Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ptali jste se šéfky protipirátské unie na poplatky za média i zátahy proti pirátům

Při stahování nelegálních kopií filmů a hudby se můžete dostat do konfliktu ze zákonem. I kvalitativně špatná, nelegální kopie filmu pořízená v kině má negativní vliv na tržby kin, půjčoven a distributorů. V on-line rozhovoru odpovídala Markéta Prchalová, ředitelka ČPU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

protipirátská unie

Jaký má statut

Mě by zajímalo jaký má PPU právní statut, jaké má hospodářské výsledky, kolik vybrala, za co vybrala,komu a kolik rozdělila.

Děkuji.

0/0
20.5.2009 1:05

Lenka

proč?

<a href=''http://www.hledavas.cz/hlasuj.asp?idp=738''>

0/0
7.5.2009 22:51

Lenka

proč?

<a href=''http://www.hledavas.cz/hlasuj.asp?idp=738''>kakiku</a>

0/0
7.5.2009 22:49

tupec

relativita vyse skod

Stahuju hry i filmy a stahuju jich hodně. Nainstaluju, kouknu a 9 z 10 smažu. A mám z toho dobrý pocit, protože jsem vlastně ušetřil spoustu peněz. Asi bych se hodně bušil do hlavy, kdybych si hru/film koupil a posléze zjistil, že se jedná o nekvalitní dílko, které vlastně ani nemůžu reklamovat. Reklamovat pro ubohou kvalitu. Toto ovšem  protipirátšťí pohůnci nejsou schopni pochopit. Pro ně je každý stažený film/hra plnohodnotná ztráta zisku. Nějak neslyší na to, že bych si rozhodně nekoupil všechno, co si stáhnu. V případě některých děl bych měl spíše dostat odškodné/bolestné.

0/0
1.5.2009 19:14

sid

Re: relativita vyse skod

Tak proc to hrajes, kdyz te to nebavi? Z recenzi a komentaru muzes dost dobre zjistit, co vlastne kupujes. Jaky bude tvuj zazitek ze hry logicky zjistis az tehdy, kdy hru dohrajes. Jenze obchodnim artiklem je zde prave ten zazitek. Nemuzou ti ho nejdriv dat a pak az po tobe chtit penize. Mas moznost hry nekupovat, nikdo ti je nenuti. Kdyz je nelegalne tahas z internetu, tak jsi proste pirat a zadne nejapne vymluvy ti nepomohou.

0/0
2.5.2009 22:01

Yegor

Re: relativita vyse skod

recenze a komentare jsou k nicemu, kazdy je jiny. Me osobne se libi treba vetsina toho co kritika shazuje. A naopak ;-D

0/0
2.5.2009 22:07

:-)

Re: relativita vyse skod

To, že hru stáhne neznamená, že ji dohraje... Znám spoustu her, co jsem třeba hrál cca 5 minut a hned jsem z ní musel ven, odinstalovat, smazat!! Protože to byla totální blbost! :-)

A platit za takový jeden povedený kousek třeba 2000,- Kč? :-)) To asi opravdu není ono. Recenze jsou sice super, ale nikdy nevíš jestli recenze není náhodou zaplacené PR... Kdyby výrobci nenutili uživatele kupovat zajíce v pytli a zveřejnili vždycky hratelné DEMO zdarma, tak by to hned bylo o něčem jiném :-) Ono na udělání si obrázku stačí malé demíčko na 10minut herního času - třeba jen jeden level nebo nějaká jedna krátká mise - aby člověk viděl prostředí, fyziku atd. Pro mě byla poslední dobrá hra MAFIA... Zbytek je dost šunt :-((

0/0
3.5.2009 15:22

Alois bonifac

Re: relativita vyse skod

Ja osobne hraju akorat hry, ktere jsou zdarma, je jich dost a mnohe (treba Savage2) dalece prevysuji to, co se da koupit. U filmu je to podobne, volna produkce je casto zajimavejsi nez megamilionove trhaky reklamnich rozpoctu.

Odmitam si neco koupit jen na zaklade reklamy ci jine propagandy, komunismus uz jsme tu meli a moc se to neosvedcilo.

0/0
5.5.2009 18:53

Homer _ 3

Koukám,

nezávadné příspěvky co nejsou Technetu moc příjemné jsou mazány... Bravo!

0/0
1.5.2009 19:02

Homer _ 3

Re: Koukám,

P.S. stejně je to mužatka... :-P

0/0
1.5.2009 19:03

darell

Represe

SPU: "Pirátství nelze vymýtit zcela, jde o to, aby se omezilo alespoň tak,

aby přežila klasická distribuce a mohla v rámci možností rozvíjet.

Opatření musí být společné, prevence od nejužšího věku spolu s represí

nejkřiklavějších případů".................Represí toho nedocílíte.  a v tom je ten problém klasická distribuce je moc klasická a pokud nepřesune část svých aktivit na Internet VE VHODNÉM MODELU !!! , tak bude za chílli mrtvá a vy ji tímto regulačně-zpátečnickým způsobem chcete křísit. Ona se rozvíjet nebude, ani to asi neumí. Je to stejné, jako s microsoftem, taky egoisticky zahledeň do sebe, pořád si myslí, že bude všem diktovat podmínky aniž by vnímal potřeby uživatelů.

0/0
1.5.2009 13:50

Alois bonifac

Re: Represe

Tak si na ty normalni distributory vemte grant z EU a zalozte skanzen! Nevim proc by nemel dostat prostor trh, ktery si zjevne zada jine nez kamenne distributory.

0/0
5.5.2009 18:50

Unreal][

Chtělo by to akci

na vlastníky warez for.... ;-O

0/0
1.5.2009 0:45

kontrola_nemocnych

zastupce parazitu promluvil

stydte se.

0/0
30.4.2009 22:38

Ledrp

Zloděj křičí chyt´te zloděje!

Protipirátská unie okrádá prostřednictvím autorských poplatků z prázdných nosičů všechny uživatele kteří nic nekopírují ani nestahují. Chceš zaznamenávat své video, fotky a hudbu? Tak zaplať autorský poplatek! Tak kdo je tady zloděj a kdo je okrádaný?V případě záznamu videa ve formátu full HD je už o značné peníze [>-]

0/0
30.4.2009 22:28

kolemjdoucí

Re: Zloděj křičí chyt´te zloděje!

...kde mohu požádat o vrácení výpalného které jsem zaplatil při koupi DVD když jsem si na něj vypálil vlastní video z letošních čarodějnic?,to by mě opravdu zajímalo,stačí mi,když mi to pošlou složenkou,ať taky česká pošta něco vydělá,pokud by nás takhle zažádalo 300-400 tisíc,tak by se jim ty poplatky asi trošku prodražili,že?

0/0
4.5.2009 10:55

ja

reseni

nejradsi bych ji ... jenomze ta munice je draha ;-(;-( nezalozime na ni zbirku ?:-)

0/0
30.4.2009 15:00

Apple User

pani bezte domu - vubec ty problematice nerozumite

pirátství omezuje a zpomaluje rozvoj legálních distribučních on-line modelů, zejména na menších trzích, kam Česko patří. V TOM PRIPADE TYTO MODELY JSOU SPATNE A JE POTREBA JE PREPRACOVAT A NE SI TADY HONIT TRIKO NA NEJAKEJCH PIRATECH. To umim taky rikat kdyby fauwé nevyrabelo passata to by se superb skvele prodaval i v nemecku;-D;-D;-D;-D

0/0
30.4.2009 14:30

ten

nápad

To by chtělo refendum :-) a ne nějaký mocenský nařízení. R^

0/0
30.4.2009 13:50

Pete

Google

Největší pirát je Google. Odkáže na něco kde se to dá najít (např. isohunt), to něco zakážou (isohunt) i když to na něm vůbec není ale je to mezi lidma nasdíleno. Koho teda zavřít? Tvůrce torrentu nebo toho kdo stojí na počátku vyhledávání torrentu? ;-D

0/0
30.4.2009 10:12

bluespirit

na příkladu aplikací pro iPhone

je vidět, kudy vede cesta. Ty aplikace jsou v ceně pár dolarů a byla oznámena miliarda stažených aplikací. Když to moc nestojí, lidi si koupí i úplnou kravinu. A jak vidět, je z toho byznys jako hrom.

Je otázka, kdy toto dojde i vydavatelským společnostem...:-/

0/0
30.4.2009 10:10

Kulivok

svatá žena

Já nevím, ale v jedné odpovědi tato pomýlená paní odpověděla, že si není vědoma ( jak jinak, že ? );-D, že by kdy něco stáhla, nedej bože, měla nějakou melegální filmovou nebo hudební nahrávku;-D

Tak si říkám, to je svatá žena, Matka Tereza proti ní, hotovej outsajder

No a teď paní Prchalová, ještě nám řeknete nějakou pohádku ???;-D;-D;-D

0/0
30.4.2009 10:03

Stíhací bombardér Havel 4

a vůbec, zavřel bych všechny děcka

i dospělé za to, že si dovolili ve školních letech přečíst knížku a potom reprodukovat do čtenářského deníku obsah a sdělit jej spolužákům. Dále zavřít všechny učitele za to, že nutí žáky tímto způsobem porušovat autorský zákon. :-©

0/0
30.4.2009 8:59

nekronomicon

Co si stáhnu je moje

a nějaká ČPU nebo OSA a podobní vyžírkové a nefakčenkové mi můžou políbit (Y)

0/0
30.4.2009 7:46

celim

To výpalné je pěkný hnus!

Já osobně nic nestahuji a svoje fotky si ukládám na DVD, ze kterých jsem platil výpalné, ačkoliv je nikdy nepoužiji na ukládání stáhnutých filmů. A to mě pěkně štve! Výpalné jsem zaplatil i za paměť do mého foťáku, což mi hlava bere ještě méně! Vždyť já svůj foťák nehodlám půjčovat žádnému členovi OSA! Za co tam vlastně platím, když ani potencionálně se to nedá zneužít(teda vůbec mě nenapadá ani způsob, jak by to šlo! a jestli ano, tak by to určitě byla marginální záležitost).

0/0
30.4.2009 0:12

dysfdxgchgvbh

Hahahaha

Slevnete, prinutte ty vydriduchy prodavat danny produkt za prijatelnou cenu a ne za premrstene sumy a lidi to prestanou krast...

0/0
29.4.2009 23:53

kolemjdoucí

Re: Hahahaha

....  CD za 60,- a DVD za kilo,tak se s tím nikomu nebude chtít stahovat,a  prodá se toho 100x více,a zisky by byly měli trojnásobné i bez výpalného ..

0/0
4.5.2009 10:58

poiuz

Jirka Parúbkú povedali, že...

po volbách bude tahle vyděračská fuchtle na dlažbě...

0/0
29.4.2009 23:30

modul

Re: Jirka Parúbkú povedali, že...

:DDDDDD

co?

0/0
1.5.2009 19:35

:-)

První otázka!

První otázka: ...záznamy seriálů z amerických televizí?

Záznamy seriálů z amerických televizí se u nás musí šířit vždy legálně a zákon neporušil nikdo :-))) Protože v ČR mohou Češi stahovat jakékoli audiovizuální díla zcela legálně odkudkoli (nelegální je u nás jen sdílení - umístění na Internet) a na Internet seriál z USA logicky musel umístit uživatel z USA (ne ČECH - protože se k tomu nemá jaksi jak dostat). :-DDDDD

Takže kdo si tahá např. House MD z rapidshare ihned po odvysílání na FOXu v USA, dělá tak naprosto legálně... ČPÚ nemá co řešit, protože House z TV FOX musel upnout nějaký američan (u nás FOX nechytáme) :-))) A neumím si představit, že by někdo uploadoval americký seriál z ČR :-DDDDD

0/0
29.4.2009 23:18

u-T

bububu

Znáte ten vtip, jak končí slovy "BU BU BU, ty malá <i>" ? ;-D

0/0
29.4.2009 22:48

Mumu

Re: bububu

Ty vole;-D;-D;-D

0/0
30.4.2009 0:35

Rejpal

Re: bububu

;-D;-D;-DR^

0/0
30.4.2009 8:23

HellAngel

Re: bububu

R^R^;-DR^R^

0/0
30.4.2009 10:34

Hagaer

Nejlepší způsob boje proti protipirátské unii je šifrování

Neboť překonávání technických prostředků ochrany počítačového systému má zatrhlé i protipirátská unie. ;-D

0/0
29.4.2009 22:23

Jouda

Moc hodna pani

a cele to spolceni banditu  ktere se ona snazi zastupovat-podili se za uplatky na tvorbe zakonu ktere pak chce prosazovat-zakon je zakon - zruste firmam poplatek z nosicu na ktere si zalohuji firemni data a ziskate mozna moralni pravo stourat se v korporatnim sektoru ohledne programu.U domacnosti jste si nakaleli na hlavu nenazranosti pri tvorbe cen,neschopnosti uspokojit poptavku trhu a nakonec  prave timto poplatkem az tak moc ze torrent :-P

0/0
29.4.2009 21:13

Ondra

Děkuji

Vážená paní Prchalová, doteď jsem netušil, že si můžu někde z internetu stáhnout filmy, které bych si jinak musel draze platit v kině, v obchodě nebo v půjčovně. Děkuji za informaci, kterou jste mi tak nezištně poskytla. Jen doufám, že Vás za to nepotrestají, když jste mi poskytla návod, jak na to.

0/0
29.4.2009 21:12

Apple User

Re: Děkuji

Dejme pani Prchalovou k soudu, protoze jak pisete poskytla navod kde se to da sehnat (na Internetu) To znamena ze pani Prchalova podle "divadelniho predstaveni s Pirate Bay v mediich" se dopustila neceho za co ji ten hodnej pan soudce ve svedsku, pekne nepodjate odsoudi na jeden (co jeden? deset let) rok nepodmenene a este by to chtelo nejakou tu pokuticku treba dve mega v eurech. At jsme zpravedlivy

0/0
30.4.2009 14:39

Pan L

Protipirátská paní

K čemu jsou lidé jako ona dobří? K čemu je protipirátská unie, když stejně stahuje každý.

0/0
29.4.2009 20:56

Cech

Re: Protipirátská paní

jsou dobri k tomu aby se stahovalo ;) protoze tihle lidi se musej platit proto kdyz se priplacnou takoveto pijavice tak vsechno je drazsi ;) a ze tihle pijavice vysajou penez

0/0
7.5.2009 9:32

lll

opravdu

To, ze kdyz mám puštěný DC nebo uTorrent, tak že mně můžou vystopovat a chtít odsoudit na základě mojí ip, to je jasná věc. To že mi můžou přijít domu zabavit počítač, to je taky jasná věc. Ale dokážou zajistit důkazy, že jsem opravdu na tom počítači to nasdílel já ?  Vždyť třeba do počítače mojí babičky klidně může hodný vnouček nainstalovat DC++ aniž by to babička vůbec tušila.

Prostě je to stejný jako s fotkou ze stacionárního radaru. Máte právo nevypovídat a konkrétní důkazy ať si seženou sami, hlavně se v tom nezamotat a neplácat nesmysly, pak je to neprůstřelný

0/0
29.4.2009 20:30

Mablung

Re: opravdu

Nemohou tě odsoudit. Ale mohou zabavit počítač a veškerá média coby

prostředek k páchání dané trestné činnosti (část z medií kde by nebyly

kradené věci by ti později vrátili)

Mimochodem, v tomto případě bych se obrnil trpělivostí a znalostmi. Můžete si o inteligenci policistů myslet co chcete, ale oni výslechy zvládají velice dobře. Je to jejich práce a dělají to dnes a denně

0/0
29.4.2009 20:50

SSS

Re: opravdu

Dve rady : mlcet a sifrovat. mlcet a sifrovat a jeste mlcet a sifrovat. Jedina veta na vyslechu je CHCI PRAVNIKA. Toto zakladni pravo snad funguje i v cechach?? Pak nemaj sanci. Nemit nic napaleneho co te muze usvedcit. Pri dnesnich cenach hadru to nema ani smysl to mit na DVD.

0/0
29.4.2009 22:09

Mamutus

Re: opravdu

Souhlas, truecrypt a vpn hosting to jistí. :-)

0/0
29.4.2009 22:22

SSS

Re: opravdu

Jo ten taky pouzivam. Kdyby to chtel nekdo cracknout tak mu popreju akorat hodne stesti :) Jinak jsem prave dokoukal 20 dil sedme serie 24, ktery se v US odvysilal asi pred 40 hodinama a cela pani protipiratska mi muze tak akorat vylizat :)

Pokud by mi to nabidli ke ztazeni za 10 Kc hned po odvysilani tak bych to dal. To by meli od kazdeho za jednu sezonu 240 Kc aniz maji jakekoliv naklady s vyrobou DVD, distribuci, reklamou a ruznyma velkoobchodama. Verim ze lidi co by takhle koupili ruzne serialy je u nas nejmin 100k mozna i vice. Ale kdyz je nekdo nenazrany...

Na burze je nenazranost jedna z vlastnosti proc prijdes o prachy a tak to funguje i v beznem zivote hlavne v byznysu.

Na zaver si neodpustim. You ugly greedy lying antipiracy superbitch KISS MY ASS !!!

0/0
29.4.2009 23:46

dezzo

Re: opravdu

zlodej a jeste se tim chlubi 8-o

0/0
30.4.2009 13:30

SSS

Re: opravdu

A muzes mi vysvetlit na jakem zaklade jsem zlodej ? Co jsem ukrad ? Jaka vznikla skoda ? Jedine na cem je tvoje obvineni zalozene je ze protoze moje prdel sedi v evrope a ne v US tak jsem zlodej? Kdybych sedel v US tak jsem to videl o 40 hodin drive a opet zadarmo. Co jsem tedy ukradl?

0/0
30.4.2009 13:59

dezzo

Re: opravdu

v US to neni zadarmo, zaplatila za to televize a zaplatila za vysilani v konkretnim regionu. tv zaplatila za prava pro US a ne za zlodeje v evrope. ty jsi to proste ukradl.

0/0
30.4.2009 14:31

SSS

Re: opravdu

Neodpovedel jsi mi na otazku komu jsem co ukrad komu vznikla  nejaka skoda???. Stale me nazyvas zlodejem na zaklade toho ze sedim o par X kilaku jinde nez nekdo jiny kdo shledl stejny film za stejnou cenu. 

btw. v US je to pro divaka zadarmo nejsou zadne konsecionarske poplatky.

0/0
30.4.2009 15:16

Apple User

Re: opravdu

Dotycny neni zlodej protoze stahovani NENI nelegalni! Takze si toho zlodeje strc do zadku ty chudaku co tomu nerozumis. Nejdriv si aspon precti neco malo o teto problematice, nez zacnes psat kraviny. A Zcela souhlasim protoze k zadne skode nedoslo a vsechny ty radoby "usle zisky" jsou imaginarni cisla. ktera se nezakladaji na realném modelu světa.R^ Myslim ze paradox ten clovek hezky vysvetlil ve svem prispevku s TV Fox

0/0
30.4.2009 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.