Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Programy, které vám připraví počítač na Windows 7

Určitě si nejprve zkontrolujte, zda si bude váš počítač s novým operačním systémem rozumět. Díky Windows 7 Upgrade Advisoru se také dozvíte, jakou verzi máte zvolit. Jednoduchá utilita vám pomůže vyřešit i častý problém s ovladači.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ten Advisor mi jede už 2 hodiny a nic...

;-€

0/0
6.12.2009 12:11

sn..

Windows 7

vše funguje jak má, bez problému R^

0/0
23.11.2009 11:53

Autobus s tykadlama

Win Seven Ultimate...

v US Beta verzi mám v NB už týden ( spíš z nouze, nemohl jsem najít instalačky na XPčka:-P ) . Mám Celeron 1.6MHz, 1,5G Ram, integrovaná grafika.

Příjemně překvapení, že to jede, přesto, že Advisor mi našel nekompatibilní grafickou kartu a prý mám malou RAMku Akorát nesmím mít otevřeno víc než 3 aktivní okna, potom to procesor nestíhá.A během čtení z DVD, nebo vypalování je stroj strašně pomalej ( ale to asi není vina Win 7, to mi dělalo už před tím).probouzení z hibernace je mnohem rychlejší, software běhá bez problémů, u něčeho jsem akorát musel nastavit kompatibilitu na XP. Ovladače bez problémů, instalace systému rychlejší než u XP

Má to nevýhodu v tom, že nic není tam, kde je člověk zvyklej z XP, systém je celý překopaný.A pro někoho také v tom, že je Beta kompletně anglicky

0/0
23.11.2009 11:15

Host

Re: Win Seven Ultimate...

jde o zvyk, najdeš vše co potřebuješ R^

0/0
23.11.2009 11:26

Autobus s tykadlama

Re: Win Seven Ultimate...

jelikož beta má být funkční do června, beru ji jako dočasnou, nechce se mi za 4.000 kupovat ostrou českou verzi, XP mi pro vše co na NB dělám plně vyhovuje a myslím, že ještě pár let vyhovovat bude. jediné, co umí navíc, a je pro mě užitečné je interní podpora vypalování DVD a BD.Sedmičky tedy až s novým NB, ale jelikož můj Acer šlape jak hodinky, bude to asi až Seven SP3, nebo Windows 8 ;-D

0/0
23.11.2009 12:08

Host

Re: Win Seven Ultimate...

já mam full a jede dobře, to vypalování DVD je super ;-) ale navíc i přehrávání 3gp a mov bez kodeků R^

0/0
23.11.2009 12:11

Autobus s tykadlama

Re: Win Seven Ultimate...

Umí matrošku? moje beta ne ;-( Nikdy jsem ji nepotřeboval, ale te´d v ní mám film

0/0
23.11.2009 12:12

Host

Re: Win Seven Ultimate...

tak to netušim, nic v tomhle formátu nemam :-/

0/0
23.11.2009 12:14

Host

lol

fascinuje mě, jak někteří uživaleté musejí cpát jiným, jak mají lepší OS a lepší zálohování i když to nikoho nezajímá. Pokud budu se svým zálohováním nespokojený, tak se sám poohlídnu po něčem jiném a nepotřebuju k tomu nějaké cpaní klínů do hlavy o nějakém Mac OS atd.

0/0
23.11.2009 10:43

Host

Re: lol

A proč ty spamuješ? ;-D Založit si nové vláknu kvůli řešení svých problemů, běž si žalovat jinam ;-D

0/0
23.11.2009 11:08

Host

Re: lol

jo hochu, já s tim ale nazačal ;-)

0/0
23.11.2009 11:12

Host

Re: lol

A kdo asi jinej než ty tady zakladá vlakna dokola... já žadný nový vlakno nezaložil

0/0
23.11.2009 11:15

Host

Re: lol

já založil jen jedno ;-)

0/0
23.11.2009 11:21

Host

Re: lol

To aby jsis zažaloval a upozornil. ;-D

0/0
23.11.2009 11:25

Host

Re: lol

přesně tak, na pitomce jako jsi ty ;-)

0/0
23.11.2009 11:26

Host

Re: lol

STBak by byl z tebe ja vysitej. Zdar komousi ;-D

0/0
23.11.2009 11:59

Host

Re: lol

velmi ubohá reakce ;-D

0/0
23.11.2009 12:06

Host

Re: lol

Tvuj pud zebezachovi je bonzovat a upozornovat ;-)

0/0
23.11.2009 13:21

Host

Re: lol

lol, blbe;-)

0/0
23.11.2009 16:14

Host

W7

Prekvapilo mne, ze prestoze WinAdvisor nehlasi problem, na NTB Lenovo Rkove rady maji W7 problem s ovladacem grafiky. Takze az do prvniho servicepacku jsem zrejme odsouzen k WXP...

0/0
23.11.2009 9:56

Host

Re: W7

to že má problem s driverem na grafiku neni problém W7 ale podpory pro W7

0/0
23.11.2009 10:32

Host

No..

chci jen upozornit, že Windows 7 zálohování mají,..to, že někdo neví, kde to je, nebo tomu nevěří je jen jejich problém, zkuste googlovat vy tupci, než tady začnete dělat bubáky ;-)

0/0
23.11.2009 8:39

Host

Re: No..

zalohovaci program Windows 7 je jako si drbat levy ucho pravou nohou ;-)

0/0
23.11.2009 9:05

Host

Re: No..

pro Vás ano ;-) je mi Vás líto

0/0
23.11.2009 9:14

Host

Re: No..

Kdyby radeji MS okopiroval zalohu jako je v MAC OS, tak udela lip. Bohuzel to asi nejde, protoze by se mu Apple vysmal jak MS krade jejich napady a tak MS udelal zalohu dat sloziteji, protoze s prichodem Windows 8 na to udelaji reklamu jak maji kvalitni zalohovaci program aby nalakali lidi ke koupi Windows 8 ;-) Asi nemate sajnuk jak funguje zaloha v Mac OS, kde zaloha probiha kazdou hodinu s moznsti zalohy po wifi, vcetne spickoveho programu pro prihlizeni zalohovanych dat. Vas mi ji taky liti, ze neznate nic jineho.

0/0
23.11.2009 9:20

Host

Re: No..

ale uvědom si jednu, věc, mě je úplně jedno jak funguje záloha  v Mac OS chápeš to? mě stačí to, že to u mí W7 a funguje to tak, jak to fungovat má, nepotřebuju víc ;-)

0/0
23.11.2009 9:23

Host

Re: No..

Jasne a pak nezapomen napsat jak dokonaly ma zalohovani Windows 7 ;-D

0/0
23.11.2009 9:40

Host

Re: No..

ale mě je jedno jesli je to pro tebe dokonalý, nebo neni, mě to vyhovuje a nezajímá mě tvoje zálohování v Mac OS protože ho nepoužívam ;-)

0/0
23.11.2009 10:30

Host

Re: No..

Windows 7 nic neumi. Delam v Mac OS a Windows. Kdyby mel v zakladu Widnows neco podobneho, tak to je super. Ja aspon priznam, ze Windows v tomhle chrape, ale ty to nikdy nepriznas, protoze nevis, ze existuje neco mnohem dokonalejsiho.

0/0
23.11.2009 9:42

Host

Re: No..

protože nic lepšího nepotřebuju ty blbe, dovete to ten tvuj mozeček pochopit?

0/0
23.11.2009 10:28

Host

Re: No..

jo jo tohle nekdo rikal o Windows 95 ;-D nic lepsiho nepotrebuje.... vse bylo vymsleno ;-D

0/0
23.11.2009 10:31

Host

Re: No..

je mi líto, že potřebuješ Time Machine abys byl štastný ;-) já si vystačim se zálohou ve W7 a splní mi to účel úplně stejně ;-)

0/0
23.11.2009 10:34

Host

Re: No..

Nesmysl. Zalohovani Windows programem ti nezachrani data na kterych jsi ten den pracoval. Zaloha neprobyha v realu nebo s hodinovym spozdenim automaticky. To co ma MS neni zalohovaci program, ale ksindl. Pouzivam k zaloze placeny program.

0/0
23.11.2009 11:14

Host

Re: No..

používej si co chceš, já jsem spokojený sa tim co má W7 ;-)

0/0
23.11.2009 11:22

Host

Re: No..

Jak rikam to byli i uzivatele Windows 95. Vse fungovalo jak ma, sice obcas 5x denne modra smrt, ale oni nic jineho neuznvali a vse jim vyhovovalo.

0/0
23.11.2009 12:01

Host

Re: No..

to je mi tak nějak u řiti ;-)

0/0
23.11.2009 12:07

Host

Re: No..

běž onanovat nad Mac OS jinam ;-)

0/0
23.11.2009 9:26

Host

Re: No..

bože ty jsi k r e t é n e k Rv

0/0
23.11.2009 9:18

Host

Re: No..

Videl jsi jiny zalohovaci program? Asi ne jinac by jsi tady neplacal blbosti. Nebud linej a pust si video jak funguje Time machine. Pak muzes sam sebe oznacit za neznalce.

0/0
23.11.2009 9:22

Host

Re: No..

a proč? á nepoužívam Mac OS, nezajímá mě to;-)

0/0
23.11.2009 9:24

Host

Re: No..

Taky dobrej argument. Ja Windows pouzivam a poradnej zalohovaci program v zakladu systemu bych uvital.

0/0
23.11.2009 10:33

Host

Re: No..

je to argument, kterej mě stačí, já nevim, proč máš pořád problém to pochopit a pořád mi cpeš něco o Mac OS, mě to nezajímá, protože mam W7 a ta záloha co tam jě, mi stačí. Pokud tobě ne, tak W7 nepoužívej ;-)

0/0
23.11.2009 10:36

Host

Re: No..

Jenze ja je v praci musim pouzivat, ale to ty asi pochopis mm ;-)

0/0
23.11.2009 13:22

Host

Re: No..

tak to máš smolíčka ;-)

0/0
23.11.2009 16:16

HrubesaMares

Re: No..

nojo...akorat s postupujicimi verzemi je cim dal tim min a min pouzitelny...trebu od Vist uz nepodporuje paskove mechaniky :-(

O automatizovatelnosti nemluve..

0/0
23.11.2009 9:50

Host

Re: No..

nojo...akorat s postupujicimi verzemi je cim dal tim min a min pouzitelny...trebu od Vist uz nepodporuje paskove mechaniky :-(

O automatizovatelnosti nemluve..

0/0
23.11.2009 9:51

Host

na spektru nefachaj, zkusím ATARI

to je přeci jenom lepší

0/0
22.11.2009 20:04

Flynn

Re: na spektru nefachaj, zkusím ATARI

Zkus AMIGU, tam mas na dekadu vystarano...

0/0
22.11.2009 22:31

Host

WIN 7

Nejlepší verzí Windows jsou MAC OS X :-P

0/0
22.11.2009 17:15

Host

Re: WIN 7

ne, tym je linux. je zadarmo, je spolahlivy, proste slape. posledna verzia ubuntu je tak jednoducha, ze prechod na nu kludne zvladne aj priemerne zdatny pouzivatel windows. ja som si dal na svoj netbook (toshiba nb100) verziu xubuntu ktora je robena pre slaby hardver do dual bootu s XP a slape dvakrat rychlejsie nez XP. a to mam prosim aj vo win vzdy vzorny poriadok. bez problemov rozpoznal vsetok hardver. a uz len to,ze nie je potrebne defragmentovat, riesit virusy, malvare a podobne sracky za ten prechod stal. takze teraz travim 90 percent casu pod xubuntu a win startujem len ked musim.

0/0
22.11.2009 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.