Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Windows 7 vyjdou již v říjnu. Původně měla být v prodeji až příští rok

Již 22. října se v prodeji po celém světě objeví nová verze operačního systému. Nepopulární Visty budou nahrazeny Windows 7.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

unbelieving dog999

Soudruzi z idnesu...

0/0
3.6.2009 22:07

Patriot999

Hmm, rijen...

Tak v rijnu to bude super, to uz by mohl mit Sabayon verzi 5 a pocitam, ze bude dost namakana, mozna uz tam bude Gnome 3(ted 2.26.2) a uvidime, necham se prekvapit. Taktez Ubuntu bude mit v rijnu tradicne novou distribuci, ale jdou uz do sracek, misto zlepsovani se to zhorsuje...Rv

Samozrejme, ze Bill Vrata si muze tu svou 7ku nacpat do (Y)!

0/0
3.6.2009 19:00

fritzek

Re: Hmm, rijen...

Ubuntu jsem odepsal nekdy s prichodem verze 8.04 Rv

0/0
3.6.2009 19:11

unbelieving dog999

Re: Hmm, rijen...

Tu jeste mam, prave jsem odmitl upgrade na Intrepid, nebo spis jsem zjistil, ze ta verze stoji za (Y) a nainstalil zpatky Hardyho. Ted ale funguju na Sabayonu, slusne distro, ovladace na grafiku jsou uz v systemu a po instalaci je system plne funkci a k pouziti vcetne prehravani videa atd..R^

0/0
3.6.2009 19:37

Yegor

Re: Hmm, rijen...

O čem že je článek...... Jo aha, o Windows 7... Ale proč jsou někteří ubožáčci těhotní touhou cpát ostatním rozumy o Linuxu a pod....?

0/0
3.6.2009 20:13

unbelieving dog999

Re: Hmm, rijen...

To neni pouze o linuxu osliku. Jde o to, ze kdyz Microbsoft vydava nejakou novou verzi, nebo SP, tak je kolem toho pomalu famfara a ohnostroje a pritom existuji daleko stabilnejsi a kvalitnejsi systemy, viz nektery z linuxu. Uzivatel si muze dokonce vybrat, neni omezenej na jednu verzi s KDE, nebo Gnome, coz je asi takovej rozdil, jako mezi W7 a XP..pouze vzhled..:-PR^

0/0
3.6.2009 20:25

Tajemstvi

Re: Hmm, rijen...

Kdybys pozorně četl, než něco napíšeš, věděl bys, že rozdíl mezi XP a W7 není jen ve vzhledu:

1. u drtivé většiny zařízení nepotřebuješ instalovat ovladače, 2. výrazně rychlejší u  spouštění často používaných aplikací

3. oproti win xp nárůst výkonu v modernějších grafických testech

4. u notebooků daleko víc šetří baterie

tohle mě jen tak napadlo teďka, ale předpokládám že výhod oproti XP bude víc. Netvrdím, že linux je horší než windows, na věci typu raid5 můžeš u win s klidem zapomenout. Ale né každej má čas si zprovozňovat linux.

0/0
4.6.2009 9:43

unbelieving dog999

Re: Hmm, rijen...

No, tak ten rozdil je krapet vetsi, ale princip je furt samej. Ono se to ukaze az pri ostrem pouzivani, testy ktere se delaji dneska maji nulovou hodnotu a navic jsem tady uz slysel, ze ne vzdy je W7 funkcni, jak by mela byt. Stejne jako u Visty, nebo linuxu, vzdy zalezi na danem kusu zeleza..

0/0
4.6.2009 19:40

Madla Fakla

to logo jsem nepochopil

Tak to logo jsem nepochopil... vůbec se to jako logotyp netváří... Jinak W7 mám doma k vyzkoušení a je to bomba

R^

0/0
3.6.2009 16:34

iks

autor článku asi nedával pozor na prezentaci

česká verze MS Windows 7 vyjde skutečně až příští rok.  Letos to bude jen plná verze

a pouze v AJ. Cena se plné (krabicové) verze se očekává cca kolem 10-15tis. kč.

Ti, co si myslí, že dostanou něco od MS zadarmo, tak jsou velmi naivní. MS si obvykle nechá "za dopravu z USA" zaplatit asi tolik, co stojí u nás nový produkt.

0/0
3.6.2009 14:31

Tajemstvi

Re: autor článku asi nedával pozor na prezentaci

Na jakou prezentaci autor nedával pozor? 

Citace: "Letos to bude jen plná verzea pouze v AJ."

Odkaď čerpáš informace?

0/0
4.6.2009 9:50

Hall

Mě Windows 7 RC1 z webu Microsoftu nejdou stáhnout

... nevíte někdo, kde by se daly stáhnout jinde? dík

0/0
3.6.2009 14:18

John Coffey

Re: Mě Windows 7 RC1 z webu Microsoftu nejdou stáhnout

V cem je problem?

Nejdrive se otevira download manager. mozna problem Javy stroje na kterem stahujete...

0/0
3.6.2009 17:34

Crabman

Neřešte Win vs. Linux

Jeden známej mi kdysi vnucoval linux, že tam budu mít všechno co mám doteď a bezpečněji stabilněji atd... než XP. Jenže ty aplikace na to jsou jen pouhé alternativy. Nechci GIMP, když pracuju ve Photoshopu. Nechci OpenOffice, když mám MS Office (ještě k tomu k novému počítači zdarma) a takhle se dá pokračovat donekonečna. Proč se mám učit novým tlačítkům, klávesovým zkratkám, vlastnostem jednotlivých programů, když to umí prakticky totéž a v neposlední řadě na tom nejdou skoro hry.

Když jsem se zeptal jestli mi na tom půjdou Worms Armageddon, tak mi řekl, že na to je alternativa Hedgewars...No když jsem tu hru viděl, tak jsem si řekl jen...

NAS*AT !(Y)

0/0
3.6.2009 14:12

sid

Re: Neřešte Win vs. Linux

A predpokladam, ze mas vse legalne zakoupene ;-D

0/0
3.6.2009 14:25

vlabra

Re: Neřešte Win vs. Linux

Tak, ono je jasné, že když máte 5 000 na MS Office a přes 25 000 na Photoshop, tak se v tom i nějaká Krabicovka Windows za 5 000 ztratí.

0/0
3.6.2009 14:30

Paffka

Re: Neřešte Win vs. Linux

MS Office je otázka 1000Kč, a Photoshop je v nějaké ořezané verzi zdarma, win mi vnutěj při koupi počítače, tak kde je problém?

0/0
3.6.2009 15:05

Crabman

Re: Neřešte Win vs. Linux

přešně tak a nemusí to být zrovna photoshop, může to být i Corel nebo Paintshop , kterej je levnější

0/0
3.6.2009 15:18

sid

Re: Neřešte Win vs. Linux

Photoshop elements(to je ta nejlevnejsi varianta) stoji 2000 korun. MS Office za 1000 je pekna vec, pokud si na tom nebudes chtit treba delat neco do prace ... to uz bys porusoval licenci. Je to tak na napsani dopisu babicce, nebo otevreni vesele powerpoint prezentace se zviratky.

0/0
3.6.2009 15:20

Je to dobrý

Léta jsem win odsusoval, pro cenu , pro pomalost , pro problémy s viry a raději jsem používal  linux. (tím nechci říct , že linux přestanu používat , ale někdy prostě win potřebujete.......zatím)

Nyní jsem si stáhnul Betu sedmiček a musím říct , že jsem velmi mile překvapen.

Na druhou stranu se ale bojím , že budu velmi a asi nemile překvapen až MS zveřejní cenu tohoto OS.

Taky je docela zajímavé jak dlouho trval vývoj win vista , který nikdo nechce a jak rychle ms dokázal udělat nový os. To je docela divný , léta vyvíjet paskvil a pak za pár měsíců udělat super systém.

Co myslíte , kolik bude stát?

0/0
3.6.2009 13:55

MK

Re: Je to dobrý

Proslýchalo se o udržení cenové politiky Vist, takže by to nemělo být tak špatné.

Jinak to dobré vzali z Vist, něco přepsali, něco málo přidali, takže to zase takové nebylo, ale je pravda, že se jim nový systém docela povedl.

0/0
3.6.2009 14:06

Host

Re: Je to dobrý

Vývoj W7 trval tak krátko, protože jde v podstatě o dotažené Visty, kdežto Visty jsou oproti XP velký skok

A jinak už se těším, až vyjdou

Nox

0/0
5.6.2009 23:16

Business Rule Engine Architect

zajímala by mne jedna věc

Trápí tady někoho ještě stabilita? Spadly vám windowsy někdy? Mám asi rok Visty a ani jednou... Zdá se, že toto docela vyřešili.

0/0
3.6.2009 13:43

rs

Re: zajímala by mne jedna věc

me teda stabilita trochu trapi...a trapi me proto, ze mam starost o ty borce, co ted budou delat, kdyz jeden z argumentu proti windowsum uz je vicemene minulosti..

musej hledat jine zastupne problemy a mohli by z toho byt krapet nervove labilni...;-D

0/0
3.6.2009 13:52

Roumen

Re: zajímala by mne jedna věc

Tak jeste zbyva doresit ten zbytek, ne? :-P

0/0
3.6.2009 15:10

sid

Re: zajímala by mne jedna věc

Kdyz si najednou otevres jenom word, nebo internetovy prohlizec(ne najednou!), tak ses mozna do problemu nedostal. Nerikam, ze by Visty primo padaly, ale dost casto se dostanu do situace, kdy "system neodpovida" a to treba i minutu. Windows proto uz pouzivam jenom minimalne, protoze vse, co potrebuji, bezi i na Linuxu.

0/0
3.6.2009 14:01

MK

Re: zajímala by mne jedna věc

Mno ... mě zase netrápila nikdy stabilita ve win 98 (ne SE), zato jsem Visty mi šly po krku již od čisté instalace. Nejvíc mě mrzelo, že MS sliboval konec modré smrti .... v Betě Vist to dokonce byla smrt přijemná červená, a ono v ostré verzi byla zase modrá.

0/0
3.6.2009 14:09

Paffka

Re: zajímala by mne jedna věc

stabilita mě nijak netrápí, ještě před pár lety jsem používal win98, jediná věc, která mi v té době běhala na pc byly hry, takže občasnej pád zamrzel, ale nebyl kritickej

kolem roku 2005 jsem konečně přešel na XP, již částečně ne hry, ale stejně to padalo pouze z her, takže jsem to zase neřešil

teď už se trošku vyznám, na jednom kompu mám XP, v trošičku upravené verzi, již hodně dlouho jsem nezaznamenal pád, bratr tam hraje hry a matka dělá kancelářskou práci a není co řešit, na svém noteboaku jsem zkoušel vistu, měl jsem ale v té době jen 1GB RAM a výsledek nebyl kdo ví jaký, pád žádnej, ale systém byl pomalý, momentálně zde mám W7 RC (od vydání na technetu), systém neběží špatně, je skoro tak svižný jako XP, a to jsem ho nijak neomezoval, neladil, musím teda přiznat, že jsem měnil RAM, takže mám 2,5GB, a co se stability týče, dělám zde různé věci, od zápisků do školy, psaní webů, tabulek v excelu, po občasné hraní her, modrou smrt jsem neviděl jedinou

0/0
3.6.2009 15:16

Flynn

Re: zajímala by mne jedna věc

Mna myslim take nespadly, anebo asi tak jednou, dvakrat. Mozna je to tim, ze po nainstalovani Service Packu 1 mi Visty vubec nechteji nabehnout a pocitac mi pada do permanentni bootovaci smycky. Stara dobra XP.

0/0
3.6.2009 16:25

rs

nechte kazdyho

nechte kazdyho, at si pouziva co chce. co furt rejeto do tech co pouzivaj vokna at se nad sebou zamyslej a zacnou pouzivat linux atd.

je demokracie, kazdej si muze v tomhle smeru delat co chce. ze vas to vubec bavi furt takhle bojovat s vetrnymi mlyny ? pripadate si tak dulezetejsi nebo co ?

fakt nejak nechapu pohnutky tech, kteri musi nekoho poucovat nebo nekomu radit.

proste kdo chce at si pouziva osx, linux, windowsy nebo dos. dyt je to prece jedno. a vam by to melo byt uz uplne jedno. taky vam nikdo nerika jake jedine auto mate pouzivat...:-/

0/0
3.6.2009 13:17

.

Re: nechte kazdyho

pruser je, ze me zase vetsina vyrobcu/poskytovatelu sluzeb vnucuje Windows, tak proc se nezasmat troubum co budou za svuj OS platit porad do kolecka a za svuj zivot si jej koupi nejmene 10x  ... pekne si pouzivej ten omezujici paznecht,  ja mam alespon mensi konkurenci ve svem oboru ...

0/0
3.6.2009 13:27

rs

Re: nechte kazdyho

jezis marja...dyt to sou moje penize a ja si s nema muzu delat co chci. kdybych si ho kupoval kazdej den, tak je to jen a jen moje vec...a vubec nevidim duvod proc by si mi do toho mel mluvit...

a kdyz pouziju tvoji logiku, tak u auta taky platis za benzin furt dokola... a smeje se ti nekdo ? nuti te nekdo jezdit na kole ? ne, zejo...proste si v relativne svobodny zemi, muzes se samostatne rozhodnout. a jak se rohodens a proc , do toho nikomu nic neni, nikdo nemuze znat tvoje duvody. a proto ani nikdo neni zvedavej na nejaky samozvany radce, ketry jsou nejchytrejsi ze vsech.

proste zatim pro vetsinu lidi ( i firem) , i kdyz podle vas  jsou to naprosty pitomci a luza, je zatim jednodussi pouzivat windowsy. s tim proste zatim nic nenadelas.

0/0
3.6.2009 13:51

.

Re: nechte kazdyho

:))

fight for your OS!!

Neboj neberu ti hracku ... pouzivej si co chces, jen pak na forech nervi, ze si ve win7 nemuzes zmenit pozadi nebo ze si musis "svobodne" priplatit za nejakej addons, pokud tve svobodne volbe v relativne svobodne zemi nevadi, ze musis poslouchat to co ti naridi/naprglaji v MS, tak nevim kdo se tu rozhoduje z vlastni vule ... prirovnani s autem a kolem je fakt cool, hlavne kdyz na internet je ti to "auto" nanic, protoze ti "kolo" posila packety ...

0/0
3.6.2009 22:45

sid

Re: nechte kazdyho

Ja rozhodne nechci nikomu nic nutit. Linux se bez lam obejde. Me jenom vadi, ze kdyz si chci koupit slusny notebook, tak musim zaplatit MS-dan.

0/0
3.6.2009 14:02

rs

Re: nechte kazdyho

nemusis...jednak se prodavaj i bez systemu, to ale asi vis...a taky se da donutit prodejce ze to chces bez woken...vsak uz tady takova kauza byla...je to jenom vic pracny...takze zase zalezi na tobe, co zvolis...protze prevaha kupujicich voli windowsy, tak sou na to zarizeny.

je to jen a jen otazka nabidky a poptavky. pokud je budou lidi nutit, ze nechtej system ( u toho sveho ntb ) , tak se prizpusobej. ale je to zase na nasi aktivite.

ja osobne si dalsi ntb koupim s w7. a mas pravdu. me staci word, excel, internet, photoshop, neco na paleni a sledovani videa, a par dalsich blbosti. chci to mit pohodlene a kompatibilne funkcni, nechci resit nejaky problemy. nevadi mi, ze za to dam o 3-4 tisice vic. ano budu nazvan lamou, ale ja si proste vydelavam nejak jinak a nepotrebuju bejt odbornik na pocitace.

co presne delas ty, ze by pro tebe bylo naprosto nesnesitelny pouzit wokna ? ridis kosmicky lety ?

0/0
3.6.2009 14:10

MK

Re: nechte kazdyho

Tak si například zkuste koupit bez systému notebook IBM (LENOVO), pokud se s někým nechcete tahat kdovíjak, nemáte šanci.

A člověka pouze mztí to, že ten systém prostě nechce, ale musí si ho koupit. To je jako by jste si koupil dům, a v jeho ceně by bylo jeho přetření na zeleno. A přestože vy chcete dům žlutý, nejdříve ho musíte mít zelený a ještě za to zaplatíte.

0/0
3.6.2009 14:28

sid

Re: nechte kazdyho

Tomu prece sam neveris. Bez woken se prodavaji jenom ty nejvetsi sunky, kde se predpoklada, ze si tam ten nemajetny kupujici stejne hodi piratske widle. A ze se da donutit prodejce, at mi to da bez woken? Tak to by me vazne zajimalo. Ja vim jen o pripadu, kdy to zakaznikovi umozni pouze v pripade, ze podepise, ze to nikomu nevykeca. http://www.abclinuxu.cz/blog/kamil_paral/2008/8/vraceni-licence-windows-u-lenovo-cr

Ja se zivim jako programator(Java, J2EE) a to mi ver, ze je pro me prace na Linuxu mnohem pohodlnejsi. Notebook je pro me pracovni nastroj, na kterem nesetrim, ale nechci posilat penize do Microsoftu, ktery jen brzdi vyvoj softwaroveho prumyslu a nelegalnimi metodami potlacuje konkurenci(Na tohle urcite prijde dalsi dotaz, tak si rovnou vygoogli neco o prubehu schvalovaciho procesu docx, o tom, jak muselo IBM prestat prodavat OS/2 protoze by jim jinak MS zvednul ceny, ....).

0/0
3.6.2009 14:35

sid

Re: nechte kazdyho

Kdyz muze evropska komise narizovat takovou kravinu, jako povinnou instalaci konkurencnich prohlizecu, tak by se mela zabyvat i moznosti nakupu HW bez SW.

0/0
3.6.2009 14:36

rs

Re: nechte kazdyho

s tim s tebou naprosto souhlasim. a uznavam ze koupit ntb bez windowsu muze byt pro bezneho smrtelnika problem.

taky se mi tahle praktika prici. nicmene je to o tlaku kupujicich na prodavajici. a je mi lito, panove, v tomhle vam ja nepomuzu. protoze me proste ty wokna vyhovujou a za oem verzi zas tak strasny prachy nedam. takze ja to koupim.

i kdyz pravda je, ze kdybych mel davat za "krabicovku" 10-15k navic k ntb, tak bych se uz rozmyslel. bud bych to sproste ukrad nebo zkusil alternativu.

a jak tady nekdo pise, ze bez os sou to samy ntb k nicemu, tak s tim nesouhlasim. rychle jsem se ted podival na nejake nabidky a nejdrazsi ntb bez systemu tam je za cca 32 k . coz zase tak malo neni.

0/0
3.6.2009 14:58

sid

Re: nechte kazdyho

ntb za 32k je asi spis vyjimka. Koukneme se treba na alza.cz:

Celkem 709 notebooku. Nad 25 tisic(s dani) jich je 219. Z tech 219 se daji jen 3! koupit bez OS a vsechny jsou od jedne znacky - MSI. Slusny notebook bez Windows se zkratka koupit neda!

Tohle neni o tlaku kupujicich, ale tlaku MS na vyrobce. Rocne se v CR proda pul milionu notebooku, Linuxaku mame 2% a prumerna cena notebooku je tak 15 tisic. Potencialni rocni obrat je tedy 150 milionu korun(jen CR).To uz neni tak zanedbatelna castka. Tlak na prodavajiciho jsem zkusil a zkusila to i spousta znamych. Vysledek je vzdy stejny... "tento model je dodavan pouze s MS Windows".

0/0
3.6.2009 15:10

rs

Re: nechte kazdyho

no holt pokud chce clovek  bojovat, musi pinaset nejake obeti.

a ta obet je pro nekoho v tomhle pripade neprijatelna a tak voli ustup a kejvne na podminky prodejce.

asus , acer, hp jsou take velke firmy. a kdyby si od nich nikdo ntb nekupoval jen proto, ze tam jsou windows, tak verim tomu, ze by presvedcili i microsoft a zmene politiky.

pokud to takhle prodejci hw a dodavateli sw vyhovuje ( kazdy vydela) , nemaj potrebu to menit. takze popravde receno, me se tenhle zpusob prodeje nelibi (nejen v pocitacove branzi) , nicmene chapu i druhou stranu, ze chce maximalizovat zisk. a pokud to nedela protipravne tak je to jeji volba.

nekdy to muze byt uz na hrane legalnosti, ale kde neni zalobce neni soudce.  at tedy napisi nespokojeni kupujici dopis evropske unii, at s tim neco dela. protoze ( a v tom mas pravdu ) , kdyz se zabejva jinejma a monhem vetsima kravinama, mohla by i timhle...

0/0
3.6.2009 15:38

sid

Re: nechte kazdyho

Microsoft presvedcovat vyrobci rozhodne nebudou, protoze odpoved "tak my vam budeme davat licence za plnou cenu a ne za polovinu" nenabizi zadnou pozici k dalsimu vyjednavani. Staci se podivat treba na dva shodne notebooky, ktere se lisi akorat o instalaci Windows. Cenove se obvykle lisi tak o 1000 korun, zatimco cena OEM Windows je minimalne dvojnasobna. Ja bych klidne sel koupit jinam, ale zkratka neni kam, protoze je to vsude stejne. Takze jsem si nakonec musel koupit notebook s Vistou, kterou jsem hned zformatoval. Jina moznost neni. A pokud jde o tu unii.... tam uz se tato vec projednavala(mohl bych to zkusit najit, pokud mi neverite), ale MS ma tolik penez, ze se to dal, nez k projednavani nedostane. Instalace alternativnich prohlizecu jejich monopol neohrozi, moznost nakupu libovolneho PC bez Windows by mohla. :-/

0/0
3.6.2009 18:11

jfb

Re: nechte kazdyho

Dražší HP, Fujitsu, nebo Dell lze objednat na objednávku s vlastní konfigurací. Lenovo bohužel v ČR ne.

0/0
3.6.2009 17:39

sid

Re: nechte kazdyho

Tak jsem koukal na ten Dell konfigurator, zkusil jsem par notebooku a u zadneho nebyla moznost vybrat si ho bez OS. Jak si ho mam objednat bez widli?

0/0
3.6.2009 17:57

rs

Re: nechte kazdyho

jeste reakce na tohle...no a k cemu jim to bylo ? stejne to vykecal. stejne o tom vsude napsal. takze po tobe muzou chtit cokoliv, tu musis udelat jen to co je nejakym zpusobem pravne podlozene.

to ze mi podepises papir, ze skocis z nuselskyho mostu a pak z nej neskocis, tak prece nepujdes do kriminalu  jenom proto ze si nedodrzel smlouvu...:-)

0/0
3.6.2009 15:02

sid

Re: nechte kazdyho

Oni si mysleli, ze mu smlouvou o mlcenlivosti zavrou hubu. Jenze je to slusny clovek a tak to zverejnil a prachy jim nechal. Kompenzaci dostal od redakce abclinuxu v podobe autorskeho honorare, ktery si plne zaslouzil(tenhle pribeh se dokonce dostal na slashdot).

0/0
3.6.2009 15:13

Host

Re: nechte kazdyho

Tak to solis pekny hovadiny! Bez OS ti musi podle zakona prodat jakoukoliv vypocetni techniku.

0/0
25.6.2009 7:59

Vedoucí kolotoče

Sport mode opet nepritomen!

Ani Windows 7 nenabidnou dlouho diskutovany "Sport mode", ktery by ocenili zejmena hraci. Melo jit o rezim nabehu Windows jen s nejdulezitejsimi drivery a DirectX, ktery by usetril maximum resources pro CPU, aby hry bezely na nejvyssi mozny vykon. Dnesni vicejadrove systemy jsou prehlceny balastem sluzeb jak ve Viste tak i v 7 a uspora RAM a zdroju by byla signifikantni. Pri vyvoji Win7 vyvojari chteli Sport mode zaclenit, ale opet to vedeni MS zatrhlo, pritom prave uzivatelum se slabsim HW by to pomohlo. Holt, Steve Ballmer ma dobre spocitane, ze je lepsi donutit zakaznik koupit novy komp, nez mu nabidnout optimalizaci OS...:-©

0/0
3.6.2009 13:05

ASTONEK

KOMPATIBILITA

Máte někdo zkušenosti na W7 s TV kartou Aver TV Hybrid Volar HX? A taky s 3G modemem GlobeTrotter??

0/0
3.6.2009 12:10

GUGU

Re: KOMPATIBILITA

Jestli to chodí na Vista, tak to bude chodit i na 7. Jestli to pod Vista nechodí, tak je to konec.

0/0
3.6.2009 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.