Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Austrálie navrhuje cenzuru internetu. Google, Microsoft i Yahoo jsou proti

Austrálie připravila návrh na filtrování internetového obsahu. Je prý však příliš široký, tvrdí jeho odpůrci. Mohlo by to omezit přístup k neškodným informacím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jaroslav Kučera

Česká pirátská strana

Prostě je nutné, aby pirátské strany získaly větší podporu. V květnu jsou tu volby. Víte co máte dělat...23

0/0
23.4.2010 10:17

Host

To je přeci nesmysl

Kdo souhlasí s cenzurou internetu je idiot.To,že na internetu dnes najdete skoro všechno,to k tomu patří. Nikdo v demokratické společnosti by neměl nikomu nic zakazovat.Cenzurovanený internet není internet.Jsem odpůrcem dětské pornografie,znásilnění,zabíjení a jiných zrůdností,ale to neznamená,že by se měl tento obsah na internetu zakázat.Ať lidé vědí,co všechno se děje ve světě !!

0/0
5.4.2010 15:55

Host

Dotazník

Dobrý den,

dovolte mi, abych Vás požádal o vyplnění dotazníku, jehož výsledky se stanou podkladem pro praktickou část mé diplomové práce na téma „Chování politických stran v souvislosti s vlivem médií na rozhodování občanů a jejich socio-ekonomické dopady˝.

Za Váš čas při spolupráci Vám předem děkuji.

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDRDbmNBeWtEczBwRGhBY3NrMkR2RlE6MA

0/0
5.4.2010 11:24

Host

Je to bordel!

Interpol šíří dětskou pornografii, potom uživatele napráská policii. Za stažení pár obrázků zdarma vás čeká odnětí svobody až na 2 roky. Pokud stahujete přes p2p tak můžete dostat až 6 let, protože automaticky během stahování i šíříte dětské porno. Přitom zákon o držení a šíření dětské pornografie byl vytvořen, aby bojoval proti organizovanému zločinu. Nevěřím tomu, že když si někdo stáhne zdarma obrázky s dětskou pornografií, tak se zvýší zneužívání dětí. A církev děti zneužívá beztrestně. Prostě bordel. Dětská pornografie a extrémismus jsou jen záminky k ovládnutí internetu.   

0/0
25.3.2010 16:24

Host

Re: Je to bordel!

Dava se tim najevo zajem o tyto obrazky a tudiz to zvysuje navstevnost stranek s reklamou urcite !!!

0/0
26.3.2010 1:31

Host

cenzura a demokracia

s toho co som tu cital sa mi zda ze mnohy su tu pomyleni v kazdom state je cenzura len zalezi od jednotlivych vlad aka demokracia nie je anarchia kde by si kazdy mohol robit co chce a vraviet co chce nemylte si to;-D;-D

0/0
25.3.2010 14:59

Host

Článek ani diskuzi jsem nečetl, ale

vypadá to, že Austrálie by si mohla třeba s Polskem podat ruce, co se týče péče o duševní zdraví svých poddaných... a pak že takovýhle věci jsou možný jen ve státech jako Severní Korea a nebo některé muslimské státy řídící se bezpodmínečně jen a pouze koránem  I když mám takový pocit, že Austrálie i Polsko a já nevím kdo ještě by taky nejraději zrevidovanou a náležitě upravenou verzi bible použili jako jediný možný návod na život ... JÁ JSEM STRAŠNĚ RÁD, ŽE ČESKO JE TAK TZV. "ATEISTICKÁ" ZEMĚ, KDE ZDRAVÝ ROZUM VÍTĚZÍ NAD NÁBOŽENSKÝMI NESMYSLY...  teď ještě aby zdravý rozum zvítězil nad hloupostí politiků, korupcí a touhou po moci a penězích a vlastně tady bude ráj na zemi...

0/0
25.3.2010 11:12

Host

Jabka a hrusky ...

Ja si myslim, ze pri srovnavani jablek s hruskama bychom nasli vic spolecneho nez rozdilneho, na rozdil treba pri srovnavani jablek a svestek ... a v pripade cenzury tomu bude podobne ...

0/0
25.3.2010 10:47

terminal

Re: Jabka a hrusky ...

Ano souhlas. V tomto případě proč nesrovnávat hrušky s jabkama? Obojí je ovoce. V případě cenzury ať je z politických, nebo náboženských důvodů, je to pořád cenzura.

0/0
25.3.2010 14:22

Host

jenom vul veri, ze je to k zamezeni detske pornografie

je to cenzura jak vysita..Vemte si nas tisk a Tv..Same lzi a manipulace.Brainwashing pod dozorem statni moci..A najednou se objevi informace opacene.Co se snazi udelat mocni? Zlikvidovat nebo omezit zdroj. Vemte si nase novinarske weby..Plno lzi a pod nimi vecne diskuze o opaku.Vymysli se nejake pitome dukaty, registrace treba na lidofkach..a mame tu kontrolovanou diskuzi. Ideologickou vychovu diskuteru.CENZURU..A pitomci rikaji, ze nikdo nikoho nenuti, ze kdyz se to nekomu nelibi, at sem nechodi a ze si muze zalozit vlastni web atd..O tom to ale vubec neni.Jde opolitickou manipulaci se zamerem posileni a udrzeni moci.O lzi, prekrucovani a zamlcovani..V konecnem dusledku tak trpi cela spolecnost a nova totalitni moc likvidaci opozice nasledne degeneruje. Svobodna diskuze je indikatorem stavu spolecnosti a te se mocni cenzurou zbavi..Porno, sproste vyrazy..atd je jen trapna zaminkam casto za potlesku tupe luzy.

0/0
25.3.2010 3:29

Host

Re: jenom vul veri, ze je to k zamezeni detske pornografie

radeji pujdu na diskuzi s korenenymi vyrazy, jak se ucastnit nudneho a cenzurovaneho plkani na novinkach, kde se tezko neco rozumneho dovim. IDnes je novinkam dosti blizko. Neni zde ani polovicni vzorek spektra nazoru a postoju.Diskuze je potom neco jako falesny dialog, kdy je mnohy ctenar v domeni fungujici svobody slova oklaman jen urcitym vyberem lidi a nazoru. Mnoho chytrych lidi na diskuzi iDnes ani neprijde a uroven dialogu tak trpi..Sam jsem jiz davno zabanovan a nebudu se ani registrovat znovu, protoze se mi nechce mezi ideologicky vyber lidi..Tak jako mnoho jinych diskuteru, jsem si pro pripadnou vymenu nazoru nasel jine weby a na iDnes se jenom obcas chodim zasmat..K nicemu jinemu to zde uz neni..

0/0
25.3.2010 3:49

Host

EU zacina s jeste horsim svinstvem

Přituhuje: Evropa rázně zakročí proti bloggerům, kteří kritizují islám

http://www.eurabia.cz/Articles/4226-prituhuje-evropa-razne-zakroci-proti-bloggerum-kteri-kritizuji-islam.aspx

0/0
25.3.2010 2:41

Host

Re: EU zacina s jeste horsim svinstvem

klasicka ukazka nastupujici totality..Perzekuce jineho nazoru a kritiku zvracene ideologie..Tak dlouho jsme zdrhali na "Zapad" za svobodou a kapitalismem, az jsme se dostali do mnohem horsiho a destruktivniho socialismu dnesni EU, ve ktere je agresivni, stredoveka a totalitni ideologie islamu chranena, protezovana a provazena sikanou vlastniho obyvatelstva ve prospech kolonistu.

0/0
25.3.2010 3:35

Host

Re: EU zacina s jeste horsim svinstvem

Je to likvidace svobody, demokracie a naší kultury celkove.Nase vlády se dopousti evidentni vlastizrady.

0/0
25.3.2010 3:38

Host

Re: EU zacina s jeste horsim svinstvem

blablabla

0/0
25.3.2010 14:06

Host

EU zacina s jeste horsim svinstvem

0/0
25.3.2010 2:40

Hall9009

Pod praporem BOJE za cokoliv, vzhůru k totalitě

.... prý lépe bojovat s šířením pornografie a dalšího nežádoucího materiálu. .... Nežádoucí materiál -> nežádoucí pro koho? Pro vládnoucí moc?

0/0
24.3.2010 22:09

Host

Re: Pod praporem BOJE za cokoliv, vzhůru k totalitě

presne tak, pornografie je naprosto zadouci.

0/0
24.3.2010 23:10

novakp74

Jablka a hrušky

...jsou si hodně podobné...

0/0
24.3.2010 22:03

Host

Re: Jablka a hrušky

No jo, jenže anglicky tohle úsloví zní "apples and oranges", a tam už je přeci jen rozdíl trochu větší. ;-D

0/0
25.3.2010 10:49

Host

Re: Jablka a hrušky

jablka a oranžová :D (nejsem takový omezenec že bych nevěděl jak se řekne pomeranč)R^

0/0
26.3.2010 19:33

COOL

Pravda...

Demokracie je vláda vlivné skupiny lidí. Pokud si myslíte, že demokracie znamená svobodu slova apod. pak jste na omylu. Takže toto je směr k celosvětové totalitě, potlačování lidských názorů aj.

0/0
24.3.2010 19:17

Host

Mrtvej cenzor, dobrej cenzor

Autoři návrhu, ať chcípnou!

0/0
24.3.2010 17:54

COOL

Re: Mrtvej cenzor, dobrej cenzor

souhlasím, začne to takto a skončí to cenzurou jakéhokoliv názoru, který se nebude líbit vládnoucí elitě.

0/0
24.3.2010 19:12

Host

Re: Mrtvej cenzor, dobrej cenzor

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
26.3.2010 19:31

General Custer III.

Pokud jste nevinný, nemusíte se bát.

To jsou ta nejhorší slova, která můžete slyšet.

0/0
24.3.2010 17:49

bomben.auf.den.vatikan

Re: Pokud jste nevinný, nemusíte se bát.

R^R^

0/0
24.3.2010 17:55

Host

Re: Pokud jste nevinný, nemusíte se bát.

Kdo je ten svatý, aby byl oprávněn posoudit, zda jsem a nakolik jsem nevinný? A jak mi dokáže, že on sám je nevinen? Ať žije globální totalita a její zaslepení přívrženci, kteří hlásají na veřejnosti takováto rádoby líbivá hesla!!! ;-€

0/0
24.3.2010 19:56

Host

Re: Pokud jste nevinný, nemusíte se bát.

presne tak, jenze stado si rado beka do kroku

0/0
25.3.2010 14:08

General Custer III.

Nejvyšší čas

se vrátit k Fidonetu a BBS a začít znova.

0/0
24.3.2010 17:48

Tomach

Re: Nejvyšší čas

R^ koukam taky nejakej starej pardal. Nahodou ja jsem mel point jeste uz kdyz jsem byl tady (AU), teda uz pres TCP/IP ale porad jsem mel t-mail s GoldEd.

Faktem je ze ty diskuse tam byvaly vetsinou lepsi a zazivnejsi.

No ono stejne vznika poruznu neco podobneho, paralelni k Internetu, kde se budes pripojovat pres VPN do vicemene uzavrene komunity.

0/0
25.3.2010 10:33

Host

Re: Nejvyšší čas

stare dobre casy...

0/0
30.3.2010 0:07

Host

Průhledné jako pouťový balónek

Jedná se o nic než pokus zavést cenzuru internetu. Samozřejmě nám takticky "zapomněli" říct, že seznam blokovaných URL bude přísně tajný, aby si to snad ovce nemohli zkontrolovat a cenzurovat se budou URL podle aktuální potřeby.

Bude to stejné jako s plošnými odposlechy telefonů, které se zaváděly pouze za účelem odposlouchávání teroristů a dneska je to standardní nástroj policie.

0/0
24.3.2010 17:32

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Oni? Staňte se voleným zástupcem lidu a bude mít k tomu přístup - to je princip zastupitelské demokracie.

Nehledě na to, že nevidím důvod, proč by zrovna seznam blokovaných URL nemohl být veřejně přístupný....

0/0
24.3.2010 17:37

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Děláš si legraci ? Ani zastupitelé Magistrátu nevědí komu vlastně šlo 880 MKč za OpenCard, natož nějaké seznamy.

Seznam blokovaných URL musí být (a bude) přísně tajný protože účelem není ochrana před pornografií, ale cenzura jako taková.

0/0
24.3.2010 17:39

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Ave paranoia...

0/0
24.3.2010 17:45

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Já ti dám paranoiu, tady máš betaverzi:

http://www.lupa.cz/clanky/cenzura-internetu-sireni-detskeho-porna-nezastavi/

0/0
24.3.2010 17:49

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

A co že to ten Vodafone (kde že ten stát vlastně leží a jaké má státní zřízení)  vědomě cenzuroval (nebo cenzuru zneužil), že se vám to nelíbí?

Nějak smysl toho linku k tomuto tématu nechápu :-P

0/0
24.3.2010 18:03

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Jsi tak hloupý nebo to jenom hraješ ?

Blokovaly se URL na základě neveřejného seznamu vytvořeného soukromou společností, tedy přímo exemplární nástroj na cenzuru.

0/0
24.3.2010 18:11

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Delala to jedna soukroma spolecnost na zaklade vlstniho uvazeni - muzete si to vzit od nekdoho jineho, kdyz se vam to nelibi !!

0/0
26.3.2010 1:19

wrah

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Paranoia je zdravá a cenzura nikomu nepomůže. Tedy za předpokladu, že není dotyčný zvrhlík takovým pitomcem, aby do googlu napsal, že hledá porno s dětičkami. Pokud si budou jen mezi sebou přeposílat obrázky a někdo z nich si založí stránku abcdxyz.ru a na ní bude všechno pěkně v hd kvalitě, tak nemá chudák filtr šanci. Jedině poctivě postaru, tj nastrčený policista, který to nabonzuje, nebo práskač, když někoho náhocdou chytí a on výměnou za snížený trest nabonzuje kamarády..

0/0
27.3.2010 0:32

Host

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Slo to dane konkretni firme a kdo ji vlastni nemuze zadavatel verejen zakazky zjistovat - takze jste trochu mimo.

0/0
26.3.2010 1:18

Tomach

Re: Průhledné jako pouťový balónek

Ano, mnoho lidi nevidi duvod pro cenzuru samotnou. Ale ano, URL list bude tajny (aby to nedavalo navod na to kam se podivat). Ale ostatne i ten tunta Conroy uz snad musi chapat ze mu to neprojde, uz se to protahuje pekne dlouho a neni realna sance na to ze by to proslo. Navic, business opportunity :-) Sikovnej clovek si VPN proxy zajisti sam, mene sikovnym se to za par $$$ naserviruje ze to bude moct pouzivat i 70ti leta babicka :-)

0/0
25.3.2010 10:16

Host

LZPS

Listina základních práv a svobod, článek 17.3:

Cenzura je nepřípustná.

0/0
24.3.2010 17:06

Host

Re: LZPS

článek 17.4.

Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit

zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro

ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost,

ochranu veřejného zdraví a mravnosti.;-D

0/0
24.3.2010 17:14

Host

Re: LZPS

Přesně, takhle je napsaná celá naše ústava, kdy napřed dá nějaké právo, nebo něco zakáže, ale v druhém odstavci to vlastně popře, s tím, že se to dá omezit zákonem.

0/0
24.3.2010 17:30

Host

Re: LZPS

Vase prava na informace konci tam kde zacinaji rovnez ustavou zarucena prava na ochranu soukromi.

0/0
26.3.2010 1:21

mokikin

Cenzuru a odpovědnost...

... nechat

1) na tom, kdo informaci na internet vystaví

2) na vlastníkovi přístroje, který je k internetu připojen. Tedy za to, na co se koukají doma děti na internetu jsou odpovědni rodiče - dnes je spousta programů na omezení přístupu. Ve škole, je odpovědna škola atd....

0/0
24.3.2010 16:45

jouzi

Je to jedno.

Ať tak, nebo tak, cenzura internetu je precedens, který v demokracii nemá vůbec co dělat. Rv

0/0
24.3.2010 16:39

Host

Re: Je to jedno.

Jako by nebyla cenzura normální i v demokracii... máte pocit, že žijete v "necenzurovaném světě"?

0/0
24.3.2010 16:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.