Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Internet Explorer 7 v Evropě podlehl Firefoxu 3. Zatím jen na chvíli

Poprvé a jen na chvíli překonal v Evropě počet uživatelů využívajících nový Firefox 3 množství lidí, kteří pracují s Internet Explorerem 7. Důvodem je přechod řady uživatelů na novější Internet Explorer 8, ale především zvyšující se podíl uživatelů samotného Firefoxu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

absolutnenechapu

cotadykdoresite

ta nabidka prace uprostred stranky je opravdu namiste....myslim, ze jsem tady jedinej normalni uzivatel na teto strance ....tak se hosi bavte dal, zajimavy je sledovat ty casy jednotlivych prispevku - vetsina psana v hokne ;-D

Firefox je me milejsi uz proto, ze to neni MS, nemam rad rozezrany nadnarodni firmy ktery si nedostatek invence vynahrazují pochybnými způsoby na úkor zákazníků....

0/0
5.4.2009 13:00

Buffalo_CZ

tak zrovna v ČR...

se ten poměr na trhu překlopil už před 8mi měsícema, http://gs.statcounter.com/#browser-CZ-daily-20080701-20090404

0/0
4.4.2009 10:09

pokl4

IE

IE je stejně nejlepší a nová 8 úplně superR^

0/0
3.4.2009 21:08

x

x

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Web_browser_usage_share.svg

0/0
2.4.2009 19:15

Scarab

IE v práci; FF, Opera,... doma

MS explorer v podnikové sféře byl, je a pravděpodobně i bude nejrozšířenější prohléžeč i v budoucnu (nezávisle na svých kvalitách) - pro prohlížení stránek pro firemní účely bohatě postačí, navíc je jeho update svázán s update Windows a je možné ho provádět přes WSUS, takže je v pohodě možná centrální správa aktualizací atd. To u žádného jiného prohlížeče na Win. zatím není a asi hned tak nebude. FF, Opera, Safari,... jsou sice výborné prohlížeče (sám je doma používám), rozhodně lepší než IE, ale podniková sféra má trochu jiné požadavky (a výkřiky přihlouplých puberťáků na tom nic nezmění).

Ostatně uvedené grafy to jasně potvrzují - IE jasně vede v korporátní sféře, ale doma se začíná prosazovat konkurence.

0/0
2.4.2009 14:08

Hladac pokladov

Re: IE v práci; FF, Opera,... doma

Nesuhlasim, prave pre podniky je dolezita bezpecnost a tu IE neposkytuje Vid posledna kriticka zaplata IE7. Nechapem to vytesovanie sa z automatickych zaplat, predsa pokym nevysli tak bol browser deravy.

0/0
3.4.2009 6:49

Pavel

Firefox

Firefox má oproti ostatním jedinou a celkem podstatnou výhodu, existuje na něj spousta kvalitních rozšíření. Pokud si opravdu nainstalujete jen ty co potřebujete ušetří vám spoustu práce a času. Přirovnal bych to asi k bytu, Firefox samotný je takový poloprázdný byt, který obsahuje jen to nejnutnější, instalací doplňků se můžete dost na úroveň luxusního nebo funkčního bytu (samozřejmě né všechno se do něj vleze).

0/0
2.4.2009 10:09

gagaryn

Re: Firefox

ale pak má i nevýhodu, že po aktualizaci jsou ty rozšíření naprd a musí se čekat nebo hledat na náhrady či aktualizace.

0/0
3.4.2009 6:54

sadlo.sadlo

Re: Firefox

já teda nevím co používaté za verzi, ale všechna rozšíření mi po aktualizacích běží (samozřejmě ty důležitější a né nějaké blbosti, které skoro nepoužívám) a dokonce si i ty rozšíření samy řeknou o aktualizaci, jediné problémy s rozšířeními jsem měl při instalaci nové verze, ale nepochybuji, že přechod na nové verze v jakémkoliv programu má své nedostatky

0/0
3.4.2009 9:28

Hladac pokladov

Re: Firefox

No neviem predstav si ze mas vo firme 300 uzivatelov na 300 PC a kazdy si nainstaluje bez rozmyslu vseliake rozlisenia a potom ta volaju ze im nefunguju stranky ze im ide pomaly internet, ze im pomaly nabieha browser, alebo len aby si im tie rozsirenia nastavil.

0/0
3.4.2009 7:10

Pavel

Re: Firefox

nepochybuju o tom, že to jde všechno udělat na administrátorské úrovni tak, že buď budou mít možnost nainstalovat pouze nějaké rozšíření, nebo vůbec žádné

0/0
3.4.2009 9:25

ja

7ka je humac

Sedmicka je taky nespolehlivy humac, ktery se jen snazil dohonit ostatni co do funkcnosti.

0/0
2.4.2009 6:55

freak2

...

To, kdo komu "podlehl", je vedlejší. Hlavní je, aby byl s daným softwarem spokojen uživatel.:-)

0/0
2.4.2009 0:24

Eskymak

APRÍL

;-D;-D;-D

0/0
1.4.2009 21:10

borovec

OPERA

Mám Operu asi půl roku a jsem spokojená.Rychlá,spolehlivá.Je mě 58,s počítačem se učím sama,zkouším různé prohlížeče.Opera si myslím je nejlepší.XX

0/0
1.4.2009 20:51

Honza

Re: OPERA

Ne ne nejlepsi jsou tvarohovy buchty :-)

Kazdy ma sveho favorita.

0/0
1.4.2009 21:55

Masožravec z Vysočiny

Re: OPERA

nemohu souhlasit, nejlepší je z kotle právě vytažený vepřový ovar s křenem, chlebem a hořčicí. Ještě by se dalo polemizovat se svíčkovou, ale to je asi tak vše :)) PS: Nejlepší buchta je řízek, nejlepší zelenina je maso..

0/0
2.4.2009 0:08

oooo

Re: OPERA

Trapko, trapko, trapko...

0/0
2.4.2009 7:57

Masožravec z Vysočiny

Re: OPERA

ááááá, žeby rádoby bíložravé stvoření, co si hraje na vegetariána? Vegetarián je z principu pokrytec, to by musel být Vegan, ale ten je opět ze své podstaty blbec, protože člověk je všežravec a miliony let evoluce jednou generací nepřesvědčí, že to maso nemusí. Naopak tím škodí všem koho přesvědčí, například své dítě kterému zničí zdraví..

Proto žerme maso plnou hubou! ;-D;-D;-D;-D

0/0
2.4.2009 10:24

Jack Nobody

Re: OPERA

ses nám nějak rozkecal ne?

0/0
2.4.2009 19:15

Homer _ 3

Re: OPERA

Jo, rozkecal. Ale má naprostou pravdu.

A nechce se ti kromě výkřiku přihodit nějaký ten věcný protiargumentík? ale asi žádný nemáš...

0/0
4.4.2009 11:18

Jack Nobody

Re: OPERA

Co třeba ten, že tohle je diskuze o IE a FF? Chápeš?

Mám zvláštní pocit, že ti tady nikdo vegetariánství necpe, tudíž usuzuji, že chceš pouze prudit a tím pádem argumentovat nemá jaksi smyslu, že...

0/0
4.4.2009 20:06

Didi

Ad graf v článku

Na grafu v článku mě docela zaujaly ty pravidelné víkendové propady MSIE6 vyrovnávané nárůstem u FF3 a částečně i u MSIE7. Podobný zub se objevuje i kolem vánoc.

Vysvětluji si to správně, že spousta firemních počítačů zůstává u MSIE6 (prostě není důvod je přeinstalovávat) a FF3 se objevuje především u domácích uživatelů?

0/0
1.4.2009 20:03

hijk

Re: Ad graf v článku

Ano, to je logické vysvětlení. Ve firmách spousta lidí nic jiného než ie používat musí, tak si chtějí užít internet aspoň o víkendu.

0/0
1.4.2009 20:47

hijk

Re: Ad graf v článku

musí-nesmí

0/0
1.4.2009 20:48

Andee

Re: Ad graf v článku

A nebo je to spíš tak, že v práci nelezou po warezu a pornu a když náhodou, tak firewall viry zachytí, a tudíž nemají důvod od IE6 odcházet? ;-D

0/0
1.4.2009 23:51

Tom

Re: Ad graf v článku

Nemusí a nemusí, pro tyhle případy mám na flash disku Operu USB, což je Portable verze Opery. Stejně jako Portable OpenOffice.org, abych nikde nemusel přijít v kontakt s tím šméčkem MS Oppice. (Těch portable aplikací se najde samozřejmě víc.. ..GIMP, Miranda, Free Commander, Fast Stone Viewer,..

0/0
2.4.2009 0:12

obet banoveho holocaustu999

By me zajimalo, kolik stoji ty lzi, ze

IE je preferovanejsi, nez Firefox. Firefox 3 prekonal svetovej rekord v downloadu behem 24 hodin, jestli se nepletu. Kazdej clovek, kterej ma alespon IQ tyqve ho pouziva a oni sem furt cpou ty lzi, ze je IE nejpouzivanejsi....8-o8-o:-©

0/0
1.4.2009 19:25

Andee

Re: By me zajimalo, kolik stoji ty lzi, ze

Sám používám FireFox, protože mi v pár drobnostech sedí víc, ale když pominu návštěvy "problematických" serverů, nevidím jediný skutečně podstatný důvod, proč odcházet od IE. Jsou to naprosto srovnatelné prohlížeče, jen IE je majoritní, proto je drtivá většina virů psána na jeho bezpečnostní chyby a při brouzdání po warezu a pornu je dost pravděpodobné, že bude problém...

0/0
1.4.2009 23:54

Patriot999

Re: By me zajimalo, kolik stoji ty lzi, ze

IE neni srovnatelny prohlizec, rozhodne ne s Operou, nebo Firefoxem. Stabilita atd je neco, co IE nevede, ostatne jako celej system, pro kterej byl IE udelanej. IE pouziva mozna vice lidi jenom proto, ze je to vychozi prohlizec ve widlich a lidi jsou bud lini stahovat Firefox, ci Operu, nebo jsou pocitacove negramotni, aby udelali totez a je jim zrejme fuk jestli budou mit zavirovanej pc, nebo ne. Pak muzeme totiz cist clanky, jak nejakej virus napadl 103 zemi sveta...

0/0
2.4.2009 23:44

Krak

Re: By me zajimalo, kolik stoji ty lzi, ze

Ty budeš taková jednodušší oběť, viď....

0/0
2.4.2009 0:13

David

Permanent Job opportunities in Ireland

Permanent Job opportunities in Ireland

Job opportunities in IrelandI am currently looking for Java/J2EE Developers - Software Engineers - Architects

Based in Ireland - Dublin, Cork, Newry - permanent roles. Please send your CV to david.marsalek@harveynash.ie or for more details please go to http://www.irishjobs.ie/showresults.aspx?IsProvince=1&MatchPerc=40&Location=0&Ranking=&Roles=&Recruiter=Agency&Category=3&cboLocation=0&KEYWORDS=david+marsalek&I7.x=28&I7.y=10

 

0/0
1.4.2009 16:09

Biggnose

IE 8

Nedavno sem si nainstaloval IE 8 a nemuzu konstatovat nic jineho nez ze KATASTROFA .IE8 se zasekava kazdejch pet minut a to zpusobem ze vubec nejde nacitat pozadovanou stranku v Chrome a FF samozrejme stranka jde absolutne se s tim neda pracovat nemluve o tom ze IE zkopiroval vetsinu veci z ostatatich prohlizecu (Y)

0/0
1.4.2009 15:35

Biggnose

Re: IE 8

a jeste bych dodal ze zhruba 50% stranek ma rozhozeny css styly zase pani z MS udelali neco novyho a vsichni programatori web stranek budou  muset stranky predelavat aby se korektne zobrazovalo ve vsech prohlizecich to same :-©

0/0
1.4.2009 15:42

Y2J

Re: IE 8

proč je tam asi mod kompatibility?

0/0
1.4.2009 17:08

Collin

Re: IE 8

Proč?

To je skutečně dobrá otázka... Proč nerespektovat standardy a nevytvořit kompatibilní prohlížeč?? No odpověď je samozřejmě jasná, MS stále doufá, že stará taktika s vytvářením bariér bude fungovat i v budoucnu. Naštěstí je dneska trh jinde...

0/0
1.4.2009 22:22

pavel

Re: IE 8

tak si kup lepší pc s orig sw a nepomlouvej co neznáš nebo neumíš používat - mě ve vistách 32cz a 64eng IE8 funguje bez jediného problému a navíc oproti IE7 se zrychlilo načítání a celkové chování pc je lepší. V porovnání s Operou je IE zatím výhodnější pro moji potřebu a práci. Kdyby MS vylepšil i Mail ani bych se nezlobil. Co je však na Vistách nevýhoda je 20GB zabraného místa "Windouwsama"a jako u všech Windows chybí f-ce undelete, které byla jen u 3.11. O service packách raději nebudu hovořit to je jako si koupit ojetinu místo nového vozu. V IE mi také po celou dobu vadí, že není možno Odkazy mít na 2 a více řádcích. .....atd

0/0
1.4.2009 16:37

quartz

Re: IE 8

ovsem, to jste nepochytil vlastnost, kterou maji visty zabudovanou prave za timto ucelem: Predchozi verze (v anglickych Vistach "Previous Version"). Nejen, ze umi obnovovat smazane soubory, ale podle nastaveni si dokaze udrzet i nekolik predchozich verzi a bez rizika, ze tato zaloha bude okamzite prepsana jakymkoliv jinym souborem. Muzete se tedy podivat napriklad na tyden starou verzi sveho dokumentu...

0/0
1.4.2009 17:20

Krak

Re: IE 8

Tobě by nejspíš vůbec počítač neměli půjčovat...

0/0
1.4.2009 17:16

Biggnose

Re: IE 8

Co to tu placate proste IE je shit a nefunguje jak ma tot vse .Ale tady se proste kdycky najdou chytrolini ktery pouzivaj pocitac akorat na to aby votravovali na diskusich .Pochybuju ze beznej uzivatel kterej akorat umi zapnout komp se bude zabejvat nejakym modem kompaktibility a presne tehle uzivatelu je nejvic a pokud jako webmaster odladujes stranky tak s tim musis pocitat .Takze prosim vas vsichni vyse diskutujici (Y)

0/0
1.4.2009 17:42

Karel Kahovec

Re: IE 8

Nevěřte všemu, co si myslíte - mně IE8 funguje ke spokojenosti, rychle a bez problémů. Včetně intranetových podnikových aplikací. Mód kompatibility jsem zatím potřeboval pro dva, slovy dva servery. Takže byste měl hledat problémy spíš někde mezi klávesnicí a židlí.

0/0
1.4.2009 22:35

Andee

Re: IE 8

Tyhle výkřiky do tmy o tom, že něco je  "shit" mě vždy pobaví... :-)

0/0
1.4.2009 23:56

it

Re: IE 8

Taky jsem si na instaloval IE8 a je to stejný sh_tsplorer jako předtím. Používám ho jenom jako nutné zlo pro ladění stránek. Jinak používám jenom Operu.

IE může kopírovat co chce, ale jejich kopie jsou na úrovni "made in china" :-©

0/0
2.4.2009 0:19

Homer _ 3

Ono těch FF3 je sice dost...

... ale zůstalo spousta FF2, protože např. správa bookmarků je u FF3 ještě zhovadilejší než u FF2. Já např. u FF2 zůstal z tohoto a ještě dalších důvodů.

Nechápu, jak může někdo pustit do světa browser, kde se při správě bookmarků otevře okno cca 300x200 a nejde zvětšit. Demence. Ono někoho baví si upravovaz záložky a mít přitom výhled jak z ponorky???

0/0
1.4.2009 14:54

Huge

Re: Ono těch FF3 je sice dost...

Probuď se, trumbero, Záložky -> Knihovna stránek a mám správu záložek přes celou obrazovku, tak na co si pořád stěžuješ? Na svůj monitor s rozlišením 300x200 px;)?

0/0
1.4.2009 15:33

Homer _ 3

Re: Ono těch FF3 je sice dost...

Já pod pojmem správa zahrnul i ukládání bookmarků apod. a to tedy probíhá v okně velikosti větší poštovní známky. Proč, to netuším. Na žádný plugin co by tuhle demenci řešil jsem zatím nenarazil.

0/0
1.4.2009 17:06

Jahodový termix

Re: Ono těch FF3 je sice dost...

Jj.... Homer má pravdu, taky mi to dooost vadí že po kliku crtl+d vyjede okýnko jakésik zmršené zmenšeniny, notabene vpravo nahoře...grrrrrr!!!!Proto zůstávám u FF2.0.0.20!!!!!!Jo jiné kafe by bylo, kdyby se to dalo zvětšit do mnou požadované velikosti a umístění...ale to okýnko nebo komplet správce záložek...tak to fuckt nevim...:-/

0/0
2.4.2009 15:28

Homer _ 3

Re: Ono těch FF3 je sice dost...

To je jeden z důvodů, proč na FF3 nepůjdu, dokud na vlastní oči neuvidím že tuhle dementní věc neodstranili. Nebo aspoň spolehlivý plugin co to pořeší...

Dále ještě nejsou pliginy na zavedení scroll v bookmarkách apod... FF3 mě zklamalo snad nejvíce z nových SW za posledních pár let. Když jsem to zkoušel, nepozoroval jsem ani zlepšení rychlost ani stability... to co mě na FF2 štvalo, FF3 nejenže neodstranil ale zhusta je to ještě horší než to bylo ve FF2.

0/0
2.4.2009 17:17

J.

Re: Ono těch FF3 je sice dost...

Tak to tam jednoduše přetáhnu a nemusim řešit, jak veliký je okýnko...

0/0
2.4.2009 23:26

JohnyDeal

Microsoft nic neumí.......

Když si představím, jak lidi v Microsoftu pobírají průměrný plat přes 100 tisíc kaček, a jejich Internet Explorer je tak něco neschopného a poruchového..................tak je to na okamžitý přechod ke konkurenci.

0/0
1.4.2009 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.