Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klávesové zkratky a gesta myší pro Windows 7

Ovládat nové Windows 7 klávesovými zkratkami a gesty myší vám ušetří čas a vaši práci zefektivní. Jakmile si na ně zvyknete, poznáte, že bez nich již nemůžete být. Podívejte se na ty, co nově přibyly ve Windows 7.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

minni_e

jj

nweee

0/0
21.11.2009 11:48

Host

Windows 7

Asi tady budu mluvit za vsechny hrace ale obrovska vetsina hracu pokud chce dobrou grafiku ve hrach teda pokud na to maji Hardware, tak ma Visty nebo W7. Z jedineho prosteho duvodu a to DirectX 10 , 10.1 a 11. Souhlasim ze XP SP3 jsou dobry system ale tyto nove DirectX tam nefunguji. Sam osobne pouzivam Linux na praci a Widle na zabavu. Kazdej ma svuj nazor na system obecne. Ale kdyz se zeptate lidi kolem sebe na co pouzivaji PC tak v drtive vetsine Internet, prace, hry, nic jineho. Takze u hodne lidi vyhrava Windows....

0/0
20.11.2009 14:18

Host

moc pěkný a potřebný klávesový zkratky

ale klávsovou zkratku na vytvoření nové složky prostě nepřidají a nepřidají...

0/0
20.11.2009 10:27

Host

Windows 7 network problem

Jestli pak jste si uz vsimli problemu s sitovkou na W7? cca 50milionu odkazu na guglu? Kdepak soudruzi z MS udelali zas chybu :-/

0/0
20.11.2009 9:43

Host

Windows 7

Nechal jsem si nainstalovat WIN 7 na notebook, ale bohuzel se mi nepodarilo nainstalovat hardwarove klice (ani po konzultaci s vyrobcem), a po instalaci vyvojoveho software mi system nahlasil, ze doslo k ukonceni programu, ktery nespravne fungoval. Tedy vysledek - kompletni preinstalace na Win XP.  

0/0
19.11.2009 23:49

Host

Win7

A neodpustím si věc,tady na technetu chtějí pomoct uživatelům a Vy chytrolíni kteří všemu rozumíte jim hážete polena pod nohy,někteří lidé nejsou tak orientovaní v pc,tak si nechají poradit.Ale když čtou ten balast od vás typu xp je bůh.vista shit,win 7 cosi ,tak nevím :-(,kde je chyba:-(. Riči;-)

0/0
19.11.2009 21:47

Host

Win7

Ještě jednou malou poznámku :-P,Nejlepší OS je SINGULARITY,jestli víte vůbec vo co se jedná ;-D;-D[;Riči8-o

0/0
19.11.2009 21:28

Host

Re: Win7

ten je tak dobrej, že ho nepoužívá ani 1 % uživatelů ;-)

0/0
20.11.2009 15:29

Host

Win7

Win7 je akorát kopírka Vist,plus bonus chytráci ;-D,každý je zvyklí na jiný OS,nechápu proč to porád doslova porád řešíte tady na technetu.Navrhuju řešit to u piva.;-DZdarec;-);-);-);-)

0/0
19.11.2009 20:28

Host

Win7

Windows 7 je Vista plus service pack 3!! Vy šašci;-D;-D;-D;-D

0/0
19.11.2009 20:09

Antony30011

Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

...tak Macy nabízej tyto funkce v daleko lepším provedení...že sou wokna lepší mě nezajimá :-P prootže nejsou, a komu se to nelibi ať mi klobouk políbí ;-);-D

0/0
19.11.2009 17:33

Host

Re: Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

Pravda, pravda, dokonce si je můžete měnit nebo utvářet dle vlastní libosti další, kdy to budou mít sedmičky, ve 3. "paku"?

0/0
19.11.2009 17:51

Host

Re: Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

Váš příspěvek je stejný jako kdybyste napsal. Můj mercedes má ABS už dlouho. Vaše Fábia až Teď. K tomu dodám, že Mercedes používá jen někdo a Fábia je vlastněna větší populací.

0/0
19.11.2009 18:50

Antony30011

Re: Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

Moje Volvo má taky ABS ;-)

0/0
19.11.2009 20:41

Antony30011

Re: Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

A navíc....cenu auta nemůžete porovnávat s cenou pc...30 000 za slušný kompl je něco jiného než meloun dva za auto...:-P

0/0
19.11.2009 20:42

Host

Re: Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

tak takhle se pozná socka:-D

0/0
20.11.2009 12:12

Antony30011

Re: Když tu tak píšete o slavných Woknech 7...

To bylo na mě?

0/0
20.11.2009 19:50

Host

Totez uz tu bylo

Chapu, ze se objevil novy system a kazdy WEB se snazi o nem informovat, ale defakto stejny clanek uz vysel na zive.cz. Ale asi pred 14dny :).

Jinak klavesove zkratky jsou super a urychluje to praci.. Jsem rad ze nase firma presla z nestastnych Vist na W7.

0/0
19.11.2009 10:21

Bujo7

Win+T

Funguje částečně i na Vistách, ale musí se to potvrdit Entrem.

Windows 7 4ever! :-)

0/0
19.11.2009 4:23

ZdenekBS

Re: Win+T

Windows 7 je pokračování velkého omylu zvaného Windows Vista. Pokud zůstaneme v prostředí Windows, pak jednoznačně Windows 2003 R2 a pak XP Pro.

0/0
19.11.2009 7:42

Host

Re: Win+T

Tak jeste zes nam to tak vysvetlil...

0/0
19.11.2009 7:53

ZdenekBS

Re: Win+T

Na důvod se nikdo neptal, ale pokud to má být dotaz, můžu dát do placu hned osm důvodů, proč jsou sedmičky slušně řečeno nevyvedené.

0/0
19.11.2009 8:02

Host

Re: Win+T

To si rad poslechnu. Na Win7 mam svuj nazor, ale presto bych rad slysel nazor i nekoho jineho.

0/0
19.11.2009 8:06

ZdenekBS

Re: Win+T

1) Windows Explorer nezobrazuje sdílené položky. Jde to zapnout?

2) Nefunguje (ne)seskupování ikon. Přestože je seskupování vypnuté, nově otevíraná okna se automaticky řadí ke stejným již otevřeným. Jak se toho zbavit?

3) TreeView se seznamem složek ve Windows Exploreru je neustále zapnutý. Zabírá zbytečně místo, ale nejde zavřít/vypnout. Nebo ano?

4) Event Viewer neumožňuje exportovat víc, než 256 položek. Jak mám teda podle něj vyexportovat vše?

5) Event Viewer neumožňuje filtrovat podle času. Proboha, proč? Vždyť je to jedna z nejdůležitějších funkcí!

0/0
19.11.2009 8:18

ZdenekBS

Re: Win+T

6) Pracuji na vzdálené ploše. Dám kopírovat, přepnu se na lokál, dám vložit. Zatímco se kopíruje, na lokálu dám opět kopírovat. Kopírování ze vzdálené plochy se tím automaticky přeruší. Díky, to je skutečně skvělé...

7) Už delší čas mě deptá http://winadmin.blog.cz/0909/chyba-zabezpeceni-windows-7-prazdne-heslo-politikam-navzdory.

8) Průzkumník Windows neodlišuje sdílené adresáře

Našlo by se toho víc, např. záměna klávesových zkratek v Průzkumníku.

Možná vše, na co si stěžuju, není pravda, ale řešení se mi v nápovědě nepodařilo dohledat.

0/0
19.11.2009 8:21

ZdenekBS

Re: Win+T

9) Při přesouvání z lokálu na vzdálenou plochu (nebo obráceně) se soubor zkopíruje, nepřesune.

0/0
19.11.2009 8:25

ZdenekBS

Re: Win+T

Pardon, bod osm je shodný s bodem jedna. Ale zato o to víc to štve (možná ne doma, ale v práci určitě) :)

0/0
19.11.2009 8:30

Host

Re: Win+T

Diky :-) Je videt, ze kazdy pouziva operacni system jinak :-) Ku prikladu ja Windows Explorer nepouzivam vubec, proto jsem si tech problemu vubec nevsiml :-) Zato me neuveritelne vadily jine neduhy. Ale pokud je to, co popisujete, alespon trochu pravda, tak by me to take stvalo - to souhlasim :-) Co se tyka presouvani z/na vzdalenou plochu - to, ze se soubor jen zkopiruje, to preci nefungovalo nikdy jinak, nebo se pletu?

Kazdopadne doufam, ze vsechny neduhy, problemy, chyby budou odstraneny a Win7 se stane dobrym OS. Myslim si, ze na to opravdu ma. Vzdyt si jen vzpomente na zacatky WinXP - to byla taky docela hruza. Visty byly omyl to ano, ale u Win7 si to nemyslim. Trochu duvery R^ ;-)

0/0
19.11.2009 9:04

ZdenekBS

Re: Win+T

Taky trochu doufám, že po nějakém tom SP se ze sedmiček stane dobrý systém. Na XP jsem přešel z Win 2k až po vydání SP2 pro XP a dnes na ně nedám dopustit (i když s jistou dávkou nostalgie a slzou v oku vzpomínám na Win2k). Kéž bych tak jednou vzpomínal i na sedmičky. Ostatně, Visty jsem smazal po měsíci, sedmičky mám už tři měsíce. Buď to není úplně nejhorší, nebo jsem rezignoval, ale použitelné to jakžtakž je :)

0/0
19.11.2009 9:13

ZdenekBS

Re: Win+T

Bod 9) beru zpět. Žil jsem v domění, že ne, ale teď jsem si to zkusil s Win 2k3 a opravdu dojde jen ke zkopírování.

0/0
19.11.2009 9:21

Quartz

Re: Win+T

1) Nejde, opravdu je to designový záměr, podle mnoha lidí nepovedený.Rv

2) V tom s vámi nesouhlasím, pokud mám seskupování oken přepnuté na "never combine", tak se okna usidlují pod samostatnými tlačítky jako ve starších windows.R^

3)Treeview lze samozřejmě vypnout, "Organize>Layout>Navigation Pane"R^

4) Právě jsem si uložil 3300 záznamů, kde to berete? (save -> *.evtx)R^

5)Event viewer samozřejmě umožňuje filtrování podle času: "Create custom view>Logged>Custom Range/Last(hour,12h,24h,1w..)"R^

0/0
19.11.2009 10:28

Host

Re: Win+T

ad 2) mám klasický motiv a opravdu stále seskupuje.

ad 3 a 5 - dík, fakt nevím, jak jsem tohle přehlédl. Zvlášť ten Event Log jsem procházel několikrát, než jsem uvěřil, že to tam není :)

ad 4) vlezu do protokolu, označím vše, dám Uložit vybrané události... - chyba. Win7 Pro x86 Cz, 6.1.7600.

0/0
19.11.2009 10:38

Host

Re: Win+T

co takto pouzivat Total commander alebo podobne na pracu zo subormi ?

0/0
19.11.2009 12:07

Host

Re: Win+T

TC je placený a kupovat ho na několik desítka PC je nesmysl. A omlouvat špatnou funkčnost existencí programu třetí strany je... irelevantní.

0/0
19.11.2009 12:11

Host

Re: Win+T

Přešel jsem z XP na 7 kvůli vyzkoušení a od začátku jsem si zapisoval výhody a nevýhody... Výhody u 7 převažují - takže to že najdete 8 důvodů proč nepoužívat 7 je docela zavádějící. Kor, když většina z těch bodů co píšete je způsobena jen tím, že jste si zřejmě nevšiml, že to jde. Vzpomínám si na přechod na XP - většina znalejších se naučila vypínat ten hnusný XP-default design, nezobrazování přípon souborů a další ptákoviny, které na widlích do té doby nebyly. Také jsem s XP v začátcích chvíli bojoval než jsem se v nich naučil chodit - a dodnes jsou XP nejoblíbenějším a nejrozšířenějším OS. 7edmičky jsem nainstaloval před 4 dny a teprve se s nimi sžívám, ale pár výhod oproti XP to má. Není to sice nic tak revolučního, nicméně si myslím, že win 7 jsou o chlup dále než XP, ale přesto není přechod nutný. Kdo má rád své XP, může s nimi klidně zůstat. Jinak k těm udajným problémům:

0/0
20.11.2009 9:09

Host

Re: Win+T

1) Mě Explorer sdílené teda zobrazuje...

2) Tohle mi taky funguje

3) Stromeček jsem už také vypnul

Co mi příjde naopak jako výhoda oproti XP je např:

1) odstranění koše z plochy - hurá, bez nutnosti ručního zásahu do registrů

0/0
20.11.2009 9:12

Host

Re: Win+T

2) uchopování oken do stran - není to vůbec špatné, jak jsem původně

myslel. Sice na to maximalizování používám spíše dvojklik na horním

pruhu okna... Ale to do stran je fajn

3) Při přejmenovávání souborů se neoznačuje defaultně přípona - to je fajn.

0/0
20.11.2009 9:13

Host

Re: Win+T

4) Svižnost systému - těžko říct jak jiné počítače, mám jen svůj

notebook, ale příjdou mi 7 svižnější než XP - po každé události to

rychle reaguje. Tak má uživatel pocit, že je to vše rychlejší. Zda je,

těžko říct, ale ta rychlost reakce psychologicky působí mnohem lépe.

5) Rychlost zapínání programů - tohle mě hodně překvapilo. Word, Excel otevřený za méně než 1 vteřinu - supr.

0/0
20.11.2009 9:14

Host

Re: Win+T

6) Miniatury - ty jsou super - nastavitelná velikost náhledů se mi hodí.

7) O něco propracovanější správa souborů a složek

8) Knihovna souborů - osobně ji teda nepoužívám, ale umím si představit, že ji mnoho lidí využije... určitě fajn věc.

0/0
20.11.2009 9:14

Host

Re: Win+T

No a samozřejmě že jsem narazil i na pár nevýhod - Některé jsem již zjistil jak vyřešit jiné buď nejdou nebo zatím nevím jak. Nejvíc mě vadí tohle:

1) V adresáři uživatele se mi neustále vytvářejí defaultní složky "Videa", "Kontakty", "Oblíbené položky"... I když je smažu, vytvoří se znovu. Zatím to řeším, že jsem je dal skryté. Třeba někdo poradíte, díky....

2) Nechápu proč zase po instalaci defaultně nezobrazuje přípony souborů - největší hovadina!!! Běžní uživatelé pak vůbec nevědí, že soubory vůbec nějakou příponu mají - no dílo!!!

Ale nejlepší ze všeho je co? No že mi rychleji stahuje uTorrent:-D I když to zřejmě s Win7 nemá nic společného:-D

0/0
20.11.2009 9:16

ZdenekBS

Re: Win+T

Neřekl jsem nepoužívat, tvrdím, že jsou nepovedené. Navíc jsem se ptal, jak dosáhnout kýženého efektu. Jediné, na co si stěžuju doopravdy, je nápověda na nic. Microsoft postavil řadu věcí na hlavu a bez úplné nápovědy je nutné neustále experimentovat, hledat na Netu a učit se z poznatků druhých, což ale jde na úkor práce.

S tou rychlostí se dá polemizovat, něco se zdá být rychlejší, spousta věcí (kopírování pod.) se mi zase subjektivně zdá naopak pomalejší (výpočet doby pro kopírování).

Dockování ke straně je podle mne zhovadilost, kterou také neumím vypnout.. Koš šel odstranit i dřív z GUI. Přejmenování bez přípony ale je rozhodně pozitivní a už hodněkrát jsem jej ocenil.

0/0
20.11.2009 9:26

Host

Re: Win+T

Jak šel odstranit koš?

0/0
21.11.2009 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.