- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste crash test panove prosim :). Kdyz jsou dva kusy, jeden z nich bych si klidne prohlidl rozcrashtestovany ...
Ubral, pak OPATRNE zrychlil na 199 a ve 200 Grosstapak utekl na Floridu. Ale Jemne mi ho mni technete .... Před dosažením dvoustovky strojvedoucí "ubral plyn", poté opatrně
zrychluje na 199. Rychlost udržuje asi 10s, pak jemně přidá na 200km/h.
Nemá povoleno více, tachgraf vše pečlivě zapisuje.
že plzeňská Škodovka jde svou vlastní cestou a vyvíjí lokomotivu světové úrovně, jenže to má bohužel jednu vadu - kdo ji koupí. V zahraničí asi moc zájemců nebude, protože tam expanduje hlavně Siemens se svými rovněž kvalitními a navíc již osvědčenými lokomotivami, u nás na něco takového asi nebude mít nikdo peníze. A pokud ano, tak si asi raději také koupí osvědčený typ od Siemense. Když nějaký dopravce jde do nákupu takovéto techniky, obvykle očekává, že bude od prvního dne spolehlivě fungovat, což u nové Škodovky zatím zručeno nemá. Vývoj takto sofistikované (a tedy velmi drahé) lokomotivy pro tak malý trh, jaký tvoří ČR, prostě odsuzuje výsledný výrobek předem k zániku nebo v lepším případě k mnohem menšímu úspěchu, než by si zasloužil. Holt nejsme Amerika, Rusko nebo Čína, kde se díky rozloze bez problémů uplatní pár set kusů takovýchto nebo podobných vozidel, čímž se náklady na jejich vývoj příznivěji rozmělní.
Jste trochu pesimista. Za rok za dva uvidíme!
Záchranný prostor pro strojvůdce při havárii mu bude dost na prd když se nepřipoutá (a má vůbec bezp. pásy?)
A myslíš, že souprava o hmotnosti v řádu stovek tun bude mít při smetení kamionu takové zpomalení, že by musel být strojvůdce připoután?
Možná hloupá otázka, ale mě to vždy zajímalo. Kam chodí strojvedoucí na WC?
To budou mít v zahraničí radost... u nás tahle lokomotiva nikdy takovou rychlostí nepojede. Bude jezdit tak 80, maximálně 110... pokud se teda vůbec dosane někdy v tomto tisíciletí na české koleje.
Nebuď takovej skeptik. Možná se za několik měsíců začne prohánět po českej kolejích a mohl by jsi pak být za blbce.. Myslíš, že ji budou chtít nasazovat na tratě do "Horních - Dolních Čičelic" s maximálkou 80-110 a asi i bez elektriky, ne? Půjde na tratě s maximálkou 140-160km/h. To snad napadne i blba..
Pokud jsi to nepochopil tak je to slang vymysleny lidmi.
řídit čeští nádražáci na českých tratích. To zase bude mrtvejch
Tu lokomotivu nebudou řídit čeští nádražáci, ale čeští strojvůdci, a to je rozdíl. Buďte rádi, že tu máte ještě strojvedoucí, protože v zahraničí už mají jen řidiče drážních vozidel, kteří s minimálními zkušenostmi jezdí se stroji o kterých vůbec nic neví. Nechápu, proč našinec našince takhle shazuje. To vrhá špatné světlo na národ.