Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ICQ asi opět útočí na alternativní klienty. QIP přestal fungovat

Lidé, kteří využívají místo standardního ICQ alternativního klienta QIP, nemohou komunikovat, pokud si nezmění nastavení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yegor

Niky79

Mily ICQbijče Niky 79, kdyz mate takove skvele rady jako "nepouzivejte pro ICQ

programy tretich stran a pak si nestezujte", jak mam vyuzivat ICQ dejme

tomu na smartphone...? Jedina "legalni" moznost od ICQ se zastavila na

verzi 1.0 a ta dnes jiz stjne nefunguje. Hm...? A nic, co..? Rady typu nepouzivejte protokol ICQ si nechte prosim pro sebe.

0/0
16.12.2008 15:48

Jankka

mě nefunguje ani miranda

a nevim, jak to mám sakra rozchodit :-( Všem miranda faká a mě klekla....

0/0
13.12.2008 13:47

loleq

lolci

Tak nevim proc je na konci zminena nova miranda? Ta moje je staricka a jede furt...

0/0
12.12.2008 17:09

eja

Nefunční QIP

Po přečtení článku jsem spustil QIP (už dlouho nepoužívám ICQ kvůli jeho "nabubřelosti"a nafouknutosti). Opravdu nefungoval a přišla zmíněná hláška z ICQ. Stáhl jsem tedy poslední verzi QIPu (QIP 2005, Build 8080) z ruských stránek, přeinstaloval přes původní instalaci a šlape to jak hodinky! Kontakty, prostě všechno, jak má... Tak to vyzkoušejte taky!

0/0
12.12.2008 14:13

Slammer

Re: Nefunční QIP

další možností je využívat icq transport, já mám jabber od vpn hostingu a taky jsem žádný výpadek nezaznamenal....

0/0
12.12.2008 15:31

Mr.Fera

Re: Nefunční QIP

Taky zadny vypadek nezaznamenavam. Ani v PC klientovi Jabbim ani v Symbian klientovi Slick a ani v JAVA klientovi Bombus. A to diky darku od operatora s internetem na 6 mesicu zdarma jedu  prakticky nonstop kdyz usnu z mobilem v ruce. ;-D

0/0
12.12.2008 21:09

Lamak

Gratuluji panu Niky79

Přečetl jsem si sotva polovinu diskuze a neskutecne jsem se pobavil. Přirovnal bych uzivatele s nickem Niky79 ho temer k nove inkarnaci pana Hulana. Jenak je videt ze danemu problemu rozumi jak koza petrzeli a jeho vykriky o ICQ 6 jsou opravdu smesne. Ovicialne produkovane klienty jsem prestal pouzivat uz nekolik let zpatky. Pokud by ICQ (potazmo AOL) bylo ochotno produkovat nejakou lite-verzi klienta, ktery nebude obsahovat kvanta zbytecneho balastu, ktery je ve sve podstate nepouzitelny a ktery nebude zrat zbytecne systemove prostredky, tak i tu reklmau preziju.

Svym zpusobem muze byt ICQ rado za klienty typu QIP, protoze diky nemu se sluzby drzi jeste spousta uzivatelu.

Navic QIP infium vyuziva vlastni protokol a je k mani uz dlouhou dobu. To je taky duvod, proc se vyvoj QIPu 2005 temer zastavil. Aktualizace jsou vydavany jen pri zmene protokolu.

A zaverem. Mozna by nebylo na skodu zjisitit si, jak a kde ICQ vubec vzniklo....a za jakym ucelem.

0/0
12.12.2008 14:04

Niky79

Re: Gratuluji panu Niky79

Dekuji ;-D

0/0
12.12.2008 14:22

Niky79

Re: Gratuluji panu Niky79

"Jenak je videt ze danemu problemu rozumi jak koza petrzeli a jeho vykriky o ICQ 6 jsou opravdu smesne."

To chce klid. Myslim, ze tomu rozumim mnohem vice nez spousta jinych uzivatelu a rozhodne nebresim v diskusi, ze mi nejede QIP a co s tim mam delat ;-D

0/0
12.12.2008 14:26

Pavel J.

Re: Gratuluji panu Niky79

Ano, Vy jste tu jedinej chytrej a všichni ostatní jsou blbci, že?

0/0
12.12.2008 14:47

Mr.Fera

Re: Gratuluji panu Niky79

No nevim. ICQ jsem odinstaloval. Vsem nastavil Jabber s transpotrem. Jede to bez problemu jak na PC tak na jakemkoliv mobilu a misto  protivnych reakci jsem sklidil spise uspech nebot ty sluzby ktere to ma se s ICQ nedaji srovnat. Navic ICQ pouzivaji  nejvice cesi, slovaci a par lidi venku jinak ma dle statistik velmi smesny podil na IM. Videohovor nepouzivam, nepotrebuji aby na mne nekdo koukal jak sedim s parkem v ruce a v trenkach v kumbale u PC. Hlasovy hovor taky nepotrebuji. Spatne se po nem posilaji web odkazy a dalsi veci nehlede na velke naroky na misto na HDD kdyz chci poridit zaznam. Kdyzbych uz to potreboval tak pouziji skype a i ten jede i na mobilu.

Uprimne lituji WIN fanatiky kteri si sedi doma za tlusymi dvermi s hacknutymi Wn a hromadou dalsiho warezu kdyz je pod Linux  mnoho  alternativ a to legalne a zdarma.

Vim co rikam nebod WIN pouzivam i ted a to jiz temer 20 let. Presto stranim filosofii Linuxu

0/0
12.12.2008 20:58

x

Re: Gratuluji panu Niky79

"kdyz je pod Linux  mnoho  alternativ a to legalne a zdarma."

Na windows je taky hodne a spise jeste vice Freeware alternativ a to provreneho puvodu.

0/0
13.12.2008 0:21

Lamak

Re: Gratuluji panu Niky79

Ano, pokud se jedna o kvalitni soft, tak je to vetsinou vytvor open-source komunity, ktery ma build i pro winodws. Napriklad OpenOffice.org, Gimp, Inkscape, etc. K tomu samozrejme jeste programy vyvyjene ciste pro win, ktere pokud jsou free vetsinou svoji kvalitou neuchvati.

0/0
13.12.2008 10:39

Pavel J.

Dotaz

Kdysi bylo možné, když program ICQ nebyl dostupný (například při psaní v internetové kavárně), komunikovat přes ICQ v internetovém prohlížeči přímo na oficiální stránce ICQ.

V posledních několika měsících se mi to však nepodařilo. Nevíte někdo, zda tuto možnost zrušili, nebo jen schovali tak, abych ji nenašel?

0/0
11.12.2008 20:26

Podrazza

Re: Dotaz

Máš na mysli tohle? http://download.icq.com/download/icq2go/?icid=abhp_2g_left

0/0
11.12.2008 20:54

Pavel J.

Re: Dotaz

Jojo, děkuji.

0/0
11.12.2008 21:03

stoural

Re: Dotaz

A proc nezkusis meebo :)

0/0
11.12.2008 21:52

Pavel J.

Re: Dotaz

Protože myslím, že přístup na ICQ přes oficiální webovou stránku ICQ je legální postup, proti kterému snad ani fanatik Niky79 nebude nic namítat.

0/0
11.12.2008 22:43

niky79

Re: Dotaz

Abych se priznal, me je uplne ukradeny,  kdo co pouziva pro pristup k siti ICQ. Jenom me docela vytoci, kdyz nekomu prestane fungovat tento neoficialni klinet a  nadava, ze "ICQ zase spadlo a nejede" (ackoliv za tyto problemy si muze sam) a take lidi, kteri tvrdi, ze ICQ klient je nepouzitelny (coz neni, vse je otazka vzdy). Ano, mozna zere vice pameti, mozna je neusporne naprogramy, ale porad je VELKA skupina lidi, ktere tohle nezajima. Dokud to funguje, proc resit, co je pod kapotou.

0/0
12.12.2008 1:00

PavelJ

Re: Dotaz

Ano, na tom bychom se myslím mohli shodnout, "Dokud to funguje, proc resit, co je pod kapotou.". Přesně tak. Dokud mi oficiální ICQ klient fungoval, tak jsem ho používal a nic jsem neřešil. Jenže když mi oficiální verze ICQ5 oznámila BEZ PŘEDCHOZÍHO VAROVÁNÍ, že je již napříště nepoužitelná, a že si mám stáhnout ICQ6, a poté, co mi stažené a nainstalované ICQ6 začalo každých několik minut restartovat počítač, tak co jsem mohl dělat, než začít řešit?

Reklamy mi (u bezplatné aplikace) nevaděj a chápu je. Ale soustavné restartování počítače mi vadí.

0/0
12.12.2008 12:28

Niky79

Re: Dotaz

Ale na tom neni nic spatneho. Vyvoj proste pokracuje dal a nedivim se, ze pro AOL jiz neni unosne udrzovat stare verze protokolu a klientu. ICQ 5 tu prece jenom bylo 3 roky, beze zmen.

0/0
12.12.2008 14:25

Pavel J.

Re: Dotaz

Ale v tom případě nechápu, proč QIP 2005, Build 8080 mi funguje, ale přitom mi počítač nerestartuje. Proč oficiální ICQ tohle neumí?

0/0
12.12.2008 14:49

Pepa

Re: kdyz je oficialni

Oficialni verze ICQ6 mne zasekava PC

0/0
12.12.2008 23:01

Otas

řešení

Jak tyhle problémy řešit najdete tady:

http://tinyurl.com/5geu59

0/0
11.12.2008 12:24

stoural

Re: řešení

Skvely prispevek, uz tak dlouho jsem se nezasmal :)))

[]

0/0
11.12.2008 12:29

Johan

Docela bych uvítal

originálního klienta pod linux - stačí ryze funkční. Zatím holt není (a ICQ2go nepovažuji za klienta...). Pokud by byl dobře funkční, tak se klidně přenesu i přes reklamu :-)

0/0
10.12.2008 15:42

Laki

Re: Docela bych uvítal

Nechápem ako môže užívateľ opensourcového operačného systému túžiť po komerčnej aplikácii plnej reklamy. Nenainštaloval si si ten svoj linux omylom? :-/

0/0
11.12.2008 13:33

stoural

Re: Docela bych uvítal

A proc by nemohl? To je snad nejake zavazne pravidlo linuxovych fanatiku?

0/0
11.12.2008 13:38

x

Re: Docela bych uvítal

Ve vetsine pripade ANO - nebot si neuedomuji, ze predevism Adware a uzavrenej kod je proste podminkou pro mnohe aby to delalai, aby to delali - a pokud na Linux podle prohasleni nekterych o takove aplikace neni zajem - nemuze si tak zkontrolovat co palikace presne dela - tak je pro nej vyvijet nebudou.

0/0
11.12.2008 15:06

Niky79

Re: Docela bych uvítal

Tak to se divim, ze ten linux NIKDO NECHCE.

Jeho CELOSVETOVY PODIL, ktery je s bidou kolem 2 je OPRAVDU UBOHY.

0/0
11.12.2008 18:22

sid

Re: Docela bych uvítal

Bentley ma na trhu jeste ubozejsi podil a prece to neni spatne auto. Akorat na nej kazdy nema...

0/0
12.12.2008 1:11

Mr.Fera

Re: Docela bych uvítal

No myslim ze s nekterymi ignoranty je zbytecne se bavit. Jednak nevidi do historie dele nez jeden den a pak nasleduje amnesie jako u nasich politiku v parlamentu a jedna nedozi pripustit ze i jiny smer nez zrovna zastavaji muze byt ten lepsi. 

Na cem pak byl a stale je velmi casto postaven internet? Je mozne povazovat Linux server se stovkami terminalu za jedinou implementaci nebo pocitat vsechny stanice ktere tento Linux server vyuzivaji?

Kazdy to pocita jinak a pak se nedivim ze plivete nesmysly o podilu 2. Kdyby to bylo jak rikate tak proc se MS angazuje i v Linux nebo z nej kopiruje napady a stale vice firem vyviji svuj SW i pro tento OS.

0/0
12.12.2008 20:42

x

Re: Docela bych uvítal

Servery jsou neco jineho - ty zpravuje (by mel tedy zpravovat) zaskoleny spravce a ten jiz dovede pracovat i s prikazovou radkou.

Jinak internet zacinal jako servery na beznem komercnim Unixu - prechod na Linux v nektrych pripadech byl hlavne z finnancnich duvodu.

"stale vice firem vyviji svuj SW i pro tento OS."

Je tam tech firem min a tak zkouseji, jestli prave z duvodu omezenejsi nabidky SW nemaj vetsi sanci nez na Windows.

0/0
13.12.2008 0:15

x

Re: Docela bych uvítal

"z nej kopiruje napady "

Napady kopiruji vetsina SW firem - jedna od druhe. Jinak Firefox taky vypada a ovlada se Internet Explorer a pritom byl zarucene pozdejc - tak kdo se tady asi inspiroval.

0/0
13.12.2008 0:19

Dochy

Re: Docela bych uvítal

No zrovna FireFox a IE bych sem asi netahal. Mam za to, ze FireFox je naslednikem spise Netscape, ktery tu byl o nejaky ten rok driv nez IE

0/0
14.12.2008 10:48

Johan

Re: Docela bych uvítal

Ale prosímtě, vychladni. Používám to, co mi vyhovuje a funguje. Ano, používám binární ovldače k nVidii - a nterápí mě to ani malinko.

Také si nemyslím, že by majitelé ICQ (AOL?) byli nějací lidumilové, co by rádi za ostatní platili účty za servery. Takže chápu tu reklamu. Nesouhlasím s ní, ale chápu ji.

A ano, nepoužívám jen ICQ. Jabber je samozřejmost, Skype občas nutnost, atd. Prostě, pokud se chci domluvit se světem, nemůžu se chovat jako tupé hovado, které evangelizuje OpenSource :-). Zaprvé bych tím dělal ostudu komunitě a zadruhé sobě... Okolní svět se neposadí na zadek před Jabberem - velká část jsou "prostí uživatelé" a prostě je to nezajímá, hlavně, že můžou "pokafrat"...

0/0
12.12.2008 0:56

BBspeeD

..

pre ludi co pouzivaju protokol icq Rv

0/0
10.12.2008 15:12

sid

Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Akorat vam za to hrozi az 6 let nepodminene, nebo penezity trest. Je to poruseni autorskeho zakona stejne tak, jako kdyz piratite Windows. ;-D

0/0
10.12.2008 14:01

RO

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

No společenská nebezpečnost takového přečinu je pochybná, nicméně používat nelegálního klienta a ještě pyskovat, že to nejde....ts ts ts :-)

0/0
10.12.2008 14:06

sid

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Ale kdepak pochybna. Pouziti nelegalniho klienta je v rozporu se smlouvou a okradas tim provozovatele ICQ.

0/0
10.12.2008 14:20

__

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Co to placate, od kedy v europe je legalne zavazujici ze klepnete na tlacitko OK.

0/0
10.12.2008 19:51

Pat

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

To je zase právní odborník, který vůbec netuší, o čem mluví...  8-o Právně závazné to samozřejmě je. Už jen vazba "v Evropě" svědčí o tom, že tento odborník ví o právu naprosté h*vno. Rv

0/0
10.12.2008 20:25

RO

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Psal jsem společenská nebezpečnost - tedy vůle společnosti tento druh přečinu postihovat, právní status si zpochybňovat nedovolím, natolik do toho nevidím.

0/0
10.12.2008 21:34

sid

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Podle me je spolecenska nebezpecnost znacna - masove ignorovani smlouvy a predstirani, ze je to v poradku. Nejsem pravnik, ale rekl bych, ze to bude poruseni auorskeho(trestni zakon, pragraf 152) zakona(ve kterem je definovana moznost stanoveni podminek vyuzivani dila - protokolu ICQ), tedy az dva roky natvrdo.

0/0
10.12.2008 22:30

Robin Ood

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

společenská nebezpečnost = vůle společnosti postihovat tento typ přečinů, i kdyby proti zákonu byl. Podobně je to většinou např. s držením marihuany.

0/0
12.12.2008 8:11

mr. ...

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

jj urcite ke me prijde BSA, aby zkontrolovali jaky ICQ klient pouzivam. A lidi od icq? Ty jsou zatim radi ze se u nich lidi drzi, protoe jestliu padne nejaky trest vetsina lidi prejde na jabber :)

0/0
10.12.2008 14:08

klusicek

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Už aby to bylo, jako aby začali chodit, možná konečně si lidi uvědomí, že ICQ sucks... ;) ;)

0/0
11.12.2008 11:34

sid

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

Sorry...chtel jsem napsat 6 mesicu

0/0
10.12.2008 14:25

BBspeeD

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

VYZADUJEM TREST SMRTI ! :-)

0/0
10.12.2008 15:06

sid

Re: Jen si pouzivejte QIP a Mirandu

To bych ani nevyzadoval, ale penezite pokuty a tvrde stihani hrisniku bych si pral. Zrychlilo by to prechod na lepsi sluzbu.

0/0
10.12.2008 15:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.