- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Modernizované metro je důležité. Jeďte do jiných evropských měst - do Mnichova, Říma nebo Londýna, abyste viděli, jak příšerná tam proti nám mají metra.
ALE SEDĚLO SE V NICH DALEKO LÉPE NEŽ V TĚCH " MODERNÍCH" TAM JE TO OČISTEC .......TVRDÝ A NEANATOMICKÝ
Me se v tech starch Ruskych sedelo naopak mnohem hur - patri takove sedeni nerospiva a neustale se tam na vas nekdo tlacil. A neslusny clovek zapadl do maleho mista a vsechny tak zmackl, ze nekoho pomalu vytlacil ze sedacky ven.
Škoda, jel jsem tím jen jednou a to z Černého Mostu na Florenc, v soupravě to hučelo a já si připadal jak v metru v Kyjevě. Céčko pak vypadalo moderně, ale něco tomu chybělo. Holt mám slabost pro staré vozy. Už abych jel zase na východ...
Ty vidle u dveří v těch modernizovaných jsou něco strašidelného. Stačí jeden blb s velkou taškou a je vymalováno. Pokud se sejdou čtyři, mají vagón pro sebe.
Resi zpusob jak se zachytnout neceho v postoru, kde se dalo drive chytit nekoho leda za limec...
Ale jednu skvělou vlastnost měly. Když bylo vedro, dalo se za jízdy větrat otevřenýma dveřma :-)
i ty nove to dokazou a dokzou jeste vic treba blikajici svetla a nefunkci dvere
Poslední oběh: http://www.youtube.com/watch?v=td8rOPou8Ow
mnel jsem rad ty stare stroje bylo tam vic mista ted se tam sednou dva duchodce a ostatni museji pred nima stat ...a nechapu proc tam nedaji plastovy sedacky jako v tramvaji ved ty s potahem jsou totalne spinave a smrdeji po bezdomovcych
Na lavici se víc jak šest lidí vedle sebe také nevešlo, rozumně nevešlo. Takže s místem pro sezení si soupravy nijak nepohoršily.
Když začali dodávat modernizované vozy (mimochodem Škodovka si vesele na Kačerově modernizovala a DP jí ten vývoj ještě veseleji platil), vozy nemohly jezdit, protože magistrántní úředníci nerozhodli, jaké bude zabezpečovací zařízení bude na trasách. Tak vesele vozy stály v Hostivaři dva roky pod plachtou. Záruční doby krásně proběhly a soupravy neujely ani kilometr. Báječný kšeft pro dodavatele. Celá modernizace je nesmyslně složitá a zbytečná. Čím více se modernizuje, tím lepší kšeft pro škodovku. Je to předražená zakázka, ovšem pro dopravní podnik výhodná. Jak jinak.
Levnější nakupovat jednu soupravu po 250 mega u Siemense?
sovětské kořistní kopie německé licence amerického metra v NYcity z roku 1933....
V roce 2003 se Mitiščinskij maš zavod pokusil dodat "nové jednotky" ale po několikaměsíčních zkouškách to nevyšlo
No, za mých mladých let se říkalo, že to jsou Moskevské vozy z 30-tých let bez modernizace.
Ale jak vidím, pokrok (fám) nezastavíš. A každá generace si k tomu přidá nějakou další pitomost.