- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je mi líto Ukrajiny a jejich Antonova, který má stejné parametry a je už pěknou řádku let na světě k dispozici! Tak si naivně myslela, že když se dá na stranu západu, že jí západ vyjde vstříct a pomůže jí propojit skomírající hospodářství s EU. Ale chyba lávky, západ do svých skutečně hodnotných kšeftů nikoho nepustí a raději bude věci vyvíjet dvakrát. Ukrajina a spol. se mu hodí jen když potřebuje odbytiště nějakého lagricu nebo pošpinit Rusko. Ale místo spojenecké spolupráce si se zeměmi bývalého východního bloku(vč.ČR) jen vytře. Jak smutné! Jak typické v posledních 20 letech!
Fakt jsem myslel pri prvni pohledu ze je to nejaky nastupce Herculesu. No jo evropa vsude posledni a jeste to kopci.
Ma to kridla nahore, 4 motory, zvednuty ocas kvuli nakladaci rampe tak to je jasna kopie, ze jo?
Vývoj A400 je samoúčelné vyhazování peněz k udržení neefektivního francouzského leteckého průmyslu. EU mohla zavést Antonovy An-70 už před pěti lety s nižší cenou, větší nosností i doletem. Kvůli francouzům od tohoto společného projektu ustoupila a nechala Ukrajince ve štychu.
Zrejme si spocitali, ze za sve penize chteji podporit svuj technologicky vyvoj a ne cizi.
Když to porovnám s těmi 350 tunami, se kterými jsem jednou viděl vzlétat Mriju... Tak je to takové letadélko Káně...
Užitečné zatížení tohoto letadla je o sto tun nižší, tedy 250 tun. Jinak, to letadlo existuje v jednom exempláři a není určeno pro hromadnou výrobu.
Tady se zas sešlo odborníků. Přečetl jsem jenom pár příspěvků - dle jejich pravopisu a vyjádřovacích schopností by neposkládali ani papírovou vlašťovku, ale budou tady trousit moudra za všechny letecké konstruktéry Evropy.
Podla mna mega lietadlo presne do Dubaja alebo z deste pod okap ! Len ci to nebude aj posledny let alebo let rovno do muzea !
Lietadlo za megapruser ojrace !
Proti Antonovu An-225 je tohle jen malej drobeček :)
Toho by museli rozśeli na dvě letadla ! žádnej obŕí, ale podprůmérný transportní letoun! Jdinej obří je te ocas-ten aź nékdo odstŕelí, tak milej letoun pude čumákem do kytek...
Než tenhle A400.Doufám, že třeba naše armáda zas neudělá výhodný nákup.
ten je bezvadnej... až na to, že už více než deset let po ukončení vývoje neni zařazenej do služby... pročpak asi?... kvůli tomu, že je dobrej, asi těžko...
No přád lepší, než jak se to dělá se software. Hlavně být na trhu první i se sr*čkou. Takový trend v letectví by byl vysoce kontraproduktivní. Začali by mizet zákazníci