Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte poslední šanci koupit dárek v zahraničí. Radíme, jak na internetové nákupy

Pokud chcete nakupovat vánoční dárky přes internet v zahraničí, máte na jejich objednání nejvyšší čas. Můžete využít například služeb renomovaných obchodů Amazon.com nebo eBay.com.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Schade

Wearhouse.cz - DesignByHumans, DMC, Paul Frank, Rumple...

Zdravim, chtěl bych vám představit můj nový Eshop s designovou a

autorskou módou. K prodávaným značkám patří DesignByHumans, Paul Frank,

DMC, Active, Rumple .... a stále rozšiřujeme sortiment. Udělejte si

obrázek sami na adrese: http://www.wearhouse.cz

0/0
18.12.2008 1:24

falm

Ja nakupuji i v Japonsku a v poho

http://www.cdjapan.co.jp/     

0/0
12.11.2008 20:21

Arnold J.Rimmer BDP

Anglická ebay

tu vřele doporučuji. Jsem sběratelem fotbalových šál a na této stránce jsem nakoupil spoustu fakt pěkných a někdy i špatně sehnatelných (Hawant and Waterlooville, FC Runcorn Halton atd) šáliček.

Platím přes paypal a jsem spokojenýR^

0/0
12.11.2008 15:04

spartaman

Perfums

Poraďte mi někdo prosím nějaký hodně dobrý zahraniční e-shop s parfémy. Díky  ;-)

0/0
12.11.2008 14:33

roedor

Re: Perfums

strawberrynet.com, u kosmetiky poštovné zdarma (posílají z Hong Kongu), u parfémů poštovné 10% z ceny (ale je tam nějaká max. výše), posílají z Dánska. Zatím 100% spokojenost;-)Jinak cheapsmells.com, poštovné tuším 2,5 libry, nehrozí clo;-) Osobní zkušenost ale  nemám (doporučení od známých ano)

0/0
12.11.2008 15:50

macrosun

daně

V článku mi ale poněkud chybí pojednání o daních a případných celních kontrolách (hlavně z mimo eu) a s tím spojeným vykrádáním zásilek tedy nejen českou poštou a podobně. Jinak se nakupování v zahraničí rozhodně vyplatí díky nenasytnosti našich obchodníků a hlavně autorizovaných prodejců.

0/0
12.11.2008 14:23

Kupujici

Re: daně

Ano, to v clanku radeji vynechali. Nicmene, dane se deji...jakmile balik dojde na postu-celnici....a tam ho otevrou. Bud je to vase osobni vec (starsi) a prokazete to, nebo je to nove a neco maleho zaplatite - zalezi jakou udate cenu. Protoze je zde jenom 1 (slovy jedna) posta v Praze na Smichove, ktera tyto zahranicni zasilky prijima. A nestiha...a nestiha...a tak navic zacala baliky rozbalovat. Ceska posta je nejvetsi problem v celem zahranicnim nakupovani. Nejde o male balicky, ale lidi si pres zasilkovou sluzbu nechaji posilat napr. i golfove hole ci soucastky na veterany - stara americka auta. Ceska posta je ten kriticky element, ktery cely ten obchod komplikuje a zdrzuje a take znepruhlednuje.

0/0
12.11.2008 14:32

Šlauch

Re: daně

Dobrá připomínka, podělím se tedy o své zkušenosti. Nakupoval jsem v HonKongu, platba proběhla přes PayPal. Pro doplnění šlo o airsoftovou zbraň, zásilka včetně poštovného za 200 $. S obchodníkem problém nebyl, poctivě posílal všechny informace v jaké že fázi se zásilka nachází. Závěrečným mailem bylo číslo balíku, pod kterým bylo zboží podáno na poště v HonKongu a podle kterého bylo možno vysledovat, kde balík je. Takže v pátek bylo podáno na poště a v pondělí jsem podle sledování zásilek (na webu České pošty) zjistil, že zásilka je přijata Mezinárodní poštou Praha. To bylo 29.9. Po týdnu jsem dostal dopis z Mezinárodní pošty o tom, že tam mám zásilku. A že se mám vyjádřit k obsahu balíku a dodat potvrzení o zaplacení. Takže jsem si vytisknul potvrzení o platby z PayPalu a spolu s podrobným rozpisem obsahu zásilky (zbraň, náhradní díly, kolik co stálo, kolik bylo poštovné) jsem to přes e-mail zaslal na tuto Mezinárodní poštu. Ten mail jsem odesílal 7.10.

0/0
12.11.2008 14:49

Šlauch

Re: daně

Tj. den, max. dva potom, co jsem od nich obdržel dopis. Ještě připomenu, že v něm stálo, že od 20.10. mi účtujou skladný za nevyzvednutou zásilku. Pak se nic nedělo. Na sledování zásilek byla jedna a ta samá hláška, že probíhá vyclívání. Teprve až 21.10. jsem se dozvěděl na webu, že zásilka je propuštěna do oběhu a doručována adresátovi. No a do dvou dnů byla doma.

Takže největší brzdou je celnice. Od kolegy, kterej přes net nakupuje z Asie bežně, jsem se dozvěděl, že opravdu tou brzdou je celnice. Pošťáci na mezinárodní poště údajně jedou na dvě směny, ale celníci jen od sedmi do tří. Proto vyclení trvalo tak dlouho. Spočítejte si to sami - 29.9. na poště a kolem 25.10. doma. Téměř měsíc na celnici. A vzhledem k tomu, že vánoce jsou na krku, tak nevím jestli při objednání dnes to do vánoc dostanete. Kolegou mi bylo porazeno, že nejlepší je zaplatit si firmu, která to vyřídí za vás a je schopná zařídit, že to máte do týdne doma. Ale to musí zvážit každý sám, jestli se mu to vyplatí.

0/0
12.11.2008 14:59

Šlauch

Re: daně

Ještě pro doplnění, clo jsem neplatil (na airsoft není), ale jako dobírku jsem zaplatil dodanění DPH. Pozor, to se platí z celkové ceny zásilky, tzn. cena zboží plus poštovné. A ještě v mailu jsem musel uvést, že zboží je pro osobní, soukromou potřebu a ne pro obchodní účely. Takže v tomhle ohledu pošta zafungovala vcelku spolehlivě (jak honkongská, tak naše), ale problém byl na celnici. Tolik mé zkušenosti.

0/0
12.11.2008 15:06

roedor

Re: daně

jj, celníci jsou momentálně největší brzda, ale zatím mi chodí balíky tak do 10 dní. Ale určitě se to začne zhoršovat:-/, Vánoce se blížej

0/0
12.11.2008 15:53

komplikator

Re: daně

no nenasytnost... je třeba si uvědomit jaký je odbyt - menší, méně prodáváme, musíme mít na kus lepší výdělek... Ale... jaké garance máte při nákupu v USA, jaké u nás? V tomto je hlavní rozdíl. dvouletá záruka, do půl roku možnost výměny místo opravy, v neposlední řadě vrácení zboží bez udání důvodů pořízené mimo běžné prodejní místo. To dělá náklady navíc, tudíž i vyšší ceny. Taktéž USA vs EU a daňová politika... 

0/0
12.11.2008 16:33

replikator

Re: daně

A jakto ze i zbozi z Japonska a z Asie je pres USA levnejsi nez prez vas. Ze by se z Asie do USA neplatilo prepravne?

Kupodivu pri nakupu v USA je IMHO mensi hrozba, ze se me bude obchodnicek snazit napalit pri reklamaci a vykrucovat se. Rekl bych ze v Cechach je riziko problematickeho reklamacniho rizeni vetsi.

0/0
13.11.2008 19:42

bobbie

nakupy v USA

Amazon je lepsi, spolehlivejsi. Obcas nakoupim i na -bay, ale stalo se mi,ze mi prodali opraveny vyssavac, namisto inzerovaneho noveho. Na Amazonu se mi to nikdy nestalo. Lze tam nakoupit vsechno , ne jen knihy,ale i fotaky, Pc, proste skoro vse. V USA je mnoho obchodu,ktere zasilaji do zahranici a jsou spolehlive absolutne.

0/0
12.11.2008 3:40

e-mann

e-bay je samej podvodník

radím nekupovat! Spíš narazíte jako zázrakem na poctivce....nekupovat! Aby jste neměli zkažené Vánoce...to si raději kupte tady doma a od prověřených e-shopů...radím upřímně!

0/0
11.11.2008 15:34

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: e-bay je samej podvodník

Aniž bych chtěl vyvracet vaše zkušenosti, musím podotknout, že záleží na tom, co kupujete a od koho. Já jsem na eBay nakoupil něco přes třicet výrobků, větších i menších, a jediná negativní zkušenost byla s baterkou do mobilu - a to ještě proto, že jsem si špatně přečetl popis. Nákup na eBay je teď akorát dražší, protože zdražil dolar, i tak je to ale nezanedbatelný zdroj pro Vánoce...

0/0
11.11.2008 21:29

komplikator

Re: e-bay je samej podvodník

Ještě je nutné dodat že neexistuje jen americký ebay, ale i jeho lokální kopie. Ne vždy je nabídka například z britského či německého ebay vidět na americkém a naopak. Se zásilkami z Ameriky nemám jediný problém. Nejlepší je asi anglie. Jednak Royal Mail je neskutečně rychlá (pokud prodejce pošle zboží v den zaplacení dorazí balík obvykle za 3-4 dny) a většinou i levná. Na ebayi jsem už nakoupil řádově 80x a ani jednou jsem neměl problém. Menší problém mívám s německými prodejci. Jen málokterý standardně nabízí platbu paypalem, a bankovní převody jsou nákladné a pomalé. Nicméně zatím jsem se vždy dokázal dohodnout - oni ty paypal účty mají ale nechtějí platit poplatky, takže jim člověk musí slíbit cca 5% navíc za paypal poplatky, nicméně u věcí max do pár tisíc se to vyplatí.

0/0
11.11.2008 21:49

m

Re: e-bay je samej podvodník

jj, s ebay.co.uk mám zatím taky dobrý zkušenosti a balíky choděj velmi rychle (a navíc nehrozí zdržování u celníků;-))

0/0
12.11.2008 10:47

Kovis

Re: e-bay je samej podvodník

Souhlas, koupil jsem několikero MP3 přehrávačů v době, kdy se o nic u nás ani nesnilo, kosmetiku, díly do notebooků nebo třeba dvoje lyže. Vždy bez problémů.

0/0
12.11.2008 17:14

roedor

Re: e-bay je samej podvodník

spálit se můžeš i na českým Aukru. Stačí používat mozek - riziko, že tě někdo podvede, se tím velmi snižuje;-)

0/0
12.11.2008 10:52

jirkanovaksuperchlapik

Re: e-bay je samej podvodník

Vážený pane majiteli českého eshopu, lžete!

0/0
12.11.2008 17:08

pavla40

Re: e-bay je samej podvodník

Tady doma to není o nic lepší. Objednala jsem si u Singera šicí stroj a nedodali ani fakturu ani základní příslušenství.

0/0
14.11.2008 7:31

jirka

udelal jsem dobre zkusenosti dle - nakupujeme.blogspot.com

mel jsem obavy nakupovat ve statech ale pote co jsem udelal par dobrych zkusenosti dle

www.nakupujeme.blogspot.com R^  tak mohu snad doporucit

0/0
10.11.2008 23:37

char77

?

proc mame posledni sanci? zahranici bude zruseno?;-D

0/0
10.11.2008 15:11

...

Re: ?

ne, celníci a pošta nebudou stíhat a balík ti přijde v lednu/únoru. Bavíme se o vánočních dárcích:-P

0/0
10.11.2008 15:24

Mikek

Re: ?

No ja nevim, prumerne mi baliky z Amazonu chodi 5-6 dni. Ze by se to ted prodlouzilo na mesic a pul se mi nezda. :-)

0/0
10.11.2008 17:20

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: ?

Mám zkušenosti i s měsíčním dodáním. Hodně záleží na ceně, zvoleném poštovném, ročním období (sezóna/mimo sezónu) a zahlcenosti pošty. Odhadujeme, že co neobjednáte do konce listopadu, to do Vánoc možná neuvidíte. A za ten stres to nestojí...

0/0
10.11.2008 17:24

PAvel

www.dovozusa.cz

taky davam doporuceni na www.dovozusa.cz kupoval jsem pres ne na amazonu i ebay a vzdy bez problemu

0/0
10.11.2008 15:10

honza

Anglicky amazon.com

Pisalek tohoho clanku snad nema zkusenosti ani s aukrem, jinak by dal adresu na amazon.co.uk

0/0
10.11.2008 15:09

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Anglicky amazon.com

Zkušenosti s Aukrem mám skutečně malé, a navíc nikterak pozitivní. O tom ale článek nebyl. A o pobočkách Amazonu se zmiňuji.

0/0
10.11.2008 17:22

daBmV

tip

muj tip: originalni tricka. http://www.designbyhumans.com/ prodej do CR bez problemu, pri levnejsi variante postovneho dodani do cca 14 dni (vyzkouseno vicekrat).

0/0
10.11.2008 14:51

Schade

Re: tip

Zdravim, chtěl bych vám představit můj nový Eshop s designovou a

autorskou módou. K prodávaným značkám patří DesignByHumans, Paul Frank,

DMC, Active, Rumple .... a stále rozšiřujeme sortiment. Udělejte si

obrázek sami na adrese: http://www.wearhouse.cz

0/0
18.12.2008 1:23

tonikovec

nechavam si pres cechy

hadry se daji objednat pres www.dovazimezusa.cz a kamosce poslali i telefon, ale to jen asi vyjimecne

0/0
10.11.2008 14:34

jenik

Re: nechavam si pres cechy

jj, též nakupuji přes dovazimezusa.cz R^ Některé hadříky teda často nemají skladem, ale po dohodě mi vždy všechno sehnali a dovezli ;-) vyzkoušel jsem i zasilatelské společnosti, ale vždy mega drahé poštovné 8-o

0/0
10.11.2008 16:12

emaza

Zasilkova sluzba z USA

Uz pres 3 roky a s poctem zakazniku kolem 6000 z CR, SR, Polska, Madarska i Nemecka funguje naprosto spolehlive www. zasilkovasluzva. com! Maji kontrakt i se soukromymi postovnimi sluzbami (napr. Fedex) a nespolehaji se pouze na Ceskou postu, ktera diky sve limitovane pracovni sile (a jiste i necemu jinemu) nemuze vyridit prichozi zasilky ze zahranici vcas - obycejne ji to trva pres mesic. Navic, pri soucasnem navalu objednavek ze zahranici nevaha otevrit KAZDY vetsi balik. KAZDY. Nicmene, opravdu mrknete na tu web stranku. Je tam i rozsahla diskuze od soucasnych zakazniku, tipy na zasilani.R^

0/0
10.11.2008 14:28

Pavel

Re: Zasilkova sluzba z USA

Stačí si přečíst poslední reference o této společnosti a hned víte, že jim to prostě již nejde tak, jak před rokem. Na emaily odpovídají až za několik dnů-opravdu rychlé.Taky si někdo dělá pěknou reklamu. Jen ať Vám to funguje.

0/0
10.11.2008 16:54

Emaza

Re: Zasilkova sluzba z USA

No, nevim, na jake "zarucene" reference narazite. A reklamu si tady dela kde kdo - pokud se rozhlednete, nevim o co vam tedy konkretne jde. O tom, ze by jim to snad neslo jak pred rokem...no, to dnes nejde skoro nikomu v obchodu, po internetu nebe ne. Dolar jde nahoru. Nicmene, to ze je Zasilkovasluzba jedna z nejspolehlivejsich se neda poprit. Vyuzivaji ji napr. i nemocnice pro zasilani sveho materialu! A jak jsem rekla, zdrzuje to jen a jen Ceska posta, ktera nema kapacitu. Nic jineho.

0/0
12.11.2008 14:04

Bobes

Záruka u výrobku ze zahraničí

A nevíte jak je to se zárukou k elektronice nakoupené v takhle přes eshop v evropě? Vím že třeba přes e-bay ve státech je to dost špatné. v evropě neplatí záruka vůbec.

0/0
10.11.2008 13:53

x

Re: Záruka u výrobku ze zahraničí

Pokud davaji takzvanou mezinarodni zaruku tak ano - jinak zpravidla nelze zaruku u nas uplatnit a je nutne ji uplatnit primo v zemi nakupu.

A navic jeji podminky se maji ridit legislativou v zemi nakupu - tedy napriklad u nas je povinna minimalne 2 leta zarucni doba a jinde muze byt tudiz i kratsi - casto pouze 1 rok.

0/0
10.11.2008 14:23

mik

Nákupy v Británii

Už jsem několikrát nakupoval v Britských eshopech s obrovskou spokojeností, zásilka byla doma do pěti dnů. poslední dobou ale z některých obchodů sešlo, jelikož z neznámého důvodu obchodníci požadovali za poštovné do ČR neúměrně vysokou částku, například za hračku v ceně 50liber chtěli 25liber poštovné, nebo u oblečení chtěli příplatek 5liber za každý kus v zásilce, jen díky poštovnému z "výhodného" nákupu sešlo.

0/0
10.11.2008 13:41

komplikator

Re: Nákupy v Británii

možná to bude tím že používají místo pošty spediční firmy. Pro obchodníka je to výhodnější, přijede dodávka, nalepí adresy, odveze...

0/0
11.11.2008 22:00

Bobes

Amazon.com

Zdravím v článku je uvedené že se dá dostat na nějaké evropské verze. Jakým způsobem? Děkuji

0/0
10.11.2008 13:35

kkk

Re: Amazon.com

www.amazon.de www.amazon.fr www.amazon.co.ukatd.

0/0
10.11.2008 14:05

kkk

Re: Amazon.com

to poslední mělo být samozřejmě www.amazon.co.uk    atd.

0/0
10.11.2008 14:05

rw

Re: Amazon.com

jj viz treba nakupyvzahranici.cz

0/0
10.11.2008 17:15

Kristian

Amazon neposle elektroniku

Kdyz jsem si chtel koupit mechaniku Blue-ray do pocitace tak Amazon odmital zaslat zbozi do Czech. Mate podobne zkusenosti?

C.

0/0
10.11.2008 13:34

gler

Re: Amazon neposle elektroniku

Většina firem to nechce přeposílat do Evropy. Jde to obejít, použitím přeposílací firmy. Nejvíce se mi osvědčila www.dovozusa.cz ;-)

0/0
10.11.2008 13:48

Micha

eBay

Já nedávno kupovala tašku na notebook přes eBay, i s poštovným mě přišla o tisícovku levnějš než v ČR. V úterý večer jsem to objednala, v pátek byla zásilka doma. Neuvěřitelný! A platila jsem embosovanou Visou, žádnej PayPal jsme nepotřebovala.

0/0
10.11.2008 13:06

Vladi

Re: eBay

Pokud jsi mela na te slavne embosovane karte jen primo na tu brasnu, tak celkem v poho, ale delat slavu z toho, ze platim na netu kartou a davam nekam cislo sve karty, no nevim:) To asi nevis k cemu ten "Zadnej" Paypal slouzi;-)

0/0
10.11.2008 13:36

______________

Re: eBay

jj. taky koukam, ze se lidi chlubi vlstni hlouposti.

0/0
10.11.2008 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.