Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Místo pro stovky gigabajtů vašich dat je na internetu. Stačí si vybrat

Pevné disky vašich počítačů možná již nestačí kapacitně na stále se zvyšující nároky. Ale třeba jen potřebujete mít svá data všude přístupná. Ukážeme vám, kde na internetu najít služby, které tyto problémy vyřeší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Nevidím moc smysl...

Dnes jsou datová média levná, ať jde o uložení na flash, cd, dvd, externí disk, druhý disk na desktopu atd. Data lze uložit i na firemní servery, které se pravidelně zálohují. V některých firmách se povoleno mít určité množství osobních dat, jinde se to toleruje fakticky.

Dávat na internet? Na český server - tam mi do dat uvidí lidi z česka, takže preferuji zahraničí. Ale oba servery či jejich služby můžou být zrušeny. Bez vyrozumění předem, nebo i s ním. Pokud za to neplatím, tak nejsou povinni nic. Jaký význam: leda pro případ požáru doma, nebo kompletního vykradení. Ano, tohle je jediný důvod. Ale nacpat někam velká kvanta dat, to je náročné na internet, při pomalejším spojení na čas.

0/0
16.6.2009 13:55

Host

A Drive - free nebo ne?

Tak trochu mi příjde nejasné, do jaké míry je to A Drive zadarmo - na obrázku je uvedeno, že 50 GB je zde zdrarma, v jiné části je uvedeno 14 dní TRIAL. Takže po po použití déle než 14 dnů je nutno něco něco platit?

0/0
15.6.2009 13:13

Host

Re: A Drive - free nebo ne?

Trial je pouze klient, prostor je zdarma.

0/0
15.6.2009 13:17

Brigádník

Re: A Drive - free nebo ne?

Chtěl jsem to zkusit, ale je to takhle: " File

Transfer Protocol (FTP) is available for our Signature and Premium

users only. Basic account holders can get a 14 day FREE trial account

to test FTP services with ADrive."  - viz FAQ na ADrive.com. Takže zadarmo to na věčné časy nebude ... :-)

0/0
18.6.2009 11:36

Host

A co skydrive?

Adrive můžu doporučit, sám jej využívámR^ Ale nějak mi v tom přehledu chybí Skydrive:-)

0/0
14.6.2009 22:51

Host

Jaký vtip?

Mám O2 Internet 8MB, reálná rychlost je max. 6. Nevím, proč je tak pomalý upload (512 kb/s, reálně 300 - že by to bylo proto aby nikdo nemohl mít doma server? :-()

Jsme půl kilometru od ústředny (max. rychlost linky je 10 MB/s a  tarif 16 by měl cenu jen kvůli uploadu, který by byl zrychlený stejně jen o 50%)

Buďte rád za 3MB, můžete mít až 1/40 z teoretické rychlosti (50 KB/s, 12 KB/s) a nemáte právo si stěžovat (a pokud jste měřil rychlost nějakým měřičem, vyzkoušejte i ten oficiální na stránkách O2 kvůli zpomalení způsobenému serverem, měl jsem na něm nejlepší výsledky)

0/0
14.6.2009 21:50

Host

Špatné zařazení

Co je tohle za systém diskuze? kliknu na příspěvek "vitip" a myslím si, že mi to automaticky zvolí reagovat místo nový příspěvek:-P

0/0
14.6.2009 21:53

Host

Dropbox

Nejlepsi je podle me Dropbox, sice tam zadarmo mate ze zacatku jenom 2GB, ale kdyz se pres vas regnou kamaradi, muzete to navysit az na 5GB. A nejlepsi je to proto, ze vam to udela slozku "My Dropbox" a cokoliv do ni nahrajete se automaticky uploadne na server a synchronizuje s vasi slozkou ve vsech PC kde ji mate. Takze kdyz pracujete na necem na vasem PC a ulozite to, automaticky to mate aktualizovane i ve svem notasu. Dale muzete vytvaret sdilene slozky s vasemi prateli a nebo poslat link na soubor ze slozky "Public" komukoliv i neregistrovanym.

A pokud se regnete pres tento odkaz, dostanete 250MB navic ;-) - https://www.getdropbox.com/referrals/NTEyMzg5OTU5

0/0
14.6.2009 20:31

Host

Re: Dropbox

Nejlepsi? Nejlepsi je MobileMe od Apple v kombinaci s notebookem bo pocitacem od Apple. Sice se za to plati, ale nic lepsiho neznam.

0/0
14.6.2009 21:32

Host

Re: Dropbox

preco si myslite, ze je lepsi ako dropbox?

0/0
15.6.2009 12:19

Host

Re: Dropbox

To je jednoduchy velky diskovy prostor (20GB) na data, automaticka synchronizace kontaktu, kalendare, zalozek, obrazku mezi pocitacem, iPhonem a webovym prostorem. Navic nove take funkce find my iPhone, ktera vam ukaze, kde se vas telefon nachazi.

0/0
15.6.2009 17:17

Host

Re: Dropbox

hmmm, takze co sa tyka samotneho ulozista, tak okrem velkosti ziadna vyhoda?

0/0
16.6.2009 1:14

Host

Re: Dropbox

přesně, Dropbox mám také rád a doporučuji ho. :-)

0/0
14.6.2009 23:37

Host

Re: Dropbox

Díky, ale zůstanu u Live Mesh. 5GB automaticky, vzdálená správa a kvalitní rozhraní.

0/0
15.6.2009 23:50

Host

Vitip

To jse snad špatný vtip. Platím O2 za inertnet 8 MB. Mám s bídou 3 a to nemluvím o uploadu.  Tak to u nás prostě je. Nadpis článku vnánám jako výsměch.

0/0
14.6.2009 18:58

Host

normalnimu cloveku

staci par giga na vlastni data, jinak sou to stejne data kradena .......

0/0
14.6.2009 18:33

Don_Alex

Re: normalnimu cloveku

par giga? jenom na fotky uz bych potreboval nekolik desitek giga, natoz video....To ze ty je nepotrebujes neznamena ze nikdo...

0/0
14.6.2009 21:02

Host

Stačí Premium na Rapidu

A máte automaticky úložiště až na 500GB, data můžete buď dál bez omezení linkovat a nebo je tam jenom tak sušit pro sebe a ještě můžete stahovat z největší knihovny filmů, hudby a videa na světě. Lepší službu neznám.

0/0
14.6.2009 18:10

Host

Osobní data ?

Já bych své osobní data někomu, někam, nikdy neposlal.

0/0
14.6.2009 13:34

Host

Re: Osobní data ?

Pocit sebestředné důležitosti některých lidí mě upřímně rozesmívá. Můžu vás ujistit že vy, natož pak vaše data nikoho nezajímají. Lidí a jejich dat je totiž jako sraček.

0/0
14.6.2009 17:35

Host

Re: Osobní data ?

no aby ses nedivil ... staci programek co to projede a s urcitou shodou odhadne cilove zamereni cloveka ... neocenitelne informace pro spamove nabidky ..... ale mas pravdu, takovej programek je nad sily programatoru ci spise analitiku .....

0/0
14.6.2009 18:35

TrueRobos

Re: Osobní data ?

Když nikoho tyto informace nezajímají, proč se 30 let vyvíjí technologie na data mining? Osobně bych NIKDY NIKAM nenahrával informace pokud nemají podobu např. TrueCryptového volume...

0/0
15.6.2009 17:32

Host

Re: Osobní data ?

Někdo Vás k tomu nutí?:-)

0/0
14.6.2009 22:52

Host

Zajímají mě dvě věci

Jak dlouho to tam můžu mít uloženo ?

A jaká tam je záruka ?

0/0
14.6.2009 13:15

Host

Re: Zajímají mě dvě věci

Pokud upřednostňujete záruky dostupnosti dat před cenou, doporučuji využít placených služeb.

0/0
14.6.2009 22:53

Host

chyba

opravte si odkaz v  aDrive misto .cz na .com

0/0
14.6.2009 12:53

Host

Mozy

Já jsem si před několika týdny na radu známých vytvořila účet na Mozy. Nabízí 2 GB zdarma a za jistých podmínek lze získat více místa. Velice rychle jsem přešla na placenou službu Mozy Unlimited, která mě stojí 5 USD za měsíc. Vyhovuje mi, že si nastavím, které adresáře chci zálohovat, a Mozy pravidelně kontroluje, zda je v nic něco nového, a automaticky nové i upravené soubory zálohuje.

0/0
14.6.2009 11:48

palmic

Re: Mozy

Co kecas mozy nema bezplatnej program, jestli nekdo neveri, at tam bezi, ted jsem si to chtel zaregistrovat. Kolik ti daji za klamavou reklamu?

0/0
14.6.2009 12:00

Host

Re: Mozy

Děkuji za přátelskou a veskrze sympatickou reakci. Hned na hlavní stránce stojí:

Get 2 GB absolutely free!

No setup fee, no credit cards, no

expiration, no hassle. Learn More

Ten link Learn More vede sem: http://mozy.com/free

0/0
14.6.2009 12:22

Krak

Re: Mozy

Děláš ze sebe blbce... Pár měsíců ho bezplatně používám a nechce se mi věřit, že bych byl jedinej na světě...

0/0
16.6.2009 1:27

blekkal

A lidé na podobné věci stále skáčou...

Zkuste tentokrát prosím použít mozek. Představte si, kolik asi tak stojí SAN infrastruktura schopná pojmout stovky a tisíce terabajtů dat. Kolik stojí jen jeden FC, nebo SAS disk do podobného úložiště. Kolik bude stát provoz této legrace, maintenance poplatky, elektřina, chlazení. Kolik bude stát zálohování a jaká asi na to bude potřeba technologie, aby se daly alespoň jednou za čas udělat zálohy takového prostoru na nějaké offline nosiče. A ty zase někde uložit. Nebo to celé postavit 2x a replikovat to? To bude stát balík, ta konektivita.

.

A to všechno vám někdo poskytuje zdarma, ano?

.

Vážně tomu věříte? :-)

0/0
14.6.2009 11:43

Host

Re: A lidé na podobné věci stále skáčou...

lol..to by me zajimalo, jaktoze mam na adrive skoro 30 giga fotek schovane pro pripad pozaru nebo vykradeni nebo jenom lehnuti disku a pritom sem ji nedal ani cent..nebo halir nebo ci mse u nich plati :-D ale ver si cemu chces :)

0/0
14.6.2009 12:48

bruins

Re: A lidé na podobné věci stále skáčou...

Spis to asi myslel tak, ze za nekomu das vsechny svoje data, zadarmo. Takze je otazka (podle nej to je fakt), jestli poskytovatel uloziste s temi daty dale pracuje - predava je - prodava je. Nejak na tom vydelat musi, ti co si plati profi verze to zpocatku nevytrhnou, pri te moznosti vyberu, ktera je na trhu.

0/0
14.6.2009 15:01

TrueRobos

Re: A lidé na podobné věci stále skáčou...

Koukám, že ty patříš taky mezy ty děti, který věří, že když jim pán nabídne lízátko zdarma, tak k němu může bez obavu na návštěvu domů, že ano? :-P

0/0
15.6.2009 17:34

Host

Microsoft

A ještě připomínka na službu Microsoftu co zazněla v několika komentářích. Musím zatleskat autorovi, že se nezmínil o internetových službách Microsoftu. Každý totiž ví, jak kvalitní jsou služby Microsoftu na internetu, realná kvalita Microsoftu je přesně ukázána. Jsou daleko za konkurencí a i přes velkou investici peněz do oblbnutí lidí se jim nedaří dostat dopředu. Někdy nechápu uživatele, kteří nepoznají opravdovou kvalitu služeb a stále je upřednostňují. Pokud si myslíte, že Microsoft určitě nezbankrotuje, tak na to mohu říct jediné a co si lidé nedávno mysleli, když se řeklo bankrot GM nebo City Bank?

Proto všem doporučuji zálohovat svá data na více místech, ze všeho vytáhnout maximum a hlavně používejte úložny Adrive a humyo jako své pomocníky pro sdílení, když to budete dělat, tak uvidíte, že vám opravdu hodně ulehčí vaši práci.

0/0
14.6.2009 11:34

blekkal

Re: Microsoft

Myslím, že řada lidí tady ti jasně dokázala, že to co říkáš není pravda. Naopak - Microsoft je velmi kvalitní, progresivní a volí ho stále více lidí. Navíc nikoho neoblbuje, prostě je, nabízí produkty a lidé si vybírají sami.

.

Neblbni tu lidem hlavy.

0/0
14.6.2009 11:46

Host

Re: Microsoft

Nevim co dokazali? rada lidi dokazala? Mozna asi zacnes rikat jak naprikad Vista je povedena...  Ja blbnu lidem hlavu? ;-DVoli vice lidi Microsoft? To mozna ve Tanzanii, tam se protlaci Microsoft. Pokud zna prezidenta a namazne dobre do kapes... Jak uz dela spousta let.

0/0
14.6.2009 12:00

Host

Re: Microsoft

I kdyby byl skydrive od pocatku ztratovy, tak ho nezrusi, maximalne zastavi nabidku 25GB zdarma pro nove uzivatele. Ale rozhodne maji daleko vetsi kapital tahnout pripadne ztraty dele nez nejaky adrive. tem kdyz to nevyjde, tak to zavrou bez okolku, pac jiny produkt jim to nepohorsi, pac jiny nemaj :]. az nebude windows dominantni os a upevnovat stale pozici MS, mozna pak budu verit jinym vic.

0/0
14.6.2009 14:47

vozova.hradba

Re: Microsoft

By me zajimalo kdo si koupi moje truecrypt soubory :)

Kdyby se nekdo prihlasil, rad jim prodam celou svou sbirku :)

0/0
14.6.2009 18:19

TrueRobos

Re: Microsoft

Ano, TAKHLE to je bezpečné. Kolik lidí si tam ale klidně bude futrovat otevřené soubory? 8-o

0/0
15.6.2009 17:36

Krak

Re: Microsoft

Já klidně jo, pubertu mám za sebou...

0/0
16.6.2009 1:31

czechian

Re: Microsoft

No to je snad jasný, ne? Já svá data zálohuji na DVD, disky v šuplíku, ADrive, vlastní webhosting. Navíc je mám na více počítačích.

0/0
14.6.2009 18:32

Host

Adrive a Humyo

Já používám jak Adrive tak i humyo. Adrive již delší dobu, ale od té doby co je humyo lokalizoval, tak zkouším především to. U adrive je zajímavá kapacita, ale administrace a rozhraní se mi nelíbí. Mám tam skoro plné úložiště, ale stále se s ním nějak nemohu sžít, humyo mi příjde daleko přehlednější. Přehledné a opravdu funkční. Zdá se mi super. Teď jsem využil možnost vzít si prémiový účet za půlku, takže mám pro svoji firmu za 800Kč 100 GB na celý rok. R^Je to super, sdílím přes humyo data se svojí účetní a dalšími lidmi a ani oni nemají problém se na humyu vyznat. Velkou výhodou je, že můžu nahrávat a sdílet i velké mediální soubory. Já tedy doporučuji oba. Jo, ještě jedna věc u humya, osm set jsem zaplatil převodem na účet a hned to začalo fungovat a česká podpora je nonstop na tel nebo emailu. Doufám, že jsem někomu pomohl při rozhodování anebo prostě zkuste oba a uvidíte.

0/0
14.6.2009 11:33

Lukke-Luk

Live Mesh

Používám již asi rok Live Mesh od Microsoftu, jakto, že není v článku? Synchronizace mezi několika PC (ať už v místní síti nebo na druhé straně zeměkoule) a současně s webovým rozhraním a úložištěm 5GB. O nic se nemusíte starat, vše funguje plně automaticky. Do sledované složky nahrajete dokument (film, fotky) a během chvilky je máte jak na noťasu, tak na webu.

0/0
14.6.2009 11:12

Host

Re: Live Mesh

R^

0/0
14.6.2009 22:56

Host

a kde mate Mesh od MS??

dalsi super prostor krome SkyDrive je dalsi produkt od MS a to Mesh. Ma min prostoru ato 5GB ale za to umoznuje automaticky upload sledovane slozky, napr Dokumentu . Napisete tedy neco na stolnim pc, ulozite do Dokumentu a kdyz pak prijdete k notasku pripojenym na net, tak ten novy dokument je v Dokumentech notasku, anizbyste mysleli na to co uploadnout a co ne. Synchronizuje to samo.

0/0
14.6.2009 10:50

mlokie

Videa na internetu

Zdravím,

chci si udělat svoje stránky s amatérskýma videama (přírodní dokumenty) na stránkách by byly okna s jednotlivýma videama a po kliknutí na něj by se video v prohlížeči rozjelo a lidi z celýho světa by mohli prohlížet moje výtvory. Narážím na problém, kde videa umístit, jelikož vše dělám amatérsky tak není v mých možnostech platit nějaký webhosting za 2.000Kč měsíčně. 

Díky za rady

0/0
14.6.2009 10:48

Host

Re: Videa na internetu

mozna bych ti mohl neco domluvit za rozumnou cenu... kdyztak napis na icq 239640582

0/0
14.6.2009 11:16

Host

Re: Videa na internetu

youtube,vimeo,stream a fůra jiných......

0/0
14.6.2009 11:16

Host

Re: Videa na internetu

aspweb

0/0
14.6.2009 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.