Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čermák: Sem se mi dívejte. Ne do té kamery, myslím do očí

Máš za sebou černocha? ptávala se babička, když jsem za sebou zapomněl zavřít dveře. Bylo to v dobách, kdy jsme politickou korektnost a vlastně ani moc černochů neznali. Jeden bydlel v sousední ulici a byl z Kuby, ale dveře u nás nikdy nezavíral.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maxipes

klasické blabla o ničem

Souhlasím s TM, zase ty Čermákovy kecy a plky.

Zase škoda místa na netu ale můžem k němu dát reklamu a zase jsme něco vydělali. Čermáku vykašli se na to. Najdi si teplý místečko jako Lejla Abbasová, tedy mluvčího, třeba nějaký komunikační firmy a nám už dej svatej pokoj.(Y)

0/0
26.3.2009 16:08

Karel Kahovec

Po přečtení

mě napadla filosofická otázka: Jak je vlastně možné, že vůl napíše kravinu? 8-o

0/0
25.3.2009 19:21

TM

Re: Po přečtení

;-D;-D;-D lol, hláška dne.. R^

0/0
26.3.2009 1:20

killer

klasika.

článek je v pohodě. o některých diskutujících se to ale rozhodně nedá říct. uvědomte si že autoři a vlastníci těchto stránek mohou uveřejnit co chtějí. pokud se vám to nelíbí jistě jste schopni vysypat něco ze své vlastní tykve. ale na svém. to co vám chybí je tolerance. hloupě plkat umí každý. něco smysluplného ale nikoli. ...nebo že by čecháčkovská blábolivost?

0/0
25.3.2009 18:01

TM

Re: klasika.

stejně jako televize, noviny a další média by i idnes mělo držet nějaký standard a úroveň, toť vše. A argumentace typu, nečtěte to, nekoukejte na tv, neposlouchejte rádia, atd. není tak úplně správná. Sice to tak na první pohled nevypadá, ale my si je také platíme, my všichni. I když jde třeba jen o shlédnutí reklamy na těchto stránkách. Proto bychom si neměli nechat sr..t na hlavu za každou cenu..

0/0
26.3.2009 1:26

Jan Motůrek

Re: klasika.

;-DR^ jste mě pobavil :-)

vůbec teda nechápu, proč se ta rubruka jmenuje Technet..... by mě zajímalo jak by jste reagoval, kdyby jste si chtěl uvařit večeři podle kuchařky a otevřel by jste kuchařku a tam by se psalo o chování hadů ;-D . Asi by jste si řek - no co, to číst nebudu a k večeři si namažu chleba ..... R^

0/0
26.3.2009 8:30

TM

Technet není o technice

můžete mi prosím vysvětlit co dělá blog jakéhosi pana čermáka na technetu? Ten člověk nemá o technice páru a jeho pohled na svět je poněkud, nevím jak to říct šlušně.. ..teplý. Na to že technet postupem času upadá jsme si zvykli, ale že to bude až taková rána, to tušil málokdo.

To opravdu nemáte nikoho kdo by byl schopný psát články o něčem a pokud možno na nějaké úrovni?

Tyhle cancy jsou naprosto o ničem, navíc z pohledu technika často k smíchu..

0/0
25.3.2009 16:28

Domorodec

Re: Technet není o technice

Docela silná slova, ne? Říct jen tak o někom, že problematice nerozumí je docela frajeřina.

Pan Čermák píše články související s technikou, o věcech které se dotýkají dennodenně každého z nás. Že nerozebírá technické detaily nutně neznamená, že věci nerozumí, jen se na ně dívá z jiného pohledu, je to špatně? Sotva.

Spíš by mě zajímalo, co je z pohledu technika k smíchu, ty techniku.;-D

0/0
25.3.2009 21:11

TM

Re: Technet není o technice

Silná slova možná ano, ale obávám se že na místě. On pan čermák se skutečně nepoští do detailů a do hloubky. Zřejmě proto, že do nich nevidí. Tohle tlachání o ničemv jeho podání není přínosné prakticky pro nikoho, protože se z něj nic nedozví. Já se za technika považuju a myslím si že zcela právem. Proto se musím smát někomu kdo si na něj jen hraje, nebo by si rád hrál, protože ani tahle role mu nejde..

0/0
26.3.2009 1:16

Alois

Obrázek

Taky vám ten obrázek připomíná Haryho Šoumena? :-)

0/0
25.3.2009 15:32

Neřeknu

Re: Obrázek

připadá mi to spíš jako ze seriálu "Smolíkovi"

0/0
25.3.2009 16:24

tarkan

Dobrý den paní Čermáková

;-D

0/0
25.3.2009 13:22

jzr

Studie

Jen ze zvedavosti jsem se podival do citovane studie a na clanek, na ktery odkazuje pan Cermak. Duarte, Siegel a Young ve studii nehovori o tom, ze by se duveryhodnost a atraktivita hodnotila jenom podle tvari. Posuzovany nebyly tvare lidi, ale fotografie lidi, coz mohly byt nejenom tvare. Kompozice/kontext vyrazne promeni vnimani obsahu fotografie. S nesmyslnym spojenim s tvaremi prisel The Economist, ktery v ramci vlastni invence popletl nekolik veci dohromady, a pan Cermak tuto nepresnost (nebo spise hloupost) siri dal. Takhle to dopada, kdyz clovek nepracuje s primarnimi prameny (v pripade The Economist s nimi mozna pracuje, ale nerozumi psanemu textu).

0/0
25.3.2009 12:39

Parouback

Haha

Banky dávaly úvěry a půjčky nesprávným lidem protože jim to socan Clinton nařídil stupidním zákonem pod pohrůžkou vysokých pokut, takže za to nemohou ani omylem nějaké počítače, jak se nám místní všeználek a guru snaží podsunout.

0/0
25.3.2009 12:16

Johny B

Máš za sebou černocha?

Mě zas otec říkával - Máš v prdeli oje nebo co?

;-D

0/0
25.3.2009 12:03

Wolfling

Re: Máš za sebou černocha?

Tahle rceni jsou dost kreativni, u nas se zase mluvilo o vanocnim stromecku na stejnem miste :>

0/0
25.3.2009 12:40

MH4

e?

Prozradí mi někdo, na základě čeho jsou tyto srance na technetu a ne na blogu? Kliknu na technet s tím, že se podívám co nového ve světě techniky a ono je nového akorát to, že je tu obrázek nějakého chlapa, co mi v článku tlačí do hlavy páté přes deváté. Od mouder babičky, po dávání úvěrů v bance.

0/0
25.3.2009 12:00

TM

Re: e?

Technet se rozhodl pro techniku "čím více článků, tím lépe, je jedno že jsou to srance největší". Taky mi to vadí, ale tak co čekat. Mám pocit že v redakci není nikdo, kdo by dokázal napsat něco zajímavého a slušné technické úrovni. Možná že tomu nikdo nerozumí a technet zabrala sekce ona. (Y) ..svět se v prdel obrací.. (Y)(Y)(Y)

0/0
25.3.2009 16:33

kamil braun

Re: e?

je to fakt,dyž na mě jukne ten pán, tak mám pocit že sem někde jinde a ne na technetu.

Jen by mě teda zajímalo jestli má permanentní mejkap(když už teda)V

0/0
26.3.2009 10:25

J

Re: e?

"liknu na technet s tím, že se podívám co nového ve světě techniky a ono je nového"

NO TY SI ALE SRANDISTA !!!!

0/0
5.4.2009 13:23

Jan

Děkuji za zajímavý článek

Chtěl bych touto cestou poděkovat autorovi i technetu za tento zajímavý článek.  Nenechte se prosím znervóznit omezenci co nejsou schopni pochopit, že i o technice lze psát lehce a s nadhledem, bez toho aby autor čtenáře zavaloval tunami více či méně potřebných informací.

0/0
25.3.2009 11:44

Parouback

Re: Děkuji za zajímavý článek

Hm, no to je pravda, v tomto článku není žádná informace, jenom Čermákovy fantasie.

0/0
25.3.2009 12:17

Jan Motůrek

Re: Děkuji za zajímavý článek

až bude p. Čermák psát o technice, tak mi dejte vědět, si to tedy zase přečtu..... Jak by se asi tvářili na stránkách o vaření, kdyby jim tam psali o psech ? Chápete to ? Jestli ne, tak nevím, jakým právem nás nazýváte omezenci...

0/0
25.3.2009 12:21

jan

Re: Děkuji za zajímavý článek

Děkuji Vám za Vaši reakci.  Jen pro úplnost, omezencem jste se označil Vy sám :) Přeji hezký den.

0/0
25.3.2009 15:47

TM

Re: Děkuji za zajímavý článek

No jen bych se chtěl zeptat, kdy pan čermák psal o technice.. ..že sem si ještě nevšiml. Jak může psát o technice někdo, kdo není technikem? kdo se neorientuje v problematice a z každého srance (článku) ukazuje, že je nevěřícně jak ve zjevení. Navíc někdo, kdo neumí psát.. ;-O(Y)

0/0
25.3.2009 16:37

Martinor

Re: Děkuji za zajímavý článek

Aby si psal o technice musíš sedět u PC denodenně od rána do večera a pročítat si veškeré příspěvky?

Nemyslím si .....

Kdyby každý byl jak ty si myslíš ,tak by to bylo hrozné ..... :-©

0/0
25.3.2009 18:14

Pav

Reflex je super časopis

Čermák má většinu článků zajímavých (hlavně v Reflexu)R^(Y)!

0/0
25.3.2009 11:19

qětík

č

lepší je když pan čermák mluví,jeho megahluboký hlas (jak ze sudu) dobře uspává naše děti :)

0/0
25.3.2009 11:16

izeizei

Další SPOT ON článek.

Děkuji a nepřestávám být zaujatým čtenářem. (Na fejeton o zlaté rybce tuhle v Reflexu to ale nemá, ale zase je to o něčem úplně jiném...);-DR^

0/0
25.3.2009 11:08

Jan Motůrek

Ještě že to nečtu :)

Po zkušenost už vím, že články od p.Čermáka číst nemám, protože to nikdy nic nemá společného s Technetem - a dělám sprváně, se nemusim divit a tozčilovat jako ostatní níže v diskuzu ;-D.

Takže: Čermáka nikdy nečíst :-) (alespoň pokud jdete na technet za technikou)

0/0
25.3.2009 10:56

izeizei

Mě se Čermákovo psaní líbí.

Je chytrý a vždy mě pobaví i zaujme. Tak drž h...u, ty zarytej, ortodoxní Techneťáku a choď si pro echt tech informace jinam, třena na ČVUT! ;-DR^

0/0
25.3.2009 11:14

Jan Motůrek

Re: Mě se Čermákovo psaní líbí.

Aha.....

No ale s timhle přístupem kdo mi zaručí, že na ČVUT ty informace budou a že se přednášející nebude rozplývat nad úplně něčím jiným ? Já neřek, že není chytrý a že nikoho nezaujme, ale mě to moc nebere a nepatří to do tohohle oddělení.....

0/0
25.3.2009 12:18

TM

Re: Mě se Čermákovo psaní líbí.

předchozí Ti chtěl zřejmě říct něco v tomhle významu:

I my omezení a techicky nevzdělaní jedinci bychom chtěli číst rubriku technet. Nemusíme se tam nic dozvědět, jen potřebujeme rozumět každému slovu co čteme.

Na tohle nemusí být rubrika technet, ta by měla být o technice, například o novinkách ve světě vývoje elektroniky, PC, nových zařízeních, výzkumech a inovacích v automobilovém průmyslu, energetice, nových principech, atd. Nikoho nezajímají ty srance ze kterých se člověk nic nedozví a jen ztratí čas nad blábolem jistého čermáka.

Přiznejme si tvrdou realitu, ivčera je bulvár a plátek jdoucí za počtem čtenářů, ne za kvalitou.

0/0
25.3.2009 16:47

dd

usmevne, jak mnoho diskuteru ma nizke IQ

blogoclanek hodnotim za perfektni! Myslenka je osvezujici a dnesni doba a zkostnatela spolecnost potrebuje vic takovych myslenek.

R^

0/0
25.3.2009 10:49

izeizei

Re: usmevne, jak mnoho diskuteru ma nizke IQ

Souhlas! Čermák je jeden z mála, který se dá v dnešní době číst. Vtipný i zajímavý. Prostě vždy osvěžení. R^:-)

0/0
25.3.2009 11:16

TM

Re: usmevne, jak mnoho diskuteru ma nizke IQ

hele vy dva jste po lobotomii? Jinak si to vysvětlit nedokážu. Co konkrétního vám tenhle článek přinesl? No já jen že v něm není žádná použitelná informace..

0/0
25.3.2009 16:50

Jan Motůrek

Re: usmevne, jak mnoho diskuteru ma nizke IQ

Zajímavé, že hodnotíte IQ podle toho, komu se článek líbí a komu ne, a podle toho co kdo si myslí, zda článek do tohohle odělení patří nebo ne..... Řek bych, že IQ hodnotí úplně něco jiného.....

0/0
25.3.2009 12:27

dd

Re: usmevne, jak mnoho diskuteru ma nizke IQ

no vidite, co vse se dozvite

0/0
25.3.2009 14:20

SZYslak4

no comment

é ?

0/0
25.3.2009 10:42

Freddie33

Cermakuv blog

Navrhuji prejmenovat Technet na Cermakuv blog.

Predchozi jeho "clanek" mel jeste hlavu i patu (ikdyz nepatril na Technet), v dnesnim clanku uz uplne ztratil soudnost...

0/0
25.3.2009 10:35

izeizei

Re: Cermakuv blog

Špatná orientace v textu, či neschopnost porozumění psanému textu? Dříve se tomu říkalo jednoduše "slaboduchost", dnes se to nazývá tuším dislexie! ;-DR^

Dnes s tím má problémy převážně učňovská mládež...;-D:-/Rv

0/0
25.3.2009 11:19

sid

Re: Cermakuv blog

Je videt, ze mas o dYslexii informace z prvni ruky ;-D

0/0
25.3.2009 12:05

john.h

co tim chtel basnik rici?

no nejak jsem nepochopil co tim clankem chtel basnik rici, pravdepodobne nesrozumitelne poklada lidem otazku, jestli zvladnou rozlisovat bonitu klienta v bance lepe pocitace nebo lidi - proc ale proboha nedal na technet radsi anketu a napsal to do nesmyslne dlouheho clanku, kde jsou dva odstavce o babicce a cernochovi, aby autor sel pres turky jako levna pracovni sila, vratil se opet k babicce a jejim citatum, ktery zna kazdy maly dite a nerikaj je jen moudre babicky, aby se zas vratil k turkoj jako sachovymu stroji Napoleona a aby ho v dalsi vete zmenil na Turka, jakousi internetovou sluzbu o ktery jsem se dozvedel kulovi a pak dosel az k zaveru, ze ta sluzba nemusi bejt spatna, protoze pocitace jsou vlastne nahouno a nic neumej tak jako lidi... no vazeni, ja teda nevim, ale tohle je moc, predchozi pocin Cermaka se mi docela libil, ale tohle uz je fakt za hranici vkusu, od autora technickych clanku a zastance pocitacu bych necekal nesmyslnej clanek o houne, kterej techniku schazuje

0/0
25.3.2009 10:26

mysh.82

Re: co tim chtel basnik rici?

Nedivím se, že jsi nepochopil, co chtěl básník říci, když nechápeš rozdíl mezi zpravodajstvím a publicistikou. Pochop, že tohle tě nemá jen o něčem informovat, ale na základě nějaké informace ti dát námět k přemýšlení, k úvahám. Pamatuješ si ještě ze základní školy, jak nás nutili psát "úvahy"?

0/0
25.3.2009 10:39

Dr. Fee

Čermák

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
25.3.2009 9:42

Hucul

To by si nekdo musel prohlidnout...

... moji katastrofalni svagrovou. Vsichni ji porad pujcuji a pujcuji a ona neplati a neplati. Ach jo.

0/0
25.3.2009 9:40

Luke

Zurnaliste

Koukám že je to tu samý zkušený a ostřílený žurnalista. Těch rad a pouček jak by šlo dělat věci lépe. Tak pokud nemám rád články nějakého autora, tak je prostě nečtu a pokud se mně nelíbí celý server, tak ho ignoruji. Žijeme v době, kdy výběr máme a pokud někdo namítá, že zde (ČR) není, nic mu nebrání to z jeho strany změnit. To je jako byste v restauraci nadávali na kuchaře, že vaří taky ze skopového masa, když vám to nechutná. Tak to v jídelníčku přejdete a dáte si to co vám chutná. A nevykládáte to všem okolním hostům jak je to špatný maso, nebo snad tím ostatní obtěžujete? Zkuste to, uvidíte jak se k vám postaví. A myslím, že vám to nebudou sdělovat psaním vzkazů. 

0/0
25.3.2009 9:39

Luke

Re: Zurnaliste

A když už říkám, že je něco špatně,mám to určitě podložené argumentem, ale nikoliv argumentem "říkali to v TV"  nebo "říkají to všichni" .Takže dokážu říct konkrétně co je špatně a říct, jaká je jiná možnost, samozřejmně racionálně. Tz. že řešením není v tomto případě vyhoďte ho, že? A pokud si myslím, že jsem lepší, tak to také dokážu. A jelikož se kolem nás, technika mění a vyvíjí rychlým tempem a novinek a zajímavých věcí je mnoho, nebudu mít nouzi o to, vytvořit vlastní článek.  Sponzor technetu

0/0
25.3.2009 9:47

Jiří

šťastný to člověk

Šťastný to člověk, ten Čermák, většinu času nedělá nic (jak o sobě říká) a i tak se zjevně uživí. Ach jo..... ;-(:-)

0/0
25.3.2009 9:34

Harazim Kejhák, filantrop

Kdo už kupoval ojeté auto, ten to zná

a na krásné řečičky nenaletí. Stačí si toho prodávajícího pořádně prohlédnout. Zlaté řetězy, prsteny a náušnice v uchu prozradí Cikána, kdy by byl nevím jak vybělený. Prohnaný výraz počítač také nikdy nedokáže analyzovat, na to musíte nejdřív větší počet takových lidí znát a ty, co k nim patří, pak už beze všeho rozpoznáte. Podívejte se na bývalého ředitele Novy, Grebeníčka, přítele Ratha, hradního professorissima, abych takových příkladů několik uvedl. Ukázat je svým dětem je dobrá investice, jinak zajisté nejdříve naletí a teprve potom se to naučí.

0/0
25.3.2009 9:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.