- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestlipak zase vratili nezavisle ovladani vsech dveri. Je to jako spatny vtip, kdyz se ridic snazi zavrit prostredni dvere a otevrou se zadni :-)
S velkou lítostí pozoruju, že vnitřní ergonomie Citelisu a Solarisu se stává pomyslným standardem. Vždyť v těch autobusech si nemůže průměrně vysoký člověk 185cm ani normálně sednout :(
Zdá se mi, že se v tomto článku vyskytla chyba. V Pardubicích totiž již jezdí 4 trolejbusy třínápravové typ Škoda 28 TR s karosérií Solaris. Takže Škoda 26 TR bohužel nebude prvním trolejbusem se značkou Solaris. Bude prvním dvounápravovým.
Všechny typy karosérií Solaris zastavuje taky DP Ostrava včetně pomocného pohonu (měli jsme o tom článek). Novinka společnosti Škoda, v textu jsem Ostravu neuvedl
Sice by se muselo dat ulozeni trakce do vetsi vyse, ale stalo by to za uvahu, ne? Jako, ten pocet cestujicich k sezeni 34 ku celkovemu poctu 102 (rozdil je na stojaka), to je otresna kultura cestovani. To radsi pojedu do prace tim mojim SUVeckem, nez ject sockarnou na stojaka.
Je by mě zajímalo, proč je stále výklopná plošina řešena tak, že musí řidič vystoupit, a tu plošinu zvednout vlastní kličkou, tedy tak těžkopádně?