sysinternals Suite, je tam spousta dalsich velmi uzitecnych toolu (pagedefrag, processmonitor, processexplorer...)

0/0
25.10.2008 16:26

Rotoped

Virtualni Desktopy (bylo: Hmm)

SysInternals Desktops neni dobry: v desktopech 2-4 nefunguje napr. Ctrl+Esc (Start menu), Ctrl+Shift+Esc (Task Manager) se otevira v desktopu 1, v desktopech 2-4 nefunguje double-click mapovany na rolovaci tlacitko mysi; vice problemu jsem za 5 minut nenasel.

Lepsi je VirtuaWin, zadny z vyse uvedenych problemuu nema a navic to neni jen freeware, ale dokonce open-source.

Switcher ?

Ani nahodou. Neumi WinXP a VirtuaWin ho s rychlim prepinanim mezi nezavislymi desktopy (Win+1..4) nahradi lepe. Konecne stare dobre primocare prepinani jako na Unixovske/Linuxovske konzole (Alt+F1..F12) :-)

Klavesove zkratky ve Windows Alt+Ctrl+pismeno pouzivam, ale ne vzdy to funguje (kdyz uz je aplikace otevrena).

0/0
26.10.2008 14:53

Bob

Re: Hmm

http://www.freewebs.com/nerdcave/taskbarshuffle.htm

0/0
28.10.2008 20:18

:-)

Re: Hmm

Ano ano... Nechápu, proč v tom úžasném systému není něco takového v defaultu.

0/0
29.10.2008 21:42

D.

XP?

Je něco jako Switcher i pro XP?

0/0
25.10.2008 13:20

el

Re: XP?

Desktop nebo dexpot tak nějak.

0/0
25.10.2008 13:47

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: XP?

http://www.petefreitag.com/item/124.cfm

Doporučují tam třeba iEx:

http://www.oxygen-inc.com/premium/InsaniSoft/iEx.htm

(nevyzkoušeno)

0/0
25.10.2008 16:59

Vit I.

tlačítko na myši

Ještě rychlejší než klávesová zkratka je tlačítko na myši. Stisknu palcem tlačítko TaskSwitch, kolečkem si naroluji na požadovanou aplikaci (nebo na ní kliknu), stisknu tlačítko podruhé a jsem tam... Fast & Easy R^

0/0
25.10.2008 12:10

enigmatic

ha ha ha

Aj ta krajta. Kdy už ta nejhorší firma na světě udělá něco pořádně, respektive ukradne, případně koupí něco pořádného? Rv

0/0
25.10.2008 12:07

Hrochomut

Re: ha ha ha

tak myslím, že první WIN byly docela přelom a originální myšlenka a od té doby všechny ty "lepší" firmy tento koncept v různých oběnách používají..

0/0
25.10.2008 13:39

error404

Re: ha ha ha

chce to trošku zopáknout historii. první windows byly kopií MacOSu ;-)

microsoft snad ještě nikdy s žádnou přelomovou a originální myšlenkou nepřišel :-P

0/0
25.10.2008 14:44

Zaslepenec

Re: ha ha ha

Ten kluk nahoře je Bill po lobotomii?

Mam dojem, že obvykle je postup: někdo něco vymyslí, apple to za tepla implementuje a uživatelé MS si to užijou v další, nebo ještě další verzi systému = 5-10 let jak nic.

MS musí mít geniální marketing, když to jeho uživatelům to nějak nevadí - i když by do 7 let starýho auta nesedli, XP si pochvalujou...

0/0
25.10.2008 15:11

Marco

Re: ha ha ha

Víte, vaše otázka je skrytou otázkou do jaké míry jsou potřeba nové technologie. Je zbytečné přecházet ze softwaru na software jen proto, že je modernější pokud to nepřinese žádné výhody. Mám-li to aplikovat například právě na Windows XP, přechod na jakýkoliv jiný operační systém by mě sice neochudil, ale ani nic výrazného nepřinesl. Pak k tomu tedy není důvod. Marketingem to z velké části skutečně způsobeno není.

0/0
25.10.2008 22:31

Zaslepenec

Re: ha ha ha

Dobrý den, nechtěl jsem původně reagovat, nepatří to k tématu a je to asi trochu konfliktní: Vítězství marketingu je situace, kdy jste tak navázán na produkty společnosti MS, že nemáte jinou možnost než trpně čekat, až dorazí nový OS. Nebo si opravdu myslíte, že se za 8 let (od zahájení práce na XP) v tak bouřlivě se vyvíjející oblasti, jakou IT bezesporu je, neobjevily nové přínosné technologie? Které Vy bohužel nemáte možnost využít, ani o nich nemusíte přemýšlet?

Jako applista jsem za 6 let prošel 4 OS. Přechody byly plynulé a bezproblémové. A každá verze přinesla něco podstatného. V současné třeba TimeMachine (jistě, jde to nahradit a řešit i jinak, ale jedná se o jednoduché a elegantní řešení). A příští rok se můžeme těšit na nový FileSystem, skok v optimalizaci a teoretickou mez RAM 16TB.

Jinak souhlasím, že přecházet, pokud není přínos není nutné. Ale za 6 let, to už jste pomalu na úrovni pigmejů... Také jsou spokojení a něměninili by.

0/0
26.10.2008 11:40

Marco

Re: ha ha ha

Nové přínosné technologie se samozřejmě objevily, ale jak říkám, to, zda je využijete záleží na tom jak využíváte počítač. Já jsem programátor. Aplikacím které používám (GVim, aplikace v Javě, Total Commander, Git) by po funkční stránce stačily Windows 95 natož jakýkoliv modernější systém. XP SP2 přinesly to, co mi na Windows 9x chybělo nejvíce, stabilitu. Nic o moc dále příliš nepotřebuji. Například nový FS dvakrát rychlejší a novou mezí velikosti souborů 16 TB je fajn, ale NTFS je dostatečně rychlý, aby pro mou práci byl rozdíl zanedbatelný, o vlastní nepotřebě velkých souborů ani nemluvě. A takto je to s mnoha věcmi.

To, co tvrdím, vychází z každodenní praxe. Pro optimalizaci už zbývá prostoru jen málo. (Věřte, že mě IT živí a tak o tom uvažuji skutečně dost.) Jsem na úrovni pygmejů, ale je to proto, že i úroveň pygmejů může být z jistého hlediska optimalní. Až budu, přestanu být spokojen a začnu uvažovat o změně.

Opravdu to nelze takto zjednodušovat.

0/0
26.10.2008 12:18

Zaslepenec

Re: ha ha ha

Vzpomínám na jednoho hocha: mít tak 486, stačila by mi nadosmrti... O tom, nakolik lidi využívají HW (koneckonců i možnosti SW) mam celkem představu. Nejsem klasický uživatel, ale to není ani programátor, který vystačí s texťákem.

Zvyšovat výkon počítače kvůli běžné práci (nemyslím hry, render, video) nemá smysl - kancelářské aplikace jsou už teď zbytečně objemné a doma bude nejnáročnější sestřih videa z dovolený? Já jsem poprvé v životě kupoval nové železo, aniž bych toužil po vyšším výkonu.

Otázka je, proč a kam se to má posunout dál. Bezpečnost je nekončící závod. Nemyslim si, že má MS dotaženou optimalizaci, ale to by byla debata úplně jinam. Hodně důležité je/bude rozhraní a tam má (u běžného uživatele zvlášť) Apple navrch - je to část mé práce a snad tomu rozumim. Může posunout pracovní výkon o kus dál - díky využití dalších technologií. Třeba průměrná prezentace v Keynote vypadá líp než PP. A TimeMachine beru jako podstatnou ptákovinu.

0/0
26.10.2008 14:14

Zaslepenec

Re: ha ha ha

Mimochodem: Pigmejům občas opravdu závidim. Stačila by mi vyhřátá jeskyne.

0/0
26.10.2008 14:15

vozova.hradba

nene

Switcher jsem zkusil, ale uzitna hodnota je mizerna. Doporucuju neinstalovat a radeji si zvetsit velikost nahledu, sirku a pocet radek standardniho windowsiho "prepinace oken" v registrech a pouzivat standardni Ctrl+Alt+Tab (resp. Ctrl+Win+Tab), ktere zmrazi okna na obrazovce dokud si nevyberete.

Neni zac.

0/0
25.10.2008 11:56

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: nene

To je rozhodně dobrá možnost (kterou, pokud jste si všiml, v článku také zmiňuji). Ale chybí mi tam to filtrování. Výhodou je naopak vyšší rychlost.

0/0
25.10.2008 17:01

mino1983

dexpose

http://devrexster.googlepages.com/home

0/0
25.10.2008 11:55

Kokesh

A co Compiz?

A taky můžou o trošku méně závidět lidem s Linuxem... 

http://www.youtube.com/watch?v=Y7EmOuV8E0c

0/0
25.10.2008 11:38

yast

Re: A co Compiz?

Nemusis prece zavidet, staci si stahnout livecd, za to nic nedas a za hodinu pouzivani zjistis to same co za hodinu pouzivani treba Yod'm 3D pro windows nebo tehle veci .... a sice, ze se to proste neda pouzivat, takze sice to muzes ukazovat kamaradum, onanovat nad tim, ale ve skutecnosti je to k nicemu ....

0/0
25.10.2008 12:40

Qwwerty

Re: A co Compiz?

Linuxy maj v základu voproti woknum skvělou věc

2 plochy

rychlý přepnutí Ctrl+Alt+šipky

přetáhnutí vokna na tu plochu Ctrl+Alt+Shift+šipky

jako sem člověk kerej žije na Woknech a na Linuxy přecházet nechce ale tohle je fakt skvělá věc

0/0
26.10.2008 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.