Diskuze

Letadla jsou někdy neovladatelná. Problém s řízením mohl způsobit i tragédii Air France

V minulosti už se u letadel s elektroimpulsním řízením včetně Airbusu A330 objevily závažné problémy s řízením. Aerolinky je nejprve maskovaly jako důsledek turbulencí. Letadlo ve skutečnosti nereagovalo na povely pilota.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

Host

17. 6. 2009 13:40
To je děsné,

nějaká zatracená mraňavé čidla, které informují o rychlosti letadla, a v důsledku jejich zamrznutí se rozlomí celé letadlo a všechno je v háji... Jaktože to není nějak jištěno, aby se to nemohlo stát, sakra? Proč v případě, že by selhávala jejich funkce, to není nahraženo něčím jiným? Přijde mi úplně strašné, když zamrzne nějaké čidlo a Airbus se rozlítne na tisíc kusů... ;-O;-O;-O

0 0
možnosti

Host

9. 6. 2009 9:13
Zazil jsem velke problemu stejneho typu letadla

Behem 10 minut jsme se dvakrat propadli pri pristavacim manevru loni v listopadu. Letadlo bylo nejaky cas neriditelne. S velkym stestim jsme prezili..Byl to take let Air France. Urcite i tuto udalost prosetruji...

0 0
možnosti

Host

6. 6. 2009 9:51
air france...

na přírodní jevy jsme a budeme krátcí..pořád.X

0 0
možnosti

xtl

4. 6. 2009 7:41
vid dokonavý a nedokonavý

Nerozumím formulaci "(letadlo se) začalo propadat o několik set stop" se slovesem v nedokonavém vidu. Buď se letadlo propadlo o několik set stop nebo se pouze začalo propadat. Výše uvedená formulace s nedokončeným dějem propadání by ukazovala na opakované propadání, že by se tedy snad letadlo nakonec opakovaně propadalo o několik set stop a výsledek propadnutí byl několik tisíc stop?

0 0
možnosti

Host

6. 6. 2009 8:19
Re: vid dokonavý a nedokonavý

..tak to tak nežer, čéče.....já teď například jdu začít padat do knajpy.

0 0
možnosti

lutic

3. 6. 2009 22:42
v letadle samé počítače,

a když se zblázní,stejně nejdou jedním vrzem vypnout-hm,takovou blbost jako je Airbus a jeho řízení mohli vymyslit pouze Němci...

Asi příště poletím raději Boeingem.Z Rusáků si můžeme dělat legraci,ale tohle by tedy neměli,nadřazenost ovládání nad člověkem !

0 0
možnosti

Vlasta

3. 6. 2009 23:46
Re: v letadle samé počítače,

Boeing je na tom, co se řídící elektroniky týče, kolikrát ještě hůř.Rv

0 0
možnosti

Satan Spravedlivý

3. 6. 2009 22:28
Mossad

:-©

0 0
možnosti

Mireček prezident

3. 6. 2009 21:54
Strýček Sam

No jo no, přece američani nepřiznají, že omylem sestřelili civilní letoun v cizích vodách. Satan ochraňuj Ameriku.

0 0
možnosti

j

3. 6. 2009 22:14
Re: Strýček Sam

Ty snad znáš aktuální polohy americkejch flotil? Mysli že v jižním atlantiku se zas tak často nevyskytujou. Ledaže by tu zazněla teorie o "protiletadlovejch ponorkách". A co když to byli Rusové, co?!

0 0
možnosti

Zdenda

3. 6. 2009 21:52
Prý se ...

Prý se zase dobejvali cestující do kabiny pilotů protože došli koblihy a cola jako v tom údajně uneseném letadle 11.9.2001 R^EUR^[>-]R^

0 0
možnosti
E

Host

17. 6. 2009 13:34
Re: Prý se ...

Kdo došel? Páni koblihové? Jinak to měkké i není možné... ty bambulo jeden ;-D

0 0
možnosti
UD

unbelieving dog999

3. 6. 2009 21:02
Soudruzi, jeste tady mam jedno ERO..

http://en.wikipedia.org/wiki/Libyan_Arab_Airlines_Flight_114

Lost, it entered the then-Israeli-controlled airspace over the Sinai Peninsula, was intercepted by two Israeli F-4 Phantom IIs and shot down while trying to re-enter Egyptian airspace after refusing to follow instructions issued by the Israeli pilots.:-©:-©:-©:-©

0 0
možnosti

Tom

3. 6. 2009 19:18
USA zase mělo cvičení

Všichni pamatujeme na Airbus A300B2 společnosti Iran Air ...

0 0
možnosti

captain cook

3. 6. 2009 19:47
Re: USA zase mělo cvičení

antiAmi vylezli z nor a zapletli se do technic ke diskuze

0 0
možnosti