- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak se nasáli, ztichlo éro jak v knihovně, řekl pilot, co s tím přistál na vodě. Ale jinak ano, jako pilot vím, že řídit auto je těžší. Letadlo má kolem sebe víc místa. Statistiky to ukazují, ale sportovní létání je o něčem jiném, mám 12 zlomenin na paraglidingu, kolikrát mě vezli s muzikou
Dostal jsem se až na konec diskuse a nevěřím... dnes ráno ve zprávách hlásili, že o víkendu u nás zemřelo při dopravních nehodách 10 lidí. Kolik lidí zemře ročně při dopravních nehodách, to ani zmiňovat nemusím. Je docela smutné, že se špiní letecká doprava. Sám nelétám často, ale několikrát už jsem letěl. Průměrně inteligentní opice si dokáže spočítat, že nebezpečnější je jezdit autem. Ano, při letecké havárii mnohdy zemře celé posádka i cestující, ale uvědomte si, kolik takových nehod připadá na automobilovou dopravu. Taky nerozumím tomu, proč autora článku chytáte za slovo? To jste tak hloupí, že nedokážete vyvodit obecný závěr? Myslím, že dvě přísloví se zde uchytí. "Kdo chce psa bít, si vždycky hůl najde." a "Potrefená husa zakejhá."
Martin
Na tragické nehodě A 330 Air France na lince AF447 prý měla důležitý (ne-li rozhodující) podíl elektromagnetická bouře. V této fázi vyšetřování se jedná především o spekulaci, ale bezpochyby tato tvrzení také svědčí o jistém "úniku informací"... Lze k tomu říci víc?
Podle statistik je bezpečnější i létat do kosmu než letět letadlem nebo sedět doma.
Docela jste mne uklidnili. S tím"sovětským" bezproblémovým pilotem bych raději letět nechtěl a proto podstoupím raději větší riziko a zustanu při zemi. To neznamená, že jsem nikdy neletěl letadlem, naopak :-)
CSA tento tyden prisla s neuveritelnou novinkou, ani ji nemuseli koupit rusaci aby se zhorsila kvalita kontrol ale hlavne ze usetrej, no nevim jak moc, protoze me to jen utvrdilo v tom ze BA neby EasyJet budou pro me jasnou volbou i nadale, a to me ani neotravujou po telefonu s nesmyslnymi nabidkami jako CSA a to jsem s nima letel jen jednou.
když piloti ani nedokázali říct, že mají problém. Važný problém vypadá asi takhle http://www.youtube.com/watch?v=odRCEHBmLfU&feature=related
Letadlo se proste mohlo rozpadnou velice rychle a nahle kvuli pruletu stredem bourky - tam se dostalo kvuli nefungujicimu meteorologickemu radiolokatoru ci i cidel rychlosti - kvuli predchozimu jiz zminavanemu zasahu bleskem.
Proste jiz bylo castecne poskozeno jiz zasahem blesku a proto se nedokazali bez radaru vyhnout spravne jadru bourky.
začíná kouřit, je to důvod k lehkému znepokojení...
je obsah srozumitelný i pro laiky. Ovšem čtou to i klienti letecké dopravy?