Diskuze

Nový český trolejbus se prohání v Plzni. Zatím lidi nevozí

V těchto dnech začal v ulicích Plzně zkušebně jezdit nový trolejbus Škoda 26Tr. Vůz vznikl zástavbou elektrovýzbroje do nízkopodlažní dvanáctimetrové karoserie Solaris. Těšit se na něj mohou obyvatelé Teplic a Jihlavy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

9. 7. 2009 8:09
dvere

Jestlipak zase vratili nezavisle ovladani vsech dveri. Je to jako spatny vtip, kdyz se ridic snazi zavrit prostredni dvere a otevrou se zadni :-)

0 0
možnosti

sirc

3. 7. 2009 15:49
Nízkopodlažní autobusy

S velkou lítostí pozoruju, že vnitřní ergonomie Citelisu a Solarisu se stává pomyslným standardem. Vždyť v těch autobusech si nemůže průměrně vysoký člověk 185cm ani normálně sednout :(

0 0
možnosti

webmysh_evo_I

3. 7. 2009 17:17
Re: Nízkopodlažní autobusy

s tím se dá jedině souhlasit.R^

0 0
možnosti

Host

3. 7. 2009 14:51
Pro p. Jančara

Zdá se mi, že se v tomto článku vyskytla chyba. V Pardubicích totiž již jezdí 4 trolejbusy třínápravové typ Škoda 28 TR s karosérií Solaris. Takže Škoda 26 TR bohužel nebude prvním trolejbusem se značkou Solaris. Bude prvním dvounápravovým.

0 0
možnosti

Rosťa Jančar - Technet.cz

3. 7. 2009 15:14
Re: Pro p. Jančara

Všechny typy karosérií Solaris zastavuje taky DP Ostrava včetně pomocného pohonu (měli jsme o tom článek). Novinka společnosti Škoda,  v textu jsem Ostravu neuvedl

0 0
možnosti

Vedoucí kolotoče

3. 7. 2009 14:49
Co takhle vyrobit trolejovy Double Decker?

Sice by se muselo dat ulozeni trakce do vetsi vyse, ale stalo by to za uvahu, ne? Jako, ten pocet cestujicich k sezeni 34 ku celkovemu poctu 102 (rozdil je na stojaka), to je otresna kultura cestovani. To radsi pojedu do prace tim mojim SUVeckem, nez ject sockarnou na stojaka. ;-D

0 0
možnosti

Host

3. 7. 2009 14:44
Pěkné

Je by mě zajímalo, proč je stále výklopná plošina řešena tak, že musí řidič vystoupit, a tu plošinu zvednout vlastní kličkou, tedy tak těžkopádně?

0 0
možnosti