Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podvodnice prodávala na Aukru neexistující počítače

Víc než 400 tisíc korun získala žena, která prostřednictvím internetové aukce prodávala počítače. Zájemcům, kteří je předem zaplatili, je však neposlala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Počet pozitivních komentářů neomlouvá

Nechápu, jak se můžete dotyčné zastávat. To, že předtím v pořádku prodávala nemůže omluvit hromadu nespokojených lidí, kteří přišli o své peníze.

Všimněte si, že nejde o záležitost několika dní, která by mohla nastat z důvodů něčeho nečekaného, ale jde o dlouhý proces, u kterého prodávající prokazatelně komunikovala (a lhala jim) s lidmi, kteří ji zaslali peníze. 

Nemyslím si, že krach = nechám si peníze od lidí, co mi je poslali. To je jen sprostý podvod, a kdo si to nemyslí, je chorý. Pokud jde o způsobilou osobu (její komentáře z aukra jsou psané jak od maďara), tak je zodpovědná za své činy.

0/0
19.9.2009 12:46

Host

zavádějící nadpis

Z nadpisu článku lze usuzovat, že SkyEurope byli také podvodníci a prodávli neexistující lety. Já patřím k těm spokojeným zákazníkům, kteří svoje služby od Leni dostali. A to, že zkrachovala nebo se jí to vymklo podnkání, tak to prostě je. A jestli tady chce někdo nadávat na kapitalismus, tak asi nezažil noční frontu před Májem na pořadník na počítač ZX Spectrum, jako já....

0/0
3.9.2009 13:48

Host

Re: zavádějící nadpis

Souhlasím, není to podvodnice a počítače opravdu zasílala. Když se člověk podívá na diskusi, tak je vidět, že o podvodech mluví hlavně ti, kteří ten obchod s leni22 nezkusili. Je mi to líto, protože ji hrozí basa a to je špatně. Lidem, které nestačila uspokojit, vyplatí náhradu Aukro a ona to bude potom splácet. Kde jsou ti skuteční podvodníci a zloději, kteří nám tu všude kradou a podvádějí? Já například naletěl podvodníkovi na aukru, který měl přezdívku fretecka, byl následně odsouzen. Rozsudek mám, má mi vrátit peníze, ale dosud nic neposlal. A vymahatelnost rozsudku? Za další peníze...;-€

0/0
3.9.2009 14:06

Host

Re: zavádějící nadpis

Mám plno známých, kteří mají v ruce rozsudek nebo platební rozkaz, protože pachatel krádeže nebo podvodu byl dopaden, ale to je tak všechno, co mají. Ten člověk nikdy pracovat oficiálně nebude a po návratu z kriminálu se lze v některých případech obávat odplaty kvůli svědčení proti pachateli. Takže výsedek - nemám prachy a bojím se o svoji rodinu, až se vrátí z lochu. A ne vždycky jsou to uhrovatí mladíčči z aukra, co, co prodávají fejky...Naštěstí ne můj případ, ale znám takový :-(

0/0
3.9.2009 16:11

Host

Spokojenost

Leni22 dle mého názoru nejlépší prodejkyně na aukru prodalá více jak 1900 Počítaču  ovšem blbost byla prodej od 1,00Kč v době krize ja jsem s pc spokojen.

0/0
3.9.2009 1:54

Host

Pc

Mam od leni22 počitač vše v pořadku tak to nechapu!!!!!!!!Krize

0/0
3.9.2009 0:55

Host

krach

Zjistil sem že Pání prodala 1500 pc a vše bylo v pořadku take vše odeslala ale problem byl v tom že je prodavala od 1kč kdepak musela doplacet velky rozdil mezi prodejem a nakupkou s uvěru v červenci pak zakročila exekuce na učet a byl konec ale dle meho nazoru nejde o žadny podvod ale krach

0/0
3.9.2009 0:52

Host

Re: krach

Jeto jasné Krách výhral sem pc za 4892kč s grafikou 9600 gt nechapal sem tu cenu a nevěřil že pc obdržim ale zazrak se stal pc mám domá a šlape jak hodinky  mněl sem osobní předaní na adrese uvedene na aukru 15 červná ted vše chapu!!!

0/0
3.9.2009 1:33

Podrazza

Z ruky do ruky, z pěsti do huby :)

Poslední dobou raději využívám osobní odběr zboží, abych si mohl zkontrolovat zda sedí parametry a údaje... a to jak když kupuji i když prodávám. Pokud něco nesedí, mám človíčka pěkně po ruce a lze to vyřešit ihned na místě :-)

0/0
2.9.2009 15:34

Host

Re: Z ruky do ruky, z pěsti do huby :)

do sraček se dostala protože je to NEUVĚŘITELNÁ KRÁVA !!! Jedině lobotomie na ní spáchána ji může omluvit. Pokud někdo prodává (z nepochopitelných důvodů) cca 2 roky zboží za nižší cenu, než nakoupí a dotuje to z vlastních peněz (úvěrů!!!) , pak je zřejmě vážně nemocný.Patří do psychiatrické léčebny! Ovšem pak sem zvědavý , z čeho bude splácet své pohledávky vůči aukru a ostatním věřitelům?! :-P

0/0
26.11.2009 8:38

jyryna

neodsuzoval bych

Neodsuzoval bych nákup na Aukru ani platbu předem. Já jsem od leni22 počítač koupil, zaslala mi ho a on kupodivu výborně funguje. Jsem úplně spokojenej a vůbec  bych na leni22 nenadával. Divné je, že prodávala na aukru více než 2 roky, měla více než 1700 kladných hodnocení a zřejmě tedy stejné množství počítačů prodaných. Kolega je na tom stejně a má stejné zkušenosti. Muselo se stát něco, co ji dostalo do s.r.a.cek, jinak si to neumím vysvětlit. Řekl bych, že v tom nebyl úmysl, spíš přepálené podnikání. Chvilka nepozornosti, růst cen, malá kontrola nad aukcemi a už se veze...!!

0/0
2.9.2009 14:57

Host

Re: neodsuzoval bych

presne toto co pisete me napadlo  - skoro 2000 kladnych bodu neudelate podvodem, a ani falesnymi ucty. Prvne me napadlo ze ji nekdo ukradl ucet ale to by se asi uz ozvala.

0/0
2.9.2009 22:19

Host

Re: neodsuzoval bych

Jsem take majitel 3 pc a vše bez problemu Leni22 se zastavam.

0/0
3.9.2009 1:00

Host

Aukro

už několikrát se na aukru stalo, že nějaký podnikavec takhle ošidil lidi. A když na toho dotyčného tito lidé upozornili, tak ještě dostali z aukra výhružný mail jak to, že na plnou "hubu" napsali do aukro fóra o koho a jakou aukci se jedna... To jsou mi férové pravidla.....

0/0
1.9.2009 21:08

wooder

Počítač na aukru?

Kdo by mohl koupit počítač na aukru????

0/0
1.9.2009 20:17

Host

Re: Počítač na aukru?

Proč ne? pro kupujícího je to jako jakýkoliv jiný inzerát ... .

0/0
1.9.2009 20:33

B.A.D.Y.

*

osobne na aukru nakupuju celkem pravidelne. ovsem pokud je o neco cennejsiho, tak pouze osobka. zatim jsem se vypekl jednou - jsem koupil inline brusle jednu o cislo vetsi nez druhou. cert vem 8 kil ;-)

0/0
1.9.2009 20:00

Host

Re: *

taky to tak delam a zatim spokojenost, kdykoli to jde, preferuju osobku. jednou jsem koupil nefunkcni zbozi s platbou predem, po zaslani zpet jsem penize dostal zpatky na ucet. takze chce to beznou davku opatrnosti a pro hodne drahy veci si zaject, prohlidnout na miste a teprve pak zaplatit :-)

0/0
1.9.2009 21:59

Host

Chyba v textu

Autore, oprav si následující chybu v textu ve slově ,,polici".

Viz.: ,,Poškozený uživatel však musí mimo jiné podat nejdříve oznámení na polici a zaslat Aukru potvrzení o zahájení šetření."

;-)

0/0
1.9.2009 15:32

Host

Nazor

Tak na aukru bych si nekoupil ani rezavy hrebik.Kupovat od nekoho stare kramy,a i kdyz tvrdi ,ze je novy,tak uz ho jednou mel a je to pro me uz taky kram.Navic platit nekomu neco dopredu je taky blbost a i kdyz neco posila na dobirku tak tam muze mit treba i cihlu takze je to jen o duvere a jak vidim tak na aukru muzete mit duveru jen v to,ze vas nekdo obere.Radeji si to pujdu koupit nove,i kdyz priplatim vic,od solidniho prodejce u ktrereho mam zaruku a jistotu,ze dostanu zbozi tak jak ho vidim.A muzu si ho vyzkouset.  

0/0
1.9.2009 10:26

Host

Re: Nazor

1. Na Aukru prece muzes nakupovat jen od lidi, od kterych zbozi budes moct prevzit a zaplatit osobne ve svem meste.

2. Nektere veci nikde jinde nez na aukcnich serverech nesezenes, raritu si starozitnost si tezko pujdes koupit do kramu novou.

0/0
1.9.2009 12:57

Diamond_Jesus

Re: Nazor

Tak to je trochu divný názor, ale je pravda, že na Aukre by som tiež nič nekúpil. Ale dá sa nakupovať na interente aj so zárukou, že dostaneš to čo si objednáš. Zatiaľ majú túto možnosť len tí, čo sú v managmente pre ČR, ale po spustení budú môcť nakupovať zaregistrovaní zákazníci. Tento obchod má výhodu, že aj keď zákazník zaplatí zboží predom, tak predajca tie peniaze nedostane skôr, než zákazník nedostane zbožie v poriadku a to čo si objednal. Záruky sú ako v každom obchode. A zákazník dostane časť zľavy, ktorú predajca ponúka, späť.:-)

0/0
1.9.2009 17:01

Host

Re: Nazor

1. dobirka je opravdu velmi rizikova zalezitost, vetsina lidi na aukru na dobirku nastesti neposila. pokud ano, tak je myslim lepsi se takovym prodejcum vyhnout... 2. cast prodavajacich nabizi nove vec, ne pouzite a vetsinou to hned pisou. 3. u lacinejsich veci platba predem myslim neni problem, protoze riziko je opravdu male 4. vzdycky je nejlepsi osobni prevzeti, kdy si muzu zbozi prohlidnout, jestli odpovida tomu, co bylo inzerovane... (ldx)

0/0
1.9.2009 22:07

Host

Re: Nazor

navic nechapu jak muze nekdo koupit zbozi byt nove ale bez zaruky za vice nez 3/4 ceny a vetsinou ta cena se pohybuje nad nejlevnejsim e-shopem ktery ovsem dava aspon tu minimalni 2 letou zaruku. nejednou jsem vsak na Aukru videl prodanou vec u ktere nemalo lidi prihazovalo za cenu dokonce vyssi nez v normalnim eshopu to jako uzivatele Aukra neumi pouzivat zbozi.cz???

0/0
2.9.2009 9:39

Host

No no

prvni kdo  napalil duverive kupujici je AUKRO tim ze je ujistuje ze v pripade podvodu do 20000 jejich nakup krije, uz ale taktne mlci o podminkach:

1. Pokud Policie ČR po provedeném šetření danou věc odloží, pak

Kupujícímu nevzniká nárok na poskytnutí finanční náhrady v rámci

Programu ochrany Kupujících.  A polici pokud do 30 dnu podvodnika nechytne tak pripad odlozi....

0/0
1.9.2009 9:56

phaethon

Re: No no

no nevím - z toho programu se vyplatilo dle prohlášení Aukra cca 2 miliony korun - takže to funguje. A podvodníka hned chytit nemusí :-)

0/0
2.9.2009 8:28

a11

No

Osobně bych si také přidal pár věcí. Plně se ztotožňuji s názorem, že na Aukru je stejně podvodníků, jako jinde. Tedy základ je, že člověk musí být obezřetný. Nakonec i můj první nákup byl jistým způsobem naletěnín, kdy popis byl poněkud zmanipulován a věc mu ne zcela odpovídala. A to jsem pak byl prvním člověkem, který superprodejci udělil negativní hodnocení (a jak mi pak do telefonu vyhrožoval...). Když jsem se před nedávnem na toho člověka díval, tak tam už něl negativních hodnocení více a všechna byla podobného ražení - a nebyl už superprodejce.

Abych řekl pravdu, tak nějaké odsuzování zaměstancnů Aukra se mi nezdá příliš vhodné. Už z logického pohledu prostě těžko mohou za spolehlivost prodávajících ručit. Prostě každý si musí prostudovat hodnocení prodávajícího (či kupujícího) a pak riskovat sám. I když právě ve zde uvedeném případě bych měl jisté doporučení - pozasatavení účtu uživatele - po určitých problémech mu ho zablokovat do doby, než je napraví.

0/0
1.9.2009 9:28

a11

Re: No

Pak by se asi nestalo, že by měl někdo 6 stran negativních hodnocení, jako tato paní, a mohl by prodávat dále.

Ovšem přece jednu věc bych měl, ale nakonec je to už to, co jsem psal. Pokud se jedná o dražší věc, tak jen z ruky do ruky. Pak by to bylo bez problémů.

0/0
1.9.2009 9:31

Diamond_Jesus

Re: No

Dobrý názor, ja myslím, že až spustia ten nový projekt, do ktorého teraz hľadajú managment (ja už som v managmente), tak na Aukre už nikto kupovať nebude. Majú skvele vychytaný nákup, aby sa ani predajca ani zákazník nemohol spáliť.

0/0
1.9.2009 17:08

B.A.D.Y.

Re: No

jestli jsi ty v managementu, tak verim, ze to bude fungovat jako nikdy ;-D

0/0
1.9.2009 19:56

Host

lidská blbost nemá hranic

Od ,,nováčků" na aukru nakupuji pouze na dobírku, jinak prostě nepřihazuji... U uživatelů  kteří mají 100ky positivních komentářů si troufám platit předem na účet. A nikdy se mi nestalo nic špatného... Napadá mě jen jeden podvod, udělat si dobrý jméno a teprve pak začít kasírovat na podvodech.. a sakra ;-D

0/0
1.9.2009 8:21

Host

Re: lidská blbost nemá hranic

už jsi na dobírku koupil cihlu?

0/0
1.9.2009 20:36

Host

Re: lidská blbost nemá hranic

akorat jsi mel zatim stesti, asi tak jako kuraci co se dozijou devadesatky ;-D

0/0
1.9.2009 22:13

Host

Re: lidská blbost nemá hranic

ale tato pani mela cca 1700 kladnych hlasu - ze nikdo (NIKDO) nepredpokladal problem.

0/0
2.9.2009 22:24

Host

Re: lidská blbost nemá hranic

ona nebyla asi podvodník, ale totální idiot!§ pravděpodobně jí někdo vyjmul zednickým žufanem duti nu mozkovou ......

0/0
26.11.2009 8:44

Host

Na aukru

Není o nic víc podvodníků než dekoliv jinde, přeci jen je tam vzorek společnosti. Protočil jsem přez aukro už asi 20 tisíc, ale nic nebylo dražšího než 4 tis. Říct že nekupujete s platbou předem ale na dobírku je směšné, neboť to je nakonec to samé, daný zloděj by pouze musel navíc platit poštovné.

Všechny obchody jak prodej tak nákup jsem uskutečnil s platbou předem a žádný problém.

0/0
31.8.2009 20:27

a11

Re: Na aukru

S tou dobírkou bych až tak nesouhlasil. Pokud posíláš peníze na účet, tak je to úplně anonymní. V případě dobírky máš aspoň jistého příjemce a pokud by i nezafungovala policie, přece u některých lidí by to mohlo dopadnout tak, že jim bude stát za to, aby si najali nějaké Ukrajince, či pod., kteří by pak za mírný polatek uvedenou částku vybrali na zdravotním stavu podvodníka (řečeno nediplomaticky - dostal by nakládačku).

0/0
1.9.2009 9:34

Host

Re: Na aukru

..."případě dobírky máš aspoň jistého příjemce" --- Tak to tedy nemas odesilatel si muze adresu vymyslet a penize si necha pres dobirku stejne poslat na ucet, jsi presne tam kde jsi byl.... !

0/0
1.9.2009 9:41

Host

Za lidskou blbost se platí !!!

Já na aukru kupuji jen na dobírku, pokud prodejce není ochotný akceptovat "moje" podmínky, neboť já mám peníze chci koupit a prodejce má zboží, které chce prodat, tak má smůlu.Dobrý pocit z ušetřených pár stokorun, či tisícikorun může být záhy pocitem nedobrým a to jen z lidské hamižnosti, viz."nejlevnější rohlík ve městě"... pokud jsou mezi námi občané ČR, kteří posílají na cizí účty tísíce nebo dokonce desetitisíce a v životě jste uvedenou osobu či prodejce v kamenné prodejně neviděli, tak se opravdu jedná o lidskou blbost.Nikomu nic špatného nepřeji, ale jiným zbůsobem se nepoučíte, je to jako s malým dítětem a sporáku, do té doby dokud se nespálí tak vám nevěří.

Lidé to co máte na krku je hlava, v hlavě naleznete mozek  - používejte ho !!!

0/0
31.8.2009 19:13

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

Tak to u me bys mel smulu, pri prodeji v podminkach jasne uvadim, ze bud platba predem/osobka a nebo nic. :-)

0/0
31.8.2009 19:47

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

smůlu ??? takových prodejců je!!! I ten prodejce, který uvádí platba předem nakonec prodal na dobírku...jinak by neprodal a já nekoupil a koupil bych jinde, protože opět uvádím... já mám peníze, které ty chceš...chceš??? takové jsou moje podmínky.Přeci nebudu posílát svoje vydělané peníze někam, někomu, do... a pak jen PČR... prachy v prachu

0/0
31.8.2009 19:54

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

A jaký je podle Vás rozdíl v tom, že někomu pošlete peníze předem a on Vám nic nepošle, nepo Vám na dobírku přijde úhledně zabalená cihla??  Sorry ale vaše směšné lpění na dobírce vůbec nic neřeší. V případě, že prodejce nemá uveden jako způsob dodání dobírku a Vy ji budete vyžadovat, dopouštíte se porušení závazných pravidel Aukro a jste na dobré cestě k zablokování účtu. Pokud by mi nějaký pazgřivec něco podobného provedl, okamžitě bych ho hlásil vedení Aukro. Jestli by to mělo nějaký účinek nevím, ale dotyčný by už  u mne nemohl nakupovat. Pokud někdo chce moje zboží a neakceptuje moje podmínky, nic nedostane. Pokud k tomu ještě i porušuje jím odsouhlasené všeobecné podmínky Aukro, zaslouží si jen zrušit účet a nic jiného. Ano, za lidskou blbost se opravdu platí. S dobírkami jsem osobně na štíru. Pokud prodávám, dobírku většinou (ne vždy) uvádím jako jednu z možností dodání, ale díky několika vychcánkům, kteří si dobírku nevyzvedli, jsem měl pouze výdaje.

0/0
31.8.2009 20:52

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

souhlasR^Dobírka je nesmysl, prodejce může v balíku poslat cokoliv, pošta umožňuje otevření zásilky až po převzetí (a zaplacení). Něco jiného je ovšem, pokud má kupující kamarádíčka na poště, to už se dá leccos zařídit:-/

0/0
31.8.2009 21:01

a11

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

Rozdíl tu přece jen trochu je. Peníze za dobírku obdržíš tak zhruba 3 dny po zaplacení, takže pokud by k nějakému takovému podvodu došlo, tak už si může policie na příjemce peněz počkat přímo na poště.

Dále - pokud někoho kontaktuji dříve, než věc objednám, a dám si podmínku pro koupi dobírku, pak má prodejce možnost buď odmítnout, nebo přijmout a žádné porušení pravidel Aukra se nekoná.

0/0
31.8.2009 21:46

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

Na polici moc nespoléhej.Obdržel jsem balík a na přepážce pošty rozbalil před úřednicí.Místo mobilu za 6 tisíc tam byla prázdná voňavka.Okamžitě jsem trval na zastavení převodu peněz a šel dát trestní oznámení na PČR.Pachatel byl vypátrán za cca 14 dní a do dnes se soudím.Je to už 6 let.;-€

0/0
1.9.2009 7:04

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

tak tohle je opravdu scifi ;-D myslim ze chodit na policii s cimkoli pod 10tisic korun je zbytecna ztrata casu (a cas jsou penize), samozrejme pokud tam nejdu proto, abych mel papir na to, ze mi neco bylo ukradeny atd. :-/

0/0
1.9.2009 22:16

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

na to ti odpovim

mam zbozi ktere ty chces, chces? takove jsou moje podminky

0/0
1.9.2009 9:55

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

souhlas :-)

0/0
1.9.2009 14:01

Diamond_Jesus

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

A čo povieš na to, že zaplatíš predom, ale predajca nedostane peniaze skôr, než potvrdíš, že ti prišlo to, čo si si objednal a v náležitom stave-čiže funkčné?

0/0
1.9.2009 17:12

Host

Re: Za lidskou blbost se platí !!!

ano na to by musel existovat zastavni ucet (escrow account) treti strany, ktery by vedlo napriklad aukro. to je velmi rozumny navrh !R^

0/0
1.9.2009 22:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.