Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se na poslední jízdu sovětského metra. Zájem fanoušků byl obrovský

Velký zájem veřejnosti a bohužel i vandalů přitáhla poslední jízda původní sovětské soupravy 81-71. Podívejte se s námi i do kabiny strojvedoucího.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clarke

ZAVRIT JE NATVRDO

Tihle kriplove se bavi i tim, ze lejou barvu na tramvaje a autobusy a uz zpusobili min. jednu nehodu, kdyz do autobusu zezadu napalil osobak. Jeste se bavi, tim ze si to nataceji. Mysli si jaci jsou borci, zvlast ta 9ta min stoji za to.

Normalne zmlatit je v cele, jako ve filmu Acid House, kdyz tam kluk nici tel budku BT, tak mu policaj v cele kopancema vysvetli, ze je akcionarem britskeho Telecomu.

Verejnoprospesny prace na ne, aby je presly roupy. Jako obcan platici dane v Praze, tohle niceni verejneho majetku nemuzu tolerovat.

Jen se podivejde, co umi tato banda:

http://www.youtube.com/watch?v=R8PEekvGpbo

0/0
7.7.2009 9:50

Clarke

Re: ZAVRIT JE NATVRDO

sorry asi to zustalo ve schrance...

0/0
7.7.2009 9:51

Host

x

Musím říct, že to byla dobrá mašinka. Já osobně jsem zastánce analogových strojů, které vydrží spoustu let. Tohle byl jeden ze špičkových vlaků vyráběných ve své době.

0/0
3.7.2009 17:21

Host

Re: x

Jen pri perfektni a pravidelne udrzbe - jinak v krajim pripade pozar, ktery se rychle pozarne neodizolovanou podlahou presune do prostoru cestujcich.

0/0
3.7.2009 18:09

Host

Re: x

Nevim o případu,kdy by tento vlak hořel. Je možné že se to stalo,ale nevím.  Jedno vím ale jistě, jak je psáno níže, co se týká sezení,tak tento vlak nemá konkurenci. Rozmístění sedadel s max úsporou prostoru je dokonalé. Pohodlí sezení taky nemá konkurenci. Souhlasím s těmi,co píší níže, že v novém metru jsou sedačky rozmístěné špatně a v autobusech se nedá sedět vůbec.

0/0
3.7.2009 19:20

Host

Re: x

Na odstavne koleji stanici Haje shorel nejmene jeden vagon - o techto udalostech se holt pred rokem 1989 tolik nepsalo - pokud se o tom vubec psalo a to ze nedeslo ke skutecne tragedii je to diky jen velmi dobre udrzbe a predepsane caste kontrole.

Sezeni v pricnem smeru neprospiva nasi pateri a stacil jeden trochu mene slusny cestujici co se bud zrejme schvalne roztahl klidne pomalu pres pulku sedacky ci do male zbytkove mezery pomalu doslova zapadl jiny svym mohutnym zadkem a pomalu ci nekdy i skutence nekoho jineho slabsiho z te sedacky doslova vytlacil. Na novych ma tak kazdej sve misto dane.

A neslusnej si klidne roztahoval casto sve nohy do ulicky mezi nimi a to i pri plnejsim vagonu. 

0/0
3.7.2009 22:05

Host

Re: x

Baku 1995, 289 mrtvych.

http://azer.com/aiweb/categories/magazine/34_folder/34_photos/34_099.jpg

0/0
6.7.2009 23:19

lime

Re: x

A Ty jsi zase spickovy OSEL !!!:-/

0/0
3.7.2009 18:56

Host

Re: x

co ty ses za exota ? nikdo neni zvedavej na tvoje pubertalni vylevy troubo

0/0
3.7.2009 19:22

lime

obrovsky zajem o Breznevovu pomstu.........!!??

Ceska hloupost je velika. V tomto voze jsem se nikdy necitil dobre !! Je to jen primitivni vyrobek rudych bestii  !!!!

[>-]EU : toto je nase budoucnost vy dute hlavy  !!

0/0
3.7.2009 14:07

Host

Re: obrovsky zajem o Breznevovu pomstu.........!!??

Jak se můžeš cítit dobře, když jsi primitivní výrobek svých rodičů.

0/0
3.7.2009 15:59

a8nn

Re: obrovsky zajem o Breznevovu pomstu.........!!??

Jn, jen jsme se z rudých přeorientovali na modré. :D

0/0
4.7.2009 0:38

JKBM

Boj s vandaly

Tak to už se nedivím, proč na nástupištích nechávájí jedny z prvních modelů

plazmových televizorů (viz. fotografie " Ještě před příjezdem soupravy 81-71 dělají televizní štáby rozhovory s čekajícími")

0/0
3.7.2009 13:00

Clarke

ZAVRIT JE NATVRDO

Tihle kriplove se bavi i tim, ze lejou barvu na tramvaje a autobusy a uz zpusobili min. jednu nehodu, kdyz do autobusu zezadu napalil osobak. Jeste se bavi, tim ze si to nataceji. Mysli si jaci jsou borci, zvlast ta 9ta min stoji za to.

Normalne zmlatit je v cele, jako ve filmu Acid House, kdyz tam kluk nici tel budku BT, tak mu policaj v cele kopancema vysvetli, ze je akcionarem britskeho Telecomu.

Verejnoprospesny prace na ne, aby je presly roupy. Jako obcan platici dane v Praze, tohle niceni verejneho majetku nemuzu tolerovat.

Jen se podivejde, co umi tato banda:

http://www.youtube.com/watch?v=R8PEekvGpbo

0/0
3.7.2009 12:50

Host

Re: ZAVRIT JE NATVRDO

zmlatit = souhlasim R^

0/0
3.7.2009 13:21

Host

Re: ZAVRIT JE NATVRDO

Zkopání by asi neprošlo, ale strávit prázdniny pucováním vagónů metra, tramvají a autobusů by mohli :-)

0/0
3.7.2009 13:55

alig agil

Už chytli ty chudáky co vylili kyblík barvy na čelní sklo?

Já je někde vidět jak sjíždějí eskalátory v metru, tak jim ještě nastavím pěst do úrovně xichtu. Tak a je to venku.

0/0
3.7.2009 11:36

lime

Re: Už chytli ty chudáky co vylili kyblík barvy na čelní sklo?

Ranu do xichtu bys zaslouzil predevsim Ty, hlupaku. Ty a tvoje rodina jste asi pekne kolaborantske svinstvo !!!Rv

0/0
3.7.2009 14:02

Host

Re: Už chytli ty chudáky co vylili kyblík barvy na čelní sklo?

Ranu do xichtu bys zaslouzil spis Ty. LG

0/0
3.7.2009 14:59

Host

Re: Už chytli ty chudáky co vylili kyblík barvy na čelní sklo?

Už jste probírali ve škole význam cizích slov? Kolaborant totiž určitě neznamená člověk nasraný tím, jak tobě podobná hovada demolují cokoliv jim příjde do rány.

0/0
3.7.2009 16:02

lime

Re: Už chytli ty chudáky co vylili kyblík barvy na čelní sklo?

Ne cokoliv jim prijde do rany. To rikaji pomatenci. Zde jde o naprosto konkretni vec, uzce se vztahujici k sovetskemu  agresorovi!

A je dobre, ze ses ve vyznamu slova kolaborant nasel. !!

[>-]EU: toto je nase budoucnost. Otazkou jen je, jestli si to Ty zaslouzis ?

0/0
3.7.2009 16:23

Dr. Fe1

Pryč s takovými články !!!

Nechápu proč Technet uveřejňuje takovéto články, které zabírají zbytečně místo daleko hodnotnějším a fundovanějším článkům nadepsaným obvykle " Čermák: ........"

Také diskuze je tady zřízena naprosto neoprávněně, co kdyby se našel někdo kdo by si dovolil kriticky se vyjádřit k nejvyššímu z nejvyšších, gigantovi mezi technickými novináři, velkému narcisovi prvnímu ? !

Pánové redaktoři, zamyslete se nad sebou ! ! !

0/0
3.7.2009 11:33

Host

Re: Pryč s takovými články !!!

BIbe! Naopak ten článek je fajn a redakci za něj děkuji!R^

0/0
3.7.2009 11:50

Host

Re: Pryč s takovými články !!!

Ty evidentně nejsi z nejchytřejších.

0/0
3.7.2009 12:59

Děda Lebeda

Zahodit tu sarou kraksnu

Do šrotu s tím krámem. Sovětské věci sou velke, těžké a na nic. Docela se divím, že do dnes jezdily soupravy metra, které měly dřevěnou kládu, jako nosný a izolační prvek sběrače...síla

0/0
3.7.2009 7:31

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

No, technicky už zastaralé tyhle vlaky jsou, to je fakt. Bohužel, a není to jen můj názor, z hlediska pohodlnosti sezení byly nejlepší. Ze sedaček novějších souprav mě vždycky tak akorát bolí záda a sedět na nich z konečné na konečnou je někdy fakt utrpení :-(

0/0
3.7.2009 7:46

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

R^

0/0
3.7.2009 8:47

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

Asi jako novy tramvaje u nas v Praglu, tusim, ze se oznacuji jako Porsche-design. Sezeni uplne o nicem, mist k stani taky pramalo.

0/0
3.7.2009 8:48

myshaaak

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

To souhlasím, jediná možnost je sedět bokem na jednosedačce a opírat se o okno, pak se to celkem vydržet dá.

0/0
3.7.2009 8:57

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

moc ne, vždyť máš za zádama tamten plechovej hrb, docela slušně se sedí v těch novějčích sériích kde je i podĺné sezení. jen si nesmíš sednout vedle té tyče ci trčí uprostřed (Kterej vůl ji tam mohl dát??).

Ale rekordmanem v "luxusním sezení" jsou dle mého názoru nízkopodlažní karosy (teď Irisbus) - patrně vyvíjené pro tělesné proporce obyvatel nějaké jiné galaxie...

0/0
3.7.2009 9:08

Catsoup

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

R^ ty nizkopodlazni autobusy jsou vazne tragedie, sedet se tam neda, stat neni kde a ty vyklapeci mikrookenka jsou uplne k nicemu:-/

0/0
3.7.2009 9:51

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

"vedle té tyče ci trčí uprostřed (Kterej vůl ji tam mohl dát??). "

Stale dokola resi to tradicni hluchy prostor, kde se pri narvanem vlaku dalo zachytit leda za limec nekoho jineho - pozadavek DP a i tam to vyvolalo diskuze..

0/0
3.7.2009 18:12

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

Lebedo, a nebude to náhodou tím, že už byly přes 30 let starý.

0/0
3.7.2009 9:32

lime

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

To, ze tady to sovetsky svinstvo jezdilo 30 let, svedci jen o nasi hlouposti.

0/0
3.7.2009 14:13

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

Uz v te dobe to nasim statnim normam odporovalo...

0/0
3.7.2009 18:13

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/Sběrač_proudu,_metro_81-71.jpg

To je drevo? Asi uz fakt blbe vidim a nebo to soudruzi zamaskovali barvou tak ze to neni moc poznat.

0/0
3.7.2009 9:46

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

No, ten trám, na kterým je zběrač připevněný je dřevěný, natřený na šedo. Kdyby byl kovový, vyla by pod napětím celá skříň vozu, protože samotný zběrač nemá na sobě ani jeden izolátor :-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Praha_metro_stary_vlak_sibirsky_dub.jpg

0/0
3.7.2009 10:24

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

A proč to nemůže být ze dřeva? Potřebují přiměřeně pevný, dostatečně trvanlivý izolující materiál. Vyhovuje dřevo? Vyhovuje. Tak co je na tom špatně ? To že je to dřevo (omg materiál starý miliony let to nemůže být dobré ? :)

0/0
3.7.2009 12:50

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

" Potřebují přiměřeně pevný, dostatečně trvanlivý izolující materiál."

Izolujci - dobrej vtip - prutokem maleho proudu se zahriva vysusuje az proste jednou chytne.

"To že je to dřevo (omg materiál starý miliony let to nemůže být dobré ? :)"

Taky v dobe kdyz to hojne pouzivali nemeli jeste elektrickou energii...

0/0
3.7.2009 18:16

Host

Re: Zahodit tu sarou kraksnu

V pomeru Vaha/pruznost je drevo  na tom mnohem lepe nez kov a to plati dodnes...

0/0
3.7.2009 23:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.