Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prohlížeč Opera vám umožní spustit vlastní web

Nová služba Opera Unite umožní vytvoření vlastního serveru, který zvládne i sdílení multimediálních souborů. Nebudete přitom potřebovat ani pevnou IP adresu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Čermák pryč z technetu

Čermák pryč z technetu

0/0
17.6.2009 23:15

Host

Re: Čermák pryč z technetu

+1

0/0
21.6.2009 10:38

Host

Re: Čermák pryč z technetu

nuti te nekdo cist jeho clanky?Ja ho taky nemam rad a tak ho nectu-zkus to taky;-)

0/0
22.6.2009 8:57

Host

Re: Čermák pryč z technetu

+ všech 10

0/0
22.6.2009 18:40

Host

Re: Čermák pryč z technetu

Spravne, cerpak je pisa. Vas Trm. R^R^R^

0/0
23.6.2009 10:51

GoogleBomber

Inovace

Za inovativní bych se zdráhal to použít. Jde v podstatě o copy&paste. Ano, tato myšlenka a dokonce zrealizovaná tady již byla. Šlo o poměrně masivní rozšíření do Firefoxu, které neslo název svého výrobce - AllPeers. Něco se ale nepovedlo, neb projekt nevidělal investované peníze zpět (běželo to bez reklam a blyo to zdarma) a tak byla fa rozprášená. Smutný konec.

0/0
17.6.2009 22:34

Host

zvlaštní

A povedlo se vám někomu nasdílet soubor a otevřít to v jinym prohlížeči???

0/0
17.6.2009 13:28

Host

Re: zvlaštní

Ano, nainstaloval jsem, nasdilel jeden adresar, nastavil heslo, se kterym se muze uzivatel dostat na disk, a kamarad uz ode mne taha film.

Takze to funguje!!

0/0
17.6.2009 16:58

Host

Re: zvlaštní

ano zcela bez problemu si kopiruju mezi pocitacem v praci a doma a zkousel jsem to na ff i ie

0/0
17.6.2009 23:01

Host

vím že to sem nepatří

toto patří pod čermáka, který píše "nechtějte po nikom, aby vymyslel něco vtipného v šest ráno v sobotu. Ale pokud se vám to podařilo, napište." a já se ho ptám , kam mám napsat, když si nechal zrušit diskuze;-D

0/0
17.6.2009 12:59

everlast1

Re: vím že to sem nepatří

Taky jsem se pobavil jak se boji diskuze tak ji uboze zrusil.;-D

0/0
22.6.2009 14:14

Host

DNS?

Mě teda ta služba připadá jen jako "webový server" u klienta na který se přistupuje přes jakýsi klon DNS na serverech Opery...

0/0
17.6.2009 12:15

Host

Opera 10

Operu 10 používám už od alfa verze a i když sem si myslel, že lepší browser už to nebude, tak vývojáři opět mile překvapili s množstvím nových vychytávek. Chlapci z Microsoftu a od Mozilly budou mít co kopírovat :O)

0/0
17.6.2009 0:54

ppelc

Re: Opera 10

To by museli bejt padly na hlavu, aby neco takovyho kopirovali.

0/0
22.6.2009 10:08

Gaspaccho

Re: Opera 10

Zkopírovali fůru jiného, proč ne todle..

0/0
22.6.2009 18:14

Host

Dr.Sid

Jak to resi ? To jako leze pres jejich servery ? To asi nebude moc rychle. V cem se to lisi od posilani souboru pres treba instant messengery ?

0/0
17.6.2009 0:14

Host

Re: Dr.Sid

To mi připomnělo Operu Turbo :) To taky leze přes jejich servery takže načtení stránky pak může být i několikrát delší... ale pro velmi pomalá připojení to přínosné být může, což je taky cílová skupina, takže to moc nevadí

0/0
17.6.2009 9:08

Host

Re: Dr.Sid

Neleze to přes jejich servery, ale přímo. Kvůli tomu, že většina lidí nemá pevnou IP adresu, tak se musíš připojit na servery opery, abys zjistil IP adresu toho kdo něco sdílí. Takže přes servery opery je realizováno pouze navázání komunikace.

0/0
22.6.2009 13:56

Host

unite

no tak som to testol a vyzera to celkom jednoducho mozno aj pouzitelne:)

0/0
16.6.2009 23:22

Host

Opravdu "dobry" napad.

Jasne. Nejlepsi je nacpat do jednoho programu vselijake vymozenosti.

Jen at programy bobtnaji, jen at je vice potencialne nebezpecnych mist ...

0/0
16.6.2009 22:24

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

instalace ma 7mb panacku

0/0
16.6.2009 23:46

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

jen ho nech, to je zavist ze to na jeho PIII 550mHz a dial-upem nerozchodi ;-D

0/0
16.6.2009 23:54

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Jenze Panacku,

Opera jaksi vyuziva nainstalovanych soucasti systemu, ktere do toho jaksi nepocitas - hlavne prebira pluginy z IE.

Bez IE by ti Opera moc stranek nezobrazila.

0/0
17.6.2009 10:01

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Aha, hlavně na Linuxu, nebo pomocí nLite očesaných Widlích je tedy opera nepoužitelná.;-D

0/0
17.6.2009 10:17

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

opravdu pěkná hloupost. Opera, ani Firefox nevyužívají cokoliv z MSIE. Mají totiž vlastní jádro (Opera má Presto, Firefox má tuším Gecko a MSIE má Trident). A pluginy kompatibilní nejsou.

Je zajímavé s kolika hloupostmi a hloupými lidmi se člověk setkává v době internetu. Je tolik možností najít informace, ale právě ti hloupí lidé to neumí. Umí jen zapnout PC, "zapnout internet tou modrou ikonou co vede na seznam internetu" a pak zvracet na fórech.

Prosím, řekni mi ještě nějaký hlod. Třeba že čím vyšší rychlostí se pálí, tím mělčí jsou pity na CD/DVD, že dva antiviry se skvěle doplňují, že dva firewally se skvěle doplňují ;-D;-D;-D

0/0
17.6.2009 11:19

dolch

Re: Opravdu "dobry" napad.

Jen drobná oprava, pluginy kompatibilní více méně jsou. Je to proto, že nepoužívají nějakou MS technologii, jako ActiveX (i když i takové "pluginy" existují, ty jsou ovšem méně kompatibilní), ale používají nějaký pevně daný popis interface, definovaný snad už Netscapem. Detaily si jistě dokáže každý najít sám. Důležité je, že pokud je plugin napsaný dobře, funguje pro všechny prohlížeče. Příklad flash player - jedna verze pro Windows, jedna pro Linux, jedna pro Mac. Stačí.

0/0
17.6.2009 13:39

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

"více méně"? Co to znamená? Tak jsou kompatibilní nebo ne? A odpovím - nejsou. Pro každý OS či prohlížeč jsou jiné. Nevař z vody

0/0
17.6.2009 15:57

dolch

Re: Opravdu "dobry" napad.

Ale houby, jsou kompatibilní. Mezi OS se samozřejmě liší, ale ne mezi prohlížeči na jednom OS.

0/0
17.6.2009 16:34

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

takže stačí tupě překopírovat plugin, zaregistrovat ho a bude to fungovat? ;) Tak to asi jdi dělat místo současných vývojářů, co dělají např. flash pro Operu, flash pro MSIE,......

Je směšné jak k PC sedají lidé, kteří tomu opravdu nerozumí, ale ví že čím víc antivirů, tím líp ;)

0/0
17.6.2009 18:08

dolch

Re: Opravdu "dobry" napad.

Jé, vy jste tady všichni chytrý. Plugin se ani nemusí instalovat, stačí ho nakopírovat do správného adresáře a prohlížeč si ho najde sám. Tak se doprčic podívejte, kolik je u Adobe ke stažení flash playerů pro LInux - dva, jeden pro 32bit a druhý pro 64bit. Je to jedna shared library a běží ve Firefoxu i v Opeře. Ještě nějaký dotazy?

0/0
18.6.2009 9:53

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Taky blábol, API prohlížečů se mění, kompatibilní nejsou často ani pluginy pro různé verze Firefoxu. Naopak mezi různými OS často (ne vždy) kompatibilní jsou, neboť se píšou ve skriptovacích jazycích.

0/0
17.6.2009 18:27

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Ale on nejspíše nemyslel Addony...

0/0
20.6.2009 20:24

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

hm panacek bude jiste odbornik ;-D

0/0
17.6.2009 23:03

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Nainstalovaná Opera: 6,27 MB, Firefox: 35MB + nutnost doinstalovat kopu doplňků, aby se opeře vyrovnal funkcemi.

0/0
17.6.2009 0:51

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

To tedy nevím odkud berete .... moje opera tedy zabírá 20MB, zatímco můj firefox s doplňky co chci zabírá 25MB. Tady tedy moc veliký rozdíl nevidím.

0/0
17.6.2009 7:41

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

FF3: 27MB (i s addony), Opera 10: 6.3MB (Vista)

0/0
17.6.2009 9:06

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Omlouvá se za omyl. Kdesi v hlavě jsem měl zasunutu velikost 35 MB. Po nainstalování FF 3.011 má 23,51 MB, Opera 10 beta 6,27 MB. Starší verze Opery bývaly větší.

0/0
17.6.2009 9:07

Fox_VK

Re: Opravdu "dobry" napad.

Promně za mně i kdby měl prohlížeš třeba 200MB hlavně když pěkně pojede.

 To máte všeci pehistorické pididisky či co ?

0/0
17.6.2009 10:44

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

přesně.. nechápu co lidi dnes řeší kolik MB má instalace čehosi, když disky dnes jsou v řádech desítek GB, ne-li více. Je mi jedno jestli má instalace Opery, Chrome, Firefoxu či MSIE 10MB či 4GB. Nebylo by mi to jedno, kdybych měl nějakej 2GB disk. Což se ale dnes asi moc nevidí ;)

Další věc co nechápu je, proč lidi řeší kolik to v paměti zabírá a kolik to žere CPU. Opět v době rychlých CPU a levných RAM. Opravdu se směju různým tunerům co PC udržují "v čistotě" pomocí nějakých "vychytaných čističů" a pak se kochají jak málo paměti cosi zabírá a jak malé vytížení CPU to má. Pokud to někdo takto musí řešit, proč si nekoupí slabší PC když toto očividně nevyužije a nebo nechce využít? Tupost......

0/0
17.6.2009 11:22

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Me treba dost vadi, kdyz neco zabira CPU. Na ntb to bere zbytecne baterku a i ten vetracek rvouci na celej pokoj me vadi. Ale me cpu bere z prohlizecu hlavne mozilla (testovano na ubuntu 9.04).

0/0
17.6.2009 17:03

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

Paneboze, za takovy nazor by se mel zakazat pristup k pocitaci. S timto pristupem se nikdy realny vykon pocitace nezvysi, protoze bude zaplacan nesmysly. Ja radsi vyuziji vypocetni vykon procesoru a prostor pameti pro nejakou smysluplnou cinnost nez aby to zabiral nejaky nenzarany program pro zobrazovani html stranek! Jeste ze to v Norsku chapou. Kez by bylo vic takovych vyvojaru.

0/0
23.6.2009 9:45

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

a započítal si do toho soubory z data aplikací?:-P

0/0
17.6.2009 18:02

Host

Re: Opravdu "dobry" napad.

V Mac OS X ma Opera 19MB a Firefox 43MB. Cely balicek je ve slozce aplikaci.

0/0
23.6.2009 9:46

Host

Hehe

Firekokos bude mít zase co kopírovat. :-)

0/0
16.6.2009 21:37

Host

Re: Hehe

jako vzdy opera neco vymysli a bastlici do tydne udelaj polofunkcni nahrazky pro ff, ktery potom dlouho nabiha, zabira spoustu pameti, po upgradu neni z casti pluginu kompatibilni, je deravy ale proste je IN

0/0
17.6.2009 23:06

MaRaB

Re: Hehe

Sraz uhříkatých Operistů? Najděte si holku, kluci.

0/0
22.6.2009 17:14

Host

Re: Hehe

nojo, takhle to dopada kdyz firefoxistum dojsou argumenty a nemaj na to co rict :D

0/0
22.6.2009 21:26

Host

Re: Hehe

a ty si najdi kluka, debile;-D

0/0
29.6.2009 17:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.