Diskuze

Rok po tragédii chrání ostravskou jednokolejku nové zabezpečení

Téměř rok po tragické havárii tramvají v Ostravě začalo chránit jednokolejnou trať nové zabezpečení. První souprava vyjela pod dozorem moderního zabezpečovacího systému dnes po poledni. Zařízení dokáže vypnout přívod energie v případě, že by na jednokolejku vjely dvě tramvaje současně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Qíteček

10. 4. 2009 18:34
Dotaz pro odborníky.

A jak ta tramvaj bude brzdit, když jí vypnou proud?

0 0
možnosti

eancode

12. 4. 2009 3:05
Re: Dotaz pro odborníky.

A proč by neměla brzdit? Minimálně čelisťová brzda bude fungovat vždy, bez ohledu na přítomnost elektrického proudu. A v nejhorším případě může sypat písek.

0 0
možnosti

Tomaseq

7. 4. 2009 1:00
Zabezpečení

Chci se zeptat jestli zabezpečovací zařízení funguje i na tramvaje bez pantografu. Tedy lokomotiva která vozí štěrk. Dále jestli funguje na historické vozidla. Dále na speciální vozidla jako sněhový pluh atd...

0 0
možnosti

Tom

7. 4. 2009 11:17
Re: Zabezpečení

A dále jestli to funguje i na kolečko s hnojem...

0 0
možnosti

p.xx.p

6. 4. 2009 20:56
PROČ AŽ TEĎ??

proč je k tomu donutila až smrt čtyř lidí, kteří se provinili jen tím ,že nasedli do nesprávné tramvaje?zvlášt když se podobné případy staly už dříve,jen bez takových tragických následků? to ti chachaři tak šetřili nebo si prostě mysleli že se u nich nic takového nemůže stát?

0 0
možnosti

pan.pravda

6. 4. 2009 12:46
Vyborne

to se zas muzou za riditka jihopolskych tramvaji vratit hrosi!

0 0
možnosti