- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak to nebude takový luxus. Málo místa pro lidi, zavazadla, nic moc záchody...ČD se asi řídí heslem, že pro našince to stačí. A taky nebude Internet???
Co je na tomto vlaku superluxusního ? Vždyť je to normální standard XXI století. Luxus je to snad jen ve srovnání s těmi 50 let starými vraky, co jezdí u nás.
Kdyby klausova vlada v devadesatych letech neodhlasovala nakup predrazenych a nekvalitnich pendolin a misto toho koupila vlaky TGV tak jsme mohli resit uplne jine starosti.
Máš pravdu až na to, že to nebyla Klausova, ale Zemanova vláda.
Máte cestovat vládním speciálem, vrtulníkem či autem s majáčkem jako Topolánek s rodinou
Vrtulník je oblíbeným dopravním prostředkem soudruha Zaorálka.
To už končí klausovu pendolinu životnost ?
Neplést si Klause se Zemanem.
No tady je zas odborníků na železnici. Měli byste se někde sejít a jít provést defenestraci na ředitelství ČD...
Pokud máte potřebu vyblít svoje zkušenosti ohledně cestování vlakem, kdy někdo skočí pod vlak, auto vjede na přejezd, dojde k poruše techniky, někdo ukradne kabely, vlak přijede se zpožděním z Německa a vznikají půlhodinová zpoždění .... tak to dělejte někde jinde, než u diskuze o vlaku Railjet, protože to s tím nesouvisí.
ČD nejdražší v celé Evropě? Hm, tak to jste opravdu znalec. Ale asi ne poměrů v železniční dopravě.
souhlasím .. ale stejně je ten váš příspěvek prd platný...
Z Ostravy do Prahy??????Jednou vyjedou ti Einsteinové na folbal je po supervlaku.
ledaže by ho pancéřovali.....
osobně preferuji silnější sloupky před dobrým výhledem. Ale je fakt že při většině cest vlakem se "nic nestane", takže se ten výhled asi vyplatí
Je úsměvné sledovat články o českých supervlacích. Myslím tím Pendolino a teď nově Railjet. První zkušenost s jízdou Pendolinem z Prahy do Ostravy: 20 minut zpoždění. Zpáteční cesta cca 30 minut zpoždění. Poslední cesta Pendolinem byla zpožděná o cca 130 minut. To je luxus. Luxus v pojetí ČD je pravděpodobně už samotný dojezd do cíle bez ohledu na čas.
Zkuste si dát první třídu v klasickém rychlíku. Sedačky jsou nechutně špinavé a "impregnované" kdejakým sajrajtem.
Kdo má zkušenost s jízdou po Francii, Španělsku nebo Německu, ví co je to luxus. Dokonce i cestování v Rusku je na mnohem vyšší úrovni. Cesta z Moskvy do Ulan-Ude je tomu dobrým příkladem. Úchvatný zážitek...
Nehledě na to, že ČD jsou pravděpodobně nejdražší v celé Evropě.
Railjet neni cesky vlak. Vase zkusenosti jsou bohuzel odrazem ceskeho cestovani vlakem. Nerikate ale jak z toho ven. To, ze CD neni optimalni firmou vime, to ze ma desne rozezrany management, vime. To, ze neresi problemy, ktere resit maji, vime. Vsechno vime, ale neumime resit.
Myslite, ze je dobre reseni totalne rozpustit CD a nechat to vzajemne konkurujicim firmam? To je totalni pitomost, zeleznicni doprava musi mit organizaci zvrchu. Dobre reseni by bylo nakoupit nova vozidla ze statnich penez a tato vozidla pak za urcitych podminek dat k dispozici soukromym dopravcum, ale za predpokladu, ze na jednu jizdenku dojedete po cele republice. Takze a. centralni tarif pro celou sit b. rovne podminky pro dopravce c. striktni dohled ze strany statu (kraju u regionalni dopravy). Tj. vyresit to jakousi franchizou. Podobny model funguje ve Svycarsku.
Zpozdeni:Hodne jich je zpusobeno zastaralym vozovym parkem, pripadne stavem trati. Hodne vsak idioty, kteri nerespektuji predpisy.
Ale kdo ví, třeba to bude jedinej vlak, u kterýho se za zpoždění omluví..
Jaký to bude mít zpoždění?LOL