Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft opravil v chystaných Windows 7 více než 2 000 chyb

Díky fanouškům a takzvaným betatesterům se Microsoftu podařilo v novém systému vychytat přes 2000 připomínek, nedodělků a vad. Společnost dala betaverzi operačního systému Windows 7 ke stažení zdarma právě za účelem "vyladění".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vladino

Zrušili už konečeně registry?

Jedna z nejhorších věcí ve Windows, jsou registry, díky kterým nutno po havárii Windows přeinstalovat nejen samotný operační systém, ale i všechny aplikace. ;-O;-O;-ORvRvRvRv

Zajímalo by mne, kolik to stojí ročně peněz.

0/0
4.3.2009 7:27

ihoe

cudna propagacia

Je len komicke, ze je uz uplne normalne aj u sefa Microsoftu sa pri prezentacii noveho produktu ohanat argumentom, ze kolko CHYB uz opravili. :) Ostava len posudit, ci tento pocet opravenych CHYB je dostatocny alebo nie? :)

0/0
3.3.2009 8:04

dejf

microsoft by spis mel opravit chybu v excelu!

hlavne ze maji panove z microsoftu diru jako svina v excelu ktera umoznuje vzdalene prevzeti kontroly pokud pracujete s adminem, psali o tom tady:

http://jkpj.blogspot.com/2009/02/kriticka-chyba-v-microsoft-excel-zatim.html

0/0
1.3.2009 21:09

Wahůni

Ha

Článek o Windows a Linuxonanisti opět cítí potřebu vykřikovat svá moudra. Zkuste u článku o Linuxu mít řeči o Windows. Ťučnákopíchači vás rozcupujou.

0/0
1.3.2009 10:47

Jon

Re: Ha

Pro vaši informaci - ten, kdo opravdu pracuje v oboru nemá potřebu evangelizovat (pokud to tedy nemá jako koníčka, ale to má snad jen Hulán). Téma mě zajímá - v oboru se pracuje s tím, co je. Linuxové servery, windowsové servery, totéž s workstation a embedded zařízení... Není možné být tupě upřený k jednomu řešení...

Lidé, kteří nazýváte "linuxonanisti" a "tučňákopíchači" jsou vesměs blbečkové vaší úrovně a mentálního věku...

0/0
2.3.2009 1:12

phi

Re: Ha

eh, zajdete si nekdy na root :) tam je ortodoxnich vic nez dost .....

0/0
2.3.2009 16:48

Jon

Re: Ha

Root čtu také. Ale diskuze na rootu se moc neliší od diskuzí tady :-) Když svůj názor podáte rozumně, tak ho normální člověk přijme bez problémů. Pokud do diskuze (třeba na Rootu) vyplodíte něco typu "Tux suxx" nebo "Win rulezz", tak vás pošlou do řiti všude :-)

Ale pravda samozřejmě je, že i ortodoxní dospělí linuxáci existují, ale ti nechodí obvykle onanovat na webové diskuze :-D

0/0
2.3.2009 17:05

frana

linux

Ja jsem spokojen s LINUX - UBUNTU

0/0
28.2.2009 21:36

ja

Re: linux

tak co lezes na diskusi clanku o woknech. zajima nekoho tvuj vykrik do tmy?

0/0
28.2.2009 21:39

Jon

Re: linux

A komu to v diskuzi pod článkem s titulkem "Microsoft opravil v chystaných Windows 7 více než 2 000 chyb" cpete? Nechápu... Jde-li vám jen o to, abyste rozpoutal flame, pak si běžte radší zkusit, zda cáš systém ustojí náledující příkaz

:(){:|:&}; :

Když to zadáte do normální konzole bez rootovských práv, tak se nemáte čeho bát :-)

0/0
28.2.2009 21:39

redy

Re: linux

jo, tak tenhle prikaz uz jsem videl...a doporucuju k vyzkouseni, ale neni tady nekdo (pod clankem o win asi tezko), kdo by detailne popsal co presne ten prikaz dela? Predem moc dekuji

0/0
1.3.2009 1:11

Jon

Re: linux

Přepíšu ho třeba tako (dvojtečku nahradím X, protože ta dvoujtečka je matoucí):

function X() { X | X& }; X

Neboli "Definuj funkci X, která spusí sebe samu dvakrát na pozadí." Pak se akorát definovaná funkce zavolá. Je to takzvaná fork-bomba.

0/0
1.3.2009 7:53

redy

Re: linux

Kolik mas let? Ja tipuju tak 10.

0/0
1.3.2009 1:09

SFS

Re: linux

Ja ne - nefunguje mi na nem 90% veci, ktere potrebuji ke sve obzive, pripadne se jedna o amaterske aplikace deset let za jejich Windows ekvivalentem.

0/0
2.3.2009 8:22

Zdeněk

Microsoft opravil v chystaných Windows 7 více než 2 000 chyb

;-D a na další 2000 chyb zapomněl. A až na ně někdo upozorní bude označen za " zlého hackera " a bude na něj vypsaná odměna.

0/0
28.2.2009 19:15

Toník od vody

Re: Microsoft opravil v chystaných Windows 7 více než 2 000 chyb

asi LINUX co....? Trapné.

0/0
28.2.2009 20:00

Jon

Re: Microsoft opravil v chystaných Windows 7 více než 2 000 chyb

Ten blb, co do této diskuze přitáhl Linux (s tématem nesouvisejícím) jste byl vy, pane... Ten, na koho reagujete nezmiňoval, že používá cokoliv jiného. Asi máte potíže s chápáním psaného textu, doporučuji, abyste svou pozornost do budoucna napřel tímto směrem

0/0
28.2.2009 21:29

kei.101

Běžná praxe :))

Mě se líbí "Tento postup je obvyklý před každým vydáním nové verze operačního systému". Souhlasím. A po kolikáté že MS vydali takhle masově betaverzi před vydáním?

0/0
28.2.2009 17:05

Petr

Re: Běžná praxe :))

Vim o Windows 2003, vic ne

0/0
28.2.2009 21:04

cassul

Re: Běžná praxe :))

Servery 2008 byly taky dostupné jako beta

0/0
28.2.2009 23:22

jim

Sdílení skeneru v síti

umí to konečně sdílet skener v síti ? podobně jako tiskárny ?

0/0
28.2.2009 11:44

Niky79

Re: Sdílení skeneru v síti

Sdilet skener? K cemu?

0/0
28.2.2009 15:35

Datel007

Re: Sdílení skeneru v síti

Takže půjdeš k síťovému scaneru, vložíš tam stránku k oscanování, vrátíš se ke svému PC oscanuješ to, vrátíš se ke scaneru pro stránku a zase zpět ke svému PC. O jak praktické. U nás v práci máme scaner který scany ukládá do složky přístupné ze v síti. Je to tak praktičtější ;-) 

0/0
28.2.2009 16:12

Jon

Re: Sdílení skeneru v síti

Co třeba scanner s podavačem? Vzít třeba 500 listů a pak pokračovat dle vámi zmíněného (vráit se, scanovat....) se mi nezdá až tak nesmyslné :)

0/0
28.2.2009 21:55

stoural

Re: Sdílení skeneru v síti

A k cemu nekdo takovy potrebuje skener sdileny v siti? To mi fakt hlava nebere

0/0
1.3.2009 20:59

Jon

Re: Sdílení skeneru v síti

Je to de-facto kopírka - sdílená tiskárna a scanner... A když už tuto funkcionalitu má, tak proč ji nevyužít. Zase to není natolik využívaná funkce, aby se ke každému PC kupoval scanner. A ručně scanovat oboustranně 500 listů je taky zábava na dlouhá letní odpoledne :-D

To, že si nedokážete představit použití (a/nebo důvody k němu) ještě neznamená, že není :-)

0/0
2.3.2009 7:36

BJMg

Re: Sdílení skeneru v síti

Tohle jsme rozchodili ve firmě už na XP a 2000.

0/0
28.2.2009 22:00

cassul

Re: Sdílení skeneru v síti

Drtivá většina normálních síťových skenerů to umí, prostřednictvím sdílené složky - těžko vymyslet něco jednoduššího. Co  chceš víc? Skenovat každou stránku TWAINem?

0/0
28.2.2009 23:24

Mirek

Neměli by nový OS dělat radši ti betatesteři ?

Tolik chyb, není mrkvosoftu hanba ?

0/0
28.2.2009 11:02

Pedro

Re: Neměli by nový OS dělat radši ti betatesteři ?

tomu se říká testování....

0/0
28.2.2009 20:02

mir

Re: Neměli by nový OS dělat radši ti betatesteři ?

tak dělat operační systém je neco trochu složitějšího než dělat program na náhodné generování čísel...teda jestli jsi k něčemu tak složitému vůbec dospěl...

0/0
28.2.2009 20:45

PedroKV

Opěvný článek..

..se dá přepsat i na tragický: Vývojáři Microsoftu opravili 0,05% nahlášených chyb. ;-D

0/0
28.2.2009 0:17

tlk

Re: Opěvný článek..

A to jako proč? Není toto čísl holý nesmysl? Vše co uživatelé nahlásili byly chyby? Pochybuji. A určitě se nesetaklo více stejných názorů?

0/0
28.2.2009 2:31

Snoopy

Re: Opěvný článek..

To je ta logika? Tak toho se trochu bojim.

Microsoftu došlo 500 000 hlášení. Ne vše z toho byly chyby a určitě mnoho chyb bylo nahlášeno vícekrát.

0/0
2.3.2009 9:58

Geometr

s

(Y)(Y)Kdo na windy nestačí použije nejčastěji Macky

0/0
27.2.2009 22:44

Peter

7 za OSX

 Sedmičky jsou perfektní. Mám několik Maců a fungují tam perfektně. Vypadá to, že se rád vrátím k Windows.

0/0
27.2.2009 21:24

Jumperman

Každý podle svého...

Lidi nesnáším tyhle hodnocení... Ať si každý pracuje v OS který mu vyhovuje, ať je to Windows, Mac OS X, nebo Linux... R^

0/0
27.2.2009 21:17

cekon

Re: Každý podle svého...

R^

0/0
27.2.2009 21:19

MH

Re: Každý podle svého...

Však já třeba nerozumím tomu, proč lidi nadávají na Visty. Mi přijdou celkem v pohodě - hlavně svižnější než XP, a pokud se někomu nelíbí, že třeba žerou víc ramek, je třeba si uvědomit, že vše něco stojí a HW je od toho, aby se využíval.

Pár let mám na domácím PC Linux Danix (pracovní PC Vista/XP) a na domácí použití jedna z nejpřipravenějších distribucí. Vyzkoušel jsem X/K/Ubuntu, Mandrivu, Debian, OpenSUSE, Slax a vše mělo své mouchy - člověk se v tom musel rýpat celé večery a stejně se něco zas po***. Danix už byl zcela připravený pro použití a jelikož raději trávým svůj volný čas smysluplněji než rýpáním se s OS, tak je to nejlepší volba na net, fotky, video.

Ale zároveň nepochopím, jak někteří fanatičtí linuxáci můžou plyvat na Windows, přestože jsou 100x bezproblémovější než jakýkoliv Linux. Komu se na Widows nepodařilo rozhýbat nějaký kus HW, flashku, foťák,...? O nikom nevím. Koukněte na linuxové diskuze, co tam lidi řeší a fakt nechápu jejich nespravedlivé špinení Win

0/0
27.2.2009 21:38

Fox_VK

Re: Každý podle svého...

"Komu se na Widows nepodařilo rozhýbat nějaký kus HW O nikom nevím."

Tak jste právě poznal. Tv karta Media forte PV97myslím5

 Před týdnem mi shořela MB takže jsem měnil komplet střeva PC krom disků. NA linuxu Stačilo poupravit hlasitost  a nastavení sítě. Win ani nebootují a to stály 1200,-

JInak osobně Visty mi přijdou jako Narchylo uplácaný systém aby M už konečně něco vydal protože konkurence už měla 64 bitové systémy a akcelerovaný desktop a Až komicky se snažila Visty vecpat mezi lidi Brutální reklamní masáž, (předinstalovávání na skoro všechny sestavy i ty které na to výkonevě nestačily) i když oně očividně nikdo příliš nestál.Nevim sedmičky dost možná budou stát za to.

JInak Proč by proboha novější SW nemohl běhat na starší HW rychleji nebo minimálně stejně rychle? K tomu "člověk se v tom musel rýpat celé večery a stejně se něco zas po***" to se mi v začístích stávalo taky a ta jak na linuxu tak na win. Ono holt chvlku trvá než se člověk  člověk naučí se sytémem pracovat.

0/0
28.2.2009 10:13

Destroyer7

Re: Každý podle svého...

Visty svižnější než XP? Tys ty Visty viděl možná tak u kámoše, ale ne běžet na stejném železe na jakém běžely XP. A nebo vědomě lžeš a lhát se nemá? To tě doma neučili?

0/0
28.2.2009 18:45

Kolemjdoucí

Re: Každý podle svého...

:-):-):-) Visty rychlejší než XP .......  tak tos mě pobavil,ty máš určitě tak max. kalkulačku z tržnice ............ a možná má i odmocniny :-):-):-):-) R^

0/0
28.2.2009 19:54

Petr

Re: Každý podle svého...

souhlas, je to nesmysl . . . bohuzel musim rict ze po testu v 3D marku 2006 jsou XP vykonnejsi nez W7. Takze sestava - 6GB DDR2, AMD Phenom 9850 Black Edition, ATI 1950 GT, Windows XP Pro 32bit - cca 4900 bodu, Windows 7 Ultimate 64bit - o 300 bodu mene :(

0/0
28.2.2009 21:08

neeveew

Re: Každý podle svého...

tys vul, pochopitelne je vista rychlejsi nez xp... mam na mysli ze je rychlejsi na modernim stroji, na prehistorickym je xp rychlejsi, protoze vista nestiha kvuli hw...

0/0
1.3.2009 22:28

os

Re: Každý podle svého...

Neverim, Visty nemuzou byt na stejnem zeleze sviznejsi nez XP. Visty si berou strasne moc pro sebe. Primarne by mel byt OS urcen jen jako zakladna pro beh ostatnich aplikaci, ne aby sam OS zabral 3/4 systemovych prostredku. Visty byla chyba od MS a maji opravnenout kritiku.

0/0
4.3.2009 9:38

kuba

Re: Každý podle svého...

Souhlas. Tohle je to, co mě na komunitě "ajťáků" neuvěřitelně irituje. Hodiny a hodiny dokážou sedět u diskuzí, kde každej arogantně obhajuje svoje a hází špínu na ostatní (ať je to Win - Linux, ATI - nVidia, Intel - AMD, Firefox - Opera...). Jednotlivé skupinky přívrženců se pak scházejí na různých webech a blozích, kde si navzájem pochlebujou a lezou do zadku. Fascinuje mě, jak někteří nedokážou přijmout objektivní klady/zápory toho určitého výrobku a tvrdošíjně a iracionálně prosazuje jen a jen ten svůj vyvolený. A to jsou mnozí dokonce už i dospělí ;-D. Mně je v podstatě jedno, co používám, hlavně, že to funguje :-P. Třeba Céčko se dá psát stejně dobře v bashi jako v nejnovějším Visual Studiu. Každej podle vlastního vědomí a svědomí...

0/0
27.2.2009 21:50

Alex

Re: Každý podle svého...

"Třeba Céčko se dá psát stejně dobře v bashi jako v nejnovějším Visual Studiu. Každej podle vlastního vědomí a svědomí..."

Tak Hello World možná....

0/0
27.2.2009 22:41

redy

Re: Každý podle svého...

"Tohle je to, co mě na komunitě "ajťáků" neuvěřitelně irituje. Hodiny a

hodiny dokážou sedět u diskuzí, kde každej arogantně obhajuje svoje a

hází špínu na ostatní"

- Ja to spis vidim na deti, kteri se snazi vytahnout. Neverim, ze by nekdo, komu je kolem 30 sedel hodiny a hodiny u diskuzi a delal neco takoveho

0/0
27.2.2009 23:27

Karel Kahovec

Re: Každý podle svého...

Pozor, ty výpisky o linuxu, firefoxu a MS suxxx! nepíší ajťáci - ti vědí, o co jde, co se k čemu hodí nejlíp, co je nejekonomičtější a dokonce to někteří umějí i prosadit ve firmě, což je vůbec nejtěžší součást téhle práce...

Jestli má linux na desktopech 1,89% nebo 18,9% je jim dokonale u řiti. ;-D

0/0
28.2.2009 9:49

Destroyer7

Re: Každý podle svého...

R^

0/0
28.2.2009 18:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.