Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Reklama: chceme nekvalitní elektroniku a vy nám ji dáte

Reklama je všude. Tak moc všude, že si jí kolikrát ani nevšimnete. A o to je úspěšnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majkl1

nesouhlas

Zisk pro výrobce je pochopitelná věc. Nikdo nedělá zadarmo. Nevím ale, proč by měl mít, cituji: "svaté právo na velký zisk".  Bývalo dobrým heslem velkých obchodníků: Velký obrat, malý zisk" a je paradoxem, že díky této politice byly jejich zisky velké.

Co se týče reklamy - pokud si někdo chce nechat masírovat mozek, je to jeho "svaté právo". Pokud se vůbec dívám na TV, tak jen na zvolené pořady a při reklamách odcházím. Je mi úplně jedno, jaký mobil má Paris Hilton a jaký počítač má Rambo. Od mobilu požaduji jen to, aby se s ním dalo telefonovat a poslat SMS. Oni totiž všechny ty oblíbené multifunkce, kromě švýcarského kapesního nože, jsou na dvě věci.  Počítač si většinou poskládám sám, tak jak potřebuji. Problém je trošku někde jinde. Prvním z nich je snobárna - musím mít poslední výkřiky techniky a druhým skutečně rychlé morální zastarávání elektroniky. Kupte si dnes High-endový počítač a za dva roky zjistíte, že máte budget.. Závěr? Rozumná kvalita za rozumnou cenu.

0/0
3.3.2009 9:54

:-)

Chlapci NAVOD K POUZITI!!!

Ono je to spíš o tom, jak se k tomu lidi chovají - když jsem v IT začínal a 286tka stála tehdy cca 450 000,- (a to byly jiný peníze než teď), tak nikdo v místnosti, kde byla ani nedejchal...

Zato dnes do PC, notebooků každej kope, třese s nima, prolívá to kofolou, používá v mínus 15°C... A nevím co všechno :-))

Přečtěte si laskavě návod k použití: Máte tam teploty, vlkosti vzduchu, doporučené použití atd. atd., když se tím budete řídit, tak notebook vydrží sakra dýl než dva roky :-DDD

To samý se týká mobilů - jistě je Váš, takže klidně můžete jít na pařbu a mít ho v kalhotech a nechat ho prolívat Vaším potem - nebo na něm psát SMS a volat z něj na ulici, když je venku mínus dvacet... Nebo ho nechat grilovat v zavřeným autě atd. To spousta lidí dělá zcela "běžně", ale že se to pak pokazí - za to nemůže výrobce :-))

S mobilem za 40 000,- netřísknete a na mrazu ho nevytáhnete - o tom je ta "snižující se kvalita" :-))

0/0
2.3.2009 1:08

jj

Re: Chlapci NAVOD K POUZITI!!!

R^

0/0
18.3.2009 12:14

Bruce

Tady to sedí

Zrovna tady ten článek sedne, neznám servr, kterej by byl víc zahlcenej reklamou než idnes.

Kromě toho zelený pitomec může být dnes v době recese spokojený. Vyrábí se ˇméně věcí, které vydrží jen pár měsíců, protože je lidé méně kupují. Zelená planeta nám vydrží déle. (Jenom nebudou peníze na vývoj nových ekologičtějších technologií, takže budeme zamořovat, skláři a vitnamci nebudou mít práci a tedy se nebudou mít dobře a budou muset krást nebo brát sociální dávky, na které stát nebude mít, takže bude muset víc zdanit bohaté, takže ti se přestanou snažit vydělávat nebo půjdou vydělávat do daňových rájů a zase další lidi ztratí práci a nebudou mít peníze na výrobky, které vydrží jen pár měsíců, a tedy zase nám vydrží zelená planeta trochu déle)

0/0
1.3.2009 12:15

moebius

Příběh věcí

tenhle filmeček je zajímavý

http://plus.humanitysteam.cz/news/pribeh-veci/

90% věcí, prý 6 měsíců po koupení už leží na skládce...

0/0
28.2.2009 12:07

trc

přijde návrat k normálu

Já jsem v tomto optimista. Vše se vrátí k normálu a kvalita jednou zase bude vyžadována.

Vše změní nastupující hospodářská krize. Spousta lidí si uvědomí a bude nucena uvědomit, že život není jen tupá konzumace a bezhlavé kupování stále nových nepotřebných pitomostí poleví.

A tak si snad jednou budeme moci zase koupit kvalitní výrobky z Evropy či USA a ne všudepřítomný asijský šmejd. Jen to bude ještě pěkných pár let trvat.

0/0
28.2.2009 11:00

hehe

aneb o autorovi a potrefené huse

Vážně věříte diskusím?

Milý autore, on je rozdíl, když někdo v diskusi skrytě vychvaluje nějaké zboží nebo služby (to není zas tak těžké rozeznat, nemusíte věřit ničemu) , a když v diskusi upozorňuje, že má dojem že článek je zase jen placená reklama.

Prozraďte svým naivním čtenářům (jaký plátek, takový čtenář, to víte... :) ) co je nebezpečného nebo co za skrytou reklamu je za varováním "pozor, článek je PR!" ?

Anebo víte co? Raději pomlčte. Uděláte líp. Stejně na to nemáte co říct.

0/0
27.2.2009 19:56

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: aneb o autorovi a potrefené huse

Nechápu, proč se na to ptáte, ale dobře... V minulém článku (viz odkaz v textu), který se tomu věnoval, jsem psal "Stejně jako někdy projevujete nedůvěru v mnoha ohledech nám, nevěřte ani ostatním." Takže asi tak, nejsem proti tomu, aby byli lidé paušálně skeptičtí ke všemu :-) Problém ve Vašem dotazu je v tom, že až moc chytří čtenáři vidí PR článek prakticky za vším. Potom jaksi upozornění "pozor, článek je PR" ztrácí na významu :-)

0/0
28.2.2009 16:54

roba21

A co navrhujete?

Plánované hospodářství bez reklamy? To už tu jednou bylo a snad už nikdy nebude.

0/0
26.2.2009 9:57

DavesBond

Reklama vítězí nad zdravým rozumem

A k čemu potřebujeme foťák s 10mpix a vyšším rozlišením, když 3mpix s rezervou stačí na fotku 10x15 a běžný PC monitor má rozlišení cca 1,4 mpix ?

Kvůli výřezům? Výřezy jsou stejně těžko použitelné, když kvalita malilinkaté plastové optiky a ještě malilinkatějšího snímacího čipu způsobí ztrátu barev a výrazný šum. Tedy, pokud nemáte šedý zákal a kvalitu nepoznáte. Ale výrobci a jakési recenze a testy nás ubezpečí o výrazně lepší kvalitě, než má ten váš starý přístroj. Ale když ta reklama na stabilizátor, co udělá super ostrou fotku i z třesoucích se rukou zmrzlíka je tak hrozně přesvědčivá. A ten vodotěsný malinký foťák, co můžu ponořit do půllitru s pivem je fakt praktický.

0/0
26.2.2009 0:02

Neeveew

Re: Reklama vítězí nad zdravým rozumem

jde o to, ze pokud chces delat profesionalni ci poloprofesionalni fotky, tak urcite budes preferovat s vetsim rozlisenim a predpoklada se tva znalost co kupujes... nekteri lidi ani nevi co to ty megapixeli jsou... jsou radi kdyz to vidi na svych QVGA displayich a to jim staci... jina fotak se 10mega za 6 litru dela kvalitni fotky, muzu zoomovat na velky detaily... sem spokojenej, avsak nepotrebuju na tak dlouho, budou jeste lepsi a tenhle nebudu pouzivat, mam rad zoomovani, makra apod...

0/0
26.2.2009 0:51

takovy_je_zivot

Re: Reklama vítězí nad zdravým rozumem

vsadim se že 10Mpixel vůbec nepotřebuješ

0/0
28.2.2009 9:52

takovy_je_zivot

Re: Reklama vítězí nad zdravým rozumem

.....a když jsme u té profesionality, tak zoomovat je profesionálnější optikou než digitálně. Takže asi moc profík nebudeš.

0/0
28.2.2009 10:11

sid

Re: Reklama vítězí nad zdravým rozumem

Je to tady. Teto diskuzi uz chybel jenom zhrzeny fotograf, ktery ma potrebu nekomu vnucovat sva moudra.

0/0
26.2.2009 3:12

neeveew

Re: Reklama vítězí nad zdravým rozumem

Nejsem fotograf, chci jen rict, ze i poloslepej vidi rozdil v rozliseni na svych monitorech. ja mam 21 palcovy monitor a ten rozdil vidim.....

neco jinyho je blaf s 3.2 mega na levnych mobilech, ktery ani neni 3.2 jen je to sw vynuceny a kvalita je uboha...

holt nekdo se spokoji s obycejnym vga ci qvga senzorem a je spokojenej...

0/0
26.2.2009 19:39

DavesBond

souhlas s autorem

Prodávám elektroniku a zajímám se o ní přes 10 let a za tu dobu mohu říci, že kvalita výrobků navzdory lepším funkcím šla velice dolů.

Dnes si sice pořídím DVD přehrávač kolem tisícovky, ale životnost a kvalita obrazových převodníků se nedá srovnávat. Pravda, přehraje cokoliv.

Dnes a denně mi zákazníci vypráví, jak mají pračku Tatramatku 30 let a pořád pere. Dnešní pračky jsou sice mnohem chytřejší, energeticky úspornější a tišší. Ale již výrobce počítá se životností kolem 7 let. Už totiž nejde o jednoduchou těžkou mechaniku, ale o spoustu dobře spasovaných plastových a kovových součástí.

A televize ? LCD a PLZ se vyrábějí v celém cenovém spektru, ale samozřejmě, jak jinak, žádané jsou ty nejlacinější. A zákazníci pak polemizují, jestli ta jejich stará televize neměla  lepší obraz. Měla. Jenže když ji kupovali, nestála jeden měsíční plat ale rovnou několik. Byl to poctivý stroj. Dnes pořídíte také kvalitní televizi s velkou obrazovkou. Ale holt za ni musíte zaplatit.

0/0
25.2.2009 23:52

TrueRobos

Re: souhlas s autorem

Děláte si z nás srandu? Moderní elektronika je s každou generací více integrovaná a tím pádem často spolehlivější při nižší ceně a vyšší kvalitě. Např. nové DVD/DivX přehrávače, pokud nejde o značku Staripapir XuongDuong jsou výrazně lepší a tišší. Totéž televize - dnešní LCD televize za 10.000 má lepší obraz než ta, co stála před třemi lety 50.000. O plazmách ani nemluvím, ty první, co stály půl milionu, byly už nové příšerné. 8-o A to není nic nového, např. Spectra 128 od Sinclaira byly strašné poruchové, přehřívající se šmejdy, ty od Amstradu s vyšší integrací fungují často dodnes.

0/0
26.2.2009 14:43

x

Re: souhlas s autorem

" neměla  lepší obraz. Měla. Jenže když ji kupovali, nestála jeden měsíční plat ale rovnou několik. Byl to poctivý stroj. "

Tak toto je naprostej nesmyl - o kvalitach socialistickych TV vim svoje a pokud nekoupili dnes vylozeny smejd tak rozhodne pravdu NEMAJI !!!

"Tatramatku 30 let a pořád pere"

Vim casto jak se na pracky volali drive opravari - a vubec ty opravy  nebyli nic levneho pokud vubec meli ti opravari na sklade nahradni dily.

0/0
27.2.2009 16:15

x

Re: souhlas s autorem

" Ale již výrobce počítá se životností kolem 7 let."

A vy si myslite ze 30 let pocital vyrobce ???? - pokud vim, tak jestli to bylo tehdy 10 let tak to bylo maximum !!!

0/0
27.2.2009 16:17

x

Re: souhlas s autorem

Jinak levna elektronika se hodi u v veci ktere se pouzivaji jen parkrat do roka - treba jen behem letni dovolene.

0/0
27.2.2009 16:18

pp

.

planeta je modrá

0/0
25.2.2009 23:27

tom003

nejsem tak bohatý

„Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci,“ pronesl významný finančník z dynastie Rothschildů

0/0
25.2.2009 23:21

12055

Re: nejsem tak bohatý

Naprostá pravda, škoda, že tomuto rčení spusta lidí nepřišla na kloub.

Jinak super článek, s reklamou (myslím tím čistě komeční reklamu bez jakékoliv informativní hodnoty) chtě nechtě bojujeme každý den a když už se zdá, že je vyhráno, přijde s nějakým novým trumfem :-(

0/0
27.2.2009 9:44

tom003

autor

Kdybych pokračoval v logice článku do důsledku (trošku paranoidního), tak bych řekl, že si autor připravuje půdu pro nový nestranný PR článek, který nenápadně vydá příští týden, měsíc, rok. :-)

0/0
25.2.2009 23:06

Neeveew

Proc autor pise sloh o reklame???

Nadpis clanku nema nic spolecnyho s reklamou.. kliknul sem na to, protoze sem ocekaval neco o tom, o cem je ten nadpis, ne neco o tom, ze reklamy me presvetcujou koupit nekvalitni vec...

0/0
25.2.2009 23:01

Neeveew

Sluzba

Jako bankovni karta, je to hmotna vec, avsak je vazana ke sluzbe... stejna vec se deje s pocitacovou technikou...

0/0
25.2.2009 22:56

Neeveew

Nesouhlas s autorem

Pri cteni tohodle clanku mam pocit jako kdyby tuto situaci kritizoval, avsak neni co kritizovat. Ano vyrobce chce zisk a usetrit na nekterych komponent. Avsak zakaznik to chce mit levny a hlavne pristup k AKTUALNIM technologiim... k cemu bude notebook, ci mobil na 20 let, kdyz do jednoho roka bude zastaralej a nebude podporovat vsechny sluzby ktery jsou dostupny,.

Ano mam nokii 3310, avsak dnes je mobilni internet a ja rad si u uziju...., sledovat youtube apod... takze sem si poridil levny, avsak technicky aktualni mobil... ktery nepotrebuju uzivat po tak dlouhou dobu... beztak bych byl nucen koupit novej, protoze chci mit pristup k aktualnim sluzbam...

Dneska to je tak, ze l evna pocitacova technika je jako servis... predplacenej na predpokladanou dobu zivotnosti...

0/0
25.2.2009 22:52

DavesBond

Re: Nesouhlas s autorem

Důvod, proč si kupujete každý rok nový mobil (či jiný přístroj) je ten, že ten nový je o něco malinko lepší než ten starý. A proč? Protože výrobce úmyslně nevyrobí hned přístroj nabitý funkcemi, protože musí mít za půl roku nový tahák na zákazníky. A tak je to se vším.

A ze zcela jiného oboru. Starý dieselový motor ( r.v. tak před 15-20 lety) v osobním autě najezdil bez nutnosti velké generálky 300 tis km a stále fungoval a měl prakticky stejnou spotřebu. Nový turbodiesel, každou generaci výkonnější o pár kilowattů, najezdí tak kolem 100 tis a už se množí závady na čerpadlech, vstřikovačích, turbu. A tupá elektronika nedovolí opotřebovaný motor seřídit.

0/0
25.2.2009 23:35

Tomach

Re: Nesouhlas s autorem

Taky placas paty pres devaty. Novy telefon si clovek kupuje z ruznych duvodu - bud kvuli novym funkcim (ktere v dobe kdy si kupoval ten co ma jeste ani neexistovaly, technika jde rychle kupredu), nebo protoze mu stary nekdo ukradl, ze mu spadl do zachoda, hral s nim kopanou nebo proste proto ze ted je nejaky novy v mode (zeptej se zenusky proc chce nove saty kdyz ty stare jeste prece nejsou roztrhane).

Faktem je ze kdyby jsi dnes vyrobil mobil, ktery by mel vsechny mozne funkce na ktere jen dokazes pomyslet (realne) a mel by vydrz 50 let, tak si ho stejne nikdo nekoupi a nebo kdyz koupi tak ho za 5 let uz stejne mit nebude, protoze to bude stara vykopavka. (Nehlede na to ze by takovy mobil stal majlant)

Ver tomu ze novy mobil kvuli tomu ze stary prestal fungovat si kupuje jen hodne malo lidi (pokud si pod pojmem prestat fungovat nepredstavis treba to zblunknuti do zachodu)

0/0
26.2.2009 5:33

Neeveew

Re: Nesouhlas s autorem

... jenze tohle neni o autech a ver ta technologie se meni podstatne rychleji... minulej rok sem mel levnej mobil s podporou wapu 2.0 a zakladni web 1.0 podporou, tenhle rok mam za par penez s podporou internetu s flashem, java a dokonce s asp databazi... samozdrejme ze technologie jde kupredu rychlejs nez market, avsak ty zmeny jsou sity na miru...

kdyz budu chtit neco pouzivat delsi dobu, koupim drazsi, avsak si nejsem jistej, zda plati to pravidlo o tom, ze nejsem bohac abych kupoval levny veci...

Tohle je sluzba, ktera se predplaci na predpokladanou dobu... ja sem spokojenej... jinak levnej sunt muze vydrzet dlouho, pokud uzivatel je k tomu opatrnej....

muj levnej, 3 roky starej mobil stale funguje, avsak lezi mezi mou sbirkou, jen na okuk...

0/0
26.2.2009 0:26

Tomas

4-

Za tuto slohovou práci, zřejmě úvahu na téma reklama a spotřební elektronika, uděluji známku 4-

Proboha, copak tohle má být článek, ze kterého se čtenář má něco dovědět?

No nic.

0/0
25.2.2009 22:09

Vyky Cabadaj

jiná doba

Asi se zavřu do sklepa nebudu vycházet ven a vyhodím všechen ,,spoj'' se světem ;)

///

Hmmm... Nebude toto placený článek, ne-li placená diskuze ? :-O ... joke ;)

0/0
25.2.2009 21:20

Yarda.

Nedá mi to a reaguji na starší příspěvek

Re: jak z toho ven?

jo to by slo... zdravy rozum muze napovedet ze Acer za 15tisic ikdyz ma v sobe Core2Duo nebude totez co HP anebo IBM za 35tisic...

Pisatel si bude chtít koupit značkový počítač. Tak si vybere nějaký HP a pro jistotu si jej jede koupit směrem na západ, je přece všeobecně známo že západní firmy sen dodávají méně kvalitní zboží než na náročnější trhy. Pokud si jej pořádně prohlédne, možná přijde na cedulku že komponenty jsou z Tchaj wanu a Assembly in Czech Republic. Jo ta globalizace je někdy svinstvo.

0/0
25.2.2009 21:03

OrpheusF1

veselé

je veselé, že na iDnes, kde je odhadem tak 80-% článků PR vyjde článek o tom, jak nás ta reklama masíruje :-D

0/0
25.2.2009 20:59

Sněhulák

Zlaté staré časy

Je to pravda, 8 let starý fotoaparát Nikon Coolpix koupený kdysi v Londýně za 25.000 Kč s příslušenstvím. Tenkrát právě ony digitální fotoaparáty začínaly. V Čr stál tehdy onen kousek okolo 75.000 Kč. Sice má 3.34 MPixelů, ale stále funguje bezvadně a na fotografie stačí, plakáty tisknout nepotřebuji. Japonská optika Nikkor, všechno sestaveno v Japonsku. Ona je opravdu kvalita jako kvalita. Tím chrlením více kusů samozřejmě klesá kvalita a Češi, ne všichni, nejsou příliš inteligentní a hledí pouze na cenu. Takže si takový kousek koupí za 7 let tak pětkrát, ale to je jedno, hlavně že ta cena je vždy levná. Ona dělá mnoho i reklama a prodejci a výrobci to dobře vědí, jak nalákat ovce. Nyní budou naštvaní ekonomové, že by to snížilo příjem na daních do státní pokladny, ale lidé mají právo za své poctivě vydělané peníze na kvalitu.

0/0
25.2.2009 20:03

Petr

Re: Zlaté staré časy

Hehe ,koupím si značkové PC za 50000,- a za 7 let bude pořád super fungovat,jen bude trochu k ničemu, protože i ty nejlevnější šmejdy co vydrží tři roky v té době budou o několik řádů lepší.No když myslíte že to co je drahý je i kvalitní:)

0/0
25.2.2009 21:56

Tomas

Re: Zlaté staré časy

Jestli jste si nevšiml, tak on o PC nenapsal vůbec nic. A na druhou stranu, pokud by nás výrobci softwaru neustále nenutili do novějších a rychlejších technologií, tak by i za 7 let ten počítač na běžnou práci bohatě stačil, za cenu nějakého menšího upgrade typu vypalovačka, usb apod.

0/0
25.2.2009 22:13

vozova.hradba

Re: Zlaté staré časy

Omlouvam se vam za to, ze jsem soucasti tech hnusnych softwareovych vyrobcu, kteri podlehaji vyvoji a nechteji zustat u klacku, ohne a jeskyne. Omlouvam se vam za evoluci.

0/0
27.2.2009 19:59

Morgai

Re: Zlaté staré časy

Kvalita (az na nekolik vyjimek) je umerna cene. Pred 8 lety sis za 75k moch koupit kvelitne zpracovany kompakt. Dnes si za 2k muzes koupit prumernej kompakt co ti vydrzi 2 roky a udela ti o trosku horsi fotky nez tvuj starej kompakt za 75k a nebo si za min jak 75k muzes poridit nikon D700 s objektivem Nikkor 50mm f1.8 a mas profi stroj ze kterym muzes tisknout i mensi plagaty a pri torse stesti ti vydrzi dalsich 8 let.

Ano pred 8 lety byl low-end ci mid-end mnohem kvalitnejsi, ale pokud v soucasnosti zainvestujes do produktu stejne kolik bys musel zainvestovat pred 8 lety tak uz si budes vybirat z high-endu, kterej je uz trosku kvalitnejsi i kdyz je fakt ze ti bude moralne zastaravat mnohem rychleji nez driv...

0/0
26.2.2009 20:15

Yegor

Hm

"roztomilý zpěvák s IQ kýble naplněného do poloviny vodou" - přemejšlím koho tím mysleli.... Seděl by na to Issa, Krajčo....

0/0
25.2.2009 19:32

Mir80

Pripomina mi to

proc Skodovka vyrabi kombiky s trivalcem, miniaturni nevzhledny auta, kde design je odstrecny az kdesi na konec za preferovany objem kufru, povinne ruceni a kdovico jeste

0/0
25.2.2009 19:23

T.

Chceme nekvalitní články a vy nám je dáváte

http://ona.idnes.cz/workoholicka-mozna-me-prace-zabije-ale-muj-zivot-cenu-nema-p3l-/ona_ony.asp?c=A090224_131638_ona_ony_jup

0/0
25.2.2009 16:47

Mir80

Re: Chceme nekvalitní články a vy nám je dáváte

Kdyby tu pretiskovali Shakespeara v originale, tak nebudou mit moc navstev :D

0/0
25.2.2009 19:22

aht4pha

no tak to je hezký

No za tohle bych se nestyděl kdybych to odevzdával na základce jako slohovku. Protože nic jinýho než popsaný "papír" to není. Obsah informací je NULA. Kdyby to byl článek z blogu neceknu ani slovo ale co to proboha dělá na technetu? iDnes mě baví už snad víc než 5 let ale to co předvádí v posledních měsících to už je fakt moc. Asi už je fakt česká "novinařina" po krk v bahně. Nechápu proč česká média mají úplně totálně jiná témata než světová.

0/0
25.2.2009 16:24

Earl

Re: no tak to je hezký

a vy si snad myslíte, že na technet bude psát kvalitní autor? na to mají příliš nízký rozpočet a nastavenou kvalitativní laťku, pro majoritu zdejšího čtenářstva navíc plně postačí kvalita redaktora na úrovni "nikde jinde mě nevzali", který si řekne o řádově nižší odměnu - výjimky samozřejmě existují všude a patří jim čest

0/0
25.2.2009 16:38

krakra

Re: no tak to je hezký

Copak ?

Mě se to zamlouvá.

A s článkem souhlasím.

0/0
25.2.2009 20:44

Queribus

Jen drobná chybka...

...naši modrou (nikoli zelenou) planetu. Jsme na Technetu, tak co se podívat, jak se jeví naše planeta z vesmíru..

Ale on asi někdo nesouhlasí s Klausem a neodpustí si, aby to nedal najevo, že?

0/0
25.2.2009 16:22

Dr.R.

Re: Jen drobná chybka...

Copak, copak, otřeli se o Vašeho Pánbíčka????

0/0
25.2.2009 21:45

aldik7

článek

nedá se to číst a rád bych si přečetl, je to nějak záhadně moc namačkané na sebe :-P

P.S. před kolika minutami ste spustlili novou verzi Technetu? ..jak sem tady byl dneska poprvé tak eště byla ta starí verze a najednou na mě vybafne nový design

0/0
25.2.2009 15:54

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: článek

Ano, od 15:30 má Technet konečně nový design se širokým sloupcem. Texty by se měly brzy srovnat. Výsledek bude vypadat lépe a hlavně nabídne širší fotografie než 300 pix. Sláva :-)

0/0
25.2.2009 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.