Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedm změn ve Windows 7. Visty překonávají rychlostí, XP grafikou

První zkušenosti s betaverzí systému Windows 7 ukazují, že jde o nadějný systém. Na první pohled jej těžko odlišíme od Windows Vista, nicméně změny tu jsou, a to evidentně nejen na povrchu, ale i pod kapotou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kokesak

Miniaplikace

Mně se nejvíc líbí ty miniaplikace jako jsou hodiny, kalendář apod.

0/0
4.3.2010 21:11

Host

Cestina

Pokud nekdo mate RC verzi v EN, tak na http://www.windows-seven.cz/cestina-do-windows-7.html je navod pro instalaci cestiny

0/0
15.12.2009 13:16

Host

Win7

http://aukro.cz/item810798280_windows_7_home_premium_cz_32_64bit_upgrade.html!!

0/0
10.11.2009 20:09

Host

54619446

k,.mnklkmhjhjnk,khgfdfghjkljhgfgfffffffffffffffffffffffffffffffbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Vbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

0/0
16.10.2009 16:38

Host

XP VISTA 7

Mám takovou otázku, možná spíš jestli by mi někdo neposlal odkaz: proč přišly Windows 7 tak rychle po Vistách. Je pravda že uživatelé nechtěli přecházet na Visty? Proč? Vyšly Win 7 v reakci na neprodejnost Vist, nebo to takhle bylo pránované?

Poslední dobou jsem to moc nesledoval, tak se nesmějte geekové a poraďte!(tahle věta byla vtip)

0/0
2.9.2009 20:06

palmic

Re: XP VISTA 7

Visty nebyly mysleny vazne, jsou to vpodstate jen preplacany XPecka. Proto jsou tak pomaly. 7ky jsou trprve novy win

0/0
11.9.2009 9:40

Host

Re: XP VISTA 7

tak toto je opravdu slovo znalce, pobavilo.

0/0
29.11.2009 11:00

Host

Je to na nic

Já mám předprodejní verzi Windows 7.Jsou uplně k ničemu.Podle mě jsou lepší XP.Beruto sice z pohledu hraní her a rychlosti, ale když v XP smažu 4.7 GB soubor s 2GB tak to mám za cca. 35 sekund.Na sedmičkách je to 2 a půl minut.A mám pořád stejné PC.I ty hry se na tom nedají hrát.RvRvRvRvRvRvRv

0/0
30.8.2009 12:40

Host

Re: Je to na nic

pravdu bdíš bratře žiškoR^

0/0
30.8.2009 17:53

Host

Re: Je to na nic

Jo ale z XP nikdy nedostaneš grafickou kvalitu ať už v podobě DX10.1, Xp se 64bitovou stavbou jsou nepoužitelné a to nemluvím o nových pc komponentech které XP ani neznají a nedokáží využít jejich plný potenciál. Takže pro silnější počítače (což ten tvůj zřejmě není) jsou Windows 7 jasnou volbou a správným krokem vpřed. Enjoy středověk ;-D

0/0
18.10.2009 20:56

Host

Jsou sice pěkné a efektní,

ale stejně jako ve Vistách ani tady nefunguje řada programů.Používal jsem je několik dnů a smazal.Radši WinXP,tam funguje všechno.Až budou všechny programy fungovat,pak má teprve smysl na ně přejít.Samozřejmě,pokud někomu stačí jenom některé aplikace,nebo mu stačí horší náhražky těch co v tomto systému nefungují,budou mu vyhovovat již nyní.

0/0
26.8.2009 20:18

Špenát

Srovnání s WMakerem a wmii - pokračování 2

pokračování ... (Takové

blbinky jako mít poznámky na ploše vzhůru nohama ... no proč ne :) ) ... Windows mě z každou novou verzí rozesmívají, už jen proto, že když

už kopírují z ostatních systémů tolik vlastností, proč doháje

nezkopírují naprosto základní funkci GUI - multidesktop! Vždyť se bez

toho skoro nedá žít!

0/0
31.5.2009 3:39

palmic

Re: Srovnání s WMakerem a wmii - pokračování 2

http://www.zdnet.com.au/insight/software/soa/Is-it-Windows-7-or-KDE-4-/0,139023769,339294810,00.htm

:-)

0/0
11.9.2009 9:46

Špenát

Srovnání s WMakerem a wmii - pokračování

pokračování ... (je to na můj vkus těžkopádné, ač dvakrát míň náročné než explorer),

který přinesl opravdu velkéí možnosti, hlavně co se Plasma apletů týká.

Ano, řekněme, že je to vykradeno z OS X, ale svým způsobem je to úplně

jiné, neb celá pracovní plocha, včetně pozadí je tvořena plasma aplety.

Hlavně ovšem možnosti jakéhokoli apletu jsou téměř neomezené. .. pokračování v dalším příspěvku

0/0
31.5.2009 3:38

Špenát

Srovnání s WMakerem a wmii

Microsoft mě dokáže rozesmát skoro vždycky :) až je to možná i smutné. Například teď. Pokus o změnu hlavního panelu na dock z WMakeru, potažmo myšlenky OpenStepu je už docela ubohé. Dojímá mě, jak Windows každou chvíli přijdou s nějakou "ohromující" "novinkou" - jako například 3D desktop (v Linuxu už několik let Bery, Compiz, CompizFusion), miniaplikace (v Mac OS X snad od nepaměti), předělaná nabídka start (v KDE Kick Off o rok dva tři starší), automatická maximilizace (vmii, awesome, dwm - tiling desktopy, já používám wmii). Ještě ke všemu jsou to novinky povětšinou pouze vizuální a uřímě, v Linuxu si tytéž (většinou v lepší provedení) funkce mohu nastavit už několik let. V posledních měsících byl vizuálními možnostmi window manager windows překonán velmi výkonným KDE4.2  ... pokračování v dalším příspěvku

0/0
31.5.2009 3:36

piskvornik

Vážný problém utorrent

Mám první vážný rpoblém a příjde mě že to dřív nedělalo a nechce se mě win7 přeinstalovávat.Jakmile zapnu utorrent ať 1.6 nebo uplně noví tak po určité době nebo při plně vytíženém internetu internet prostě zkolabuje.Jediný na co jsem přišel je, že stačí zakázat a znovu povolit připojení k místní síti. Diagnostika neukáže vůbec nic vše v pořádku. Prostě jako by byla kouslá síťová karta v pc, (Nvidia zabudovaná na desce nForce 570 ultra). Zdá se mě, že to dělá od doby kdy vyšli nové ovladače od nvidie přímo pro win7 kdy došlo k přeinstalování ovladačů i zabudované síťové karty.

Nicméně ovladače jsem vrátil zpět na předhozí a dělá to stále dál. Takže nevím jestli to tím bylo.

Našel jsem i utilitku na změnění počtu připojení pro win7 také bez výsledku.

reším to již několik dní a pořád se mi nedaří.

Za jakoukoli radu děkuji  mám Windows 7 64bit

0/0
30.5.2009 12:31

piskvornik

Re: Vážný problém utorrent

Tak za to můžou opravdu nové ovladače od nvidie pro 64bit windows

7.

Začal se mě vypínat internet pak i když jsem víc stahoval i třeba přez firefox.

S deskou nvidia nforce 570 ultra začíná mít win 7 problémy. Nejde SMART na tím jsem laboroval dost dlouho a po dlouhé době konečně přišel na to jak rozběhat.

Ale ovladače 15.35 smart neopravuj. Pro win7 64 je nemá cenu ani instalovat zase chtějí výrobci software donutit k nákupu pomalu celého pc. Jen ty ovladače zmršili kousáním síťového adapteru. Sranda je pak vrátit starý. Pomoh mě až ovladač z visty 64bit. Je to od nich jeden podvod za podvodem. Grafika x1950 už taky ovladače od výrobce neuvidí podle nich je to asi šmejd když nemá dx10.

0/0
2.6.2009 20:23

mirecekp

A máme tady první RC

http://www.mirecekp.net/internet/windows-7-rc-je-na-svete/

0/0
2.5.2009 17:10

Jim

Sdílení skeneru v síti

třeba i bezdrátové už umí ? vista ne... Rv

0/0
23.2.2009 23:33

MaRaB

Subjektivní hodnocení z mé strany:

První potíží, se kterou jsem se setkal je rozhozené bluetooth. Při prvním zasunutí a použití se mi ihned vytvořila PAN síť a jel jsem na internetu s minimálním zásahem do konfigurace. Po dni z ničeho nic Bluetooth přestalo síťovat a od té doby už nesíťuje. Vyndání, zandání, reinstalace ovladače nic nepumůže. Nepomůže ani jiný usb port, do kterého se bluetooth modul zasune. Zkusil jsem odaplikovat záplaty, ale ani to žel k výsledku nevedlo, přestože jsem s bluetooth adapterem do USB strávil desítky hodin(na ja, nejméně 10h to bylo zcela určitě). Klasická síť přes kabel nicméně pracuje plně ke spokojenosti.

Další problém, který jsem shledal je problém s detekcí HW. Nejde o to, že by nějaký HW nefungoval, protože nemá ovladače - to chápu, je to nový OS, ovladadače na mnohá zařízení se teprve připravují či v lepším případě už vyvíjí, ale co mi hlava nebere, že W7 neznámá i známá zařízení rozpoznává tak, že prostě odhaduje, co to zařízení asi tak má dělat, co to zařízení bude...

0/0
22.2.2009 6:30

MaRaB

Re: Subjektivní hodnocení z mé strany:

... Takže místo síťovky to tvrdí, že jde o počítač a nabízí funkčnosti vhodné pro počítač, nikoliv síťovku. U dalších zařízení mi to třeba tvrdilo, že "tohle musí být klávesnice" (nebylo to žádné vstupní zařízení) apod. Zde to chce lépe vychytat a místo věštění z koule spíš vsadit na konzervativnější "neznámé zařízení", či lépe "neznámé zařízení, kliknutím upřesněte funkci".

Zajímavé je řešení bootování, unixoví lidé zaplesají, GUI/notepad wokenoprofíci by si měli hlídat tlak a mít po ruce telefon na pohotovost a pohřební ústav pro případný infarkt. My ostatní, unixem prošlí zaplesáme, protože se mi zdá, že Win7 bude možná umět nabootovat i z diskového image, třeba i též ISO souboru apod. Tato fuknčnost se v bootmanageru vede jako *.vhd soubor, na který je možno odkázat jako na další v PC přítomný OS a jsem velmi zvědav, co se z toho vyvine...

0/0
22.2.2009 6:31

MaRaB

Re: Subjektivní hodnocení z mé strany:

...Když už jsme u multibootu, Win7 mi vytvořilo skrytou 2GB partišnu do které překopalo WinXP. Pokud se najede do XP je tato partišna jako C: a Win7 je na D:, pokud najedu do Win7 pak to sídlí na C: a oddíl s XP vidět není. Buď je tedy skryto, nebo možná řešení přes nějaký ten skritý soubor typu vhd.

Co do směřování Windows7 budou patrně sázet na "trendy" záležitost dnešních dní - na komunitu. Komunita se má starat, komunita má dělat jazykové překlady, komunita... to nemůže skončit jinak než kočkopsem tedy komunitou ne nepodobnou OSS jen poslušně hopsající Mikrosoftu do rytmu(a smižující mu náklady) nebo emo komunitami typu youtube/facebook a tuny podobných sraček, kterými je zaneřáděn celý web. Předpokládám, že druhá půlka komunity, ať už to bude kterákoliv ze zmíněných o tom bude psát ve svých blozích.

0/0
22.2.2009 6:32

MaRaB

Re: Subjektivní hodnocení z mé strany:

Závěrem musím říci, že subjektivně jsem s výkonem, tedy rychlostí a vypořádáním se grafikou spokojen, byť se nemohu - a zde mne mnoho v M$ OS bezmezně věřících a náboženských fanatiků bude kamenovat - místy zbavit dojmu, obzvlášť ve Start menu a Ovládacích panelech, že jde o obšlehnutou linuxovou distribuci typu Mandrake 1997/Suse/Fedora z téhož letopočtu. Windowsu 7 7x zdar a s Vistou do propadliště dějin.

Windows 7 testuji nějaký ten týden na notebooku Compaq Evo 1020n, P4 2,4GHz, 768MB RAM, GK 16MB.

0/0
22.2.2009 6:36

petr

Aero Snap

Sali me pamet nebo vazne je Aero Snap celkem zbytecna utilitka? Nebot jiz v XP mam na panelu nastroju moznost srovnavat okna vedle sebe horizontalne ci vertikalne... a tahnout okno na horni okraj? Proc, kdyz uz budu stejne blizko tlacitka maximalizace?

0/0
18.2.2009 11:10

corus

no

Tak ja jsem win7 zkousel a muzu rict, ze vicemene souhlasim s jack08. Visty marketingove prehnany propadak, XP maj pomalu kulate vyroci. Win7 mi jely opravdu dobre, rozhodne rychleji, je prehlednejsi, design se da udelat par klikama opravdu na miru atd. atd. na Betu jsem tam rozjel snad vse, krom nove verze CiscoVPN klienta (bluescreen). Co sem cetl tak kolem, daleko lepe pracuje s procesy, RAM a obecne s programy. vubec neni spatna provazanost s WindowsLive sluzbami, kde bych fakt ocenil moznost mit jejich 25GB skydrive disk primo pripojen v PC....no uvidime co jeste vymysli, ale obecne se da rici, ze Microsoft se celkem zveda .... bye

0/0
17.2.2009 21:23

Finrod Felagund

Win7 "Dock"

Win7 jsem zkoušel, docela se mi líbily, rád si počkám na plnou verzi. Mám jen dvě výhrady - za tu dobu, co mám Vistu, jsem si zvykl na Sidebar, který je viditelný kdykoliv (nepřekáží mi, když mám širokoúhlý monitor), ale povedlo se mi ho do Win7 z Visty snadno dostat, takže v pohodě. Rád totiž mám kombinaci žádné ikony na ploše - vše podstatné v quick launch. Tady jsem měl s Win7 docela problém, protože na na Win7 pokud vypnu ikony na ploše, zmizí i gadgets (odtud nutnost sidebaru z Visty) a mých 22 ikon z Quick Launch ve Vistě do Win7 "docku" za živého Boha nedám, ani kdybych se rozkrájel. Nechápu, proč mezi těmi ikonami (ať už velkými nebo malými, když se vyberou malé) jsou tak velké rozestupy, zabírá to v té liště moc místa. Jinak s výkonem naprostá spokojenost a s mnohými vychytávkami UI také.

0/0
17.2.2009 18:13

tomas

stage

nemate tu nikdo prosim cd windows vista chtěl bych je zkusit.;-Dprosim poslete mi nějaký odkaz ke stažení na muj e-mail denk.t@seznam.cz diky moc predem

0/0
15.2.2009 7:09

dci

Re: stage

hele to nemám, ale jestli chceš alfa prerelease Windows 2011, tak napi3 na maly.john@gmt.bmx.at ;-D;-D

0/0
17.2.2009 18:02

jack08

To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Furt dokola, támhle tomu se zdají být Win7 rychlejší, tady tomu zase stejně rychlé a tam tomu zase pomalejší. Vždyť je to trapný.  Konečně Win7 je OS na kterém rozeběhnete drtivou většinu HW i se starými ovladači jak na XP tak na Visty. Důležité je že pro NB bude lepší Win7 než Visty a předpotopní XP. XPéčkářum ty jejich XPéčka nikdo nebere, tak ať je používají klidně dalších 10 let dál. Zatím nemám k Win7 žádné připomínky kromě nepatrných drobností, které se časem snad doladí, narozdíl od předchozích OS, bráno z pohledu běžného uživatele a ne uživatele se stopkami v ruce a všelijakými benchmarkty.R^ Jisté je že Visty mile rád odložím a k XP už se nechci vracet min. 5let.

0/0
12.2.2009 11:32

Honza

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Pokud bych mel porovnavat jako uzivatel, tak Microsoft nevysel s nicim prevratnym po Windows XP. Visty propadak a Windows 7 uvidime. Dle meho nazoru to budou pouze odlazeny Windows Vista s nejakym tim dopnkem navic aby se nereklo. Kdyz nekdo napise jako prevratnou vec menici se tapeta po 15 minutach tak se musim jenom smat. Pokud budem porovnavat firmu Apple ktere nedavno presla na platformu PC, tak Apple s Mac OS X Leopard udelal takovej prulom, ze se muze jit Microsoft klouzat. To co je v Mac OS je par let pred Windowsama a kdo vy jestli to bude par let, podle me to je next generace. Pro me jako NE uzivatele Apple byl prechod na Apple asi jako si jit koupit jiny mobil od jineho vyrobce. A instalace programu? Staci zkopirovat a je to nic, vic nic min. Tohodle se asi u Windiows nedockama . Ja teda vidim samy minusy ze strany Windows.

0/0
12.2.2009 15:57

jack08

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Mac OS jsem nikdy neměl, a neměla ho asi drtivá většina uživatelů PC, takže třeba máš pravdu, nemůžu posoudit, avšak tady se srovnává XP,Vista a Win7, takže reakce je právě na tohle srovnávání. Myslím že srovnávat Mac OS s Win. není zrovna dobrý argument pro zápory ve Win. a klady Mac OS a jestli jak říkáš že stačí zkopírovat OS a je to, tak na instalaci to všechno snad nestojí. Instalace u Win7 je max. 20minut včetně formátování HDD, kopírování velkého souboru z HDD na HDD trvá kolikrát déle.

0/0
13.2.2009 11:02

Honza

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Rychly format beru, ale kdyz chce mit nekdo jistotu, tak dela pomaly format a ten trvaaaa a travaaaaa dlouho. Je pekne argumentovat, ze kopirovani dat z HDD na HDD trva dlouho, nutno poznamenat, ze instalace noveho operacniho systemu je jako vse? Kde jsou kodeky? Programy? Uzivatelska nastaveni pocinaje tiskarnou nebo detailni nastaveni Photoshopu, sit, FTP uzivatele atd. atd. z HDD se pouze na Macu prekopiruji data a tod vse. Normalni kompletni instalace Windows do puvodni nastaveni vcetne instalaci vsech programu mi v praci standartne zabere cele dopoledne ;-) Vytraci se mi tech 20 minut. V tomhle Windows nemuze vubec soutezit.

0/0
13.2.2009 12:58

jack08

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

třeba jo, ale instalaci win vista si dělám max. 2x do roka, a s XP jsem dělal tak 4x do roka, takže dál rozebírat instalaci nabo kopírování OS je o ničem.

0/0
13.2.2009 14:34

Honza

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Mam v praci XPa a zatim mi bezi od prvni instalace 1,5 roku. Asi to je tim ze mam legal softy a netlacim tam kde jakou utilitu. Neboj jednou si na me vzpomenes az ti odejde HDD pokud nemas zrcadleni disku. Ja to zazil 3x po sobe pred 6 lety s disky IBM (ted Hitachi) od te doby pocitac PC jedine se zrcadlenym diskem. u Macu tento problem neni protoze se cely pocitac zrcadli na zalohovaci disk a staci pouze zkopirovat a je to. S reinstalaci systemu na Apple nepocitam, taky proc kdyz je system tak dokonalej a nezahlcuje se casem jako Windows.

0/0
13.2.2009 14:56

Grush

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

No, je to sice off otpic, ale neodpustím si poznámku: v práci máme na jednom compu ještě MAC OS 9.2 (instalace někdy 2002!) a od doby své instalace běží a běží a běží... pak není divu že ten kdo přičuchne k MACům už nechce jejich spolehlivost vyměnit za nějaké jiné věci :-)

0/0
14.2.2009 11:11

NoName1978

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

To je opravdu offtopic. . Wokna XP mi na compu jedou 4 roky a pohoda. Ono zalezi co tam instalujes a podobne.

0/0
17.2.2009 0:36

dci

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

takhle se tu můžeme předbíhat s dobou poslední instalace OS, pak přijde nějaký uhrovitý offtopic o úžasném uptimu a pojede se od začátku.

Mac má ohromnou výhodu v jednoduchosti, ale když chcete něco víc, než co dává, byť jen ze zvědavosti nebo kutilství, tak vás slušně vyprovodí, že on to umí nejlíp. A přesně z tohoto důvodu mám primárně Linux, který umí, ale nebrání se uživatelovo invenci.

Jsou systémy pro uživatele, jsou systémy pro hračičky, každému co jeho jest...

0/0
17.2.2009 18:00

P3tr

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Tak. Svatá pravda.

Ve jménu Fotra, Juniora a Tuxe Svatého. Enter

0/0
21.2.2009 13:24

New mac user

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Prave to se o windows rict neda ze bych nainstaloval cokoliv a ono to nepolozilo windows po par letech na kolena. MacosX snad polozi jenom havarie HDD

0/0
19.2.2009 7:48

jack08

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

V práci mám ještě Win 2000, instalace naposledy před třemi roky, ale doma člověk všelijak experimentuje. Proč by PC nemohlo kleknout taky legálním SW??? Proč hned někdo argumentuje že do toho necpe nelegální SW? PC je snad od toho aby člověk vyzkoušel co ho zajímá, ne?Jestli máš PC na psaní faktur a dopisů tak ti stačí i Win98;-D;-D

0/0
16.2.2009 8:02

New mac user

Re: To je porát rychlejší nebo pomalejší ...

Asi pred mesicem jsem presel na Apple a uz bych windows nechtel i kdyby je davali zadarmo. Zakladni problem win je ten ze okno je aplikace, v macu je okno dokument. Tenhle drobnej rozdil ulehcuje praci s operacnim systemem min. O 100 procent. Na mac se zvykne rychle, kdyz pak clovek prijde k pc s windows pripada si jak kdyby byl postizenej.a nazaver me prekvapilo ze win nepotrebuju ani na hry protoze na mac existuje portovaci nastroj a svete div se ono to fakt funguje!

0/0
19.2.2009 7:43

ntspm

Článek mijí hlavní problém W7

Autor článku jaksi nepostřehnul, včem je problém Visty - obrovská režie systému a tím pomalost. Na NETu je několik testů, které jasně dokazují, že výkonnost  i toho nejnovějšího hardware nestačí pokrývat SW zátěž. Tedy náklady HW nejsou adekvátní a uživatelé zůstavájí u XP. "Proč házet perly sviním?" Takže článek k ničemu. To hlavní - "JSOU  Win7 SVIŽNĚJŠÍ?"  - se jaksi nedovíme.RvRvRvRvRv

0/0
3.2.2009 0:48

k0Seek

Re: Článek mijí hlavní problém W7

O rychlosti Windows 7 toho bylo napsáno už docela dost, stačí trošku pohledat (a výsledek Windows 7 dosahují ve většině případech lepších výsledků než Win XP). Zde autor článku srovnával víceméně GUI.

0/0
11.2.2009 10:01

Mmurphy

Re: Článek mijí hlavní problém W7

Když si přečtu takovýto článek, tak si vždycky řeknu proč? proč jenom jsem to vůbec četl. Nulová vypovídací hodnota. Autor je patrně klikač a má rád když mu semtam vlevo vpravo povyskočí nějaké okénko a sem tam vlevo nebo vpravo vykoukne nějaká ikonka... Ach jo. Jak píše kdosi nahoře, je to pořád dokola...

0/0
14.2.2009 0:43

Mmurphy

Re: Článek mijí hlavní problém W7

...Já osobně používám Windows Vista Ultimate už skoro od té doby co vyšli, trochu to bolelo, ale to se dalo čekat, je to úplně jiný systém než Windows XP. Problém s UA jsem neměl, to že na mě vyskočí okno, že chce nějaký program admin-práva je spíše výhoda. Zkuste si nainstalovat Ubuntu (nebo jakoukoliv jinou distribuci Linuxu), tam na vás taky vyskočí okno abyste zadali root-heslo, pokud si ho program vyžádá...

0/0
14.2.2009 0:45

Mmurphy

Re: Článek mijí hlavní problém W7

...Jsou to pořád jenom samé kecy, kdo nevyzkoušel ten nemůže takhle hloupě psát. A hlavně lenost uživatelů přejít na nové věci a pochopit v čem byl hlavní přínos Vist.

V Microsoftu ne všechny věci dělají správně, osobně bych také přivítal, kdyby konečně udělali něco jako Apple a to přejít na UNIX(Linux nebo jak chcete..) model. Ale to se asi nestane. Takže to vidím tak, že ty "prasácké programy" (promiňte mi ten výraz), které běhají pod XP, sem tam něco zapíšou do chráněné paměti, sem tam přepíšou nějaký ten systémový soubor, to přeci nemohl Microsoft přehlížet. I když samozřejmě, že si své uživatele takto vychoval, když jim to už od začátku nezakazoval.

Prosím zapomeňte už na Windows XP a hlevně srovnání s Vistou, to přeci nejde. Je to nesmysl.

(musel jsem to roztrhnout na tři kusi, protože tak dlouhou reakci jinak nelze vložit)

0/0
14.2.2009 0:47

Set

Re: Článek mijí hlavní problém W7

Souhlasím s tebou...

0/0
1.4.2009 12:53

Host

Re: Článek mijí hlavní problém W7

Souhlas.R^

0/0
23.7.2009 13:22

Michael Janský

Re: Článek mijí hlavní problém W7

Kolego, to je možná pravda, ale proč zatracovat celý článek kvůli tomuto? Velká náročnost na systémové zdroje není navíc proti Vistě žádná novinka. A i kdyby ano, přijde mi trochu nefér říct, že celý článek, který podle mně obsahuje celkem dost relevantních informací, je na nic. Toť vše-

0/0
18.2.2009 19:53

Mmurphy

Re: Článek mijí hlavní problém W7

Takto "tvrdě" jsem reagoval z toho důvodu: V poslední době se tady na technetu začaly množit (tak jednou do týdne) články o super utilitkách, bez kterých

nemůžete prostě být. Ty utilitky měly po instalaci vždycky ten samý

efekt - částečně nebo úplně "zničený systém"...

0/0
23.7.2009 13:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.