Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedm smrtelných hříchů internetu a jak se jim bránit

Zabitý čas, nenávistné komentáře, ale i obrovské finanční podvody - internet je živnou půdou pro různé zlozvyky a zločiny. Podíváme se na zoubek hříchům, se kterými se denně setkáváme, a zkusíme poradit, jak se jim bránit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Moc pěkný článek

a vynikající závěr článku. Opakuji to, ce pode mnou již napsalo pár lidí. Je to ale tak.

0/0
25.9.2009 14:05

Host

Super článek, díky

Vynikající článek! Opravdu hezky a inteligentně napsaný. Mnozí přispivatelé do této diskuze by si ho měli přečíst ještě jednou, někteří možná dvakrát, třikrát.

0/0
13.9.2009 11:28

Host

Hezký článek

Hezky jste pojmenoval problémy průměrného uživatele netu. Tak já teda přestanu brouzdat a jdu radši pracovat :-)

0/0
9.9.2009 14:24

Host

Vodu káže, víno pije

Celý článek je v podstatě laděn v duchu a spůsobem, proti kterým byl  napsán. Samé poučování, náboženské bláboly, vnucování produktů, které sám používá, atd. Slovem, abych to zbytečně neroztahoval, tak to je článek zloděje, který káže o tom, jak je hříšné krást. Přesně jak poučoval, jeho pravda je jediná a ostatní jsou blbci, kteří o životě nic neví. Už sám nadpis hlásá, že je odchovancem černoprdeláků, kde odjakživa platí, vodu kázat, víno pít. Takovéhle máme všichni rádi.

0/0
6.9.2009 10:26

Krak

Re: Vodu káže, víno pije

To jsem asi četl jiný článek...

0/0
27.9.2009 20:33

Host

Re:301Kč

Ušetří 301Kč?Dovolte ať se zasměju.Žiju v Brně a rozdíly mezi cenama v kameným obchodě a na eshopech jsou sakra rozdílný.Nejen že většina prodavačů v kamených obchodech vám nedovolý výrobek osahat a ani vám oněm nic neřekne,protože oni tam jen "prodávaj",na internetových shopech najdete mnohem víc technických informací,dobrý info poskytne i youtube.A jestly se mám rozhodnou zda si koupit mobil za 8500 v kameném nebo za 6500kc v eshou,volím teda eshop.Mimochodem většina dražších výrobků nemívá ani kamený obchod skladem.

0/0
4.9.2009 20:03

l e o

co neco pozitivniho??

treba o tom, ze internet napomaha vzdelanosti, mezilidske komunikaci ci je vlastne jedinym mistem, kde plati svoboda slova??

0/0
19.8.2009 21:52

Host

Díky

Děkuji za výborný článek. Je to jasné slovo bez zbytečného moralizování. R^

0/0
17.8.2009 22:21

mattiCZ

Dobrý článek!

R^

0/0
15.8.2009 17:38

Host

omg

pre koho bol tento článok napísaný?

a pre čo je pornografia nemorálna?

0/0
10.8.2009 6:16

Franta Jouda

Internet is for porn

http://www.youtube.com/watch?v=T-TA57L0kuc

0/0
6.8.2009 15:41

Host

máš pravdu

R^Máš pravduR^

0/0
5.8.2009 23:31

Host

ovád

kdo se tady hádá ty hovdo

0/0
5.8.2009 8:32

Host

Díky

Krásný článek k zamyšlení. Díky

0/0
4.8.2009 23:42

Host

xxx

nejhorsi je zavislost na internetovem pecku. mam toho uz plny disk a stejne vzdycky sednu ke kompu a nekolik hodin sjizdim dalsi veci z netu:-/

0/0
4.8.2009 12:47

Host

Re: xxx

tak to jsme dva (miliony?)

0/0
4.8.2009 14:12

Host

i need to read this

Zdravim,

pěkný článek..

Zaujala mě služba ineedtoreadthis.com. Bohužel se mi nedaří ji zprovoznit. Používam browser Opera (zkoušel jsem to i v IE, taky neúspěšně). Poradí někdo prosím, jak to zprovoznit?

Díky

0/0
4.8.2009 11:00

tom206

Tak moje poslední zkušenost

s netem. Do baráku jsem  kupoval radiátory. Měl jsem tři nabídky od topenářů, nejlevnější chtěl za všechno 80 litrů, když nebudu potřebovat doklad. Tak jsem sedl k netu, na jednom eshopu objednal radiátory, na druhým konvektory, celkem to vyšlo na 44 tisíc i s dopravou, s jedním topenářem se domluvil na montáží, ta vyšla na 15 tisíc (je v tom započítanej i drobnej materiál, nějaký trubky, ventily a tak). Sice to trvalo, ale ani v kamenejch obchodech nemaj všechny radiátory skladem, ale ušetřil jsem 20 litrů a ještě mám na všechno doklad.  

0/0
4.8.2009 8:19

Host

Re: Tak moje poslední zkušenost

Tak ještě počkat jesli vydrží netéct aspoň 10 let po záruce (ty staré mi kapaly po 35 letech) a je to OK.

0/0
4.8.2009 21:08

Host

paráda

pěkny článek - se vším souhlasím

0/0
3.8.2009 23:27

Host

301 Kč

To ja tých 301 kč rada ušetrím a síce preto, že som chudobný študent a kažká koruna dobrá..čo to bolo za zvrácenú dedukci??

(..ano..dopúštam sa hriechu nenávistného komentára, ale čo už :-) )

0/0
3.8.2009 20:55

Host

Re: 301 Kč

v souvislosti s kamenným obchodem si nevážíte know-how a pomoci druhých

0/0
3.8.2009 23:22

Host

Re: 301 Kč

no.. komu přesně? všichni chtějí akorát prodat, co si budeme nalhávat.. a ti prodavači, co mi mají tak blahodárně radit a já si jich vážit, ví často míň než já a z jejich výrazů někdy přímo čiší - ježiš kup si to nebo ne, ale neotravuj mě už.. ale nedivím se jim, koho by to taky bavilo.. v první řadě jde bohužel o peníze a kdyby v kamenném obchodě majitel prodavače mít nemusel, tak jim ty peníze za to postávání nedává.. ale tohle je problém těch větších prodejen.. u menších prodejců je samozřejmě vztah k zákazníkovi osobnější..

0/0
4.8.2009 8:50

Host

Re: 301 Kč

Když čtu řádky názorů, musím zareagovat (sám za sebe). Je nutné si uvědomit, že každý podnikatel musí vydělat na provoz a také sám na sebe. Pokud prodává a zároveň poskytuje dobré služby (tím mám na mysli i informace o výrobku v širším záběru), tak zákonitě konečná cena za výrobek bude vyšší než u prodejce na webu. Pak už je to jen o tom, zda-li jsem jako "zákazník" slušně vychován či ne a koupím tam, kde mi poradí dobře nebo tam, kde sice nikdo nestojí, ale suše prodá a názor či informaci o tom, že to, co kupuji je to, co opravdu potřebuji, nechá jenom na mě.

   Ale toto je opravdu na každém z nás a zálží, koho kdo chce podporovat...

Mimo jiné, pokud je student opravdu chudý, ale musí mít vše a má to za cenu viz názor víše, pak by se měl zamyslet nad tím, jestli se pouze vymlouvá nebo se pouze skrývá za masku... Ale to pochopí, až si jednou otevře třeba kamený obchod :-)

0/0
4.8.2009 22:29

Host

Re: 301 Kč

Proto si jako student otevřu internetový obchod :P Je s ním spojeno méně nákladů na provoz.. JJ:)

PS:V tomto vláknu reaguji poprvé, jsem někdo jiný než pisatel(é) nademnou..

0/0
7.8.2009 12:42

Host

Re: 301 Kč

Jojo, vybere si v kamenném obchodě, objedná na internetu, pak se raduje ze slevy 200Kč, kterou ještě občas ve finále utopí v dopravném. No a v závěru až se mu to rozbije, tak jde opět do toho kamenného obchodu se zeptat jestli náhodou neví co s tím je.

0/0
24.8.2009 12:58

VyMeTaky.2

Kasík...

...káže vodu a pije víno.

0/0
3.8.2009 17:19

falm

Re: Kasík...

Kasik uz dlouhodobe vykazuje sestupnou novinarskou tendenci. Jeste chvili a zacne konkurovat Cermakovi. ;-D

0/0
6.8.2009 2:00

Host

Ztráta času

Taky si myslím, že tento článek byl ztrátou mého času. Nevidím jediný důvod, proč by někdo nemohl něco komentovat, když k tomu má prostor a cítí věc, jak j i cítí. Nevidím jediný důvod pro to, proč by měl být pokorný ještě na internetu, když už tak je nucen v reálu snižovat se mnohdy na poslušného blba, ačkoli to nemá v povaze. Nevidím jediný důvod to rozebírat. Naopak, já se domnívám, že ukázat na některé vlastnosti ostatních, třeba celebrit, které jsou snad v jednom slitém kuse odporné, je téměř relaxační dovolená. Ne. Nesouhlasím s tímto článkem. Ono možná platí, přej, bude ti přáno. Ano, pokud se zbytečně daná osoba nevystavuje se svými majetky a tak dále. Kellner to zvládnul. Tak proč mám zírat na nějaké perly showbyznysu v nějakém Top star, jak se rozcapují ještě na rautech a někdo má děsně naléhavou potřebu nám o tom referovat.

0/0
3.8.2009 17:09

Host

Re: Ztráta času

Co to budí? Jasně že závist. V podstatě se dá jen závidět nebo to vypnout. Takže je třeba se i zamýšlet taky tam u vás, čím nás vlastně krmíte. Třeba nám to za ten čas strávený jedovatými poznámkami docela stojí a ještě to funguje jako duševní hygiena. (můžem vám to vrátit.)

0/0
3.8.2009 17:09

Host

Re: Ztráta času

hlupáčku , pokora a devótnost není to samé!

0/0
14.8.2009 13:17

l e o

Re: Ztráta času

neni, ale obe je oblibenou cinnosti oVcanu

0/0
19.8.2009 21:56

Brundi

To se fakt nedalo...

Okurkova sezona na Technetu? Proc ale takhle trestate svoje ctenare?!

0/0
3.8.2009 16:36

Host

Proč neušetřit?

Proč se autorům článku nelíbí, když si něco vyhédnu v kamenném obchodě a pak si to koupím levněji na internetu? Když je rozdíl 10,-Kč je to jedno, ale za těch 300,- korun mohu třeba něco koupit dětem. Nebo si za našetřím na nové nádobí, skříňku nebo DVD.. Ale kdo chce "rozdávat" peníze jen tak, klidně může.

0/0
3.8.2009 15:34

VyMeTaky.2

Re: Proč neušetřit?

koho chleba jíš, toho (_!_) lízej...

0/0
3.8.2009 17:55

Host

Re: Proč neušetřit?

Ach jo, nevážíš si času a práce druhých, který Ti věnovali? Nežijeme v socialismu. Čas je drahý. Oni Ti ho věnují, pomohou a Ty jim řekneš tak čau a jdeš na internet koupit co Ti poradili? Oni nejsou poradna.

Kdybyste jen věděl, jak je to neslušné a jak to obchodníkům leze na nervy. Když ty peníze utratíte u nich ve městě, v lokalitě, oni je zas budou možná moci utratit u vašeho zaměstnavatele atd. apod.

0/0
3.8.2009 23:36

falm

Re: Proč neušetřit?

Mame trzni hospodarstvi, jdi si stezovat ke Klausovi. ten tady podobne zpusoby povysil na uroven moralky. Dotycneho neobvinuj. Ten pouze uziva dobrot naseho strycka Klause.

0/0
6.8.2009 2:03

Host

..

pekny članok

m.

0/0
3.8.2009 0:25

Host

Chcel som isť spať

A namiesto toho čítam tento článok, (naprostou ptákovinu). Som vinný internetovým hriechom, nedostanem sa do internetoveho nebíčka. ;-(

0/0
2.8.2009 0:53

Host

Re: Chcel som isť spať

Přesně tak, článek je hrezký, čtivý, ale stratil jsem během čtení 10 minut a otevřel si vedle 3 odkazy z článku. Rovněž jsem autorovi začal závidět dobrý sloh, takže jsem spáchal nejméně tři internetové hříchy. Asi přijdu do internetového pekla.

0/0
2.8.2009 19:34

Host

Re: Chcel som isť spať

A navíc jsem se dopustil plagiátorství, příspěvek na který jsem reagoval hovořil o intenetovém nebi a já o pekle, takže tohle už asi ani zpověď nezachrání. :-(

0/0
2.8.2009 19:37

Host

valde bene

valde bene

0/0
1.8.2009 17:18

Host

Je každého věc jak se svým časem naloží

Prvotní smrtelný hřích je jenom jeden:Narodit se do této společnostiEU!

0/0
1.8.2009 16:20

Host

Jen k tomu nákupu

Když se například rozhodnu pro nákup holicího strojku přes pult za maximálně dva tisíce zkazí mi okamžitě náladu nějaký ten managér prodeje tvrzením, že strojek za tři tisíce je lepší, holivější a je i proti celulitidě. Na internetu se mi to nestane. Také jednání internetových obchodníků je na mnohem lepší úrovni. O lakotu, nebo šetrnost nejde. Co nákupem ušetřím shrábne pošta, nebo raději kurýrní služba. Ale ta pohoda...;-D

0/0
1.8.2009 13:16

Host

Re: Jen k tomu nákupu

Není hříchem nakupovat na internetu, je hříchem si nechat v kamenném obchodě předvést několik modelů, nechat si poradit, vybrat si a pak si jít vybraný model koupit přes internet. Tak je to i v článku popsáno.

0/0
2.8.2009 19:36

Host

Hříchy inernetu a jak se jim bránit

Je to všechno pravda. Když si dá každej poctivě ruku na srdce tak musí přiznat, že minimálně 2 třetiny času strávenýho na netu je jen bezcílný bloumání a bloudění po nicneříkajících informacích nebo bohapustý tlachání o ničem v různých diskuzních komunitách, kde se lidi ve finále stejně jen pro samý blbosti všelijak chvástají nebo slovně napadají  a urážejí a léčí svoje pošramocený ega......8-o

0/0
31.7.2009 13:12

vasapro

zbozi si osaha

v kamennem obchode a pak neda vydelat lidem, kteri mu nejvice pomohli 8-o .... ;-D ... pro mne jsou nejhorsi murou prodavaci, kteri se mi snazi pomoci i kdyz se jich o to neprosim ;-D

0/0
31.7.2009 9:28

Host

Re: zbozi si osaha

Přesně tak, absolutně nesnáším, když mě v kameném obchodě pronásleduje blbeček s nabídkou něčeho, čemu rozumí míň jak já ....

0/0
1.8.2009 11:05

Host

Re: zbozi si osaha

Především je v tomhle státě všechno hrozně předražený! Nakupuju už jen na Aukro nebo Ebay.

0/0
2.8.2009 18:18

Host

Re: zbozi si osaha

I nové a zabalené zboží s dvouletou zárukou ?

0/0
2.8.2009 19:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.