Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft představil nový editor videa. Film v něm prý sestavíte za minutu

V rámci balíčku Windows Live Essentials vyšla včera nová verze Movie Makeru, programu pro snadnou a nenáročnou editaci videa a obrázků. Uživatelé budou moci snadno uploadovat na YouTube, Facebook i Live Spaces a využívat rychlých náhledů díky novému pásu karet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Odkaz nefunguje..

Jsem tady jedinej komu to nejde nainstalovat? Na uvedeném linku se dá stáhnout krátký soubor (wlsetup-web.exe), který po spuštění umožní instalaci všeho možného jen ne toho Movie Makeru. :-(

0/0
27.8.2009 23:53

Host

Jojo...

...ja myslim ze takovej Cermak by to taky strihnul dobre ;-D

0/0
21.8.2009 19:23

Host

Haha

Ono dneska hodně filmů vypadá, že je někdo sestavil za minutu...

0/0
21.8.2009 14:31

Host

Hej odborníci ....

.... přestaňte tady porovnávat Premiéru nebo Pinákl s Múvímejkrem. Srovnáváte Audi Kfé7 s Renoltem Tálija.

0/0
21.8.2009 10:16

Host

Re: Hej odborníci ....

R^

0/0
21.8.2009 15:44

Host

AVI a MOV

jsou podle mého názoru už dávno překonané a osobně se např. AVI vyhýbám obloukem, protože moje domácí kino AVI nebere. MOV jsem používaj hojně, ale jen na Apple, jinak mov taky převádím. Profesionální střihači, co jsem poznal, tak AVI nenávidí...

0/0
20.8.2009 17:24

fritzek

Re: AVI a MOV

A co frci mezi profesionalnimi strihaci?

0/0
20.8.2009 17:48

Host

Re: AVI a MOV

Mezi strihaci frci porad AVID, FinalCut a genialne jednoduche iMovie.

0/0
20.8.2009 18:24

Host

Re: AVI a MOV

rec byla o formatech(resp. containerech)

0/0
20.8.2009 19:49

Host

Re: AVI a MOV

... no a ještě doplň co je podle tebe profesionální střihač? Protože zatím vypadáš jako blbec co si plete pojmy s dojmy ...

0/0
21.8.2009 4:12

Host

Re: AVI a MOV

ono to MOV neumi nacist :(, to jsou moje videovystupy z fotaku nanic :((

0/0
21.8.2009 14:00

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: AVI a MOV

MOV by to načíst umět mělo, i když jsem to nezkoušel.

0/0
21.8.2009 20:26

Host

Re: AVI a MOV

Po načtení pokud vůbec načte mov soubory ihned program spadne škoda docela se mi líbíRv

0/0
27.8.2009 18:55

Oldis_rab

zeby v tomto amaterskem programu doslo k posunu?

co sem naposledy zkousel movie maker tak sem ho po par minutach znechucene zavrel, jako vstup sice veme leccos, ale nemoznost nastavit detailne vystup, hlavne co se rozmeru a kodeku tyce me velmi znechutila. btw nejakej presnejsi popis v clanku chybi, uvadet jako typ videa youtube nebo facebook to snad nemysli pan redaktor(pardon - manazer obsahu) vazne.

0/0
20.8.2009 17:18

Host

Re: zeby v tomto amaterskem programu doslo k posunu?

Nevím, ale mě možnosti nastavení výstupu jdou vcelku široce... Nastavuji si jak datový stream, tak i formát výstupu - rozměr, tak i formát audia... Chce to hledat a nezanevřít na to hned zpočátku

0/0
20.8.2009 17:20

Host

Re: zeby v tomto amaterskem programu doslo k posunu?

nevim, ja to nikde nevidel, a pokud to nevidim ne poprve ani na podruhe, tak sw mizi v propadlisti dejin.

0/0
21.8.2009 12:20

Host

ach jo

Ach jo, mě střih filmů trvá obvykle v Premieře týdny a tady bych to mohl mít za minutu. Asi se nad tím zamyslím, že bych jako vypustil AP a AAE a získal mraky času ...

0/0
20.8.2009 16:52

Host

Re: ach jo

Souhlas. I když Adobe Premire je na střih domácího videa docela drahá sranda :) Jsou tu levnější alternativy s podobnými (dostačujícími) možnostmi.

0/0
20.8.2009 16:56

Host

Re: ach jo

Ač se považuji za celkem "čestného" člověka, u některého softwaru pro své domácí nevýdělečné činnosti jsem udělal výjimku. Není to úplně košér, vím, ale mě se s AP fakt dobře pracuje ...

0/0
20.8.2009 17:00

Host

Re: ach jo

No, já jsem zatnul zuby, oželel pár funkcí a koupil Pinnacle Studio Ultimate :-) Jinak s tou prací na video projektu máš naprostou pravdu, běžně sestříhání videa zabere desítky hodin = týdny práce :-)

0/0
20.8.2009 17:07

Host

Re: ach jo

jojo, točím už více jak 20 let, začínal jsem na 8mm na péro 8-) , teď zpětně digitalizuji vše co mám. Rodinné video jde, tam hoďku sestříhám za pár večerů, ale když si stříhám nějaké cestování tak to je fakt soda. Ale stojí za to.

0/0
20.8.2009 17:15

Host

Re: ach jo

Já točím a stříhám video zatím jenom tak 5 let, ale platí u mě to samé. Rodinné video je většinou za pár hodin (pokud ho tedy člověk nechce v zájmu koukatelnosti drasticky zkracovat). Videa z dovolené a jiných klidně zaberou i 30 a víc hodin (včetně namluvení komentářů).

0/0
20.8.2009 18:48

Host

Re: ach jo

V čem děláš authoring? Používám Encore, ale některé věci se mi tam nelíbí. Zkoušel jsem i DVD lab, ale nějak se tím pořádně nemůžu prokousat.

0/0
20.8.2009 21:11

Host

Re: ach jo

Jakým způsobem ten film digitalizuješ? Mám taky spoustu cívek, ale nemohu se odhodlat s digitalizací začít.

0/0
21.8.2009 8:23

Host

Re: ach jo

take jsem jednou udelal vyjimku a jisty film si koupil v originale:-)

0/0
20.8.2009 17:56

Host

Re: ach jo

;-D... Já se poslední roky snažím dělat čím dál tím víc podobných vyjímek.

0/0
20.8.2009 18:49

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: ach jo

R^

0/0
21.8.2009 20:27

Host

A tomu jako říkají stříhání videa?

Podle toho co jsem ve videu viděl, je to jenom o vytvoření jednoduché slide show z pár fotek + možnost přidání videa. To nemá se "skutečným" střihem videa nic společného. Vždyť tu chybí tak základní věci jako je nezávislé trimování zvuku a videa (J a L cut), klíčování, aplikace fitrů na video a zvuk, práce ve více vrstvách,... . Tohle všechno umí i jednoduché stříhací nástroje jako Pinacle Studio Ultimate... asi u něj taky zůstanu, Adobe Premiere je přece jenom trošku dražší záležitost :-)

0/0
20.8.2009 16:50

Host

Re: A tomu jako říkají stříhání videa?

Pinnacle jsem zkoušel, ale nejenže to bylo nestabilní, tak i ty omalovánky v ovládání mě také odradily. AP je jinej level a funkční je i elements verze...

0/0
20.8.2009 17:18

jgeo

Re: A tomu jako říkají stříhání videa?

No tak nevim jak moc funkcni je AP i elements - oboji jsem zkousel, ale po vytvoreni cca 10-20 minut projektu mu jaksi dosla pamet a zbuchlo to. Nekolikrat a bezvysledne jsem se to pokousel rozchodit. Sony Vegas? To same. Pinnacle jsem taky zahodil, ale uz nevim kvuli cemu. Jeste jsem nezkousel Edius, ten by snad mohl pracovat, ale to je fakt dost drahe na obcasne sestrihani domaciho videa. A tak zatim se skripenim zubu pouzivam Corel Video Studio 12, se skripenim zubu proto, ze obcas jeste umi spadnout, ale uz to neni jev nijak casty jako ve verzich minulych, ale hlavne mu az prilis casto dochazi pamet pri renderingu, specialne pri pouziti titulku, kde je trosku vic textu...

Jo, zpracovavam 1080p video z fotaku (Canon SX-1) a taky 1080p renderuji (format je mi celkem ukradeny, jeste jsem treba nenasel, ze by neco umelo export primo do MKV v H.264, takze to stejne musim prevadet, a kdyz ne tak to necham treba ve WMV-HD).

Ma nekdo podobne nebo jine/lepsi zkusenosti s HD?

0/0
20.8.2009 18:21

Host

Re: A tomu jako říkají stříhání videa?

V dřívějších verzích mě Pinnacle Studio taky moc neoslovilo, ale současná verze 12 je stabilní a nikterak přeplácaná. Na střih domácího videa můžu jedině doporučit. R^

0/0
20.8.2009 18:31

dívenka prostá

Re: A tomu jako říkají stříhání videa?

no, mě se osvěčilo od womble MPEG Video Wizard DVD* Su spokojena* Je to dobre na tokoveto domaci žvíkaní*

0/0
20.8.2009 18:40

Host

mě stříhá

manželka stojkem od Vietnamců, stál 150,-kč a funguje už třetí rok..

0/0
20.8.2009 16:15

Host

Re: mě stříhá

Tak to už má prošlou záruku...;-D

0/0
20.8.2009 18:19

Host

Re: mě stříhá

A co přechodové efekty, má manželka nějaké přednastavené? ;-D

0/0
21.8.2009 8:14

Host

..a co export?

Už to umí třeba něco více méně "standardního", jako např. mpeg 1/2?

0/0
20.8.2009 12:12

co.cech.to.muzikal

Re: ..a co export?

ano, má...

0/0
20.8.2009 14:38

Host

Re: ..a co export?

Bylo by možné trochu konkrétněji? Největším nedostatkem MovieMakeru byly nařízený exportní formáty. Lze libovolně volit rozlišení a fps (hlavně: zachovat vstupující formát)?

A jaké formáty umí načítat?

0/0
20.8.2009 14:58

Host

Re: ..a co export?

umí spoustu formátů - např. WM, WMv, WMF...

0/0
20.8.2009 15:45

Host

Re: ..a co export?

a standarty neumí. MOV, JPG, AVI, MPEG..  

0/0
20.8.2009 16:19

Host

Re: ..a co export?

to neumí, ale já to řešim další konverzí třeba přes any video converter tak, že si  vyrendruju wmv v DV kvalitě a to pak převádím dál...

0/0
20.8.2009 17:17

fritzek

Re: ..a co export?

Skoda jen, ze wmv je proprietalni zlo.

0/0
20.8.2009 17:50

Host

z čeho import

umí to editovat i třeba flv, nebo jen nějaké mov? Potřebuji nějaký jednoduchý nástroj, kterým by šlo upravovat videjka z youtube, používal jsem ten jejich starší editor a konverzi.

0/0
20.8.2009 11:54

Host

*

Zajímavý je důvod proč to neudělali i pro XP, že jim XP leží pěkně hluboko v žaludku? Je to trapné a ubohé, vydávat software pouze pro Vista, v době kdy W7 ještě nevyšly a víc než polovina PC stále používá XP.

0/0
20.8.2009 11:01

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: *

Ptal jsem se, a důvodem je prý nová verze DirectX. Když udělali verzi pro XP, prý neběhala dostatečně svižně (náhledy apod.).

0/0
20.8.2009 11:17

Host

Re: *

to je samozřejmě jen půlka odpovědi. Kdyby to chtěli vyřešit, tak to nepochybně rychle vyřeší. Ale prostě nechtějí podporovat uživatele, co mají 9 let starý systém.

Ani se jim nedivím, postupoval bych stejně. Lidi chtějí vidět co mají nové systémy za výhody oproti XP a když se jim něco dá, tak nadávají, proč to nebackportují na XP, tak si vyberte.

Prostě XP jsou nadále nepodporovaný systém, chcete-li aby s vámi microsoft ztrácel čas, tak prostě jednou za 9 let zaplaťte tisícovku za upgrade systému. Sedmičky budou za pár týdnů, to že tohle představili v předstihu je nepochybně prostě proto, že to bude jedna ze součástí pluspacku a balíku výhod sedmiček.

0/0
20.8.2009 11:50

Host

Re: *

1000 Kč za upgrade systému klidně zaplatím, ale nebudu kvůli tomu potřebovat o trochu více paměti (cca 4x), jinej procesor, jinou základní desku a přifouknout HDD ... Vy tisícovko? :-O

0/0
20.8.2009 12:04

Host

Re: *

Zrovna v tomhle případě to neplatí, HW náročnost W7 je skoro stejná, jako u WXP. Aspoň mě tak zatím RC běhá.

Vistu záměrně vynechávám, to je něco jiného...

0/0
20.8.2009 12:15

Host

Re: *

Co je to "HW náročnost je skoro stejná u WXP jako u W7"? Pokud vím, tak všude psali, že W7 a WV jsou stejně náročné na HW. ... A Visty na některých XP konfiguracích nepustíte ani k instalaci. ;-)

0/0
20.8.2009 17:23

Host

Re: *

Tak je tu ještě jedna možnost. Používejte jiný SW. Ušetříte.

On totiž ten vývoj něco stojí, proto není vše zadarmo.

0/0
20.8.2009 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.