Diskuze

Nebojte se létat. Ani prasklé sklo letadlo k zemi nepošle

Vysazený motor nebo prasklé sklo v kokpitu jsou závady, které pro moderní dopravní letouny neznamenají žádné nebezpečí. Podle statistik je prý bezpečnější létat než sedět doma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

26. 7. 2009 23:08
A co poslalo k zemi ten francouzský Airbus, ví to někdo?

0 0
možnosti

Host

15. 7. 2009 11:02
a co ptáci?

Jak se nasáli, ztichlo éro jak v knihovně, řekl pilot, co s tím přistál na vodě. Ale jinak ano, jako pilot vím, že řídit auto je těžší. Letadlo má kolem sebe víc místa. Statistiky to ukazují, ale sportovní létání je o něčem jiném, mám 12 zlomenin na paraglidingu, kolikrát mě vezli s muzikou;-)

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 9:45
Ubohá kritika protestantů létání

Dostal jsem se až na konec diskuse a nevěřím... dnes ráno ve zprávách hlásili, že o víkendu u nás zemřelo při dopravních nehodách 10 lidí. Kolik lidí zemře ročně při dopravních nehodách, to ani zmiňovat nemusím. Je docela smutné, že se špiní letecká doprava. Sám nelétám často, ale několikrát už jsem letěl. Průměrně inteligentní opice si dokáže spočítat, že nebezpečnější je jezdit autem. Ano, při letecké havárii mnohdy zemře celé posádka i cestující, ale uvědomte si, kolik takových nehod připadá na automobilovou dopravu. Taky nerozumím tomu, proč autora článku chytáte za slovo? To jste tak hloupí, že nedokážete vyvodit obecný závěr? Myslím, že dvě přísloví se zde uchytí. "Kdo chce psa bít, si vždycky hůl najde." a "Potrefená husa zakejhá."

Martin

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 9:23
nebojíme se létat, ale...

Na tragické nehodě A 330 Air France na lince AF447 prý měla důležitý (ne-li rozhodující) podíl elektromagnetická bouře. V této fázi vyšetřování se jedná především o spekulaci, ale bezpochyby tato tvrzení také svědčí o jistém "úniku informací"... Lze k tomu říci víc?  

0 0
možnosti

Host

6. 7. 2009 19:55
:)

 Podle statistik je bezpečnější i létat do kosmu než letět letadlem nebo sedět doma.

0 0
možnosti

Host

6. 7. 2009 0:32
uklidněn podstoupím raději větší riziko

Docela jste mne uklidnili. S tím"sovětským" bezproblémovým pilotem bych raději letět nechtěl a proto podstoupím raději větší riziko a zustanu při zemi. To neznamená, že jsem nikdy neletěl letadlem, naopak :-)

0 0
možnosti

Host

13. 6. 2009 0:58
Proto CSA radeji kontroly provadet nebudou

CSA tento tyden prisla s neuveritelnou novinkou, ani ji nemuseli koupit rusaci aby se zhorsila kvalita kontrol ale hlavne ze usetrej, no nevim jak moc, protoze me to jen utvrdilo v tom ze BA neby EasyJet budou pro me jasnou volbou i nadale, a to me ani neotravujou po telefonu s nesmyslnymi nabidkami jako CSA a to jsem s nima letel jen jednou.

0 0
možnosti

gen.MacArthur

12. 6. 2009 23:16
Docela jsem zvědavej, co se tomu francozkému Airbusu stalo,

když piloti ani  nedokázali říct, že mají problém. Važný problém vypadá asi takhle  http://www.youtube.com/watch?v=odRCEHBmLfU&feature=related

0 0
možnosti

Host

14. 6. 2009 3:21
Re: Docela jsem zvědavej, co se tomu francozkému Airbusu stalo,

Letadlo se proste mohlo rozpadnou velice rychle a nahle kvuli pruletu stredem bourky - tam se dostalo kvuli nefungujicimu meteorologickemu radiolokatoru ci i cidel rychlosti - kvuli predchozimu jiz zminavanemu zasahu bleskem.  

Proste jiz bylo castecne poskozeno jiz zasahem blesku a proto se nedokazali bez radaru vyhnout spravne jadru bourky.

0 0
možnosti

Desetiminuťák

12. 6. 2009 19:32
Když u 747 vysadí tři motory a ze čtvtého se...

začíná kouřit, je to důvod k lehkému znepokojení... :-P

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 18:44
až na hloupý nadpis

je obsah srozumitelný i pro laiky. Ovšem čtou to i klienti letecké dopravy?

0 0
možnosti