- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkný , věcný a vtipný článek.
Kdo má na co , vzpomíná, nepamětníci se dozví.
Ta fotka s husou nebude ze zahájení provozu, ale mhohem později.
Podle plánu metra na zdi vagónu bych tipoval až po roce 1985 - je vidět trasa B, v tmavé barvě to tehdy bylo poprvé, dřív to mělo bílé pozadí.
Ale zase podle toho, co maj ty ženský na sobě a na nohách, což jsou věci typický pro módu ze 70.let....a i ty spíš střídmý účesy jsou ze šedesátek. V osmdesátejch se nosily strašný účesy, uplně jiný boty, svetry do vé, nebo s vycpávakam....a t tam na té fotce nemá ani jedna.
Chtěl bych redakci Technetu vyjádřit vděk, jejich články jsou na iVčera snad jediné kvalitní.
děkujeme , ale dělovat taky můžem.
Ne/zastřešené přemostění k depu Kačeorv je vidět i zde
husu neznám, ale ta slečna, co stojí vzadu, má pěkný stehna :-)
rekl bych ze podle toho u ceho stoji uz matka :) ale stehna ma fakt vystavni :) jak asi vypada dnes?
Je zajímavé, že vůvec nepíšete o skutečnosti posunu tetmínu slavnostního otevvění. Při zkušebních jízdách meli vozy při jízdě vetší boční rozkyv, takže nekterá nástupiště musela být upravena (odsekání).
Ne? A co je posun z 1970 na 1972 a z 1972 na 1974? Jinak jestli ti jde o měsíce, tak o tom pojednával nějaký předchozí článek, dohledej si.