- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přidat, ať se likviduje podloží, otřásají se domy a více plechu na krytech kol, ať to řinčí na výhybkách a křižovatkách (jako na Štrosáku). Nikdo to nechce, ale já to beru a pro změnu pojedu na Severní pól.
A to jako proc? Zda se mi to logicke.
Hlavně že nový typ nemá Klausovy zlé, sarkastické a pohrdavě dolů stažené ústní koutky.
Nechápu, koho mohlo před pár lety napadnout instalovat do vozů metra a tramvají tlačítka na otevírání dveří. Je sice fajn, že DP ušetří ročně řádově stovky tisíc na menším opotřebování dveří, ale už nikomu nedošlo, kolik desítek milionů na tuto "srandu" doplatí naše zdravotnictví, protože dotykové ovládání dveří je ideálním mediátorem všemožných bakteriálních i virových onemocnění
I to tlacitko na ovladni dveri je zcela bezne i jinde v svete a prispiva k vetsi bezpecnosti - tam kde se stisklo tlacitko, tak ridic vi ze v techto dverich bude pohyb pasazeru.
Také nechápu, že ve 21. století mohl někdo pustit tyto tramvajky "Porsche" na koleje.
Vždyť všude propagují - nejezdit autem, používat MHD - ale : kdo má v téhle hrůze jezdit?? Já s ní tedy jezdím celkem často a celkem se mi líbí retro nádech uvnitř vozu. Prostě takový pocit návratu ke starším tramvajím před T3 - asi je to barvou, nevím. Tím ale pozitiva končí.
Nejdou otevírat přední dveře - část ostrůvku nevyužitá, stejně tak místo v tramvaji vpředu vozu. A již zmiňované sedačky naproti sobě evokují staré vozy metra ruské výroby, bez možnosti se kdekoliv chytit bezpečnostních tyčí. O vyhnutí se jinému pasažérovi či když sedí někdo naproti mně a má jiný cestující projít...hrůůůza!!! Nechápu, je to tunel největší. Politici to koupili a sami tím nejeli..jojo. No a na konec látkové sedačky, co budou brzy smrdět...A trvanlivost? 15 roků?
Latkove sedacky jsou i v jinych zemich zcela bezne !!!
Podle toho, jak dopravní prostředky po pár měsících provozu vypadají, by si lidi zasloužili jezdit dobytčákem (omlouvám se dobytku).
Hmm... Obsazenost 8os. na m2 - tak to už je solidní grupáč
Nevím, nevím, ale přijde mi, že na těch fotkách jsou spíše kolejnice, než koleje. Ale třeba to máte v Praze jinak.
Ne, dokonce i v Praze rozlisujeme koleje a kolejnice. Bohuzel to nerozlisuje nejakej privandrovalej pisalek.
Ale hlavne doufam, ze co nejdrive zmizej ty fakt hloupy tramvaje "Porsche", ktery nicej trate, jsou hlucny, spatne usporadany uvnitr a vymena vzduchu nefunguje.
Budou deformacni testy s cestujicimi dole pod Barandovskym kopcem, lol
Co to má za motory? Pokud je to ta co Škoda měla na MSV tak to vypadá na synchronní stroj, odhaduji, že s permanentními magnety na rotoru. Pro jedno kolo jeden motor.
Zkuste něco zjistit i o řízení těchto motoru a trochu to rozepsat. Případně zjistit výrobce na stránkách Škoda o tom moc není.
A google odkazuje na Univerzita Pardubice / Dopravní fakulta Jana Pernera, Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta elektrotechnická, VUES Brno s.r.o., ŠKODA ELECTRIC a.s.
Motory s permanentním budzením se dnes prakticky nepoužívají...