Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Speciální programy pomohou ochránit vás i vaše děti při surfování

Pomocí řady bezplatných nástrojů určíte, na jaké webové stránky se uživatel počítače dostane a kam naopak nesmí. Státem propagované Červené tlačítko umí nahradit i standardní výbava operačního systému Windows a další doplňky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karawetari

x

Je to jednodužší,než si myslíte. Routery na internet (alespoň ten můj) mají v sobě funkce blokování vámi zadaných internetových stránek. Nač si za*rat počítač nějakým odpadním softem co nikdo nechce a je zadarmo, když tyto funkce obsahuje router na připojení k netu. Dále má firewall ajiné věcičky.

0/0
23.2.2010 23:41

Host

Re: x

To je samozřejmě mnohem inteligentnější řešeni. Pokud ovšem se na ten nevhodný obsah nechceš dívat sám. :-)

0/0
24.2.2010 16:30

Host

Ještě je ovšem potřeba

K tomu všemu je ale ještě potřeba zakázat bootování z jiných médíí než z HDD, zaheslovat BIOS a na skříň počítače dát zámek, aby nešla otevřít.

Jinak je to zcela bezzubé plácnutí do vody.

0/0
23.2.2010 10:56

Host

vidite....

... kolik marastu si musite instalovat, abyste ochranili deti pred spatnym vlivem z internetu. A pritom je to tak jednoduche. Staci internet uplne zakazat a je klid. Jake pak s tim medle s*ani... :P

0/0
22.2.2010 20:10

Host

Hmm

Pominu, že rodičovský zámek je součástí OSX už několik let (Samozřejmě v ceně stejně jako celý systém).

"...aby byla ke všem účtům typu správce přiřazena hesla..." Chápet, na jaké úrovni je zabezpečení OS, když umožňuje vytvořit účet bez hesla?

Krom toho existuje velmi snadno stahnutelné bootovací CD s linuxovou distribucí, které rozšifruje a zobrazí hesla včech účtů ve Windows. Takže celé tohle snažení je ve Windows totálně k prdu, pokud jsou vaše děti jen trochu šikovné.

Microsoft navždy !!

0/0
22.2.2010 13:13

zrzavej

Re: Hmm

nejenom linuxovou, ale i windowsovou distribucí

0/0
22.2.2010 14:55

Nigfire

Re: Hmm

pokud vím, tak hesla k Win Vista a 7 neexistuje žádný sw, který by heslo dokázal rozšifrovat... maximálně odstranit, ale tento zásah už potom administrátor pozná. Takže tohle je celkem mimo mísu

0/0
22.2.2010 18:21

Host

Re: Hmm

Pokud se dítě chce někam podívat, tak stačí, když to probere se "staršími kamarády od počítačů" a někdo z nich mu dá Boot Flashku!

Dítě pak přijde ze školy, vsune flash disk do USB, zapne PC a ten nabootuje jiný systém z flash-disku :-) Pak dítě může volně navštěvovat porno weby, hrát brutální hry atd. Před příchodem rodičů PC vypne a flash disk schová... UNO PROBLEMO! :-DD

Já jsem měl kdysi zaheslovaný přístup jako malý kluk k tehdejším "brutálním" 2D hrám - abych se k tomu dostal, tak jsem se už v 10ti letech začal učit velice pokročilé zacházení s PC, programování atd., mým neoblíbenějším známým rodičů se stal správce sítě od táty z práce a vždycky jsem ho zpovídal tisícem otázek :-))

Díky tomu jsem pak začal studovat kybernetiku, elektrotechniku a mechaniku - hned po škole jsem začal pracovat v centrále banky a zanedlouho jsem si založil vlastní s.r.o. a několik VŠ učí moderní postupy podle mých výzkumných prací. Takže řeknu jediné: "Díky, že jsi mi nechtěla dovolit hry, mami!!":-D

0/0
22.2.2010 20:26

Host

Re: Hmm

http://ophcrack.sourceforge.net/

0/0
23.2.2010 7:28

Host

Re: Hmm

Není nic lepšího, než kdž vám vaše dítě škodolibě změní přístupová hesla do Windows. Velmi doporučuji ;-DR^

0/0
23.2.2010 10:50

Host

Re: Hmm

A jestli si myslíte, že na to Administrátor přijde, že to udělalo dítě a není to chyba systému, tak se dost pletete... ;-D

0/0
23.2.2010 10:52

Host

Re: Hmm

;-D Ve světě Microsoftu je všechno naprosto bezpečné...říkal Bill.

Probuďte se už!

0/0
23.2.2010 11:02

Host

Dobrý nápad

Odteď si budu cenzurovat internet, ochrana musí být !

0/0
22.2.2010 12:57

Host

Nemáte děti, že? :)

Všichni kteří zde napsali, že by nikdy nebránili dětem ve svobodném přístupu k internetu, a podobné kraviny, si zřejmě uvědomí svůj omyl v okamžiku, kdy sami budou otcem / matkou (spíš otcem, žádná, ani budoucí matka, by takový kraviny nemohla napsat). Samozřejmě jinak vnímá dítě "monitoring" ze strany rodičů v předškolním a  školním věku, pubertě a adolescenci. Nejde o šmírování, jde o pomoc dětem, aby nedošly k pomyslnému úrazu dříve, než si budou skutečnost a souvislosti uvědomovat samy. Nebo mi snad chce někdo tvrdit, že když uvidí své dítě, jak mu někdo nabízí třeba drogy, nechá to na jeho rozhodnutí, zda si je vezmou či ne? To nemůžete myslet vážně...

Leda by bylo tak uvědomělé, jako kterýsi místní kecal v 5-ti letech. Chjo. Pak ta mládež nemá tak vypadat

0/0
22.2.2010 12:09

AntiMultiKulti

Re: Nemáte děti, že? :)

na internetu nenarazí na drogy, ale pod mostem mu je někdo nabídne přímo ... chyba je jinde

0/0
22.2.2010 12:32

Host

Re: Nemáte děti, že? :)

Na internetu narazí na jiné sociálně - patologické jevy, zřejmě jste nepochopil přirovnání.

Pod mostem mu je někdo nabídne přímo - bohužel neustále dítěti za zády stát člověk nemůže, jenže co můžu ovlivnit, to ovlivním k porspěchu dítěte. Vy si to dělejte podle sebe

Chyba je jinde - je v uvažování lidí, jako jste vy..

0/0
22.2.2010 12:56

Host

?

Pořád nerozumím, jaké jsou ty konkrétní hrozby? Co konkrétně tomu dítěti blokovat?

0/0
22.2.2010 13:00

Host

Re: ?

Pokud nerozumíš tomu, jaké jsou konkrétní hrozby na internetu pro děti, sám jsi dítě a měl bys dostat nějakou placenou verzi zdarma...... Hlavně si nedělej děti :)))))

0/0
22.2.2010 15:48

Host

Re: Nemáte děti, že? :)

CO a JAK chceš dítěti blokovat?

0/0
22.2.2010 14:07

Host

Re: Nemáte děti, že? :)

Jak blokovat - stačí si přečíst článek - doporučuji třeba i jiný než na technetu, kde jsou podrobněji popsány zejm. placené programy s rozšířenými možnostmi využití

Co blokovat - závisí na každém z nás. Odpovím otázkou - nechal bys své dítě sjíždět pornografii (jednoduchá blokace webu podle klíčových slov), chatovat s potenciálními pedofily (logger na zjištění probíraných témat), točit se na webovou kameru (HW blokování)? podle tvých reakcí zřejmě ANO.

Nebo mám pro tebe druhou možnost. Můžeš své ratolesti neustále sedět za zadkem, uvidíme, z čeho má větší pocit šmírování. Výchova je důležitý prvek, ale všechno neobsáhne, ať se snažíš jak se snažíš.

0/0
22.2.2010 15:45

Host

Re: Nemáte děti, že? :)

1)Ano, pornografii bych ho sjíždět nechal. Není na tom nic závadného a každé dítě od deseti let výše už dobře ví, o co jde.

2) Chatovat s pedofilem bude jen opravdu hloupé dítě. Kluci budou radši pařit hry a holky s kamarádkami na ICQ

3) webkamera OD TOHO JE ;-D ... pokud očekáváte, že bude dvanáctiletá slečna točit na webkameru své nahé tělo a uploadovat na web, tak jste slušně paranoidní

4) a já mám ještě třetí možnost :-) Pěkně si o tom s dětmi promluvíte a necháte trapného šmírování

0/0
26.2.2010 17:24

Host

hmm

Vždycky mne fascinují lidi, co si myslí, že dítě je hloupější jak oni a stojí o nějakou "ochranu" ve formě cenzury...

0/0
22.2.2010 11:30

Host

Re: hmm

Mě spíš fascinují lidé, kteří nemyslí... Ale možná taky vyrosteš...

0/0
22.2.2010 15:45

Host

Re: hmm

Já s ním souhlasím, trošku inteligentnější dítě vám veškerý podobný soft okamžitě vyháže a ještě ztratíte jeho důvěru.:-)

0/0
26.2.2010 17:25

Host

Prosík-

Několik dnů se mi cpe nechtěně do PC Ask.com Search Engine-Better...Jsem naprostý laik a samouk-jak se toho zbavit?Nechci to otevírat nevím k čemu to je!A navíc "engliš"není moje parketa:-(Díky

0/0
22.2.2010 7:57

Host

Re: Prosík-

nejdriv bych zacal s tou anglictinou. evidentne ji jeste budes potrebovat :D

0/0
23.2.2010 11:27

Nigfire

Ochrana dětí?

Když chránit tak pořádně... najmout bodyguarda s boxerem a pepřákem. Tyhle programy sou na ho*no a nikdy nikoho před ničím neochrání což u bodyguarda rozhodně neplatí :-P

0/0
22.2.2010 0:34

Host

Můj názor :-(

jako já jsem toho nazoru, že na svém pc si delam co chci a pokud bych neco takového usebe našel v PC tak udelam zalohu pc a preinstaluju a nebo se toh nejak zbavím..je to jak omezování prav!!!!!!!!

0/0
21.2.2010 21:56

Host

...další balast k zaflákání compu...

....nejlepší rodičovská kontrola je každý rodič sám :-)

0/0
21.2.2010 18:33

Josef Chudý

Dítě ochraní správná výchova

Nasadit mu do počítače jakýkoliv špionážní program je odporné, ubohé a dítě vám to jednou vrátí. Až budete plakat v domově důchodců, tak si na mě vzpomenete !!!!!!

0/0
21.2.2010 15:50

Krak

Re: Dítě ochraní správná výchova

Chudý duchem? Četl jsi aspoň ten článek? Leda že to píšeš z toho domova důchodců... ;-D;-D;-D

0/0
21.2.2010 16:04

Host

Re: Dítě ochraní správná výchova

R^

0/0
21.2.2010 16:07

Host

Každý

sám sobě Pavlíkem Morozovem. Chce se mi zvracet.

0/0
21.2.2010 15:33

Host

K9 Web Protection

Je škoda že se autor nezmínil také o výborném programu K9 Web Protection http://www1.k9webprotection.com ,který je uživatelsky přívětivý a zdarma (vyžaduje pouze registraci kvůli aktivačnímu číslu). Umí filtrovat obsah netu dle zadaných kategorií, takže si každý zvolí co konkrétně chce odfiltrovat. Dále můžete omezit přístup k netu jen v určité době. Při opakovaných pokusech o vstup na "zakázané" stránky zablokuje net na určitou dobu atp. podle vaší volby. A nebo je možné veškeré omezení vypnout, pak pouze monitoruje a třídí přístupy na stránky podle kategorií. I při blokování stránky program ale uživatele nijak nešikanuje a zadáním hesla je možné ihned povolit buď blokované stránky, nebo konkrétní obsah pro další přístup.

Jsou podporovány OS Win XP,Vista,7 i MacOSX (XP jen v 32bit verzi)

Pro někoho může být nevýhodou nutnost pamatovat si heslo.

0/0
21.2.2010 14:54

Host

Re: K9 Web Protection

Naprosto souhlasím, tento soft jsem několik měsíců testoval a funguje bezvadně.

0/0
22.2.2010 8:30

Poslední Czarnian

Ochrana

kterou nakupuju v drogérii by nestačila? :-P

0/0
21.2.2010 14:42

Ludek-ii

Re: Ochrana

to není ochrana dětí - ale ochrana PŘED dětmi ;-)

0/0
21.2.2010 18:59

Poslední Czarnian

Re: Ochrana

Aha. Takže když správně používám tuhle ochranu, tak potom nepotřebuju speciální programy do počítače.

0/0
21.2.2010 21:03

Host

Re: Ochrana

Tento článek není pro bezdětné, ale holt i tady platí to otřepané "cizí děti se vychovávají nejlíp" - zvlášť svými názory k výchově excelují ti, co děti (a zodpovědnost) nemají.

Ale i na Vás možná jednou přijde - místo šprcky budete řešit problémy výchovy ;-)

0/0
23.2.2010 9:43

Usrana Nasrata

Já se chráním

zapojením mozku při surfování a čtení pošty a nikdy jsem žádnej antivir nepotřeboval. vřele doporučuji.

0/0
21.2.2010 13:34

1000101110100100

Re: Já se chráním

Mám vám vyřídit poděkování od odborového svazu internetových zločinců. Patříte mezi jejich velmi oblíbené dobrovolné zaměstnance, děkují vám za výraznou pomoc a těch pár, rootkity překrytých šikovných agentů, co vám běží v počítači si nemáte všímat. Beztak už byste je teď jen velmi těžko našel :-)

0/0
21.2.2010 14:05

net.Xtreme

Re: Já se chráním

Jj, asi tak, antivir mi ukázal, že ani "bezpečné" chování není dost bezpečné.

0/0
21.2.2010 15:46

Host

Re: Já se chráním

no a jak to ten sw udela? kdyz ma usera? uz vidim jak tezce vyuziva muj home

0/0
22.2.2010 9:21

Host

a kde je červené tlačíko ministra Kocába?

a kde je červené tlačíko ministra Kocába?

0/0
21.2.2010 13:07

Host

Re: a kde je červené tlačíko ministra Kocába?

to mi antivir ohlásíl jako virus !!!! tak jsem ho dal do prde.le, kam patří i Kocá...

bohužel na stránky a dětskou pornografií jsem nenarazil :-)

0/0
21.2.2010 20:03

net.Xtreme

Mě chrání NOD

Nevím, nic jiného než antivir a Firewall nenechám, aby mě chránilo.

0/0
21.2.2010 12:56

Host

Re: Mě chrání NOD

GDI je lepší. Ion cannon na tebe.

0/0
21.2.2010 17:53

Host

Re: Mě chrání NOD

R^ dobra reakce, pobavila me:-)

0/0
21.2.2010 19:29

net.Xtreme

Re: Mě chrání NOD

Nejlepší jsou ScriniR^;-D

0/0
21.2.2010 19:38

AntiMultiKulti

Re: Mě chrání NOD

nenažranej paměti a procesoru

0/0
22.2.2010 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.