- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...na failblogu: http://failblog.org/page/72/
Reklama na Kostelecké uzeniny se u nás evidentně nějakému Amíkovi nezdála zrovna estetická... a není ani divu, to logo je fakt divný :)
Hojky,
máš blbě adresu na ten English Fail Blog. Je to http://www.englishfailblog.com/
Jinak díky za přehled pěkných odkazů Kasíku, aspoň se nebudu nudit
Nojo, oni se přesunuli. Díky!
zajimave co napisi obcas lide na icq a podobnych chatech http://www.lamer.cz
...skoro neznam cloveka, ktery by umel psat. Hlavne mladez. Nechapu, jak muze pubos napsat "je tu holka na pokec s Plzne a okoli?". O pa-tvarech "kdyby jste" a "kdyby jsme" ani nemluvim. A kdyz nejakeho takoveho analfabeta upozornim, tak mi vycte,ze nepouzivam diakritiku :)
"chtel bich" - "mohl bis mi" .... to je na facku
No a rovnou si ten článek můžou přidat na nějaký ten chyblog za fatální hrubku "...vzkazy mezi manželY." To se fakt nevidí.
A jak bys to chtěl napsat? Mezi pány () - mezi manžely, ne snad?
Tato část článku se mi líbí asi nejvíce. U nás je navíc člověk za debila, když někomu vytkne chybu gramatickou či typografickou. Plotraři či tiskaři velkoformátů a řezané reklamy jsou u nás v tomto asi nejlepší České psaní jednotek a číslovek - to je taky tragédie. Drtí mě také to, když procházím okolo obchodů a čtu tam: „Sleva až -70%! přeloženo "Sleva až mínus sedmdesátiprocentní", což je i významově logický nesmysl - procentní sleva přece nemůže mít zápornou hodnotu.
Nebo mě fascinuje jedna síť solárií v Praze s heslem „MÁME NEJLEVNĚJŠÍ CENY V OKOLÍ“ podpořené „máme i turbosolární sprchi“.
Nakonec je tu ten amerikanizovaný internet, kde neexistují dlouhé pomlčky a normální evropské uvozovky...
Najdou se občas šílené hrubky, ale upřímně řečeno, většina lidí si sem tam tu hrubku švihne. Někdo méně často, někdo (třeba já :-) ) více. Mě vice než ty hrubky vadí lidé, kteří si hrají na gramatickou policii a do diskuze o mimozemšťanech přispějí velice hodnotným příspěvkem, že autor příspěvku by se měl naučit vyjmenovaná slova.
Co se veřejných nápisů týče, musí se rozlišovat lokální cedule kterou psala nějaká vyučená prodavačka a nápis který by měl jít přes marketingové oddělení.
Když už píšete o chybném psaní uvozovek, co takhle si nastudovat, jak je to s psaním a grafickou podobou uvozovek na začátku uvozovaného slova či věty a jak na konci?...
můj nejoblíbenější http://failblog.files.wordpress.com/2009/05/fail-owned-accident-note-fail.jpg?w=375&h=500
Tak ty dve slunce u hotelove fotky nejsou chyba - jak vi kazde male dite, na Tatooine dve slunce proste jsou.