Diskuze

Vyzkoušeli jsme mosazné pero, kterým se dnes podepsali Medveděv s Obamou

Smlouvu mezi Ruskou federací a USA o omezení strategických jaderných zbraní podepíší oba prezidenti perem CROSS Townsend Black GT. Šéf protokolu Pražského hradu pro tuto příležitost objednal speciální modrý inkoust Diamine Royal Blue.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

12. 4. 2010 9:06
Mizící inkoust

Já smlouvy (kde se k něčemu zavazuju) podepisuju "mizicím" inkoustem, který se po pár týdnech z papíru ztratí. Měli byste vidět obličeje mých věřitelů, když to zjistí. ;-D ;-D

0 0
možnosti

Host

11. 4. 2010 7:24
autor článku zřejmě není levák

Autor zřejmě není levák, jinak tuto domněnku neprezentoval. Já jsem levák a plnícím perem píšu velmi rád. Důvod je poměrně prozaický. Text psaný perem zasychá velmi rychle a stále stejně rychle, takže levák, který přejíždí rukou přes napsaný text jej nerozmazává. Narozdíl od kuličkových per, které většinou nedokáží udržet konstantní množství inkoustu a nezasychají dostatečně rychle, inkoust je mazlavý. Toto je již ovšem velmi schopně dořešeno gelovými propiskami.

Tak zdar diskusi!:-P

0 0
možnosti

Host

11. 4. 2010 9:42
Re: autor článku zřejmě není levák

Já jsem také levák. Psaní plnicím perem mi nikdy nešlo, ale nechci Vaši zkušenost popírat - zřejmě máte štěstí na dobré pero, dobrý inkoust a/nebo dobrý papír. Nerad píšu i obyčejnou propiskou - občas pouští inkoust (nebo co to v nich dnes je) a často se mi zamatlou ruce. A sviňa inkoust barví dost a jde velice špatně dolů. Takže jsem po těch špatných zkušenostech jako ruský kosmonaut - píšu obyčejnou tužkou. Přesněji řečeno dobře vyváženou kovovou mikrotužkou - nevyžaduje žádnou zvláštní údržbu a sama od sebe nepouští. Propisku používám jenom na podpisy, psaní písemek apod. - prostě když musím. Jistě, asi mi doporučíte nějakou drahou propisku. Ale když srovnám cenu propisky a mikrotužky a spotřebu tuhy vs. spotřebu inkoustu a přídám nároky na údržbu... zůstávám u své tužky.

0 0
možnosti

Host

9. 4. 2010 14:39
Mizící inkoust

Já smlouvy (kde se k něčemu zavazuju) podepisuju "mizicím" inkoustem, který se po pár týdnech z papíru ztratí. Měli byste vidět obličeje mých věřitelů, když to zjistí. ;-D ;-D

0 0
možnosti

Host

9. 4. 2010 9:43
Nesouhlas s tou šaškárnou

koukám, že se cenzuruje i nesouhlas (2 smazané příspěvky) s návštěvou těch dvou kašparů, která jen omezuje život slušných pražských občanů, kteří to pak ještě zaplatí ze svých daní... kdyby tu komedii udělali někde na antarktidě, tak to stojí stejný prachy, ale alespoň s tim neotravujou slušný lidi...

0 0
možnosti

roedor

9. 4. 2010 9:22
Příště to pero vyfoťte v hezčích rukách.

Laciná gelová nebo jakási manikůra a odrbaná kůžička kolem nehtů kazí celkový dojem:-P

0 0
možnosti

Host

8. 4. 2010 20:23
plnítko CROSS versus Parker 51

Kdysi, za hlubokého bolševismu, jsem si koupil na inzerát plnítko Parker 51. To pero nemá chybu, velká nádržka na inkoust, krytý hrot, hlaďoučce klouže po papíru, čepička perfektně těsní, takže po měsíci nepoužívání stačí k napsání tečky jediné ťuknutí do papíru. Na tohle propiska nemá. Dneska Parker prodává repliku asi za 10000 Kč. Repliku tohoto klasického pera vyrábí dodnes i firma Hero v Číně, též velice kvalitní, ale do ČR se bohužel nedováží.

Onehdá jsem si v USA koupil nejlacinější verzi plnítka CROSS (na bombičky, s adaptérem na pístové plnění). Taky hladce klouže po papíře, ale za pár dní inkoust vyschne, neboť zaklapávací čepička dokonale netěsní. Asi třikrát jsem reklamoval v rámci doživotní záruky, ale nepomohlo to. Nebrat. Stejně se mi projevil i zhruba 10 let starý Parker, taky se stupidní zaklapávací čepičkou.

Značka mého inkoustu: Pelikan 4001, Royal Blue, koupený v pražské Kotvě za pakatel.

0 0
možnosti

Kozlík_

8. 4. 2010 22:58
Re: plnítko CROSS versus Parker 51

Vysychání inkoustu těžklo reklamovat. Záleží jednak na čepičce pera, snad i na inkoustu, ale i na vlhokosti vzduchu v místnosti a frekvenci používání pera. S pery Parker i Inoxcrom jsem spokojen. Parker má zaklapávací čepičku, Inoxcrom je celé z kovu, takže nezaklapává. Vyschne ale časem taky. Jinak píší obě velmi dobře. Po vypsání bombičky Parker plním českým inkoustem, bez problémů. Oba inkousty vzhledově stejně kvalitní, totéž pokud jde o psaní a krycí schopnost. Český černý inkoust bezvadně kryje. Dokumentní není plně černý, ale bez problémů vydrží 20 min pod vodou, dále na mokrém papíře, než vyschl. Černý inkoust trochu zeslábl, ale taky zůstal.

Uvažoval jsem o koupi zařízení na inkoust, ale jednodušší mi přijde plnit bombičku injekční stříkačkou s jehlou.

0 0
možnosti

Diskuter bude brzy zabanovan!

8. 4. 2010 19:59
Mohla by idnes napsat reportaz, jake to je

vytirat si zadek stejnym papirem, co dotycni?? Treba slozeni materialu, pocet vrstev a celkove dojem. K tomuhle by se to hodilo uplne krasne..RvRv

0 0
možnosti

Chytracisko

8. 4. 2010 15:48
Prezidenti a musej krást psací potřeby?

;-D;-D

0 0
možnosti

konzerva ze spaget

8. 4. 2010 16:41
Re: Prezidenti a musej krást psací potřeby?

já taky rád kradu propisky za bůra :-)

0 0
možnosti

ciankalek

8. 4. 2010 15:14
no a ja stale nevim cim to ten Obama podepsal

vlastni krvi ?

0 0
možnosti

Host

8. 4. 2010 15:05
Marečku,podejte mi péro

0 0
možnosti