Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Revoluční služba Google Wave: konkurence pro ICQ i office

Google Wave nabídne on-line komunikaci, možnost sdílení jakýchkoli dat, spolupráci na dokumentech, společné prohlížení fotografií, videí, map a hraní her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zapa

:-)

no to ej všecho pěkný ale nikdo z nás to ještě nezkusil...neříkej hop dokud nepřeskočíš a nechval dne před večerem - až to tu bude tak si povíme:-)

0/0
31.5.2009 23:32

Host

Re: :-)

no nerikej nikdo ... vsichni co se ucastnili konference jejiz video mas na wave.google.com ... maji ucet a zkousi to kazdy den ... ti ostatni to mohli videt takze se z toho da celkem dopre posuzovat jak to slape...

0/0
10.6.2009 10:43

poemcz

¨revoluční ???

a v čem jako ?:-P

0/0
29.5.2009 22:09

Podrazza

Re: ¨revoluční ???

V tom že je to od Google. Kdyby s něčím podobným přišel Microsoft (jako že Live Essentials už chvíli funguje) tak by každý Franta ze vsi řval jak je to k ničemu a jak mu strašně brání v používání že to není open. Krom toho o službách jako LE a Live Mesh atd. atd. nemá na rozdíl od zbytku světa většina lidí v ČR ani páru.

0/0
29.5.2009 23:16

sid

Re: ¨revoluční ???

Ty sluzby od Googlu jsou casto lepsi diky tomu, ze nejsou omezeny pouzivanim jednoho operacniho systemu. MS muze(a dela to) prostrednictvim svych sluzeb protlacovat treba silverlight a nestandardizovane html a css prvky sveho uboheho prohlizece.

0/0
30.5.2009 14:03

wareware

Re: ¨revoluční ???

Zatimco Google svuj ubohy prohlizec vnucuje horem spodem:-/

0/0
30.5.2009 18:38

Host

Re: ¨revoluční ???

chrome ? ... to je jednoznacne nejrychlejsi prohlizec, nema chybu

0/0
10.6.2009 10:46

Host

Re: ¨revoluční ???

vznikl pro nej i portal chromeexperiments.com ktery demonstruje jeho silu ... ale je to poznat i v beznych ajaxovych aplikacich jako google docs, gmail , google reader ze je opravdu rychlejsi

0/0
10.6.2009 10:47

Host

Re: ¨revoluční ???

a TAKE je to opensource ... staci jen hledat "chromium"

0/0
10.6.2009 10:48

darklord

Re: ¨revoluční ???

Revoluční je to hlavně v tom, že to není služba Google, ale protokol, který bude moct implementovat každý poskyovatel na svém serveru a nabídnout tak službu která v sobě spojuje všechny výhody mailu a icq a mnoho dalšího. Nevýhody v tom nevdím žádné, tak bych tomu tipoval velkou budoucnost, když s tím přišel Google. Bohužel s článku toto není jasné.

0/0
30.5.2009 19:21

Host

Re: ¨revoluční ???

a rval by naprosto spravne protoze to neni open ... google to vyvyji jako volne dostupnou skalovatelnou platformu ... to je sakra rozdil ... mrkni na www.waveprotocol.org .... microsoft je banda ktera neumi do svych kseftu zapojit ostatni a proto to delaji blbe ... nikdo jim nepoleze do uzavreneho reseni, jako by si nasazoval sam opratku

0/0
10.6.2009 10:45

Stoky

Konecne sjednoceni

Ten kdo ma strach ze zneuziti osobnich udaju a podobnych veci tak at si vytahne RJ-45 z PC, vypne wifi a BT.

V soucasne dobe je v internetove komunikaci veliky neporadek...spoustu lidi a soustu skvelych napadu...ale mozna az moc. Sam vyuzivam ICQ, MSN, Jabber, Skype (Miranda, Skype klient), pak dale e-mail, Twitter, Facebook (webovy klienti, kazdy na jine strance), dal to je mnozstvi diskuzi a for, kterych se ucastnim...Nez zjistim novinky, tak musim navstivit desitku (mozna spise desitky) stranek. Tak proc nemit jednu super-aplikaci. Proc by mi pod sluzebnim e-mailem, nemohla vyskocit zprava na facebooku?

A co je na tomhle vsem nejlepsi? Vsechno funguje na webovem rozhrani (i kdyz osobne uvitam externiho klienta), coz znamena je to hned dostupne kdekoliv. Nikdo se nemusi zabyvat knihovnami s protokoly. Tohle tu chybelo a at uz uspeje Google Wave a nebo Microsoft Wave a nebo Sun Microsystems Wave, tak to bude vzdycky bomba.

0/0
29.5.2009 18:32

Divi3

Ach jo...

když si tak čtu diskusi tak mám pocit, že dinosauři vyhynuli jen proto, že měli mejla na gůglu.....;-D

0/0
29.5.2009 16:07

rime

*/

je dobre ze se neco deje, ja osobne to vnimam jako konkurenci Microsoftu, kterej jako obvykle nedela vubec nic, je to takovej dinosaurus neschopny jakekoliv evoluce, jediny co mu jde je lpeni na sve existenci = udrzovani stavajici nabidky produktu a drobne vylepsovani, na nic vic uz se nezmuze. Google rulez

0/0
29.5.2009 11:35

Luděk Bouška

Služba ICQ

Služba ICQ není jen pro mladé, jak tu někteří píší. Mě osobně hodně ulehčila komunikaci s kolegy z prodejen po celé ČR. Nemusím čekat až si přečtou emaily, nemusím čekat až budou moci zvedvout telefon, stačí když jim napíši a hned vím, na jaké prodejně, či skladu zboží je. Osobně používám QIP a jsem 100% spokojen.

0/0
29.5.2009 10:25

dci

Re: Služba ICQ

je to free, tak bezmyšlenkovitě odklepnu "Souhlasím s licenčním ujednáním"... ale ono to free zdaleka není....

takže z vašeho krátkého příspěvku to vypadá, že nejenom, že porušujete licenci ICQ tím, že používáte neoficiálního klienta, vy ji porušujete i tím, že přes ICQ vedete firemní komunikaci...

0/0
29.5.2009 10:52

woji

Re: Služba ICQ

brekna breci?

0/0
29.5.2009 11:16

dci

Re: Služba ICQ

??? zjisti si něco o tý licenci, na webu je dost odkazů :-P ICQ je mimochodem děravá kejda pro děti.

0/0
29.5.2009 16:16

Luděk Bouška

Re: Služba ICQ

Konzultoval jsem to s právníkem, který pro nás dělá - neporušujeme.

0/0
29.5.2009 11:21

MK

Re: Služba ICQ

A já jsem to konzultoval se svým osobním Voo-doo šamanem a porušujete ;-D

0/0
29.5.2009 11:46

Luděk Bouška

Re: Služba ICQ

Tak tedy nevím kdo má pravdu, zda Váš šaman, nebo náš právník. :-)

0/0
29.5.2009 12:00

no přeci já :)

Re: Služba ICQ

xmpp a sip s gnupg a zrtp bude přesto asi bezpečnější :)

0/0
29.5.2009 14:50

Jehochanan

Re: Služba ICQ

Bohuzel, stejne jako vase firma nema na zabezpeceny system pro interni online komunikaci v ramci firmy (a ze to dnes neni o obrovskych castkach), tak ocividne nema ani na pravnika, ktery by alespon zbla rozumel problemu

0/0
29.5.2009 14:51

:-)

Re: Služba ICQ

Právník se plete. Být vámi tak se ho zbavím dříve, než dojde na něco důležitého

4) připojovat, používat, pokoušet se o připojení nebo použití služeb

ICQ jiným způsobem, pro libovolné komerční účely nebo jiné účely, které

nejsou v dobré víře vaším soukromým osobním užíváním tak, jak tyto

služby výslovně nabízí webové stránky ICQ.http://www.icq.com/legal/license_agreement_atlas.html

0/0
29.5.2009 15:51

Jiřík

Re: Služba ICQ

Ale tim, že použiji jiného klienta, tak jsem přece žádnou licenční smlouvu nepodepsal (ani neodkliknul). Nebo ano ?

0/0
29.5.2009 19:58

terminal

Re: Služba ICQ

při registraci na ICQ souhlasíte v jednom momeňtě s licenčním ujednáním. Ten kdo používá jiného než ofi klienta ho porušuje

0/0
29.5.2009 20:24

dci

Re: Služba ICQ

jeho šaman, je to jasný :-) právníci jsou děsně ulhaný

0/0
29.5.2009 16:16

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Re: Služba ICQ

To je ovšem nesmysl. Ani jeden z vás licenci nečetl, tam je to jasně napsané.

0/0
29.5.2009 14:48

dci

Re: Služba ICQ

vypíchnu pár detailů - Souhlasíte s tím, že nebudete (1) bez výslovného písemného oprávnění

společnosti ICQ vytvářet ani používat jiný software než ten, který vám

poskytla společnost ICQ nebo America Online, LLC. nebo jejich pobočka,

k zadání vašeho čísla ICQ nebo hesla nebo pro získání přístupu ke

službám ICQ; -------- V počítači nelze ukládat žádnou část obsahu služeb ICQ kromě osobního a nekomerčního použití. ------- zbytek si pan právník může najít na http://www.icq.com/legal/license_agreement_atlas.html

0/0
29.5.2009 16:15

Host

Re: Služba ICQ

Ktery ze zakonu CR je teda podle vas porusovan?

0/0
11.8.2009 16:16

Bredschneider

Bonzáčku

Ihned musíš zjistit jeho IP a mazej ho rychle na vachmandu natřít. Možná, že se ti u srdíčka rozlije příjemné teploučko z dobře vykonaného bonzu (Y)

0/0
30.5.2009 6:49

dci

Re: Bonzáčku

co mi není rovno, po tom je mi ...........

je mi zcela ukradené, kdo si co jak používá, pokud tou činností neohrožuje a neomezuje ostatní. Ovšem to, že se na otázku, zda pán ví, že licence mluví jinak, než pán jedná, ozve nějakej chudinka, kterej automaticky křičí, ať ten tázající (já) utíká na udavačství provést svou svatou státní povinnost, dost vypovídá o duševním mrzáctví toho chudinky (Vás). ;-D Lituji, ale je nad mé síly Vás z tohoto rozkladu psychiky vyvést ;-D

0/0
1.6.2009 15:19

Host

Re: Bonzáčku

Souhlasím, potřebujete psychologa. A toho právníka pošlete zpátky do školy ať se naučí číst. Jste naprosí amatéři.

0/0
8.6.2009 14:17

Pajah

Bože, bože...

Už mě začínají štvát kecy o tom, že Google o Vás bude vědět všechno apod. Pokud si založíte mail a podobné služby u Microsoftu, budete na tom totožně, o to se nebojte, a navíc, jak už tu někdo psal, nikdo Vás nenutí to používat. :-) Jinak já Google aplikacím fandím, jsou otevřené, spolehlivé a mám s nimi dobré zkušenosti, tuhle službu uvítám. R^

0/0
28.5.2009 22:58

MK

Re: Bože, bože...

Mě to třeba taky  vůbec nevadí, alespoň mi to dává pocit, jako že se o mě zajímá.:-)

0/0
29.5.2009 8:50

Alex

Re: Bože, bože...

V bývalé firmě jsem se šéfovi marně snažil vysvětlit, že Google Calendar má totožné, ba i lepší funkce než program, který chtěl nainstalovat za 250k. Rozhodl se pro nesmyslné utrácení, vydrželo to necelý půlrok - program se ukázal jako naprosto nespolehlivý, pomalý a k ničemu, stěžovali si všichni zaměstnanci a on teď stále hledá nějakou náhradu. Prostě raději utratí dalších čtvrtmilionu za něco, co už má na internetu zadarmo...

0/0
29.5.2009 9:04

ET

Za vše můžou martani.

Za vše můžou martani!:-P

0/0
28.5.2009 22:39

tmf

ale Hlinomaz už je mrtvý, kdo to přemluví?

všichni nebudeme gogo ale google. Jak to trefil před tolika lety.

0/0
28.5.2009 19:40

TONY

MobileMe

Já si vystačím se službou MobileMe® !

0/0
28.5.2009 18:59

MK

Re: MobileMe

To mě stačí Mobile.de ;-D

0/0
29.5.2009 9:03

Randy

Re: MobileMe

Dalsi pozer... A co jako? MobileMe je uplne jiny typ sluzby nez Google Wave.

0/0
29.5.2009 22:34

qwe

Tak to je hustý

Hlavně jde o tu volnost. To srazí vaz nejen icq ale i ostatním sra//čkám jako skype atd. Výborně už se na to těším;-DR^

0/0
28.5.2009 18:50

tommyq

Re: Tak to je hustý

Hm, pokud to dobře chápu, tak to bude jen takovej webovej portál aplikující to, co již dávno mají. Čili XMPP/GoogleTalk. Prakticky to samé, co je XMPP/Jabber. To není nic nového a už teď je to rozšířenější než ICQ, které AOL plánuje vypnout, aby ušetřil na této ztrátové službě.

0/0
28.5.2009 18:54

aldik7

Re: Tak to je hustý

co to? ;-D .. AOL plánuje ICQ vypnout? .. kde si to četl? ..důkaz nebo nevěřím ;-D .. co budem v Česku dělat? ;-D .. teda mi to je jedno, já mám i laifko, ale někteří jiní... ;-D

0/0
28.5.2009 21:00

mokry molitan

Re: Tak to je hustý

Vypnuti ICQ bude mit pro ceskou spolecnost dva blahodarne dusledky:

1) zmizi kupa spamu

2) ubude otravnych nadrzenych trinactek

.... a to se vyplati ;-DR^

0/0
28.5.2009 21:49

aldik7

Re: Tak to je hustý

tak růžově bych to neviděl ;-D .. vypnutí ICQ by mělo stejný následek jako když má ICQ "jenom" výpadek :-/ .. zaspamované diskuze (na diskuzi ICQ na Lidé.cz sem správce), na Libku tam ani nemluvím to nejsou diskuze ale žumpa :-© .. i když občas se dá i dobře pokecat, ale první musím projít ty diskuzní s*ačky :-©:-P ..

1) spam se přesune jinde, navíc on se síří hlavně přes ruský program QIP pomocí sítě ICQ

2) nadrženci byli, sou a budou.. libko je stále populární takže to nezruší ..

0/0
28.5.2009 22:02

cats

Re: Tak to je hustý

To se asi nedockas covece:-)

0/0
28.5.2009 19:13

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Pokud to nějak srazí vaz ICQ

tak jedině dobře...

0/0
28.5.2009 18:46

--

Re: Pokud to nějak srazí vaz ICQ

O ICQ vůbec nejde a nic mu to samozřejmě neudělá, to jenom bláznivý SEO titulkář nacpal do titulku 3 klíčová slova ICQ, office a Google, o nic jiného nejde Rv ICQ srazí vaz jedině to, že ho aol prostě zruší :-P

0/0
28.5.2009 19:11

noteda

Re: Pokud to nějak srazí vaz ICQ

ICQ nepatri AOLu ty mudrci

0/0
28.5.2009 19:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.