Diskuze

Nová tramvaj pro Prahu vozí 20 tun kolejnic místo cestujících. Podívejte se

Na nejdelším tramvajovém stoupání v Česku probíhaly zatěžkávací zkoušky nové "elektriky" pro Prahu. V noci vozila 20 tun kolejí na Barrandovský kopec tam a zpět a tak sbírala data pro výrobu prvního prototypového vozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wiki5.5

25. 9. 2009 1:30
20 tun cestujicich

sakra lidi nezerte tolik :-)

0 0
možnosti

Host

27. 9. 2009 13:57
Re: 20 tun cestujicich

Přidat, ať se likviduje podloží, otřásají se domy a více plechu na krytech kol, ať to řinčí na výhybkách a křižovatkách (jako na Štrosáku). Nikdo to nechce, ale já to beru a pro změnu pojedu na Severní pól.

0 0
možnosti

Host

23. 9. 2009 17:00
Klimatizace zase jen v kabine ridice?

Vitejte v 19. stoleti.

0 0
možnosti

michal II

23. 9. 2009 17:19
Re: Klimatizace zase jen v kabine ridice?

A to jako proc? Zda se mi to logicke.

0 0
možnosti

Host

23. 9. 2009 15:34
Obličej T15

Hlavně že nový typ nemá Klausovy zlé, sarkastické a pohrdavě dolů stažené ústní koutky.

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 22:01
Kdy už zruší tlačítka otevírání dveří?

Nechápu, koho mohlo před pár lety napadnout instalovat do vozů metra a tramvají tlačítka na otevírání dveří. Je sice fajn, že DP ušetří ročně řádově stovky tisíc na menším opotřebování dveří, ale už nikomu nedošlo, kolik desítek milionů na tuto "srandu" doplatí naše zdravotnictví, protože dotykové ovládání dveří je ideálním mediátorem všemožných bakteriálních i virových onemocnění :-/

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 22:24
Re: Kdy už zruší tlačítka otevírání dveří?

I to tlacitko na ovladni dveri je zcela bezne i jinde v svete a prispiva k vetsi bezpecnosti - tam kde se stisklo tlacitko, tak ridic vi ze v techto dverich bude pohyb pasazeru.

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 21:47
porsche

Také nechápu, že ve 21. století mohl někdo pustit tyto tramvajky "Porsche" na koleje.

Vždyť všude propagují - nejezdit autem, používat MHD - ale : kdo má v téhle hrůze jezdit?? Já s ní tedy jezdím celkem často a celkem se mi líbí retro nádech uvnitř vozu. Prostě takový pocit návratu ke starším tramvajím před T3 - asi je to barvou, nevím. Tím ale pozitiva končí.

Nejdou otevírat přední dveře - část ostrůvku nevyužitá, stejně tak místo v tramvaji vpředu vozu. A již zmiňované sedačky naproti sobě evokují staré vozy metra ruské výroby, bez možnosti se kdekoliv chytit bezpečnostních tyčí. O vyhnutí se jinému pasažérovi či když sedí někdo naproti mně a má jiný cestující projít...hrůůůza!!! Nechápu, je to tunel největší. Politici to koupili a sami tím nejeli..jojo. No a na konec látkové sedačky, co budou brzy smrdět...A trvanlivost? 15 roků?

;-(

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 22:23
Re: porsche

Latkove sedacky jsou i v jinych zemich zcela bezne !!!

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 21:32
Vyhozené peníze

Podle toho, jak dopravní prostředky po pár měsících provozu vypadají,  by si lidi zasloužili jezdit dobytčákem (omlouvám se dobytku). [>-]Rv

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 21:31
Obsazenost

Hmm... Obsazenost 8os. na m2 - tak to už je solidní grupáč ;-D

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 21:21
Koleje?

Nevím, nevím, ale přijde mi, že na těch fotkách jsou spíše kolejnice, než koleje. Ale třeba to máte v Praze jinak.

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 23:08
Re: Koleje?

Ne, dokonce i v Praze rozlisujeme koleje a kolejnice. Bohuzel to nerozlisuje nejakej privandrovalej pisalek. ;-)

Ale hlavne doufam, ze co nejdrive zmizej ty fakt hloupy tramvaje "Porsche", ktery nicej trate, jsou hlucny, spatne usporadany uvnitr a vymena vzduchu nefunguje.Rv

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 20:22
Vrcholem zkousek

Budou deformacni testy s cestujicimi dole pod Barandovskym kopcem, lol :-)

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 18:36
dotaz

Co to má za motory? Pokud je to ta co Škoda měla na MSV tak to vypadá na synchronní stroj, odhaduji, že s permanentními magnety na rotoru. Pro jedno kolo jeden motor.

Zkuste něco zjistit i o řízení těchto motoru a trochu to rozepsat. Případně zjistit výrobce na stránkách Škoda o tom moc není.

A google odkazuje na Univerzita Pardubice / Dopravní fakulta Jana Pernera, Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta elektrotechnická, VUES Brno s.r.o., ŠKODA ELECTRIC a.s.

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 19:43
Re: dotaz

Motory s permanentním budzením se dnes prakticky nepoužívají...

0 0
možnosti