- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z rozhovoru je citit, ze pan Mattos optimisticky ladene profik a ze byla radost s nim pokecat - coz by mozna kracenim nevyniklo. Dobre pokladane otazky, okamzita reakce....
Jen se mi nelibi preklad slova scale a scalable. Pod prelozenym "škálovat" si predstavim mene, nez pod puvodnim scale a scalable.
1. "jak ji škálovat (scale)" - bych asi prelozil "jak ji stupnovat"
2. vysoce škálovatelnými (highly scalable) - spis "a hodne odstupnovanymi (algoritmy)"
Toz tak
a n d r o i d f o r u m . c z -- zde doporucuju sledovat novinky pres rss ohledne androida v CR
super rozhovor s inteligentnim clovekem a dobre zpracovany.. akorat bych uvital mozna i celou anglickou verzi :-) ze bych pouzil google prekladac? to by mohlo byt zajimave :-)
ale mel bych jeste jednu poznamku.. neni problem mnozstvi procesu a byrokracie ve velke firme, problem je v rychlosti nalezeni dokumentu a pripadne jeho vytezeni.. predpokladam, ze goole bude mit podobne mnozstvi ridicich dokumentu jako ibmka do deseti let, ale snad je bude umet lepe vytezit a neduplikovat (v pripade ibmky multiplikovat) a jedna informace bude stacit napsat jednou a zbytek procesu si ji uz prebere..
tohle me osobne vadi nejvice, psat to same porad dokola :-)
oni by znej snad i dusi spovidaly jak je to dlouhy ten rozhovor
Sám jsem se divil, jak dlouho to se mnou pan Mattos vydržel :-) Každopádně myslím, že v rozhovoru jsme se dostali na zajímavá témata a nechtěl jsem o ně čtenáře ochudit...
Strejda Google hlavne chce vytahnout z uzivatelu co nejvice informaci, aby na ne moh ucinne cilit reklamu :)
Popsal bych to jinak, souvisí to spolu na 110%. Čím lépe se mají uživatelé, tím více jich je, tím větší je podíl na reklamním trhu a tak dokola. Proč mají Zlaté stránky volání všem uživatelům zadarmo? Totéž, tam uživatel vydělává hned (a stejně i inzerent, lze předpokládat, že ten, kdo bude hledat firmu si vybere tu, kam volá zdarma..).
Ještě někomu připoměla ta úvodní fotka Mr. Beana? Jako by mu z oka vypadl.
ono to je samozrejme o prioritach, pro kazdeho vyrobce ci poskytovatele sluzeb by zajem uzivatele mel byt prioritou ... google patrne jen poukazuje na to ze ve chvili kdy se stane firma prilis jista ve sve pozici a je tak rikajic ve sve pozici dukladne zapricena (typicky microsoft) tak na nejake zajmy uzivatelu uz z vysoka kasle a hledi si jen toho aby likvidovala konkurenci. ... neco pravdy na tom je
Nikoho z vás vážně neznervózňuje, že si nějaká společnost dělá o vás data mining a tvoří komplexní informační modely? Někdo může jásat, že "někde" je k dispozici sdílený kalendář jeho rodiny, já si myslím, že to je extrémně nebezpečná věc. K čemu bude třeba ochrana svědků, když Google zjistí, že nějací lidé tvoří rodinu, srovná jejich fotky z různých zdrojů a zjistí, že se nápadně podobají jiné rodině, která před časem zmizela? Schopnost koagulovat informace z heterogenních zdrojů je doslova vlhký sen pro kohokoliv, kdo se to rozhodne zneužít. A můžou to, nakrásně, deklarovat jako "službu, která bude jenom nabízet reklamy". Můj názor je ten, že pokud někdo ví, jakou reklamu mi má nabídnout, ví toho o mě až příliš
hezka uvaha. hlavne ta posledni veta je opravdu dobre formulovana.