Diskuze

Česká lokomotiva přezdívaná Messerschmitt poprvé uháněla rychlostí 200 km/h

První porevoluční lokomotiva z Plzně - Škoda 109E - se poprvé veřejně předvedla na trati. Kvůli číselnému označení se jí železničními fanoušky přezdívá Messerschmitt. Právě tyto legendární německé stíhačky nesly označení Bf 109.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepa112233

14. 3. 2009 12:24
jo

je to jednička

0 0
možnosti

hribayz

8. 12. 2008 16:07
neco chybi

Jeste crash test panove prosim :). Kdyz jsou dva kusy, jeden z nich bych si klidne prohlidl rozcrashtestovany ...

0 0
možnosti

Leoš

4. 12. 2008 17:18
Autor vskutku TECHnet

Ubral, pak OPATRNE zrychlil na 199 a ve 200 Grosstapak utekl na Floridu. Ale Jemne mi ho mni technete .... Před dosažením dvoustovky strojvedoucí "ubral plyn", poté opatrně

zrychluje na 199. Rychlost udržuje asi 10s, pak jemně přidá na 200km/h.

Nemá povoleno více, tachgraf vše pečlivě zapisuje.

0 0
možnosti

Tomas

4. 12. 2008 18:17
Re: Autor vskutku TECHnet

To je úplně nesrozumitelný příspěvek.

0 0
možnosti

fa

4. 12. 2008 16:36
Je to moc krásné,

že plzeňská Škodovka jde svou vlastní cestou a vyvíjí lokomotivu světové úrovně, jenže to má bohužel jednu vadu - kdo ji koupí. V zahraničí asi moc zájemců nebude, protože tam expanduje hlavně Siemens se svými rovněž kvalitními a navíc již osvědčenými lokomotivami, u nás na něco takového asi nebude mít nikdo peníze. A pokud ano, tak si asi raději také koupí osvědčený typ od Siemense. Když nějaký dopravce jde do nákupu takovéto techniky, obvykle očekává, že bude od prvního dne spolehlivě fungovat, což u nové Škodovky zatím zručeno nemá. Vývoj takto sofistikované (a tedy velmi drahé) lokomotivy pro tak malý trh, jaký tvoří ČR, prostě odsuzuje výsledný výrobek předem k zániku nebo v lepším případě k mnohem menšímu úspěchu, než by si zasloužil. Holt nejsme Amerika, Rusko nebo Čína, kde se díky rozloze bez problémů uplatní pár set kusů takovýchto nebo podobných vozidel, čímž se náklady na jejich vývoj příznivěji rozmělní.

0 0
možnosti

Tomas

4. 12. 2008 18:19
Re: Je to moc krásné,

Jste trochu pesimista. Za rok za dva uvidíme! ;-)

0 0
možnosti

novakj

4. 12. 2008 12:18
Messerschmitt?

Parádní název pro českou lokomotivu ;-D

0 0
možnosti

Tomas

4. 12. 2008 12:55
Re: Messerschmitt?

Říká se jí i Bivoj.

To je rozhodně česky.;-D

0 0
možnosti

watchtower

4. 12. 2008 8:29
Deformační zóna

Záchranný prostor pro strojvůdce při havárii mu bude dost na prd když se nepřipoutá (a má vůbec bezp. pásy?)

0 0
možnosti

Atomas

4. 12. 2008 11:10
Re: Deformační zóna

A myslíš, že souprava o hmotnosti v řádu stovek tun bude mít při smetení kamionu takové zpomalení, že by musel být strojvůdce připoután? 

0 0
možnosti

zlutykreslo

3. 12. 2008 23:59
!!!

Možná hloupá otázka, ale mě to vždy zajímalo. Kam chodí strojvedoucí na WC?

0 0
možnosti

SergeS

4. 12. 2008 0:18
Re: !!!

ven ;-D

0 0
možnosti

2.zavistiva.socka

3. 12. 2008 21:50
Zase zbytečnost

To budou mít v zahraničí radost... u nás tahle lokomotiva nikdy takovou rychlostí nepojede. Bude jezdit tak 80, maximálně 110... pokud se teda vůbec dosane někdy v tomto tisíciletí na české koleje.

0 0
možnosti

Reakturek

3. 12. 2008 22:07
Re: Zase zbytečnost

Nebuď takovej skeptik. Možná se za několik měsíců začne prohánět po českej kolejích a mohl by jsi pak být za blbce.. Myslíš, že ji budou chtít nasazovat na tratě  do "Horních - Dolních Čičelic" s maximálkou 80-110 a asi i bez elektriky, ne? Půjde na tratě s maximálkou 140-160km/h. To snad napadne i blba..:-P

0 0
možnosti

Palo

3. 12. 2008 20:52
HEZKÝ

Příznačný název pro českou lokomotívu,jen co je pravda.(Y)

0 0
možnosti

John Coffey

7. 12. 2008 20:35
Re: HEZKÝ

Pokud jsi to nepochopil tak je to slang vymysleny lidmi. ;-O

0 0
možnosti

Janina7

3. 12. 2008 19:46
Vůbec si nedokážu představit, že by tu mašinu měli

řídit čeští nádražáci na českých tratích. To zase bude mrtvejch

0 0
možnosti

Strojvůdce

3. 12. 2008 22:07
Re: Vůbec si nedokážu představit, že by tu mašinu měli

Tu lokomotivu nebudou řídit čeští nádražáci, ale čeští strojvůdci, a to je rozdíl. Buďte rádi, že tu máte ještě strojvedoucí, protože v zahraničí už mají jen řidiče drážních vozidel, kteří s minimálními zkušenostmi jezdí se stroji o kterých vůbec nic neví. Nechápu, proč našinec našince takhle shazuje. To vrhá špatné světlo na národ.;-O

0 0
možnosti