Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový český trolejbus se prohání v Plzni. Zatím lidi nevozí

V těchto dnech začal v ulicích Plzně zkušebně jezdit nový trolejbus Škoda 26Tr. Vůz vznikl zástavbou elektrovýzbroje do nízkopodlažní dvanáctimetrové karoserie Solaris. Těšit se na něj mohou obyvatelé Teplic a Jihlavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

dvere

Jestlipak zase vratili nezavisle ovladani vsech dveri. Je to jako spatny vtip, kdyz se ridic snazi zavrit prostredni dvere a otevrou se zadni :-)

0/0
9.7.2009 8:09

sirc

Nízkopodlažní autobusy

S velkou lítostí pozoruju, že vnitřní ergonomie Citelisu a Solarisu se stává pomyslným standardem. Vždyť v těch autobusech si nemůže průměrně vysoký člověk 185cm ani normálně sednout :(

0/0
3.7.2009 15:49

webmysh_evo_I

Re: Nízkopodlažní autobusy

s tím se dá jedině souhlasit.R^

0/0
3.7.2009 17:17

Host

Re: Nízkopodlažní autobusy

Mozna pozadavek DP na pocet sedadel a z toho to plyne.

0/0
3.7.2009 22:08

Host

Pro p. Jančara

Zdá se mi, že se v tomto článku vyskytla chyba. V Pardubicích totiž již jezdí 4 trolejbusy třínápravové typ Škoda 28 TR s karosérií Solaris. Takže Škoda 26 TR bohužel nebude prvním trolejbusem se značkou Solaris. Bude prvním dvounápravovým.

0/0
3.7.2009 14:51

Rosťa Jančar - Technet.cz

Re: Pro p. Jančara

Všechny typy karosérií Solaris zastavuje taky DP Ostrava včetně pomocného pohonu (měli jsme o tom článek). Novinka společnosti Škoda,  v textu jsem Ostravu neuvedl

0/0
3.7.2009 15:14

Host

Re: Pro p. Jančara

V Pardubicích jezdí třínápravové vozy se značkou Solaris / Škoda. DP Ostrava do Pardubic nedodává.

viz. http://www.trolejbus.cz/28tr.html

0/0
4.7.2009 11:32

Vedoucí kolotoče

Co takhle vyrobit trolejovy Double Decker?

Sice by se muselo dat ulozeni trakce do vetsi vyse, ale stalo by to za uvahu, ne? Jako, ten pocet cestujicich k sezeni 34 ku celkovemu poctu 102 (rozdil je na stojaka), to je otresna kultura cestovani. To radsi pojedu do prace tim mojim SUVeckem, nez ject sockarnou na stojaka. ;-D

0/0
3.7.2009 14:49

Ludek_II

Re: Co takhle vyrobit trolejovy Double Decker?

Bohužel - stylem uvažování jsi socka i s tím SUV ;-D

0/0
3.7.2009 14:51

Host

Re: Co takhle vyrobit trolejovy Double Decker?

V řadě měst jezdí trolejbusy různými podjezdy, takže by DD neměly smysl.

0/0
3.7.2009 14:53

Host

Re: Co takhle vyrobit trolejovy Double Decker?

Jojo, super, a taky udelat letni verzi s otevrenou strechou, aby si mohli cestujici sahnout na troleje. :-)

0/0
3.7.2009 21:40

Host

Re: Co takhle vyrobit trolejovy Double Decker?

prestan tu ve svych 17-ti letech snit o SUV a radsi prestan jezdit na cerno jako opravdova socka

0/0
5.7.2009 5:54

Host

Pěkné

Je by mě zajímalo, proč je stále výklopná plošina řešena tak, že musí řidič vystoupit, a tu plošinu zvednout vlastní kličkou, tedy tak těžkopádně?

0/0
3.7.2009 14:44

Host

Re: Pěkné

Asi proto, ze je lepsi, kdyz u toho nekdo je, a kdyz nekoho zrani, tak je to jen jeho problem a ne vyrobce ...

0/0
3.7.2009 15:00

Host

Re: Pěkné

mozna proto, ze takoveto reseni je nejlevnejsi a nejspolehlivejsi..

0/0
3.7.2009 16:17

Host

Re: Pěkné

asi aby to nevysypalo ostatní cestující ;-)

0/0
3.7.2009 23:37

Host

Re: Pěkné

To je, bohužel, bezpečnostní požadavek. Už 21Tr a 22Tr ze Škody Ostrov měl projektovanou plošinu z dálkovým ovládáním z místa řidiče a dokonce s možností ovládání pomocí radiovysílače. Jenže úřady právě tohle všechno nepovolili. Prý by mohla ta plošina při vysouvání někomu poranit nohy. Nakonec se teda nechala plošina ovládaná řidičem od dveří.

Jas ( Bývalý konstruktér Škoda Ostrov).

0/0
4.7.2009 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.