Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Canon nabídne poloprofesionálům novou zrcadlovku za 45 tisíc

Nová digitální zrcadlovka Canon EOS 7D má 18megapixelové rozlišení, video ve Full HD, rychlé snímání nebo 19bodový autofokus s více možnostmi výběru ostřícího bodu. Firma chce novinku nabídnout jako základ nové řady poloprofesionálních digitálních zrcadlovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Vodováha

Vodováha vypadá zajímavě, někdy se může hodit.

0/0
8.9.2009 23:53

Host

hm

tak ti nevim...uz asi dva roky koukam na 40ku...a kdyby sla trosku dolu s cenou diky tomuhle, tak by mi vubec nevadilo :-) akorat ji spis prestanou prodavat :-D

0/0
8.9.2009 21:56

Host

Jaká je velikos toho CMOS-u

Jsem slepej nebo se to tají či zatajuje (raději)??? Docela důležitej parametr ne?!

0/0
8.9.2009 20:57

Host

Re: Jaká je velikos toho CMOS-u

nečil se, když neumíš číst.....;-D;-D;-D

0/0
8.9.2009 21:17

volic_plukovnik

Re: Jaká je velikos toho CMOS-u

pořád stejná

0/0
9.9.2009 8:40

Host

proč 45000 Kč?

Proč dávat někde za novou zrcadlovku Canon 45000 Kč, když ji lze v Česku u firmy Oehling koupit za 39999 Kč? Mrkněte na www.oehling.cz

0/0
8.9.2009 16:52

Host

Re: proč 45000 Kč?

Oehling má obecně nižší ceny, protože dováží zboží z Německa, ale také záruku 6 měsíců. Samozřejmě předem vám to neřeknou, narazíte až při reklamaci - vlastní zkušenost. Dokonce vám dají "originál" Oehling záruční list s 24 měcíci záruční doby. Zkuste  se zeptat kteréhokoli autorizovaného servisu (Sony, Canon,...), jestli vám u výrobku z Oehlingu uznají reklamaci po 6 měsících. 

0/0
8.9.2009 19:44

volic_plukovnik

Re: proč 45000 Kč?

V tom případě není nic jednoduššího, než reklamovat přímo u Oehlingu.

0/0
9.9.2009 8:40

Host

Re: proč 45000 Kč?

To jsem také udělal. Po pár nepříjemných telefonátech se sebevědomou manažerkou přes reklamace záruku uznali a foťák opravili. Jenže ten šmoula, co to dělal (nevěřím, že to bylo v autorizovaném servisu, soudě podle ožvýkaných šroubků) přitom poškodil plošný spoj takovým šikovným  způsobem, že to "žralo" baterii neuvěřitelnou rychlostí. Protože jsem už neměl sílu ani čas na další dohady (asi chyba), tak jsem to nechal dát do pořádku v autorizovaném servisu. Plošný spoj vyměnili, stálo mě to skoro 7000,-, ale od té doby zrcadlovka šlape jako hodinky. Takže oehling nikdy více.

Podstata je v tom, že Oehling funguje v českých podmínkách (tj. např.2 roky záruka), získává cenový náskok tím, že se chová podle německých pravidel a zákazník se to nemá kde dozvědět.

Viz http://www.oehling.cz/inshop/scripts/show.asp?file=../user/reklamace.htm

Ale jinak dobrý pokus, plukovníku....

0/0
9.9.2009 16:45

Host

Re: proč 45000 Kč?

Tak to mám lepší zkušenost. Já ale spíš vyžaduji servis v Německu, protože v AWH, tedy českého autorizovaném servisu, už mi sprasili 2 těla. Záruku mám u nich 2 roky, nyní přikupuji na Canon 3 rok, to mám jen u nich a o jakých německý pravidlech mluvíte fakt netuším.

Celé mi to přjde jako výpad konkurence, protože popravdě řečeno dnes u Cnonu funguje evropská záruka a AWH ji běžně uznává!! Pochybuji, že tu 70-200ku co jsem tam měl před pul rokem zacvakali ze svého a to bylo cca měsíc před koncem záruky.

Takže věrohodnost Vaší informace nula. Že vás tlačí jejich výrazně lepší ceny jen potvruje, že jste asi prodejce fototechniky, protože zákazník by to dával k lepšímu.

Ale jinak dobrý pokus ;-).

0/0
8.10.2009 22:35

Host

Re: proč 45000 Kč?

Oehling? Maximální spokojenost. Přesně jak píšete. Ti jsou trošku jinde než konkurence. Kde Vám bezplatně půjčí stejné náhradní tělo za servisované 1Dčko? viz moje reklamace. Pro člověka, který fotí profesionálně snad ani jiná volba neexistuje.

0/0
17.10.2009 21:39

Host

Re: proč 45000 Kč?

pekne hloupa reklama.....;-D;-D;-D

0/0
8.9.2009 21:18

Host

Re: proč 45000 Kč?

jj,stejná zkušenost, taky jsem u nich takhle narazil s reklamací. btw stejně je na tom se zárukou megafoto.cz, taky německý, ale tam se s kratší zárukou alespoˇn netají, mají to v obchodních podmínkách.

0/0
9.9.2009 8:24

Host

dovoz z USA

Přičtěte si 19% DPH, 3% CLO, a poštovné kolem 10 tisíc a zjistíte, že se to skrz problematickou záruku vůbec nevyplatí.

0/0
8.9.2009 15:52

Host

Re: dovoz z USA

Poštovné 10.000,-Kč?! Na tom jste byl kde?! Nechal jsem si posílat Nikon D300 a platil jsem za poštovné 84 dolarů, víc to nikdy nebude. S tou zárukou souhlasím, nikdy jsem s ním však neměl problém. Hlavně jsem jej pořídil před rok za 60% co u nás.

0/0
8.9.2009 16:00

Host

Re: dovoz z USA

Až na to, že u DSLR žádné CLO není ;-)

0/0
8.9.2009 17:51

Host

Re: dovoz z USA

nad hodnotu 150EU zaplatíš clo;-)

0/0
8.9.2009 20:56

Host

Re: dovoz z USA

clo pro digitální fotoapárty je 0%, zaplatí se pouze DPH ;-)

0/0
8.9.2009 23:32

Host

18mpx

Nevim, ale neni 18mpx zbytečně moc, když to není FULL FRAME ???

0/0
8.9.2009 14:07

Host

Re: 18mpx

není to moc:-P;-):-P[>-]EU

0/0
8.9.2009 20:56

ppc1500

Drahé!!

Já fakt nevím, proč platíme tolik daní, že se cena vyhoupne na takovou sumu. Jen tak namátkou jsem se podíval na pár zahraničných webů a tamní ceny jsou o něčem jiném.....

Tak jenom např.: http://www.adorama.com/searchsite/default.aspx?searchinfo=Canon%20EOS%207D

anebo: http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&fcategoryid=139&modelid=19356

V obou případech mi cena vychází cca. 30 000.-Kč. Myslím si, že si ho pořídím z USA. Chtěl jsem původně EOS 500D, ale asi si něco připlatím a koupím si tohoto krasavce....

0/0
8.9.2009 13:43

Host

Re: Drahé!!

Hlupče! Cenu při dovozu do EU musíš navýšit o 19% DPH, 3% CLO a dovoz cca 300 dolarů. Je to stále tak výhodné? EU

0/0
8.9.2009 15:50

Host

Re: Drahé!!

Dovoz 300 dolarů?! Nejvíce jsem dal za poštu 90 dolarů a to jsem měl balík, který vážil cca 10kg. To je velký nesmysl. Nehledě na to, že si nechávám věci posílat jako "gift", pak tedy clo ani DPH není.

0/0
8.9.2009 16:03

Host

Re: Drahé!!

Jako gift? Nez vam na to celnici pridou.

0/0
8.9.2009 16:15

Host

Re: Drahé!!

300 dolarů za poštovné je nesmysl. Jedině by jste musel mít balík tak 50kg. Když je na krabici "gift", tak na to nepřijdou. Vše se dá domluvit. Toho Nikona D300 jsem kupoval z ebaye a s prodejcem jsem se přímo domluvil na tom aby na krabici napsal "gift". Vše problěhlo hladce.

0/0
8.9.2009 16:20

Host

Re: Drahé!!

Nevím co máš za prodejce za mořem,ale vetšina na eBay píše, že zakoupené zboží pošle a bude deklarovat,že to je koupeno a zaplaceno u nich v obchodě. A že nějaké prosby o gift nedělají.  Oni jsou obchod a nestojí jim to za to :-)

0/0
10.12.2009 17:45

Host

Re: Drahé!!

Přičti si 19% DPH, 3% CLO, a poštovné kolem 10 tisíc a zjistíš, že se to skrz problematickou záruku vůbec nevyplatí.

0/0
8.9.2009 15:51

Host

Re: Drahé!!

co tu furt spamujes s tim nesmyslnym postovnym? nejsi magor? kde jsi prisel na takovou hovadinu jako je 10 k postovny...

0/0
8.9.2009 21:21

Tomach

Re: Drahé!!

:-) Z 500D na 7D je docela skok, i kdyz je fakt ze Canon spise miril na nadsence nez na fotografy. Parametry nejsou spatne, skoda ze se tu nenapsalo skoro nic o konstrukci tela, konektoru a ovladacu, ale budiz. Polo/Profi fotograf asi funkci kamery moc nevyuzije, fotograf a kameraman jsou v pro a polopro rovine hodne odlisne profese, na druhou stranu co si budeme vykladat, je to jen par radku mikrokodu, tak proc to tam nedat.

Jinak dovoz neni spatna varianta, Canon obecne je kvalitni znacka takze sance na potrebu zarucni opravy (a tudiz posilani do USA?) pomerne mala. Co se tyce dovozu, nevim co tady mystifikujeten sulin s $300, mozna je to expres personal delivery, ale jinak se ceny pozstovneho z USA pohybuji na mnohem nizsi urovni.(kdo nekdy neco kupoval na eBay nebo Amazon to vi).

Jinak nezapomen ze kdyz uz si kupujes 7D tak tomu slusi trosku jine objektivy nez 500D :-P

0/0
9.9.2009 5:54

Host

Hahaha.

Jakej neumětel fotil ty dvě poslední fotky?! Kompozice mu asi nic neříká, hlavně nechápu kam ostřil. Jinak to vypadá celkem dobře, otázkou však je, zda nebude lepší připlatit - EOS 7D plus základní sklo - 59.990,-Kč , EOS 5D Mark II - 84.990,-Kč. Raději bych teda volil 5D, v této cenové relaci je 24.000,-Kč rozdíl, který je případný kupijící schopen doplatit.

0/0
8.9.2009 10:04

Host

Re: Hahaha.

Presne tak, za tu cenu by tam mel byt full frame snimac. Netusim, kam s timhle modelem Canon miri.

0/0
8.9.2009 10:19

Host

Re: Hahaha.

Me to prijde logicke - 1Ds mark III ma svuj slabsi odvar v podobe 5D, 1D ma svuj slabsi odvar pro poloamaterske sportovni fotografy v 7D...

5D na sport rozhodne neni a 8sn/s u 7D je dost dobrych pro vetsinu sportovnich fotografu semi-pro.

0/0
8.9.2009 10:24

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Hahaha.

Možná takto, stejně je dle mého názoru cena hodně nadsazená. V žadné recenzi však 7D nebyl představen jako přístroj pro sportovní fotografy.

0/0
8.9.2009 10:26

Host

Re: Hahaha.

5D take neni oficialne uvaden pro atelierove foceni... Kdyby to takhle oznacili, tak by ztratili cast zakazniku...

0/0
8.9.2009 10:28

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Hahaha.

To si nemyslím.

0/0
8.9.2009 10:33

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Hahaha.

Abych se zapojil do diskuze - cena 7D je opravdu vysoká. Od těla se sklem za 60k bych čekal full - frame. Ono by možná bylo lepší oželet některé přebytečné funkce - full hd video a hned by to šlo.

0/0
8.9.2009 10:37

individual

Re: Hahaha.

Tyhle nářky nad cenou... Je to pro tebe drahý - nekupuj. Existuje z tvého subjektivního pohledu na trhu obdobný výrobek za nižší cenu - kup si ten. Máš djem, že bys byl schopen vyrábět levněji - otevři si fabriku.

.

No ne ;-)?

0/0
8.9.2009 10:52

Host

Re: Hahaha.

Co to meles? Drahy je relativne vuci podobnym modelum tehoz vyrobce. Vuci tem vyrazne lacinejsim prinasi malo vyhod a vuci tem drazsim mu zase chybi plnotucny snimac. O sronatelnych modelech jinych znacek nemluve, tam to je jeste horsi.

0/0
8.9.2009 13:41

individual

Re: Hahaha.

"Vuci tem vyrazne lacinejsim prinasi malo vyhod a vuci tem drazsim mu zase chybi plnotucny snimac." - to je jen tvůj subjektivní pohled, žádný obecný fakt. Jak píšu: nemáš na to nebo to z různých důvodů nechceš kupovat? Nekupuj. K čemu ti pomůže láteření nad cenou v diskusi na internetu?

0/0
8.9.2009 13:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Hahaha.

Proč musíte být neustále v opozici?! Já jsem nenapsal že je to drahé a že bych na to neměl. Napsal jsem, že je to drahé vzhledem k jiným (lepším) modelům od značky Canon.

0/0
8.9.2009 13:55

individual

Re: Hahaha.

"Napsal jsem, že je to drahé vzhledem k jiným (lepším) modelům od značky Canon." - ano, z tvého subjektivního pohledu, nikoliv obecně.

0/0
8.9.2009 13:57

volic_plukovnik

Re: Hahaha.

7D je jiná kategorie než 5D, nemůžete srovnávat.

Navíc cena u nás je jako obvykle přemrštěná, venku bude příznivější.

0/0
8.9.2009 13:59

Host

Re: Hahaha.

souhlas.... radeji investuju do EF skel a cekam az canon dostane rozum a doda neco levnejsiho ve verzi Full Frame ;-)

0/0
8.9.2009 19:10

volic_plukovnik

Re: Hahaha.

Ty dvě fotky vypadají jako focené TS objektivem, proto to podivné zaostření.

0/0
8.9.2009 13:57

individual

Nesmysl

"Všech 19 bodů snímače AF jsou čočky křížového typu se světelností f/5,6 nebo vyšší." - Tahle věta se nepovedla.

1) AF senzor není tvořen čočkami, alébrž dvěma řadami pixelů uspořádanými do kříže.

2) "Čočka křížového typu" je ve spojení s fototechnikou holý nesmysl.

3) Ani ty hypotetické čočky, ani ony křížové senzory nemají světelnost f/5,6 ani žádnou jinou. Řada pixelů nemůže mít světelnost. Autor neobratným překladem chtěl vyjádřit fakt, že AF senzory jsou citlivé (pracují) při použití objektivu od f/5,6, přičemž středový bod má zvýšenou citlivost u skel f/2,8 a světelnějších.

0/0
8.9.2009 9:47

Host

Re: Nesmysl

Zase onanuješ?! ;-D Ty tu vysedáváš snad celé dny, chtěl bych být tvým zaměstnavatelem - tvoje produktivita práce musí být oslňující.

0/0
8.9.2009 10:13

individual

Re: Nesmysl

Něco k věci asi nemáš ani dnes, viď ;-D?

0/0
8.9.2009 10:48

Host

Re: Nesmysl

ale má úpravdu - ty jen kecáš a kecáš ...[>-]

0/0
8.9.2009 20:58

Host

Re: Nesmysl

U Canonich CMOSu maji vsechny pixely svoji vlastni mikrococku, ale o tom asi autor clanku nemluvil ...a nic to nemeni na tom, ze krizovy je jen a jen senzor a ne cocka :)

0/0
8.9.2009 10:27

individual

Re: Nesmysl

Mícháš dohromady dvě věci - obrazový CMOS senzor (kde jsou skutečně před každým pixelem mikročočky) a AF senzorem, což je samostatný polovodičový obvod umístěný dole před závěrkou.

0/0
8.9.2009 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.