Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obrovský zájem o betaverzi Windows 7 shodil Microsoftu servery. Stahování je nyní obnoveno

Možnost stáhnout si zdarma betaverzi nového operačního systému Windows 7 byla dočasně odložena, zájemců bylo příliš mnoho. Microsoft pracuje na nápravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bruno

jak stáhnout windows live ID

Zajímalo by mne jak se zaregistrovat na Windows live ID

0/0
10.2.2009 20:13

Farokh

Drivery ?

Dobrý den,

zajímalo by mě jak je to s drivery. Mám sice CD s ovladači graficke, zvukove a sitove karty pro XP i Visty, ale rád bych věděl, jestli bude můj HW spolupraovat s novým operačním systemem(ikdyž je to zatím jen beta). :-/

0/0
12.1.2009 20:40

jakub7

Re: Drivery ?

Samozrejme zalezi co mas za notebook. Na mem Dellu Latitude funguje vse

0/0
13.1.2009 21:54

__XXXX___

To víš že jo Microsofte

Konečně jsem si vyladil Visty podle mého gusta, nainstaloval ovladače a utility, a ty mi tu hned po 2 letech řekneš, že máš nástupce. Takhle ses měl činit někdy v poločase XP, ale ne teď 8-o

0/0
11.1.2009 21:52

william

7ka

Takze mi bude fungovat jako obycejny op. system pudou tam aspon neaky programy nainstalovat. A jestli je bootovaci.

0/0
11.1.2009 20:02

Bollix

Image

Prisel nekdo jak rozchodit deamon tools nebo alcohol?

0/0
11.1.2009 17:34

neustále blokovaný banánovník

Re: Image

copak copak, stáhl sis z torrentů hry a chtěl bys je vyzkoušet jo?;-D;-D;-D máš smůlu chlapče

0/0
11.1.2009 20:32

oId fashioned Vince III..

:)

Am Wochenende wurden die Kapazitäten dann aufgestockt und die Downloads wieder freigeschaltet.

:-)

0/0
11.1.2009 17:23

Marek Stejskal

Microsoft server

Zdravím, nelze mi tahat z Miscosoft serveru, tak pro ty kteří jsou na tom stejně jako já tu mám FTP server :)

ftp.pureelite.co.uk

Username: win7

Pass: goodies

0/0
11.1.2009 10:59

zyx

Re: Microsoft server

Mas tam navic i nejaky prima virus? :D

0/0
11.1.2009 16:41

Doktor

Re: Microsoft server

Co mas s temi virusy? Jeste se mi zadny nepodarilo chytit. Asi to bude rukama...jo, sice me to nezajima, ale ten server jede...[>-]

0/0
11.1.2009 17:23

aldik7

IE

eště byste tu měli dát upozornění že to dje stáhnout jen přes InternetExplorer .. já klikám jak blbec na "Download" a nic.. zkopiruju celý odkaz, vložím ho do IEčka a světe div se.. po doinstalaci doplňku co mi chyběl(download manager) se to už stahuje :-)

0/0
10.1.2009 22:11

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

Re: IE

Někde níže v diskuzi to zaznělo...

0/0
10.1.2009 22:39

aldik7

Re: IE

tak to maj dát do článkuR^

0/0
11.1.2009 0:18

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

pro kagura-san

Sorry, thread diskuze je už na můj vkus dlouhý  a jdu dělat něco užitečnějšího ;-)

Obrázek o relevantnosti tvých tvrzení, nechť si udělá každý sám, já se příjemně pobavil :)

Snad je na závěr něco o významu freebsd ve vztahu k desktopům:

http://www.seopher.com/articles/operating_system_stats_vista_forecast

0/0
10.1.2009 21:01

padodo

Re: pro kagura-san

zajimavej graf, podle nej zaplnuji win xp a vista 105% trhu

0/0
11.1.2009 10:26

kagura-san

Re: pro kagura-san

;-D Asi nějaké zaokrouhlení.

Mě by ale spíš zajímal graf, který popisuje poměr v IT akademických kruzích.. Co já sleduji, tak buď jsou Windows a UNIX systémy zastoupeny půl na půl, nebo UNIXy lehce vedou.

Ale pro běžného uživatele to zůstane tabu :) Většina lidí nepotřebuje dostat z počítače maximum a úplně jim stačí, když jim tam už z prodeje daj widle, přesto, že třeba Ubuntu by na to jejich brouzdání a hudbu stačilo stejně. ;-) A měli by ho zdarma včetně veškerého software.

0/0
11.1.2009 11:26

Mia

Product Key

Jak je to se ziskanim produkt kodu?

0/0
10.1.2009 20:31

Podrazza

Re: Product Key

Při stáhnutí z ofic. stránek ti to nabídne přihlášení pod tvým Live ID. Po přihlášení se ti Product Key vygeneruje. Tuším že Beta by měla pro testování několik měsíců běžet. Po uplynutí určité doby bude funkčnost omezena.

0/0
10.1.2009 20:34

Mia

Re: Product Key

Uz to mam, diky ;-)

0/0
10.1.2009 20:39

vtech

Normalka

Vcera vecer jsme koukali na starou detektivku na programu CS-Film. Najednou se film zasekl, pak se ozval ten zvuk, ktery zahraji WinXP pri shutdownu a bylo po filmu. :-)

0/0
10.1.2009 19:07

kagura-san

Re: Normalka

R^ ;-D obvyklá náplň unix vtipů ;-D

0/0
10.1.2009 19:12

vtech

Re: Normalka

tenhle je za zivota

0/0
10.1.2009 22:49

anonym

konecne...

Uz vse funguje jak ma...

0/0
10.1.2009 19:03

petr

tak stahnul jsem to dnes

ale prakticky to jsou visty na druhou takze zlata XP

0/0
10.1.2009 18:35

kagura-san

Re: tak stahnul jsem to dnes

Samozřejmě. R^ Osobně, když windows, tak XP se vzhledem Win2K ;-)

0/0
10.1.2009 18:59

Jose Nepřijel

Re: tak stahnul jsem to dnes

Já bych když už tak 3.11 se vzhledem DOSu, když extrém, tak extrém:D Nejlíp na nějakém výkonném čtyřjádru, aby to trochu běželo:D (Na blbý přízpěvek, blbá reakce:D

0/0
11.1.2009 9:31

kagura-san

Re: tak stahnul jsem to dnes

Ale já to narozdíl od vás myslel vážně. XP mi s tímto nastavení sedí. Nejsou tam žádné obrovské lišty a grafické efekty, které by třeba na menším monitoru notebooku  zabíraly zbytečně místo a na slabších strojích znepříjemňovaly práci. Řekněte mi, o co jsou Visty lepší než XP? Potřebujeme je? Kdyby se MS nezabýval hovadinama a raději zlepšoval celkem dobrý produkt, kterým Windows XP jsou, udělal by lépe.

Jak jeden nejmenovaný vážený profesor informatické sekce MFF UK jednou řekl: "Visty mám na to, abych si nainstaloval cygwin a používal mc"

;-) (pro neznalé.. cygwin je emulace unix terminálu pro windows a mc je file manager pro příkazovou řádku)

0/0
11.1.2009 11:21

kagura-san

Alternativa

taky nedávno vyšla nová verze FreeBSD a hádejte co? Žádný server nebyl přetížen :) Jistě mi odpovíte: Ano, to protože by to nikdo nestahoval. Já spíš myslím, že je to taky tím, že ten server běžel na UNIXu ;-)

http://www.freebsd.cz/

http://www.desktopbsd.net/index.php?id=31

;-)

0/0
10.1.2009 18:12

Michal

Re: Alternativa

Ja spis mysli, ze MS se opici po Apple a schvalne ty servery poddimenzoval, aby mel zadara to nejlepsi PR

0/0
10.1.2009 18:19

blizsipruzkum

Re: Alternativa

jo taky možnost :)))

0/0
10.1.2009 18:27

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Alternativa

Také mne to napadlo... Mimochodem, čas instalace Windows 7 na ThinkPad R61 20 minut od prvního vložení DVD po spuštění stránky Technet.cz. Jen update ovladače grafiky NVIDIA si teď vyžádá restart...

0/0
10.1.2009 18:31

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

Re: Alternativa

Není to tím, že to nikdo nestahoval, ale pouze tím, že to nikoho ani nezajímá :-)

0/0
10.1.2009 18:19

kagura-san

Re: Alternativa

Tak to se pleteš :) Zajímá to každého člověka, který chce mít přehled. Dokonce i můj spolužák z MFF, který programuje v C# mi poslal odkaz na novou verzi FreeBSD :) Nezajímá to paka, co maj počítač proto, aby machrovali, na kolik dokážou přetaktovat procesor, jak jim běží novej Unreal Tournament a podobně. :) Takový, co si neuvědomujou, že jim na pozadí běží deset trojanů a virů :) Kdyby nikoho nezajímalo vydání FreeBSD a dalších odrůd UNIXu, neexistoval by internet, neexistovali by spolehlivé stroje (třeba v nemocnici), neměli bychom doma domácí kino (kde stejně v 99% běží nějakej upravenej linux, nelítali bychom do vesmíru..

0/0
10.1.2009 18:52

Carlos

Re: Alternativa

Vy jste polovicni blazen :-D. Takze kdyz nekoho BSD nezajima (jakoze mne osobne nezajima, nebot se specializuji na jine veci), tak je lama, ktera je uplne mimo a navic s viry?;-D;-D;-D

Mocite pravidelne? Kolik vam je let, jestli to neni tajne?;-D

0/0
10.1.2009 18:57

kagura-san

Re: Alternativa

Jistě, že vás to nemusí zajímat, když není váš střed zájmu programování nebo OS. (Zde ej to totiž součást širšího rozhledu)

Já reaguji na výraz "nikoho to nezajímá".

0/0
10.1.2009 19:01

Karel Kahovec

Re: Alternativa

Ehm - ani programování pro Unixy nikoho nezjímá. Nemá to budoucnost.

0/0
11.1.2009 14:10

Kagura-san

Re: Alternativa

A co má podle vás budoucnost?

Mám pocit, že v poslední době nastává trend nacpat všechny důležité výpočty na stranu serveru a koncovému uživateli podstrčit jen co nejtenčího klienta.

Co poběží na serveru? Windows?

Vemte si, kolik aplikací dnes ovládáte přes webový prohlížeč. Třeba internetové bankovnictví. Nemůžu vám to dokázat, ale jsem přesvědčen, že neexistuje velká bankovní instituce, která by měla MS řešení serverů. To by byli blázni :)

A co podle vás programátorovi bude k užitku víc: Když naprogramuje složitou aplikaci pro bankovní transakce, která poběží na unix serveru, nebo když vytvoří jednoduchý tuctový internetový prohlížeč, jakých jsou dnes desítky zdarma?

0/0
11.1.2009 16:50

CD

Re: Alternativa

A k čemu vlstně ty bankovní instituce potřebují tolik .NET vývojářů?

Samozřejmě, velká část bankovních serverových řešení běží na Unixových serverech - většinou to není ani Linux ani BSD, ale nějaký silný specializovaný serverový systém.

0/0
11.1.2009 17:05

Kagura-san

Re: Alternativa

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že například firma Škoda auto má ve

vnitřních předpisech, že při budování vnitřní IT infrastruktury by měla

upřednostňovat unix a javu EE, neboť to jsou hotová řešení od firmy IBM, se kterou spolupracuje.

0/0
11.1.2009 16:53

CD

Re: Alternativa

Například systém GLADE?

0/0
11.1.2009 16:57

CD

Re: Alternativa

Nebo třeba webové stránky?

0/0
11.1.2009 16:58

Kagura-san

Re: Alternativa

;-D;-D

A na čem ty webové stránky poběží? Apache na windows? Ano, to jde, ale je to kravina, protože TOP http servery jsou nativně unixové a ve widnows to prostě není ono.

Jistě máme tu jistou technologii ASP.NET, ale doteď v popularitě prohrává s PHP i Javou EE.

GLADE se přiznám neznám, jediné co mi to říká a co to zatím říká a co mi říká i google je IDE pro vývoj GUI aplikací pro Gnome v linuxu.

0/0
11.1.2009 18:07

Kagura-san

Re: Alternativa

omlouvám se za to poslední souvětí, moc to po sobě nečtu

0/0
11.1.2009 18:08

CD

Re: Alternativa

To byly jen dva příklady, které ze Škoda auto znám, ASP.NET webový server a Glade.

0/0
11.1.2009 22:13

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

Re: Alternativa

Už jen ta hláška "Systém je vyvíjen a udržován velkým týmem jednotlivců. " mě dokonale přesvědčila....jenom blázen může vyplodit takovou koninu :-)

Jinak (když už si tedy tykáme) nevím, kde jsi vzal to o vesmírných letech, máš nějaký doklad k tomu, jak to tvoje bsd přispělo k cestám ke hvězdám?

Jinak souhlas - do domácích spotřebičů je linux ideální, třeba v pračce udělá věčnou službu, odbourá i vodní kámen ;-D

0/0
10.1.2009 19:01

kagura-san

Re: Alternativa

Pokud jsem urazil tykáním, tak se omlouvám :) Ne, o kosmických letech toho  moc nevím. Já jen, že UNIXy byli odpradávna základem všeho možného.. do vesmíru se létalo o dlouhá desetiletí dříve, než tu nějaký Bill byl, takže jsem to zkusil :)

Myslím si, že veliká většina lidí si ani neuvědomí, že kdyby tu byli jen windows, nebyl by internet a podobné věci.. ;-)

0/0
10.1.2009 19:28

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

Re: Alternativa

To jsou docela odvážná tvrzení, nějaký podklad by nebyl? Třeba zkus dokázat svou větu "kdyby tu byli jen windows, nebyl by internet". Třesu se nedočkavostí... 

Jinak Bill Gates je ročník 1955. Které unixové systémy tu byly o desítky let dříve?

0/0
10.1.2009 19:40

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

Re: Alternativa

a kdo létal o ty desítky let dříve do vesmíru za podpory bsd? ;-D

První tuším byl Sputnik v roce 57...

0/0
10.1.2009 19:47

stoural

Re: Alternativa

Rusaci rozhodne nepouzivali BSD ;-D

0/0
12.1.2009 23:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.