- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, natření vagónů novým nátěrovým systémem a rekonstrukce interiérů vagónů I.tř. jsou opravdu inovace, které přitáhnou ČD davy cestujících ...
...cestují pouze socani, komouši, nezaměstnaní a bezdomovci. Je nepředstavitelné, že by pravicově smýšlející člověk cestoval jinak než automobilem.
ehm volím ODS, a vlaky mám rád .. takže co sem? .. rozhodně radši pojedu vlakem, než smradlavým autem které kdykoliv může uvíznout v koloně...
jak se říká "auta stojí, vlaky jedou"
Lokomotiva 109E (CD 380) již v ČR veřejně vystavována byla, a to na akci Škoda day 6.6.2009 v rámci oslav 150 výročí založení plzeňské škodovky
Ve velkém stylu, jako že měl už na hranicích půl hodiny zpoždění a musela ho táhnout jiná lokomotiva? Tak to jo! :D
1116 v barvách RJ necucá 3kVss, to umí až 1216, která to táhla. A půl hodiny z Vídně je momentálně standard kvůli vyhořelé zabezpečovačce v Süßenbrunnu.
Vzhledem poměru ceny auto - vlak cestuji vlakem pouze velmi výjimečně a to stále ve vagonech velmi pochybného vzhledu. A to nemluvím o informovanoti - ochotě zaměstnanců ČD. Už několikrát se mi stalo, že v neprůhledném systému různých slev se nevyznají ani oni sami - průvodčí ve vlaku mi už několikrát s úsměvem sdělil, že kdybych si jízdenku na cca 150km dlouhou trasu koupil u něho, mohl jsem podstatně ušetřit. Takže na veletrhu jsou určitě moc pěkné, ale trochu drahé hračky zvláště přihlédneme-li k tomu, že je státnímu podniku ČD, který se stále není schopen obejít bez dotací, platíme my všichni tedy i ti, kteří znají vlaky pouze z obrázků a dávají přednost levnějším způsobům dopravy.
Navrhuji zrušit pofidérní podnik ČD a za peníze takto ušetřené koupit každých cca 10 let každé rodině 1 nové malé osobní auto - myslím, že oproti stávajícímu stavu na tom stejně ušetříme