Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft varuje: Nemačkejte klávesu F1

Nová chyba ve starších Windows může způsobit, že do vašeho počítače pronikne útočník. Pokud na speciálně upravené webové stránce kliknete na klávesu F1, můžete si nakazit počítač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ctrl + Alt + Del

F1 jedna nikdonepoužívá... Ale až vynaleznou vir na Ctrl + Alt + Del tak to bude konec Microsoftu :-)

0/0
18.3.2010 19:58

Host

user

prosim Vás. co furt máte s tím útočníkem?  sedím u PC asi 10 let a žádného útočníka jsem nepotkal!  to je samý: Kritická chyba! Napadení! Útok! Zneužití dat! Kdo toto živí?  soudruzi z USA? nebo soudruzi z IT firem vyrábějící a hlavně prodávající antiviry firewally a další megahypersupervymakaný ochranný záchranný prostředky v boji proti brutálnímu útoku na můj stařičký počítač?   Hele dyť mě to je jedno - vyzývám útočníka!  Přijď a vem si moje fotky z dovolené a pár starých her !!! 8-o

0/0
7.3.2010 19:24

White Man

Mackam F1 a vyskakuje mi tohle..

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Firefox+Help?style_mode=inproduct8-o8-o8-o

Holt openSUSE 11.2:-P:-P

0/0
5.3.2010 15:57

dul_to_je_takova_dira_v_zemi

Pozor na iskejp Dejle...

...nebo to požere celej Gregův systém. Pretorijáni útočí na gejtkípr...

0/0
4.3.2010 23:36

Host

Marně

Marně pátrám v paměti, kdy jsem naposledy zmačknul F1. Možná omylem před rokem... Ale co. IE nepoužívám a vlastně ani Windows, takže to je asi jedno. :-)

0/0
4.3.2010 18:06

Host

Pane redaktore,

nemám ve zvyku kritizovat články, ale  ten nadpis je opravdu hloupý a zavádějící.. i když chápu, že čtenost článku především :-/

0/0
4.3.2010 17:49

Host

Klávesa F1 a Esc

No pro mne to znamená skutečný problém, protože  dost často hlavně v AutoCadu nebo SW místo kliknutí na ESC zmáčknu na F1 a když jsem měl slabší počítač znamenalo toto překliknutí asi tak 5minutovou pauzu na kafe než najela nápověda, kterou jsem vůbec nechtěl.:-):-/:-(

Na druhou stranu v prohlížeči klávesy ESC a F1 asi nepoužívám. :-)

0/0
4.3.2010 14:51

Host

Re: Klávesa F1 a Esc

stačilo by přečíst si článek s tímto blbým a matoucím nadpisem podrobně a věděl byste, že mačkat F1 se nedoporučuje pouze na jedné jediné konkrétní webové stránce a to ještě pouze v jednom konkrétním druhu prohlížeče a operačního systému..

0/0
4.3.2010 17:52

Host

Microsoft Security Advisory (981169)

Diskusní systém iDnes se chová "nepochopitelně" a otřesně. Tady je web-link samostatně

http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.microsoft.com/technet/security/advisory/981169.mspx&ei=-suOS6-0O5XKnAPtwaWGBg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAoQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.microsoft.com/technet/security/advisory/981169.mspx%26hl%3Dcs%26lr%3D

0/0
3.3.2010 22:58

Host

Microsoft Security Advisory (981169)

Microsoft Security Advisory (981169) - Chyba zabezpečení v jazyce VBScript můľe umoľnit vzdálené spuątění kódu

**

Příkazy v kapitole "zástupná řešení" nezapomeňte porovnat s anglickým, původním, textem.

0/0
3.3.2010 22:57

Host

Microsoft Security Advisory (981169)

<A href="http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.microsoft.com/technet/security/advisory/981169.mspx&ei=-suOS6-0O5XKnAPtwaWGBg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAoQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.microsoft.com/technet/security/advisory/981169.mspx%26hl%3Dcs%26lr%3D">Microsoft Security Advisory (981169) - Chyba zabezpečení v

jazyce VBScript může umožnit vzdálené spuštění

kódu</A>

**

Příkazy v kapitole "zástupná řešení" nezapomeňte porovnat s anglickým, původním, textem.

0/0
3.3.2010 22:51

Host

Diskuse mínus

Jak to, že zmizela diskuse k dnešnímu článku o šíleném webu Prahy 5?

Je to velmi podivné, že konečně napsal pan Čermák článek ke konkretní věci a vcelku velmi výstižně.

Asi má mocný pan Jančík veliký vliv i na redakci Idnesu.

0/0
3.3.2010 21:15

Host

Re: Diskuse mínus

pokud vím tak pan Čermák už před nějakým časem diskuze pod svýmy články zrušil. :-(

0/0
3.3.2010 22:57

Dýzl

Re: Diskuse mínus

To ano, jenže ku podivu k zmíněnému článku diskuse byla a během dne zmizela. A nebyly v ni ani vcelku ani negativní příspěvky vůči Čermákovi ale hlavně souhlas s děsností kritizovaných stránek.

0/0
4.3.2010 9:15

Host

M$ $HIT

Ještě že mám na mé klávesnice od Apple ve Snow Leopardu místo F1 ztmanování obrazovky...:-P

0/0
3.3.2010 20:32

Host

Osud

Kdyz sem pred par mesici pri cisteni klavesnice stratil klavesu F1 tak jsem byl za idiota ,kdo se smeje ted :-D. &#91;URL=http://img214.imageshack.us/i/dsc00025ia.jpg/]&#91;IMG]http://img214.imageshack.us/img214/1677/dsc00025ia.jpg&#91;/IMG]&#91;/URL]

0/0
3.3.2010 20:16

Host

Re: Osud

Dobře ty;-D

0/0
6.3.2010 16:10

Host

MS evokuje ty krasny casy,

kdy tatikove travili odpoledne pod svymi auty a vecer vedli hospode inteligentni hovory vo svejch autech. Ceece vcera sem nemel cas. Zase se mi  podelalo zapalovani.  Fakt sem nemoh zajit ani nahodou.:-P

0/0
3.3.2010 18:44

Host

Kam se hrabe Toyota na MS

At zijou windows

0/0
3.3.2010 18:34

Host

Je to tak

Microsoft varuje: Nemačkejte tlačítka jinak se vám Windows pokaká...

0/0
3.3.2010 17:58

Host

Re: Je to tak

Nemačkejte tlačítka, jinak se vám Windows spustí (možná). A to pak bude mazec!

Softwareová policie, mravnostní policie, psychiatrie...

Microsoft navždy!

0/0
4.3.2010 18:04

Host

F1

Používám jak pc, tak i mac a musím říct, že u macu jsem se ani jednou s viry nesetkal, zato u mrkvosoftu to občas byl pech. Zůstal jsem u xpeček, Visty byly jeden velký omyl a od té doby Microsoftu moc nevěřím. Tak nevim, jestli mě nějaký Windows 7 má dokázat, že se něco změnilo.

0/0
3.3.2010 17:19

Host

Re: F1

Moje řeč, kdo alespoň systémově pracoval pod MS i MAC a má možnost volby, obrátí se vždy k Windods zády (viděl jsem to na mých 3 dětech - nikdo jim nic nevnucoval).

0/0
3.3.2010 20:35

Host

Re: Mac vs. Windows

Je to rozšířením Windows (více uživatelů, mnoho skupin uživatelů). Alespoň v Evropě. Všichni to vědí.

**

Nejjednoduším řešením je zaplatit si antivirové řešení. Pak se se spoustou věcí nemusíte vůbec zabývat a jen počítač používat. Na druhou stranu, lze se obejít i bez podobných SW doplňků a služeb. Záleží na každém uživateli, nejde paušalizovat.

**

P.S. Vidíte, kdybyste přešel k systému Windows Vista nebo Windows 7, chyba by se vás netýkala ;-) Tím ale nechci řící, že je třeba operační systémy měnit jak na běžícím páse.

0/0
3.3.2010 23:22

akuhtr

Re: Mac vs. Windows

Koho zajímá proč to tak je??? Mě zajímá že to tak je.

PS:Kdyby W7 byl za cenu 29$ (v ČR 780kč), třeba by to ten nad námi zkusil, ale kupovat předražený SP Vist, když nemá rad visty mi přijde zvláští

0/0
4.3.2010 7:06

Host

Re: F1

Kdyby měl mac(/linux) 50%-ní podí na trhu, taky by na něj existovaly viry. Tam se o těch dírách akorát neví, protože dělat viry na win se vzhledem k zastoupení na trhu vyplatí nejvíc.

jenom tak mimochodem: já osobně si myslim, že když už ne win, tak linux, který je dostupnější ( než mac ) a je to opensource - víc toho říct nemůžu - mac sem nikdy nezkoušel, takže ho tady kritizovat nebudu ( tak jak by to spusta lidí klidně dělala - i přezto, že apple nemám rád ).

0/0
4.3.2010 14:00

1888

Re: F1

Ty jsi  v zivote nevidel nic jinyho nez PC a hrajes si na Kubu Filozofa. Slysel jsi nekdy nekdy o necem jako server??

0/0
5.3.2010 0:32

Host

Re: F1

Jo pro běžného uživatele, je Mac ideální, ale pokud potřebuješ něco trošku speciálního, tak bez oken se neobejdeš:Pokud budeš spolupracovat s firmami, většina bude požadovat dokumentaci ve formátu *.doc

Pokud budeš při kreslení kooperovat s ostatními. (např. 1firma dělá elektriku, jiná mechaniku; jiná ovládání apod) používá se formát *.dwg

No když ty anebo tvůj blízký bude na tom počítači chtít hrát hry, tak u oken je lepší výběr.

Je pravda, že oproti Macu a Linux(Unixu) jsou okna o něco horší, ale můžeš mít sebelepší systém, ale nikdo ho nebude kupovat (používat) pokud nebudeš mít dostatečnou podporu výrobců softwaru.

Co se týče Macu, tak jsme ho měli v roce 1994÷1998 na gymplu a ClarisWork jednoznačně převyšoval Office a dodnes jeho kreslení je lepší než malování ve Win. Osobně si myslím, že úroveň Clarisu z té doby (1993) dosáhl Office až kolem  roku 2000.   

0/0
4.3.2010 15:26

neurol23

kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

R^;-D

0/0
3.3.2010 17:07

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

promluvil fundovany odbornik...

0/0
3.3.2010 17:52

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Ale nejvic te na tom stve, ze ma pravdu, co? :-) ;-D

0/0
3.3.2010 18:54

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Taky bych s tím souhlasil. :-)

0/0
4.3.2010 3:21

Krak

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Když jaksi Windows bez Exploreru se nedají používat...

0/0
4.3.2010 9:25

Howenn

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

???

0/0
4.3.2010 13:03

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Dobře tak dají, ale neznám nikoho, kdo by si vypínal uživatelské prostředí...

0/0
4.3.2010 13:36

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

je moc nedají.

ale bez internet exploreru to de celkem dobře ( těch pár aktualizací nepočítám ).

0/0
4.3.2010 14:05

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Zase si nekdo plete Spravce plochy od zacela jineho programu a to Internet Explorer - kdyz nezpustite Internet Explorer, tak proste NEBEZI !!!

0/0
4.3.2010 17:08

Krak

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

To je česky??? 8-o8-o8-o

0/0
4.3.2010 19:24

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Jo. Je rozdíl v pojmu "explorer" a "Internet Explorer".

0/0
6.3.2010 16:22

Krak

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

To doufám není pro mne...

0/0
6.3.2010 16:31

Host

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

souhlasim

0/0
4.3.2010 14:02

1888

Re: kdo pouziva explorer, ten si nic jineho nezaslouzi!

Nesouhlasim!!!  Naopak plati, ze kazdy, kdo pouziva exploreru  si za vse muze sam.

0/0
5.3.2010 0:37

Host

click

http://slovnik.seznam.cz/?q=click&lang=en_cz

kliknutí z anglickeho click = zmáčnutí... :-P:-P:-P:-P

0/0
3.3.2010 16:41

Host

Re: click

Ja nevim jak vy, ale na F1 neklikam, ja ji pressuju :-)

0/0
3.3.2010 18:56

Host

Re: click

Já se raději na F1 dívám. Docela dobrá  a rychlá autíčka .. :-)

0/0
3.3.2010 19:58

Host

Otázka

Mě je podezdřelé proč je to vždy na widowsech které nejsou aktuální. Připadá mi to jako reklama, aby si lidi koupili novej systém něco jako, "Když si koupůíte OS W7, tak se Vám nic nestane"

0/0
3.3.2010 16:40

AntiMultiKulti

Re: Otázka

přesně tak to bude, asi má MS malej odbyt toho nenažranýho systému, taky je ale možnost používat jiný prohlížeč

a nebo na sledování porna a prohlížení a stahování všeho možnýho, používat jiný počítač, izolovaný od ostatních a bez osobních dat

0/0
3.3.2010 16:50

Host

Re: Otázka

Ono je to nejspis proto, ze na win 2000 lze nainstalovat pouze IE 6.0. a tim bych rekl, ze to je dane.

0/0
3.3.2010 17:04

mlicko

Re: Otázka

Na dvoulitrech chodí Firefox v pohodě. Aspoň mně jo :-)

0/0
3.3.2010 18:35

Host

Re: Otázka

Mysleno tim bylo, ze se tam neda nainstalovat vyssi verze prohlizece IE - nez jen 6.0 

0/0
3.3.2010 23:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.