Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Internetový filtr vyvolává protesty, odmlčí se některé australské weby

Eutanazie, mnoho počítačových her, některé filmy... I takový obsah má v budoucnu v Austrálii blokovat nový internetový filtr. Protesty proti němu tento týden vrcholí omezením provozu stovek australských webů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hnedka_zdrapana

hm..

Je nechutné jak jsou děti zneužívány těmito politiky ve prospěch likvidace svobodného internetu. Už jen to, že daný filtr bude povinný i pro všechny dospělé, jejich tvrzení o ochraně dětí vyvrací.

0/0
27.1.2010 16:29

Host

Re: hm..

R^ přesně to samé jsem si taky řekla

0/0
10.2.2010 15:47

Host

Cenzura

A diktatura proletariátu byla nahrazena diktaturou kapitalisty. ;-O

0/0
27.1.2010 12:14

Host

Re: Cenzura

Ano ano je to tak Internet už dlouho leží v žaludku moci pánům. A nadnárodním společnostem. Informace o lumpárnách zmiňovaných se šíří velice rychle a nelze je jen tak eliminovat. ( Výrobci léků - v současnosti prasečí chřipajzna ) léky se nepodařilo v čas prodat - je to problém leží na skladech a není kdo by je koupil. Tak nařídí vlády povinné očkování a zaplatíme to mi všíchni. Tak to je a bude to čím dál hoší.

0/0
27.1.2010 13:01

Host

Re: Cenzura

Mozna, ale toto je jaksi jiny pripad. Vas prispevek je ponekud nerelevantni.:-/

0/0
27.1.2010 13:34

hnedka_zdrapana

Re: Cenzura

Nikoliv kapitalisty, ale sociáldemokratisty. V Austrálii toto opatření nezavádí firmy (tedy kapitalisté), ani pravicoví politici, nýbrž levice (Labour).

0/0
27.1.2010 16:30

smějící se bestie

***

ještě že tu je undergrounet. R^

0/0
27.1.2010 12:06

Host

neznate nekdo dobrou proxy zadara?

0/0
27.1.2010 11:30

Host

Re: neznate nekdo dobrou proxy zadara?

Žiješ v komunismu? Dobrou a zadara?

0/0
27.1.2010 13:03

Host

Re: neznate nekdo dobrou proxy zadara?

tys jeste nevidel nic zadara na netu?

0/0
28.1.2010 6:15

Monokulturalista

Re: neznate nekdo dobrou proxy zadara?

www.vimuto.com

0/0
29.3.2010 0:52

Host

Australska vlada je silne lobbisticka

a trpi tim mimo jine i internet a veskery obchod kolem neho..

Maji tu monopol telstra jako kdysi my Telecom..Vlada pro ne schvali zakony, telstra vyzdima prachy ze zakazniku a necha jim cast.Ruka ruku myje a lidi vlastne trpi.Pripojeni je tu moc drahe a velmi limitovane..Svoji roli urcite hraje i lobbisticka kabelovka..Ja tomu rikam, ze je to doslova zlocin zdejsi bolsevicke zpatecnicke vlady.Zeme je poskozena z hlediska pokroku v jednom z nejdulezitejsich odvetvi...Zatimco temer vsude na svete se podporuje internet, tady se vydiraji zakaznici.Konkurence je tu spise fiktivni..Je to brzda vseho.Internet je takovy fenomen, ze o tom nemaji mnozi politici ani tuseni...Vy ani nevite, jaky raj tam mate.

0/0
27.1.2010 11:12

Host

A toto...

... byla poslední informace než autora příspěvku odstřihli... Od té doby o něm už nikdo více neslyšel Rv!!

0/0
27.1.2010 12:28

Host

Re: Australska vlada je silne lobbisticka

Neni to az tak hrozne. Na jednu stranu mas pravdu ze Telstra je silenej moloch a monopol, na druhou stranu cena za data je tu samozrejme vetsi kvuli geograficke vzdalenosti od USA (kde je vetsina obsahu). Nevim, iiNet i TPG mi prijdou rozumni jak sluzbama tak cenove. Ze Conroy je ... jak to rict slusne... momentalne zaostaly, je vseobecne zname. Bohuzel to zaplatime na danich.

Co se "raje" tyce - na to je jednoducha odpoved - pokud si myslis ze tam takovy raj je, tak se vrat - "Love it or leave it!" ;-D

0/0
28.1.2010 2:46

Host

Re: Australska vlada je silne lobbisticka

vyjadrujes se jak vymatlany australan..cena by sla urcite dolu, kdyby tu byla konkurence..Jsi idiot..

0/0
28.1.2010 6:14

Host

Opravdu se směju

Čínu každý kritizuje jak cenzuruje internet a omezuje tím lidská práva a ejhle když to dělá demokratická Austrálie tak to najednou znamená ochranu občanů a lidská práva nejsou nijak dotčena. ;-D Opravdu směšné jak ta samá věc je jednou popisována jako černá a podruhé jako bílá.

.

Jinak, aby jste se nedivili, cenzuruje i EU a operátoři jako O2, T-M a opět je to pro dobro jejich občanů. Mezi západní demokracie a čínský komunismus je totiž podle jejich mocenských způsobů možno položit rovnítko. Pár odlišností by se ovšem našlo. V Číně je větší kapitalismus (neexistují téměř žádné sociální dávky a školné, doktora si člověk běžně platí) a menší korupce (existuje trest smrti a je každoročně praktikován na cca 3000 zlodějů/vrahů/podplacených úředníků).

0/0
27.1.2010 10:49

Host

Re: Opravdu se směju

No a ještě poslední odlišnost je ta, že čínští komunisti mají vize jak

má jejich země vypadat za 10-20 let, kdežto západní politici mají

jedinou vizi a tou je, aby byli po 4 letech svého volebního období

finančně zabezpečeni.

0/0
27.1.2010 10:49

Host

Re: Opravdu se směju

...no v našem politickém prostředí spíš za ty 2 až 3 roky. Pak totiž začíná být opozice příliš natěšená na korýtka ... :-)

0/0
27.1.2010 12:34

Host

Re: Opravdu se směju

Souhlasím, cenzura v Číně je špatná a ta samá cenzura v Austrálii dobrá, to je vtip roku :-D Zajímalo by mě, jestli gůgl zareaguje stejně jako v Číně, tedy že by opustil trh. Ale nevěřím tomu, z Číny také neodejde.

0/0
3.2.2010 11:42

Host

:)

v budoucnu asi bude výhoda založit si společnosti s proxy ;-D;-D;-D

0/0
27.1.2010 10:23

Host

Je to nevyhnutelné, až k smíchu.

Internet bez porna, warezu a brutality už není internet. Z internetu se stane další orwellovská obrazovka s Velkým bratrem plná státní propagandy (je jenom otázka času kdy se to stane u nás). Tohle je další krůček ke ztrátě svobody. Příjde mi to jako by politici říkali, přesteňte vysedávat u počítače a začněte na nás ještě víc makat.

Za chvíli budeme pod naprostou kontrolou politiků (z EU nebo ČR, boj na 2 frontách není nikdy dobrý). Média nás zmanipulují tak, že si s námi naši vládci, budou dělat, co chtějí. Prohloubí se sociální rozdíly, bohatí budou ještě bohatší. A budou se snažit udržet si moc a poslušnost zchudlých občanů represí. Nic jiného na nespokojené občany asi platit nebude. Neustálé strašení terorismem atd. (každý režim potřebuje nepřítele), může pomoct, aby lidé drželi hubu a krok. My jsme si už svojí totalitu prožili, proto jsou zatím naši politici opatrní. Ale na západě popř. v Austrálii, je to teprve čeká.      

PS: Dámy a pánové, potřebujeme nový internet.

0/0
27.1.2010 10:04

Host

Pro naše dobro !

Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.

Zase o kousek k policejnímu státu.

0/0
26.1.2010 20:33

Host

Jako už mnohokrát

ty nejvíce drakonické zákony jsou vždy prezentovány těmi nejvíce lidumilnými úmysly. Chudinky naše dětičky - už nyní je možné si nainstalovat ochranu přímo do domácího počítače, pokud chci aby se děcka na takové věci nekoukaly. Protože za výchovu dětí jsou zodpovědní rodiče, nikoliv úředníci. Pro ně je to jen záminka jak nám co nejvíce omezit osobní svobody a co nejvíce nás šmírovat.

Zajímavé, v televizi běží celý den seriály a filmy plné násilí a často i více než jen náznaků erotiky, to jim nevadí?

0/0
26.1.2010 18:12

Chceme, abyste se u nás cítili

Re: Jako už mnohokrát

A víte vy, co všechno by možná mohlo běžet v televizi, kdyby to neregulovali? Kolik názorů se například na obrazovky nedostane, protože nejsou dostatečně ekomultikultipolitickygender korektní? Nechápejte TV jako svobodné médium, se kterým budete srovnávat internet. Chápejte snahu filtrovat internet jako hrubé měřítko toho, jak jsou dnes už přefiltrovaná ostatní média, včetně právě TV.

0/0
26.1.2010 19:10

Host

Re: Jako už mnohokrát

Ovsem na TV si klidne muzu pustit porno nebo "politicky nekorektni" film. Mam volbu. Kdezto to co navrhuje ten pablbon konroju je mandatory filtering, pro kazdeho povinne. Nota bene to jeste lzive prezentuje jako ilegalni obsah, pritom RC je neco uplne jineho, rozhodne ne ilegalni. Nota bene kazdej s IQ nad 50 bude schopnej ten filtr obejit, bohuzel za cenu pomalejsiho spojeni, protoze se pojede bud pres proxy nebo VPN. Takze se jen urtrati miliardy dolaru za buzeraci na nic. Nebo si snad vazne myslej ze kdo bazi po detskym pornu tak ho snad neco podobneho zastavi, kjdyz tu ochrtanu umi obejit i 8mi lety decko? Jojo lidi, davete si na socany pozor!

0/0
27.1.2010 2:37

Host

Re: Jako už mnohokrát

Celkem dobré až na ty socany, tohle samé navrhují u nás a nejsou to socani ale naši občanští demokraté a zelení. Ostatně to jsou ty největší socky. u nás se o omezování pro ochranu - resp. bezpečný internet taky jedná a je to i v rámci celé EU. Používej slova pravímy jmény. Uvědom si že nacisti v německu - byli z pravé strany a chovali se jak ty říkáš socani. Kdy si uvědomíme, že sociální vláda a socialismus je rozdíl. a že extrémní kapitalismus vede ke stejnému ne li horšímu žití jako totalita komunistická. Snažme se držet se středu. Těch dobrých středovích případně středolevicových stran moc nemáme. ODS je konzervativní - nikoliv liberální strana - jak si mnozí myslí - a jde jí jen o lobi ;-(. Doufám že ta ochrana o kterou se snaží prosadit zde povině jim nevyjde. U nás zatím na doporučení blokují pokud vím 3 operátoři O2, T-Mobil a Vodafone. probuďte se a nestraště se před zlem kde není

0/0
27.1.2010 12:03

Host

Re: Jako už mnohokrát

No u nas to navrhuji socacni (Labouristi). Jak je to jinde nevim, kazdopadne je takovahle cenzura neskutecna. Ano, pokud nekdo sdili nebo stahuje cilene detske porno, tak at ho zavrou az zcerna. ale ne ze zavrou restaurace, protoze tam maji noze a tema muzu nekoho zabit....

0/0
28.1.2010 2:22

Host

Žádná diskuze?

No vida, komunistům jste nemohli přijít na jméno a teď jejich praktiky máte tady a mlčíte.

0/0
26.1.2010 16:55

Host

Re: Žádná diskuze?

komunisté byli ubozí žabaři proti dnešním vládnoucím kruhům.

0/0
26.1.2010 18:12

Host

Re: Žádná diskuze?

... to je videt, ze jste si jich zrejme moc neuzil :-/

0/0
26.1.2010 20:41

Host

Re: Žádná diskuze?

Žabaři? No nevím... Úmyslné hladomory, gulagy, oprátky, vězení, perzekuce, nucené emigrace...

0/0
27.1.2010 13:05

Host

Přesně tohle je takzvaná západní demokracie

rozdíl mezi totalitní demokracií a tou tzv západní je ten, že cenzura je prezentována  jako dobro ve prospěch a ochrany občanů. Jinak v tom není žádný rozdíl. Stačí se dnes podívat na veškeré diskuse na českém internetovém trhu. 90% veškerých informačních webů jako je idnes, centrum, tyden, google, youtube, twitter atd, patří židům nebo firmám jimi vlastněmými které končí v daňových rájích. Když někdo napíše cokoliv na adresu našeho novodobého božstva, příspěvek je okamžitě smazán. Rv

0/0
26.1.2010 16:36

Host

Re: Přesně tohle je takzvaná západní demokracie

A jinak v pohode? Trosku xenofob. Co a kde vlastni zidi? Nemuzou nahodou za vsechno? Pis si co chces, ale na svem servru, to ze ti mazou tvoje rasisticke urazky na cizim servru, snad neni cenzura. Ach jo:(

0/0
26.1.2010 17:15

Host

Re: Přesně tohle je takzvaná západní demokracie

Je možný, že to autor příspěvku myslel přeneseně, proto napsal židi, kdyby napsal Židi, nebylo by o čem diskutovat. Ale kdoví, prostě lidi, co píšou všechno malýma bez diakritiky by potřebovali za uši ;-)

0/0
26.1.2010 17:52

Host

Re: Přesně tohle je takzvaná západní demokracie

;-D Spojovat antisemitismus a otázky daňové politiky s článkem na technetu o proxy filtru. Hmm Navrhoval bych zkusit nějakou ústavní léčbu Rv . Jasný Bohnice !!

0/0
26.1.2010 17:21

Host

Re: Přesně tohle je takzvaná západní demokracie

přesně tohle je myšlení maloměstského xenofoba, který sám nikdy nic nedokázal... doporučuji bohnice.!

0/0
26.1.2010 17:31

Host

Re: Přesně tohle je takzvaná západní demokracie

Přesně tak, soudruzi z idnesu jsou zářným příkazem, jak tenká je hranice mezi demokracií a totalitou...obávám se, že žádná hranice snad ani neexistuje. Napíšeš pravdu, odstřihnou tě, řekneš pravdu, zavřou tě, nebo společensky znemožní. Horší než komunisti kdyři tady 40 let vládli jsou komunisti, kteří přišli po nich.

0/0
26.1.2010 20:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.