Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabáti a Nohavica se představují ve vysokém rozlišení na Blu-ray

První české koncertní Blu-ray disky jsou tu. Jeden je běžně v prodeji, druhý zatím jen na elektronickou objednávku. Jeden se odehrál pod širým nebem, druhý je sestřihem komornějších koncertů z pražské Lucerny. Oba nabízejí prostorový zvuk, obraz ve vysokém rozlišení ... a jak je u nás zvykem i množství nedostatků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

prokristapana a proc?

absolutne nechapu, proc tohle nekdo potrebuje videt ve vysokem rozliseni...

0/0
12.2.2010 7:53

Host

Re: prokristapana a proc?

Protože FullHD se pomalu stává standardem?

Protože je to vizuálně mnohem příjemnější než SD?

Protože můžeš sedět výrazně blíž u TV, obraz ti vyplňuje větší část zorného pole a tím pádem jsi více vtažený do děje?

0/0
12.2.2010 8:40

Host

Me tedy u medii nejvice irituje...

...ze nez se vubec dostanu k filmu, za ktery jsem zaplatil, tak musim koukat na dementni reklamy na neco co me vubec nezajima a na nejake protipiratske varovani, ktere je uplne mimo, protoze preci kdyz bych chtel krast film, tak nebudu kopirovat meduim, ale vlezu na net a toho kdo to na net publikuje, nejake varovani spise rozesmeje... To je jedna z veci kterou vypatlani distributori prispivaji do piratskych vod ...

0/0
11.2.2010 16:26

Leporelo z lepenky 1.2

Udavač z Těšína?

děkuji, ale opravdu nechci

0/0
10.2.2010 11:40

Host

Re: Udavač z Těšína?

Pane Hutka už je to trapné.;-(

0/0
10.2.2010 13:12

Host

HD

Kabaty i Nohavicu mam celkem rad... Ale koncert Nohavicy, pokud bude jako obvykle, zadnou zvlastni podivanou nenabidne, neni na to HD zbytecnost ?

0/0
10.2.2010 0:05

Host

Kabáti.....

Buran Vojtek na mojí 42 "....? brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!

0/0
9.2.2010 21:34

Host

Re: Kabáti.....

Vy mate ve zvyku kupovat si neco, co se vam nelibi?

0/0
10.2.2010 12:18

Host

Nohavica = agent StB

On dneska nekoho zajima ten agent StB - Nohavica?

0/0
9.2.2010 15:58

Host

Re: Nohavica = agent StB

Celou kauzu rozpoutal nějaký disident Hutka. Asi ho hodně štvalo, že i přes to, že mu už 20 let nikdo nebrání v hraní, jeho písničky se, narozdíl od těch Nohavicových, u táboráku nezpívají. Nohavica sice něco StB řekl, ale pokud byly ty spisy, co byly zveřejněny na netu, pravé, neřekl nic, co by mohlo komukoliv ublížit. Dobrá metoda, jak se nenechat zavřít někam do kotelny, ale mít možnost bavit statisíce lidí a pro mnohé z nich být daleko užitečnější než nějaký zavřený nebo utlačený disident.

0/0
9.2.2010 16:14

Gloom (http://bakic.blog.cz)

Re: Nohavica = agent StB

Souhlasím. Mnohem užitečnější byl Nohavica na pódiu, než Nohavica (resp. Hutka) zavřený v kriminále nebo v emigraci. Jeho písničky oslovují už několik generací a pořád patří k nejlepším folkařům u nás. Udělal chybu, nebo ji spíš musel udělat, aby vůbec mohl hrát, ale to je jen malá cena za tu protihodnotu, co přinesl celé společnosti.R^

0/0
9.2.2010 16:19

Uphillman

Re: Nohavica = agent StB

Není jasné co všechno řekl a na koho. Nohavica kolem toho vždycky mlží a to mu vytýkají i kolegové písničkáři, zdaleka ne jen Hutka. Projevil se tak Vlasta Redl, Jiří Dědeček, ... ostatní si nepamatuju. Bylo to v dokumentu na ČT.

Stručně řečeno mu vytýkají, že je srab.

  

0/0
9.2.2010 17:04

Host

Re: Nohavica = agent StB

u zpěváka mě to celkem nezajímá. Víc mi vadí STBáci v politice, vysokých státních funkcích, mezi soudci, na vysokých manažerských postech ...

0/0
9.2.2010 19:51

Host

Re: Nohavica = agent StB

Tohle je reakce dementních hlupáků, kteří jdou jen po povrchu a poslušně hýkají s davem. STB pracovala pro režim, pro určitou skupinu lidí, která používala STB pro dosažení svých cílů. V listopadu tato skupina lidí prohlásila "nejsme jako my" (nebo tak nějak) a sami sebe označili za pravé demokraty, křesťany, ekonomy-spasitele a založili si nové strany. STB odhodili tak, jako odhazuje ještěrka v nebezpečí ocas a hlupáci jim na to opakovaně 20let skáčou. Kdy si uvědomíte, že lidi, kteří to všechno řídili a připravili, se objevují před volbami na plakátech všech stran.

0/0
10.2.2010 6:28

Host

Re: Nohavica = agent StB

no vidite, evidentne to mnoha lidem nevadi, kdyz je stale dal a dal voli. I o tom je demokracie. Vas muze rozcilovat minulost/soucasnost/budoucnost techto lidi, ale je to jen hlas v mori dalsich rozlicnych hlasu. Dokud budou mit dost volicu, je vase rozcilovani se zbytecne. Dokazte, ze umite vic. Stante se uspesnym politikem a vsem ukazte, jak se to ma delat spravne.

0/0
10.2.2010 12:17

Host

Re: Nohavica = agent StB

Že je hodně lidí, kteří dřív mluví, než myslí, vím. Že někdo dřív píše, neš myslí, je překvapující.

Reagoval jsem na dementní hlášku "Nohavica = agent StB" a chtěl jsem naznačit, že je dotyčný přispěvatel mimo a skáče na návnadu.

0/0
10.2.2010 12:45

Host

Formát

 Není to formát Blu-ray, ale Blu-rayVideo!!! Vůbec v článku není , že jde o video a ne třeba jen o hudbu nebo fotky... Proč mnohým vypadává slůvko Video??? Blu-raysamo o sobě je jen datové medium. Alespon že v ynadpisu je, že nevyšlo  Blu-ray, ale na(!) Blu-ray :-)

0/0
9.2.2010 15:09

Vaclav Nyvlt - Technet.cz

Re: Formát

Ježkovy voči 8-o. Filmové tituly na BD se ve světe běžně označují jako Blu-ray, nikoli jako Blu-ray Video. Ačkoli je tento formát ve specifikaci definován, nikdo toto označení běžně nepoužívá. Ostatně - samotných BD-Audio disků je na trhu minimum (v ČR žádný) a i u nich je všude uvedeno jen "Blu-ray", nebo "music Blu-ray". Očekávat na Blu-ray disku pouze fotogalerii je doufám vtip ...

0/0
9.2.2010 15:44

Uphillman

Re: Formát

Je to záznam koncertu na velkokapacitním disku, tak to asi budou fotky. :-P

Dyť je to fuk, každý to pochopil. A když už jsme u toho hnidopišství, tak to není Blu-rayVideo, ale BD-Video.

0/0
9.2.2010 15:45

hujersehlasi

Asi nikdy nepochopim

trotly, co si nutne musi do diskusi ulevit, ze zrovna to ci ono neposlouchaji / nepouzivaji (Kabat / Facebook)... To opravdu nemate nic k tematu (zhodnotit kvalitu obrazu, zvuku atd zminenych disku), ze tu musite zvatlat mimo a honit si ego? Na iDnesu je clanek o Taylor Swift(ove aaaa!).. Neposloucham ji, nezajima me, tak tam nepisu a rozhodne ne stylem nize diskutujicich... Je mi schopny nekdo vysvetlit vase myslenkove (i kdyz....) pochody?

0/0
9.2.2010 14:17

Uphillman

Re: Asi nikdy nepochopim

Náhodou říct že něco neposlouchám (třeba Nohavicu) a nepoužívám (třeba Facebook) a rozumně to vysvětlit je to co tady těm diskuzím nejvíce chybí. Rozumní kritici jsou zmasakrovaní agresivními reakcemi fanoušků a tak tu radši ani nechodí. Tak zbývají v diskuzích jen fanoušci anebo ignoranti, kteří se přišli pohádat.

Ale "seznam názorů fanoušků" není skutečná diskuze a o "diskutovaném" tématu to nevypovídá skoro nic. Mělo by se to spíš jmenovat fanclub a ne diskuze.

Hough, domluvil jsem.

0/0
9.2.2010 14:39

TT777

To bych nekoupil ani za 35,- v trafice

Obraz HD kamer výborný, velmi dobrý, dobrý.... U tmavých ploch ji

trochu degradují kompresní mapy, zřejmě důsledek razantní komprese... tak to je fakt velmi dobrý obraz ;-€Rv

0/0
9.2.2010 13:48

Host

Uřvaný Kabáty nemusím

mít ani v normálním rozlišení nebo v MP3

0/0
9.2.2010 13:34

hujersehlasi

Re: Uřvaný Kabáty nemusím

To je opravdu dulezita informace a jsme samozrejme radi zes nam ji zde vyblil, nicmene pro priste navrhuji, aby diskusi vedli lide s mozkem vetsim nez angrest, ano? ;-)

0/0
9.2.2010 14:20

Host

Re: Uřvaný Kabáty nemusím

Kdo nemá rád kabáty nemá právo na názor?

0/0
9.2.2010 15:10

hujersehlasi

Re: Uřvaný Kabáty nemusím

viz muj prispevek vyse a vlastne i ta reakce na nej je trefna

0/0
9.2.2010 15:31

Host

Tak to bude vidět

každá prasklá žilka na alkoholickém ksichtu Vojtka R^

0/0
9.2.2010 11:31

oId fashioned Vince III..

Kabáti na BR, tak to MUSÍ být zážitek

R^;-D;-D

0/0
9.2.2010 8:43

oId fashioned Vince III..

Re: Kabáti na BR, tak to MUSÍ být zážitek

(a je tam dokonce i "prostorový zvuk";-D;-D)

0/0
9.2.2010 8:44

Prokop Diviš

Prej

kvalitní obsah....Kabát....uááááááááá;-D

0/0
9.2.2010 8:37

Host

Reklamu vyrazne oznacit poprosim

z clankov sa zle blokuje. dakujem za pochopenie. :-)

0/0
9.2.2010 7:15

Host

Re: Reklamu vyrazne oznacit poprosim

was?

0/0
9.2.2010 7:20

Host

Re: Reklamu vyrazne oznacit poprosim

What?  WHAT!!?

0/0
9.2.2010 8:31

Host

musím souhlasit

že kvalita obrazu z kamery na bicí je katastrofa. Je to někde na úrovni VHS. Přitom už i tak malé kamerky se dělají v HD. Přestože je to do oči bijící nedostatek a svým způsobem i pěkná ostuda firmy co natáčení zajišťovala, jsem celkově z koncertu nadšenej.R^

0/0
9.2.2010 5:59

Host

Re: musím souhlasit

Myslím, že firmě co záznam pořizovala (ACE?), prostě došli HD kamery (byl jich tam docela dost) a tenhle detail konkrétně byl točen běžnou kamerou v SD rozlišení (DigiBeta) a následně zvětšován v posprodukci. Myslím, že všichni od začátku věděli, že je to průserový záběr, na druhou stranu, kdyby úplně chyběl, byla by to trochu škoda, ne?

0/0
9.2.2010 8:27

Host

Re: musím souhlasit

Znam dobre obrazovou kvalitu DigiBetacamu i analogoveho Betacamu SP ... tohle je o mnoho kategorií nize. Imho malicka SD kompaktni kamerka.

0/0
9.2.2010 8:37

Host

Re: musím souhlasit

souhlasím s tebou částečně. Když už se jedná o takovou velkou akci, tak si mohla ACE kamery pronajmout, tedy ty které sama nevlastní. Když už nasadila jeřáby, steadicam,tak pronájem několika HD kamer by v tom rozpočtu nebyl poznat.

0/0
9.2.2010 10:43

Host

Re: musím souhlasit

zdaleka ne vsechny kamery produkce najala od ace, aby se nastolilo trochu objektivity!

0/0
9.2.2010 23:28

Host

Re: musím souhlasit

a vy jste nekdy videl digibetu?

0/0
9.2.2010 23:27

Host

Re: musím souhlasit

Já si toho všiml úplně stejně, jak recenzet. Říkal sem si, že to byla nějaká předpotopní web kamera. Jako bicmen jsem sice za tyto záběry rád, nicméně to kazí celý dojem, takže pro celkovou čistotu díla bych se toho klidně vzdal... Kor, když tam těch kamer bylo tolik.

M.

0/0
9.2.2010 8:43

Host

Re: musím souhlasit

Kupodivu se jednalo o velice malou kameru pana cervenky jeji volba nebyla vubec ovlivnena volbou vlastnik prenosoveho vozu

0/0
9.2.2010 23:25

Host

Re: musím souhlasit

tak pak nechápu produkci. Pokud najímám HD techniku, tak si překontroluju co najímám ( výbavu vozu, typ záznamu, typy kamer ), to je produkční lama, že se do řetězce dostala web kamera ???

0/0
12.2.2010 6:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.