Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové triky pro Windows 7 poradí, jak třeba rychleji spouštět Internet Explorer

I v klasickém Wordpadu lze ukládat soubory do formátů DOCX a Open Documentu. Začátečníci mohou ovládnout panel Připnout a zvládnout rychlejší předávání souborů. Nechybí ani rada, jak změnit jméno vlastníka systému Windows 7 a ještě více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

plochy

Ahoj,

Nevíte někdo, jestli už microsoft někdy dodělá více pracovních ploch? Dřív jsem byl proti UNIX-based OS. Ale pokud člověk denně leze na UNIXové mašiny, tak si ten interface oblíbí a spousta věcí mu v oknech začne chybět.

Více ploch a bash jsou asi dvě nejpodstatnější.

0/0
13.3.2010 3:25

Host

Re: plochy

stahni si na to soft a nekňuč ;-)

0/0
13.3.2010 7:16

Host

Hiberfil

Hibernaci jde take snadno zrusit prikazem "powercfg -h off" .........  je to jednodussi nez pres registry! ;-)

0/0
12.3.2010 9:02

Host

Re: Hiberfil

A to si Widláci pořít dobírají Linux pro jeho složitost příkazové řádky. ;-D Teď tu čtu, že to je jednodušší...

0/0
12.3.2010 17:12

Host

Proč se hádat...

Nevím, proč se hádáte, který prohlížeč, či OS je lepší, já osobně potřebuji vytvářet věci pro širokou klientelu a potřebuji aby vždy fungovaly stejně, proto používám Win. Je tu spousta názorů, že něco je větší a něco menší lapač virů... Vy by jste vytvářeli vir pro něco, co používá zlomek lidí? Já ne, moje vynaložená snaha by neměla dostatečnou návratnost. Dle průměrné statistiky ( přímo vysledované z provozu mnoha internetových stránek ) má je stále nejpouživanější IE s cca 65% potom FF cca 20% docela se tam objevuje i Opera a potom je seznam cca dalších 4 ne moc známých prohlížečů. U OS je to úplně jiné Win 95%, neznámý OS 2,4%, Linux 1,5%,  Mac 0,3%... Tak kde by jste hledali chyby, aby Vám přinesly zisk, dle mého názoru chyby mají všechny OS a spoustu, jen pokud daný program nevlastní dostatečný vzorek lidí, nemá smysl pro něj něco tvořit.

Taky používám MS Office, ne proto, že rád platím, ale v Open Office v tabulkovém editoru funkce vypadají stejně, fungují ale odlišně...

0/0
11.3.2010 18:31

Host

Re: Proč se hádat...

Je vždycky těžké se učit něco nového.

Rozumím tomu tak, že Open Office je podle  vás špatný, protože jste líný se naučit něco jiného. To samé platí většinou při odsudku Linuxu.

Když ale překonáte tu lenost, zjistíte, že se to bohatě vyplatilo.

Lenost uživatelů učit se nové věci je trumf v rukou MS. A vlastně kromě obřího kapitálu a fenoménu zvaného kompatibilita už žádný jiný dnes nemá. Na kvalitu produktů už se dávno nehraje.

0/0
12.3.2010 17:24

Krak

Re: Proč se hádat...

A ty jsi línej porozumět psanému?

0/0
13.3.2010 4:16

Host

Re: Proč se hádat...

Já myslím, že není hlavní lenost, ale zejména ta kompatibilita. Office je prostě všude.

Musím také prohlásit, že i když si myslím, že Open office je kvalitní program, tak třeba jednoduchostí ovládání na MS Office nemá.

MS určitě zneužívá svého postavení na trhu, ale jeho produkty jsou většinou jednoduché na ovládání, koukatelné a kompatibilní. To je to co lidé potřebují.

Abyste mne hne neukamenovali, na pracovním PC mám MS, ale na druhém pracovním mám Open office. Tam, kde nemusím používat informační systém, který je jen pro Windows mám dokonce Ubuntu.

0/0
15.3.2010 7:44

Host

Re: Proč se hádat...

MS Office rozhodně není jednodušší na ovládání. Zvláště ve srovnaní s OpenOffice. MSOffice totiž postrádá logiku a nastavení některých pokročilejších funkcí svou složitostí bere dech.

Například číslování položek obsahu. Normálně na nastavení stačí jedno poměrně jednoduché okno. V MSOffice je jich 5 vnořených do sebe. Přičemž z jedné úrovně do druhé se leze přes tlačítka, která jsou pokaždé někde jinde. Jednou nahoře, podruhé dole. Přitom obsah těch oken není ani nijak logicky strukturován. Dalo by se tak pokračovat do nekonečna.

Tak mi nevykládejte o jednoduchosti.

0/0
15.3.2010 11:14

Host

Budu mít rychlejší internet !

A zadarmo R^

0/0
11.3.2010 14:05

Host

Maminko, kup mi koníčka...

8-o;-(

0/0
11.3.2010 13:59

William.Riker

Koukam..

.. ze diskuze je opet plna zakomplexovanych zoufalcu... kdyz vam Win7 a IE nevoni tak sem nelezte, nikdo vas nenuti tohle cist, ...stourejte se dal ve vasich MacOS a linuxech, onanujtenad jejich vyhodami, vsak vam maminka vypere trenirky, nebojte...

Ja pouzivam to co mi vyhovuyje nejvic, a nikde nehlasam jak je Opera k nicemu a nelibi se mi a ze nema zadny pluginy...

0/0
11.3.2010 12:24

Host

Re: Koukam..

Žádný extrém není pochopitelně žádoucí.

Tady se ovšem bezostyšně vychvaluje něco, co je buď prokazatelně špatné, nebo sto let za opicema a autoři si tu přihřívají polívčičku tím, že radí, jak to vylepšit, aby se to vůbec dalo používat.

Místo toho aby tu lidem radili, jak nejlépe se problému vyhnout ,se tu radí, jak problém podomácku zamaskovat aby tak netlouko do očí. To je něco k čemu se mlčet nedá.

0/0
11.3.2010 12:36

Host

Re: Koukam..

IE7 rozhodně není špatný prohlížeč.

0/0
11.3.2010 13:33

Host

Re: Koukam..

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.3.2010 13:55

Host

Re: Koukam..

Jojo, ten se povedl. R^

0/0
11.3.2010 13:58

Host

Re: Koukam..

V čem je špatný? Prohlíží se v něm vše dobře. FF je pomalý, Opera složitá, Chrome nic neumí a když přijde na lámání chleba, tak na některé stránky se člověk bez IE stejně nedostane.

0/0
11.3.2010 14:05

Host

Re: Koukam..

Prosím? 8-o8-o8-o

0/0
11.3.2010 14:07

Host

Re: Koukam..

V čem je IE špatný?

0/0
11.3.2010 14:08

Host

Re: Koukam..

Ve všem, příteli, úplně ve všem R^

0/0
11.3.2010 14:11

Host

Re: Koukam..

Ty fakt nemáš argumenty nebo jsi IE7 ještě neviděl?

0/0
11.3.2010 14:12

Host

Re: Koukam..

Všechny argumenty jsem ti vyložil na stůl, co ještě chceš ?

0/0
11.3.2010 14:17

volic_plukovnik

Re: Koukam..

V čem je Opera složitá? ;-D

0/0
11.3.2010 17:25

net.Xtreme vrací úder

Re: Koukam..

Je to kolečko a ne Ečko;-D Ne, třeba stahování a otevírání věcí mi nepřijde tolik "lama user"-friendly, zas advanced user je stahování přes operu hodně friendly.

0/0
11.3.2010 18:01

Host

Re: Koukam..

Opera - souhlasím

FF - IE mi teda přijde pomalejší (a hlavně na výkonných počítačích strašně zpomaluje)

Chrome - ten už podporuje i add-ons, včetně ad block (blokuje i Google Ads ;-))

0/0
12.3.2010 13:28

Host

Re: Koukam..

Opravdu do toho vidíš. :-)

0/0
12.3.2010 13:47

Host

Re: Koukam..

Dohledej si nějaké odborné testy.

Poslední dopadl tak, že z pěti nejpoužívanějších prohlížečů se IE8 z 20 kritérií umístil ve 14 případech na posledním 5. místě a na prvním místě pouze v jediném případě (To byla rychlost práce s microsoftskou technologií SilverLight - což je trapný microsoftský pokus nahradit Flash a Ajax vlastní technologií). Zbývajících 5 kritérií byl 3. nebo 4.

Vzhledem k tomu, že IE8 je oproti IE7 v řadě věcí přeci jen dál, tak si můžeš spočítat, jak na tom IE7 je...

0/0
12.3.2010 13:58

Host

Re: Koukam..

Mas to pomotane ... hodne linuxaru presla z Woken, kdezto naopak to jaksi nefunguje a proc? Protoze si ty sracy odbily uz s woknama a ted uz se do toho hnoje nechtej vracet ...

0/0
11.3.2010 14:06

Host

Re: Koukam..

Já znám dost lidí, kteří Linux už vidět nechtějí a radši si koupí "wokna", protože se nemusí nervovat s ovladači a neexistujícími programy.

0/0
11.3.2010 14:08

Host

Re: Koukam..

hm ti videli linux asi jen na strankach casopisu ...

0/0
11.3.2010 19:47

William.Riker

Re: Koukam..

ty to mas pomateny, ja vubec nerikam jak je linux psatny nebo dobry, rikam ze je tu plno zakomplexovanej *d*otu kteru neumi nic jinyho nez blbe zvanit, po svete taky jezdi renaulty a nemam je rad... na stolni poc si dam Win protoze potrebuju pracovat a ne si hrat s ovladacema a shnaet alternativni programy, ktere stejne nebudu umet ovladat, na server dam linux, protoze schi pracovat a ne kazdou chvilu resit ze se to seka a tak...

0/0
11.3.2010 15:32

Host

Re: Koukam..

no vidis ty pracujes na windowsech a ja uz na tom OS pracovat nechci, protoze nevim co se v nem deje a kupodivu dostavam za praci vic penez, nez kdyz jsem se zabyval produkty MS ... kdyby nebyla tak blbe sepsana smlouva, uz davno bych pustil wXP k vode i na tomhle ntbuku ...

0/0
11.3.2010 19:46

Host

Re: Koukam..

Proč bych se měl hrabat s ovladačema? Copak to dělám denně? Jednou je nainstaluju a hotovo.

Ještě jsem neviděl HW pro Widle, který by nešel spustit v Linuxu. Jenom to občas není jen otázka kliknutí na tlačítko "Install driver". Za to ale nemůže Linux, ale výrobce toho HW.

0/0
12.3.2010 14:06

pskoda

Re: Koukam..

Jo, tohle je tady už klasika. Jakmile se objeví něco kolem Windows nebo prohlížečů, okamžitě se na to chytne skupinka zakomplexovanejch mamlasů, pro které je správný jenom to, co používaj oni a všechno ostatní je "out". K čemu potom takové diskuse...?

0/0
11.3.2010 14:44

Teleke z Téléké

Re: Koukam..

zajímavé, že ti "zakomplexovaní" jsou bývalý uživatelé windows.

0/0
12.3.2010 11:28

Host

Re: Koukam..

Kteří měli to štěstí a mohli platformu Windows opustit. Pokouší se jen uživatele Windows s klapkami na očích trochu probudit, ale ti kvůli komplexu, že nejsou schopni ovládat nic jiného než ten shit od MS jim jen nadávají.

Až se jim jednou vrátí email s přílohou .DOC s tím že je dokument požadován v mezinárodně uznávaném formátu, tak jim možná svitne...

0/0
12.3.2010 17:32

Host

Ach bóže!

"Ve Windows XP si řada uživatelů oblíbila možnost uchopit soubor a pustit

ho"

Jo tak tohle si oblíbili uživatelé Applu už před 20lety ;-D

A nejrychleji se prohlížeč pouští tak, že se pustí Opera.

0/0
11.3.2010 11:29

Host

Re: Ach bóže!

Zkoušels Chrome?

0/0
11.3.2010 14:06

Host

Re: Ach bóže!

Jo, ale ten ještě potřebuje trochu času, než to bude příjemné na používání.

0/0
12.3.2010 14:08

Host

Je smutné

Jak se vždy všichni naváželi do linuxu, že se musí stále lézt do konfiguráků, přitom každá druhá rada končí zásahy do registrů. Nehledě na to ... rada že pokud si zpomalíte IE pomocí doplňků, tak ho zase zrychlíte pokud je zakážete. ;-D

0/0
11.3.2010 10:45

Host

Internet Explorer ?

K čemu ta věc je, když nepočítám lapač virů?

0/0
11.3.2010 10:45

Kazzan

Re: Internet Explorer ?

K pohodlnému surfování po Internetu mimo jiné ;-)

0/0
3.6.2010 23:15

Nigfire

Jak spouštět IE rychleji?

Bože, to ještě místní redakci nedošlo, že Internet Explorer je lepší nespouštět? Místo takových kravin tam mají radši napsat (i když to každý ví), jak nainstalovat jinej prohlížeč.

0/0
11.3.2010 9:46

Host

Registered

Mám windows 7,ale at hledám jak hledám,tak ani jednu s položek RegisteredOrganization a RegisteredOwner tam prostě nemám.By mě zajímalo jak na to pánové přišli.Samozřejmě jsem postupoval dle vašeho návodu.Kde bude asi zakopaný pejsek?:-/

0/0
11.3.2010 9:35

Host

Re: Registered

Jestli nebude zakopany ve verzi woken nebo v tom, ze cela kniha 1001 trik na W7 se tvorila na betaverzi W7 ... myslim, ze kdyz uz MS zakazal menit pozadi, tak ta beta bojovnice tam mela zustat jako upozorneni ...

0/0
11.3.2010 12:46

Host

Re: Registered

MS zakázal změnit pozadí jen u W7 Starter, ne všude. I když si myslím, že tato funkce mohla být zachována, pak si je přeci jen potřeba uvědomit, že je to ta nejzákladnější edice.

Ale jak říkám, myslím, že zrovna tohle umět měla.

0/0
15.3.2010 7:47

...Lískoš

:)

Koukam podle obrázků že wokna sou furt stejně hnusně graficky zpracovaný :)

0/0
11.3.2010 9:24

Host

Re: :)

Mýlíš se. Jsou čím dál hnusnější.

0/0
11.3.2010 11:33

Host

Re: :)

Vzhledem k tomu, že je každej přirovnává k linuxovým distribucím, bych tomu věřil. :-):-)

0/0
11.3.2010 12:20

Host

Chyba v titulku a článku

V titulku píšete, jak "rychleji spouštět Explorer", tedy průzkumníka Windows. A v článku o tom, jak rychleji spouštět Internet Explorer, což jsou úplně dva jiné programy.

0/0
11.3.2010 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.