Diskuze

Sovětské soupravy metra v Praze definitivně skončily

Krátce po deváté hodině dopoledne zajela v pátek do depa poslední původní sovětská souprava. Dnes už jezdí v podzemí Prahy pouze nové a modernizované vozy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

1. 7. 2009 14:02
Metra

Modernizované metro je důležité. Jeďte do jiných evropských měst - do Mnichova, Říma nebo Londýna, abyste viděli, jak příšerná tam proti nám mají metra.

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2009 15:36
ještě úplně nekončí

jako náhrada za 30.6. vyjede ještě 2.7. !!!

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2009 20:25
Re: ještě úplně nekončí

Naštěstí!!!!!!;-);-):-):-)R^R^

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2009 11:12
:(

ALE SEDĚLO SE V NICH DALEKO LÉPE NEŽ V TĚCH " MODERNÍCH" TAM JE TO OČISTEC .......TVRDÝ A NEANATOMICKÝ;-€

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2009 16:24
Re: :(

Me se v tech starch Ruskych sedelo naopak mnohem hur - patri takove sedeni nerospiva a neustale se tam na vas nekdo tlacil. A neslusny clovek zapadl do maleho mista a vsechny tak zmackl, ze nekoho pomalu vytlacil ze sedacky ven.

0 0
možnosti

miropiro

30. 6. 2009 10:38
škoda....

Škoda, jel jsem tím jen jednou a to z Černého Mostu na Florenc, v soupravě to hučelo a já si připadal jak v metru v Kyjevě. Céčko pak vypadalo moderně, ale něco tomu chybělo. Holt mám slabost pro staré vozy. Už abych jel zase na východ...

0 0
možnosti

Wid

30. 6. 2009 9:32
Věčná škoda

Ty vidle u dveří v těch modernizovaných jsou něco strašidelného. Stačí jeden blb s velkou taškou a je vymalováno. Pokud se sejdou čtyři, mají vagón pro sebe.Rv

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2009 16:26
Re: Věčná škoda

Resi zpusob jak se zachytnout neceho v postoru, kde se dalo drive chytit nekoho leda za limec... 

0 0
možnosti

sirc

29. 6. 2009 22:13
Staré soupravy

Ale jednu skvělou vlastnost měly. Když bylo vedro, dalo se za jízdy větrat otevřenýma dveřma :-)

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 22:15
Re: Staré soupravy

i ty nove to dokazou a dokzou jeste vic treba blikajici svetla a nefunkci dvere;-D

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 21:54
video z 26.6.

Poslední oběh: http://www.youtube.com/watch?v=td8rOPou8Ow

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 21:47
hm

mnel jsem rad ty stare stroje bylo tam vic mista ted se tam sednou dva duchodce a ostatni museji pred nima stat ...a nechapu proc tam nedaji plastovy sedacky jako v tramvaji ved ty s potahem jsou totalne spinave a smrdeji po bezdomovcych;-O

0 0
možnosti

sirc

29. 6. 2009 22:00
Re: hm

Na lavici se víc jak šest lidí vedle sebe také nevešlo, rozumně nevešlo. Takže s místem pro sezení si soupravy nijak nepohoršily.

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 21:22
Modernizace po česku...

Když začali dodávat modernizované vozy (mimochodem Škodovka si vesele na Kačerově modernizovala a DP jí ten vývoj ještě veseleji platil),  vozy nemohly jezdit, protože magistrántní úředníci nerozhodli, jaké bude zabezpečovací zařízení bude na trasách. Tak vesele vozy stály v Hostivaři dva roky pod plachtou. Záruční doby krásně proběhly a soupravy neujely ani kilometr. Báječný kšeft pro dodavatele. Celá modernizace je nesmyslně složitá a zbytečná. Čím více se modernizuje, tím lepší kšeft pro škodovku.  Je to předražená zakázka, ovšem pro dopravní podnik výhodná. Jak jinak.

0 0
možnosti

hodňák Ackerman

29. 6. 2009 21:25
Re: Modernizace po česku...

Levnější nakupovat jednu soupravu po 250 mega u Siemense?

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 20:58
sovětské kořistní kopie německé licence, amerického metra

sovětské kořistní kopie německé licence  amerického metra v NYcity   z roku 1933....

V roce 2003 se Mitiščinskij  maš zavod pokusil dodat "nové jednotky" ale po několikaměsíčních zkouškách to nevyšlo

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 21:05
Re: sovětské kořistní kopie německé licence, amerického metra

No, za mých mladých let se říkalo, že to jsou Moskevské vozy z 30-tých let bez modernizace.

Ale jak vidím, pokrok (fám) nezastavíš. A každá generace si k tomu přidá nějakou další pitomost.

0 0
možnosti