Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se: Ovládání televizoru budoucnosti podle Panasonicu

Dálkový ovladač bez tlačítek, grafické rozhraní reagující na vaše pohyby, snadná obsluha menu i elegantní práce s multimédii. Tím nás zaujala koncepce ovladače televizoru budoucnosti, kterou v Las Vegas předvedl Panasonic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SergeS

Neni lepsi ....

si koupit levne PC , a nejakou telku .... a pres TV-Out to spojit do kupy ? ;-D

0/0
21.1.2009 23:58

uzivatel budoucnosti

Re: Neni lepsi ....

To v Panasonicu vynajdu o 20 rokov. Lebo vyberanie pismen z abecedy bolo na hernych automatoch pred 20 rokmi.

0/0
24.1.2009 12:34

jzk

zas to s tim pokrokem neprehanejte :)

no, aby to hlavne nebylo jak u sooucasnejch mobilu, umi to tri (Y) veci ale telefonovat s tim skoro nejde, tak hlavne aby se s tim dalo normalne dalo koukat na televizi, ale jestli tam nechaji zakladni tlacitka na prepinani programu a hlasitos, tak to snad pujde (nez nejakyho "inovatora" napadne i tohe predelat do "grafickeho rozhrani"):-P

0/0
21.1.2009 14:03

Vít

Wii

Je to docela zajímavé, ale ještě lepší je ovládání pohybu přímo ovladačem - viz. ovladač k Wii.

0/0
21.1.2009 11:07

kybl cementu

Re: Wii

Vzdyt to v clanku pisou :-).

0/0
21.1.2009 11:19

Asterixx

Re: Wii

Souhlas. Ovladani zalozene na pohybu muze byt "uzivatelsky pratelske". Otazka je jak konkretne tenhle ovladac pracuje. Z popisu v clanku se da pouze hadat.

Zajimavy  clanek  o vyuziti pohybu ruky pro ovladani  interaktivni televize vysel i tady: http://www.digizone.cz/clanky/dalkove-ovladani-pro-interaktivni-televizi/

0/0
21.1.2009 11:37

pivak

Re: Wii

Primo ovladacem? To jako kdyz budu chtit prepnout program tak u toho budu muset nejak mavat rukama? Pokud to myslis takto, tak za sebe rikam: Ne, děkuji.

0/0
21.1.2009 15:45

Vit I.

Re: Wii

Měl jsem na mysli řízení kurzoru pohybem ovladače, ale samozřejmě je možné i přepínání kanálů rychlým pohybem (škubnutím) ovladače. ;-D

0/0
21.1.2009 23:42

einstein

konecne dobry napad

namiesto cudlikov na ovladaci mozu byt kludne na obrazovke.na ovladaci potom staci trackball a enter.jednoduche a prehladne,super napad.

0/0
21.1.2009 9:47

dan

Re: konecne dobry napad

jj, touchpady nejsou nic sloziteho a draheho, v telce taky nebude potreba nejaky super hardware ...

0/0
21.1.2009 14:46

Sectoid

cudliky

Noo pro me pekny ale co na to moje babicka jak neuvidi zadnej cudlik tak je ztracena a nezachrani ji ani pekny animovany menu. Starsi lide na tohle proste nejsou, jak nevidi velkej cudlik s cislem tak jsou ztraceni, naopak pro cim vic cudlu tim lip. Zdrovna nedavno se babca vyjadrila v tom smyslu ze stara dobra tesla (ovladac jak padlo na 8 baterek) tam jsem mela tlacitko na jas, kontrast, barvy atd.a tady vubec nevim kde to je :-)

0/0
21.1.2009 9:21

Nccch

Re: cudliky

Ke každý televizi jde koupit ovladač s VELKÝMI čudlíky, tak proč by ne i tady? Navíc proč by si stará babička kupovala takovou televizi, kterou stejně nevyužije. Nebo si bude kupovat i blue-ray? :-)

0/0
21.1.2009 11:06

kravina

K ničemu

Co takhle, kdyby konečně víc výrobců než jenom u Sony Bravia se probudilo, a začlo všude dávat MPEG4 a k DVB-T i aspoň DVB-C nebo DVB-S tunery?

Než takový kraviny, co vymejlšej!

0/0
21.1.2009 9:05

TT

Re: K ničemu

Presne tak! A nejen do TV ale taky do vsech rekorderu. imho psani textu bez klavesnice pomoci kurzoru na obrazovce je spis nocni mura nez pohodlne ovladani...:-©

0/0
21.1.2009 9:19

jméno

Re: K ničemu

taktak....zrovna jsem koupil sony kdl-40w4000 R^R^R^

0/0
21.1.2009 9:28

jamamba

Re: K ničemu

Si myslim, že je to nejprodávanější televize teď (aspoň u nás) :) Holt, když jsou výrobci hloupí...

0/0
21.1.2009 9:36

jméno

Re: K ničemu

njn....doma kabelovka,stačí vložit kartu a je to.žádnej blbej settopbox

0/0
21.1.2009 10:07

Rogger

Re: K ničemu

jak si dosahl toho, ze takovy UPC ti dovoli dat kartu do tv bez setoboxu a k tomu bude funkcni?

0/0
21.1.2009 10:28

SpOOky

Re: K ničemu

Tak tedy nevím nevím, ale bez UPC modulu faakt karta nepoběží, můžete mít třeba Loewe a stejně vám to bude na (Y) Prodávám telky už nějakou dobu a vím co říkají obchoďáci, to co tu občas čtu, mě faaaakt smíchy pokládá ze židle ;-D apropo dálka bez tlačítek bude konina, protože to zvedne cenu telky, fakt hustý teda, kord když by se po záruce potentovala a pak ji kupovat třeba 5 litrů, to musí být paráda ;-D

0/0
21.1.2009 10:37

jamamba

Re: K ničemu

Doporučuju nesetrvávat na rok dva starých informacích, a poněkud slézt se stromu:

http://www.dvb-c-shop.cz/produkty/ca-modul-conax-cas7/technicrypt-cxv.htm

Viz tamní diskuze.

0/0
21.1.2009 11:07

Brňák

Re: K ničemu

Přesně jako reagoval ten nade mnou. Mám UPC, mám TV od Sony a dívám se prostřednictvím DVB-C a TechniCrypt modulu ve kterém je spárovaná karta od UPC na všechny programy BEZ settopboxu.

Vivat LICA a její šop: www.dvb-c-shop.cz

0/0
22.1.2009 15:56

jméno

Re: K ničemu

nemám upc,takže u nich nevim,ale máme moravianet (okolí Brna) a oni dávají kartu spárovanou s ca modulem (musím být conax) za 1300,-

0/0
21.1.2009 12:52

Janhura

Re: Sony kdl-40w4000 ?

Prý přes USB lze přehrávat jenom fotky, ale ne video?

Taky aktuálně vybírám TV - u Samsungu jsem viděl možnost přehrávat i video z paměťový karty a absolutně černou obrazovku regulací podsvícení.

0/0
21.1.2009 11:13

jméno

Re: Sony kdl-40w4000 ?

jj, usb je u sony jen na fotky... )ale to mně nevadí)

0/0
21.1.2009 12:49

Plzma !

Re: K ničemu

To se tady sešlo hafo prodavačů z Datartu a propagují LCD šmejd Sony, kterého mají plný sklad a ne a ne ho prodat. Pokud je člověk jen trochu informovaný, ví, že kvalitní obraz má jenom plazma. LCD tak leda monitor k PC.A Sony má komplex z toho, že nedovede plazmu vyrobit.

0/0
22.1.2009 7:04

jméno

Re: K ničemu

seš nějakej chytrej gumo! když na něco nemám, tak to aspoň poplivu,co ;-D

0/0
22.1.2009 8:40

abcd

Re: K ničemu

ááááá prodavač od panasonicu je tady ;-D

0/0
22.1.2009 9:17

pdp

Re: K ničemu

no jo, ale Sony dělá televize jen LCD šmejd, reálný obraz s normální černou má jenom plazma Panasonic.

0/0
22.1.2009 6:51

jméno

Re: K ničemu

aha, tak film, kterej na plazmě připojené k upc vypadá tak divně blbě se nazývá reálný obraz? tak to su rád, že sem koupil lcd!

0/0
22.1.2009 9:06

AVman

Re: K ničemu

Idiote asi tomu moc nerozumis co??? LCD je šit!!! Mám LCD Panasonic dva roky a delam prodavace v elektu, ted bych si koupil uz jedine PLAZMU!!!od Panasonicu nebo Pioneeru...Jine plazmy jsou na nic... LG se vypaluje a Samsung ma vysokou spotrebu a jsou tam dily z Panasonicu. Hlavni pro PLAZMU: Vysoky prirozeny kontrast nikoli tzv dynamicky=falesny...Rv

0/0
29.1.2009 23:06

pivak

Pro me zbytecny

Od televize pozaduju prijem televizniho vysilani a obcas na ni skouknout nejakej film na DVD. Podle toho taky mam pozadavky na dalkove ovladani. Na to ostatni mam PC s pripojenim k interenetu.

0/0
21.1.2009 8:51

Ivan

Panasonik?

Co to je za značku Panasonik? Viz nadpis příspěvku? Tu neznám... nějaká levná kopie Panasonicu? ;-D

0/0
21.1.2009 8:49

hugo.tom

Re: Panasonik?

jj,  taky jsem se divil, ale dle českého pravopisu se při skloňování mění "c" na "k", takže je tesco a bez  teska. Stejně jako Metallica, bez Metalliky. Taky se mi to nelíbí, ale je to v pravopisu 8-o

0/0
21.1.2009 9:09

Tom

Re: Panasonik?

tak napíšu podle společnosti Panasonic a nemusím vymýšlet debilní paskvily slov :-)

0/0
22.1.2009 17:31

hugo.tom

Re: Panasonik?

c) Názvy zakončené na -c form;k], -co form;ko], -ca form;ka], -cu form;ku] (např. Tesco, Telefónica) mohou v nepřímých pádech měnit c na k (2. p. Teska, Telefóniky) nebo je možné ponechat písmeno nezměněné (2. p. Tesca, Telefónicy).

Vzhledem k tendenci současné češtiny, aby ze všech pádových tvarů

daného jména byla rozpoznatelná jeho základní podoba, se dnes stále

více prosazuje (zvláště u méně známých názvů) spíše druhý postup.

Já by se přikláněl spíše na tvar s původním "c"

0/0
21.1.2009 9:12

Ivan

Re: Panasonik?

tak tak....v posledni dobe mi ty jejich "pravidla" pripadaji hodne hybrydne. Nekdy se mi ani nechce verit, ze to vymysli cesi... ;-D Taky bychom se mohli dockat: Benq, ale klidne bez Benku ?

0/0
21.1.2009 10:18

Hrochomut

Re: Panasonik?

nebo bez Bengu.. ? :-)

0/0
21.1.2009 21:47

Radek

Re: Panasonik?

to už raději Benkju ;-D

0/0
23.1.2009 13:20

uri

zlozitost

Naozaj je to velmi zlozite. Na to, aby ci clovek pozrel spravy a ine informacie vtedy, ked on chce, nie kedy to vysielaju, kedysi davno vymysleli teletext. Podla mojeho nazoru to zatial nikto a nic neprekonal. Rychle, jednoduche, prehladne, citatelne, zrozumitelne usporiadane.

0/0
21.1.2009 8:23

pig

Re: zlozitost

R^ Souhlas, a s novými TVs, která si načtou TTX do paměti, takže po pár minutách je načten celý a mohu listovat bez čekání (včetně podstránek), to teprve dostává grády.

Ještě kdyby tak redakce na TTX nekašlaly a zprávy se tam aktualizovaly častěji.

0/0
21.1.2009 10:21

dan

Re: zlozitost

A viděli jste někdy web ? Opravdu je teletext vrcholem informacnich portalu ?

0/0
21.1.2009 14:41

pig

Re: zlozitost

Viděli :-P. A i když mám desku Asus schopnou spustit prohlížeč v Express Gate do 10 sekund od zapnutí počítače, stejně si ráno přečtu teletext, s rohlíkem v jedné a DO v druhé ruce.

0/0
21.1.2009 17:12

ODSakEda

nejlepší je bezdrát. myš a klávesnice!

a namísto různých TV vysílání internet a internetové "vasílání" :-)

A žádný omezený DO s šipkami nahoru dolu a OK, maximálně tukání slov po písmenku jak u mobilu..., pro omezence... Od toho je přece ergonomicky zatím nejdokonalejší - klávesnice! 

A Internet je interaktivní a obousměrné medium! Vyberu si jen co chci a nemusím čekat a slídit kdy co začíná a že to prošvihnu, ale za kredit si koupím a vyberu film dle nálady, nebo skouknu zpravodajství TED! Hned! Kdy já chci a mám čas!

Ostatní forma TV a DO, doufám, bude jen upadat;-) . Nebo je omezenců, co se bojí myši a kliku přímo(!) na volený příkaz a na klávesnici negramotných většina???8-o Asi jo, bohužel...

0/0
21.1.2009 7:57

Hrochomut

Re: nejlepší je bezdrát. myš a klávesnice!

ty jsi dobře mimo.. :-) Možná, až se ti podaří rozmnožit se s nějakou omezenou slečnou a budete mít pár omezených dětí, pochopíš lépe kouzlo sledování filmu na televizní obrazovce v obyváku, oproti mačkání se ve čtyřech kolem monitoru PC.. :-)

0/0
21.1.2009 21:53

Radek

Re: nejlepší je bezdrát. myš a klávesnice!

A ty taky, já už nějakou dobu mám místo monitoru, připojen k počítači 32¨ HDTV. Takže se při sledování filmu na pc opravdu nemusím mačkat kolem malého monitoru.

0/0
23.1.2009 13:16

petemele

TV budoucnosti

No to si tedy ksakru představuji jinak ne takhle složitě a blbě s dalším ovladačem v ruce.No nic do té doby mě stačí má černobílá Tv Merkur zatím jsem nenašel ani jeden důvod proč to měnit.

0/0
21.1.2009 6:09

kybl cementu

Re: TV budoucnosti

Taky ještě peru na valše, žehlím nad kamny nahřátým ingotem a moje milá nosí pás rašeliny místo vložek ... a nenašli jsme ani jeden důvod, proč to měnit :-).

0/0
21.1.2009 9:49

Hrochomut

Re: TV budoucnosti

jakým dalším? Tenhle bude MÍSTO klasického ovladače.. ale někdo s Merkurem stejně nepochopí, tak co se snažím :-)

0/0
21.1.2009 21:50

Paňašoňíík

Re: TV budoucnosti

Naozaj slaby pokus o sarkazmuz. Pretoze to ovladanie nema daleko od CB televizorov.

0/0
24.1.2009 12:31

Destroyer7

Bylo načase

Už bylo načase, protože ovladače už často používají obě strany tatranky a stávají se silně nepřehlednými. Proč je tedy nezjednodušit.

0/0
21.1.2009 5:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.